Nepastebėjau jokio skirtumo minimam Baltijos-Šilutės žiede ir draugė kuri kasryt į darbą Gargžduose per tą patį žiedą važinėja nepastebėjo. Jei pažiūrėsit straipsnio komentarus tai pritariančių straipsniui irgi nėra. Labiau panašu į eilinę skandalų medžioklę.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[KLP] Eismas ir kamščiai Klaipėdoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Didelis skirtumas, nes jeigu pvz. stovi kamštyje 10 min. prie Jakų ir 10 min. prie Baltijos, dabar 20 min. teks stovėt prie Baltijos. Baltijos žiedo pralaidumas toks pat išliko, tarkim 20 automobilių per minutę, bet susirenka prie to žiedo dabar per minutę ne 20, o 40 automobilių, nes nebėra kliūčių prieš tai.Parašė ValdasJ Rodyti pranešimąO koks skirtumas ar mašinos žiedą pasieks prieš tai kažkur užkliuvusios ar ne? Jų kiekis vistiek išliks taspats. Kaip Lettered minėjo, prie Baltijos žiedo irgi kamščiai būdavo. Tiesiog dabar vietoj dviejų užsikimšusių vietų liko viena.
Panašiai kaip ir Vilniuje, pastačius naują estakadą Ukmergės g. toje vietoje kamščiai išvyko, bet gerokai išaugo toliau prie Senukų.Paskutinis taisė Lettered; 2010.12.22, 12:48.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš kaip pavyzdį pasakiau, nežinau realių srautų, bet esmė aiški. Pavyzdys Vilniuje viską pasako, kodėl padidėjo kamščiai prie Senukų, juk automobilių tiek pat pravažiuoja. Lygiai tokia pati situacija ir čia. O jeigu nepadidėjo kamščiai konkrečiu paros laiku, tai gal tuo laiku, jų nebūdavo ir prie Jakų, atvažiuojant iš Kauno.Parašė ValdasJ Rodyti pranešimąNemanau kad taip elementariai galima skaičiuoti. Juo labiau kad bent jau Klaipėdoje toks skaičiavimas neatitinka realybės.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir pravažiuoja greičiau, o paskui visi vienoj vietoj susirenka.Parašė Lettered Rodyti pranešimąAš kaip pavyzdį pasakiau, nežinau realių srautų, bet esmė aiški. Pavyzdys Vilniuje viską pasako, kodėl padidėjo kamščiai prie Senukų, juk automobilių tiek pat pravažiuoja. Lygiai tokia pati situacija ir čia. O jeigu nepadidėjo kamščiai konkrečių paros laiku, tai gal tuo laiku, jų nebūdavo ir prie Jakų, atvažiuojant iš Kauno."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
vis niekaip nesuprantu, kodėl reikia spraustis į miestą per baltijos pr.?Parašė Lettered Rodyti pranešimąDidelis skirtumas, nes jeigu pvz. stovi kamštyje 10 min. prie Jakų ir 10 min. prie Baltijos, dabar 20 min. teks stovėt prie Baltijos. Baltijos žiedo pralaidumas toks pat išliko, tarkim 20 automobilių per minutę, bet susirenka prie to žiedo dabar per minutę ne 20, o 40 automobilių, nes nebėra kliūčių prieš tai.
Panašiai kaip ir Vilniuje, pastačius naują estakadą Ukmergės g. toje vietoje kamščiai išvyko, bet gerokai išaugo toliau prie Senukų.
net be didelio vargo galima suskaičiuoti 5-6 įvažiavimus per kitas vietas ir čia matau kyšančias projektuotojų ausis - vietoj to kad išskaidyti srautą, sukišo viską į vieną gatvę.
aš visada pavažiuoju link palangos ir ties pirmu viaduku be jokių kamščių įvažiuoju į miestą
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gerai, kad tavo darbo vieta kazkur siaurineje dalyje, tai gali ir vaziuot, o kiti dirba kitoje dalyje miesto. Galima visokias papildomas juostas daryti ir ttt bet tai kamsciu nesumazins ir jeigu bus baigtas statyti keleiviu terminalas, atsidarys arena, kursis aplink akropolį ofisai, gyvenamieji daugiaauksciai srautas tik dides ir dides ir be rekonstrukcijos bus tragedija. Ir siaip reikejo pradeti rekonstrukcija pirmiausia nuo sios sankryzos, nes ji ir yra maziausiai pralaidi, o paskui tik Jaku zieda rekonstruoti.Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąvis niekaip nesuprantu, kodėl reikia spraustis į miestą per baltijos pr.?
net be didelio vargo galima suskaičiuoti 5-6 įvažiavimus per kitas vietas ir čia matau kyšančias projektuotojų ausis - vietoj to kad išskaidyti srautą, sukišo viską į vieną gatvę.
aš visada pavažiuoju link palangos ir ties pirmu viaduku be jokių kamščių įvažiuoju į miestą
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visiškai klaidingas skaičiavimas!!! Jei į Klaipėdą važiavo sąlyginai 100 auto per minute tai dabar tas skaičius ir išliko, kamščiai darosi nuo kiekio bendrai, o ne skaičiavimo laike!Parašė Lettered Rodyti pranešimąDidelis skirtumas, nes jeigu pvz. stovi kamštyje 10 min. prie Jakų ir 10 min. prie Baltijos, dabar 20 min. teks stovėt prie Baltijos. Baltijos žiedo pralaidumas toks pat išliko, tarkim 20 automobilių per minutę, bet susirenka prie to žiedo dabar per minutę ne 20, o 40 automobilių, nes nebėra kliūčių prieš tai.
Panašiai kaip ir Vilniuje, pastačius naują estakadą Ukmergės g. toje vietoje kamščiai išvyko, bet gerokai išaugo toliau prie Senukų."Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Į Klaipėda važiavo tiek pat automobilių, tik anksčiau keliose vietose tekdavo laiką gaišti, dabar vienoje vietoje, bet ilgiau.Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąVisiškai klaidingas skaičiavimas!!! Jei į Klaipėdą važiavo sąlyginai 100 auto per minute tai dabar tas skaičius ir išliko, kamščiai darosi nuo kiekio bendrai, o ne skaičiavimo laike!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Klaipėdoje per pūgą sunkvežimis rėžėsi į automobilių koloną
http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=40029327
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
„Įvažiuojant į Klaipėdą, jau už Jakų žiedo, ant viaduko“ - čia turi omeny ant naujos estakados?Parašė spirit Rodyti pranešimąKlaipėdoje per pūgą sunkvežimis rėžėsi į automobilių koloną
http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=40029327
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Klaipėdos eismas - su pavasarinėmis naujovėmis
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...ovemis-577809/Netrukus klaipėdiečių vairuotojų kai kuriose miesto gatvėse lauks naujovės - po tradicinės pavasarinės ženklų revizijos Kelių policijos biuro pareigūnai žada keisti važiavimo tvarką.
Jau porą metų iš eilės Klaipėdos apskrities VPK Kelių policijos biuro specialistai pavasarį atidžiau apžiūri gatves ir jų ženklinimu užsiimančiai bendrovei "Sankryža" įteikia privalomų darbų sąrašą. Jame - ir prašymai nuimti nereikalingus ženklus, ir prašymai pakabinti naujus ar atnaujinti horizontalųjį gatvių ženklinimą - ant asfalto nupieštas juostas skiriančias linijas bei rodykles.
Šiųmetiniame sąraše - beveik dvi dešimtys punktų. Tarp jų - ir nemažai svarbių naujovių. Pavyzdžiui, eismo tvarkos vienoje svarbiausių miesto sankryžų - Pilies, Galinio Pylimo, Sausio 15-osios ir Minijos gatvių susikirtime pakeitimas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar vienas...
Minijos gatvėje - dar vienas šviesoforas
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...oforas-601200/
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Apskritai didelio eismo intensyvumo (magistralinėms) gatvėms iškiliosios greičio mažinimo priemonės nėra tinkamas sprendimas. O juo labiau tokie guminiai kalneliai iš atskirų segmentų, kurie greitai susidėvi. Neaišku kas ir kaip galvojo, kad sumąstė įrengti tokią inžinerinę priemonę.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąGreičio slopintuvams atsibodo gulėti
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...guleti-673968/
Comment
 
Comment