Parašė uzdvidesimt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Nesuprantu, kame bėda su kaulo formos žiedu?Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimąGalėjo normalius ovalo formos žiedus padaryt. Kam diena iš dienos jais reikia važinėti tai užjaučiu.
Comment
-
Su sportine mašina kai išlendu ir noriu kaip slalome prasilėkt tai jie labai cool. Kai su kasdieniniu karavanu važiuoju vaikus susidėjęs, prekių maišų prisikrovęs ir viskas vartosi iš vieno šono į kitą, tai dažnai važiuojant smagumo jokio.Parašė alga Rodyti pranešimą
Nesuprantu, kame bėda su kaulo formos žiedu?
Žinau, kad du, nes važiavau ne vieną ir ne du kartus. Fūros ant bordiūrų lipa, ilgai tikrai nelaikys tie žiedai ten. Ir vietos ten tikrai užtektinai padaryt normaliem žiedam buvo. Tik šitie jaučiu estetiškai iš paukščio skrydžio gražiau atrodė, o šiais laikais juk madoj "fashion over function".Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nebūtų tilpę. Ten du kaulai abiejose viaduko pusėse, o ne vienas bendras kaulas kaip Molėtų plente.Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2025.01.10, 17:11.
- 1 patinka
Comment
-
Net su lengvąja mašina yra mažoki posūkio spinduliai. Tik spėk sukioti vairą.Parašė alga Rodyti pranešimąNesuprantu, kame bėda su kaulo formos žiedu?
Kaip jaučiasi fūrų vairuotojai, reikia jų paklausti. Gal projektuotojai domėjosi, o gal ir ne.
Konkretūs išvažiavimai (neskaitant išankstinių rodyklių su daug išvažiavimų) yra pažymėti gana kukliai ir tik į pagrindinius kelius.
Pirma "kaulo formos" sankryža

Antra "kaulo formos" žiedinė sankryža su nusukimu ir į "fūrų" stovėjimo aikštelę

Kas gali priimti tiek informacijos vien iš dviejų išankstinių krypčių rodyklių, sunku pasakyti.
1 kaulas. ŠUNSKAI , "Plyta", A7 MARIJAMPOLĖ,KAUNAS, VILNIUS A5 KALVARIJA, VARŠUVA, KETURVALAKIAI
2 kaulas. A5 KAUNAS, VILNIUS, MOKOLAI, A7 MARIJAMPOLĖ, Aikštelė, SKAIČIŪNAI
Kadangi važiavau tiesiai ir ne pirmą kartą, tai nuvažiavau A7 į Marijampolę teisingai. Tačiau įveikti du kaulus ir pasukti (ypač į kairę pusę) nepasiklydus yra iššūkis.
Ar ta LAKD išgirta Tarpučių sunkiojo transporto aikštelė yra intensyviai naudojama, sunku pasakyti, nes nuo kelio nebuvo kad žvilgtelėti į jos pusę. Tačiau buvo nuoširdžiai pasistengta, kad ją būtų surasti kuo sunkiau.Paskutinis taisė Romas; 2025.01.10, 18:40.
- 1 patinka
Comment
-
Logiškai mąstant aikštelė turėtų veikti. Nuorodos į aikštelę neuždangstytos.Parašė sleader Rodyti pranešimąO ta Tarpučių aikštelė jau atidaryta?
Paskutinis taisė Romas; 2025.01.10, 18:56.
Comment
-
4 vnt žiedų, tinkamų fūroms, ten tilpę nebūtų.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Su sportine mašina kai išlendu ir noriu kaip slalome prasilėkt tai jie labai cool. Kai su kasdieniniu karavanu važiuoju vaikus susidėjęs, prekių maišų prisikrovęs ir viskas vartosi iš vieno šono į kitą, tai dažnai važiuojant smagumo jokio.
Žinau, kad du, nes važiavau ne vieną ir ne du kartus. Fūros ant bordiūrų lipa, ilgai tikrai nelaikys tie žiedai ten. Ir vietos ten tikrai užtektinai padaryt normaliem žiedam buvo. Tik šitie jaučiu estetiškai iš paukščio skrydžio gražiau atrodė, o šiais laikais juk madoj "fashion over function".
- 1 patinka
Comment
-
Jos nebuvo uždengtos nuo pat kelio atidarymo. Tačiau bandžiau du kart pažiūrėti kaip ji įrengta ( pirmą kartą bandžiau užsukti gruodžio pradžioje), tai abu kartus stovėjo tą pati tvora ant įvažiavimo.Parašė Romas Rodyti pranešimąLogiškai mąstant aikštelė turėtų veikti. Nuorodos į aikštelę neuždangstytos.
Ir kas keisčiausia, tai tamsiu metu ten visoje aikštelėje apšvietimas veikia pilnu pajėgumu.Paskutinis taisė sleader; 2025.01.10, 20:49.
- 1 patinka
Comment
-
Teko šiandien pravažiuoti pro Lietuvos - Lenkijos sieną. Faina, kad vyksta darbai bus viskas sutvarkyta, bet… visi tie apvažiavimai, pravažiavimai tamsoje ir dar per šlapdriba yra kosmosas. Jokių žymėjimų, jokių ženklų jokių nukreipimų.. ne vienoje vietoje reikėjo pristoti ir pamastyti kaip čia reikėtų važiuoti, kad neišvažiuotum į priešpriešinę juostą. Tragiškas eismo organizavimas šioje vietoje.Paskutinis taisė iPhone; 2025.01.11, 19:56.
- 11 patinka
Comment
-
Keturių ir nereikia, dvieju užtektų kaip ir dabar yra tiesiog ovalo formos.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
4 vnt žiedų, tinkamų fūroms, ten tilpę nebūtų.
Comment
-
Ovalas esamoj vietoj praktiškai nesiskirtų nuo kaulo. Nesuprantu tada kas netinka. Su kaulu dar ir geresni posūkio spinduliai stambiam transportui ar su priekabom gaunasi.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Keturių ir nereikia, dvieju užtektų kaip ir dabar yra tiesiog ovalo formos.
- 4 patinka
Comment
-
Argi sprendimas neakvaizdus? Išcentrinė jėga proporcinga greičio kvadratui. Važiuoji pusantro kart lėčiau, vartosi dvigubai mažiau.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimąSu sportine mašina kai išlendu ir noriu kaip slalome prasilėkt tai jie labai cool. Kai su kasdieniniu karavanu važiuoju vaikus susidėjęs, prekių maišų prisikrovęs ir viskas vartosi iš vieno šono į kitą, tai dažnai važiuojant smagumo jokio.
- 2 patinka
Comment
-
Siūlyčiau prasukti ten keletą ratų su sunkvežimiu ir bus aišku. Iš Vilniaus nuotoliniu šiltam ofise sėdint žinoma, kad nesimato.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ovalas esamoj vietoj praktiškai nesiskirtų nuo kaulo. Nesuprantu tada kas netinka. Su kaulu dar ir geresni posūkio spinduliai stambiam transportui ar su priekabom gaunasi.
- 1 patinka
Comment
-
Sunkvežimį vairavau tik „Kelyje 2“, tai papasakok plačiau kas trukdo. Nes žiūrint teoriškai kaip tik yra geresnis posūkių spindulys. Tiek įvažiuojant iš šono, tiek apsisukant galuose. Gaunasi natūralus užmetimas į dešinę prieš sukant į kairę kaip mėgsta daryt fūristai staigiuose posūkiuose.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Siūlyčiau prasukti ten keletą ratų su sunkvežimiu ir bus aišku. Iš Vilniaus nuotoliniu šiltam ofise sėdint žinoma, kad nesimato.
Comment
-
Kad tuose"kauluose" yra mažoki spinduliai net lengvajai mašinai. Besisukiojant nėra kada žiūrėti į krypčių nuorodas.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimąSiūlyčiau prasukti ten keletą ratų su sunkvežimiu ir bus aišku. Iš Vilniaus nuotoliniu šiltam ofise sėdint žinoma, kad nesimato.
Į pagrindinius kelius yra nuorodos (kad jos per mažos - atskira kalba) O kai yra ne visos nuorodos, tai
Kadangi važiavau tiesiai (teko tan važiuoti iki rekonstrukcijos), tai be vargo nuvažiavau teisingai.
O jei kam nors reikės sukti į kairę, tai sudarytos visos sąlygos nuvažiuoti neteisinga kryptimi.
Comment
-
Iš to ką skaitau, manau tamstai tiesiog reikėtų šiek tiek sumažinti greitį.Parašė Romas Rodyti pranešimąKad tuose"kauluose" yra mažoki spinduliai net lengvajai mašinai. Besisukiojant nėra kada žiūrėti į krypčių nuorodas.
Į pagrindinius kelius yra nuorodos (kad jos per mažos - atskira kalba) O kai yra ne visos nuorodos, tai
Kadangi važiavau tiesiai (teko tan važiuoti iki rekonstrukcijos), tai be vargo nuvažiavau teisingai.
O jei kam nors reikės sukti į kairę, tai sudarytos visos sąlygos nuvažiuoti neteisinga kryptimi.
- 6 patinka
Comment
-
Iš karto prisiminiau "Via Baltica" "kaulo formos mazgą Augustavo pakraštyje, kur susikerta DW655 (buv.DK61) į Grajevą ir DK8 Suvalkai -Balstogė, kur niekada nekilo jokių problemų
Žemėlapyje galima palyginti "kaulo formos" žiedinių sankryžų aiškumą
Marijampolės vakarinis mazgas (Tarpučiai) - dvigubas "kaulas"

Augustavo mazgas DK8 / DW655 - viengubas "kaulas"

www.mapy.cz
Comment
-
Ten fiziškai nėra galimybių greit važiuot; o noro važiuoti greitai tuo labiau - viskas sužymėta gana sudėtingai ir nuoširdžia pasistengta, kad pasiklystų net vietiniai (tie jau skundėsi per TV).Parašė dziugas99 Rodyti pranešimąIš to ką skaitau, manau tamstai tiesiog reikėtų šiek tiek sumažinti greitį.
Tamstai rekomenduoju nuvažiuoti į vietą, pabandytiu antrame "kaule" padaryti kairįjį posūkį (pvz. iš Vilkaviškio į Kauną) ir nepasiklysti

- 1 patinka
Comment
-
Kai buvo šviežiai atidaryta būtent taip važiavau ir pravažiavau. Iš pirmo karto. Tamsiu paros metu. IQ=180 turbūt... Tiesa, žiūrėjau į kelio ženklus ir nemaigiau nieko kišenėj.Parašė Romas Rodyti pranešimąTen fiziškai nėra galimybių greit važiuot; o noro važiuoti greitai tuo labiau - viskas sužymėta gana sudėtingai ir nuoširdžia pasistengta, kad pasiklystų net vietiniai (tie jau skundėsi per TV).
Tamstai rekomenduoju nuvažiuoti į vietą, pabandytiu antrame "kaule" padaryti kairįjį posūkį (pvz. iš Vilkaviškio į Kauną) ir nepasiklysti


- 9 patinka
Comment
-
Neteisinga lyginti šias dvi sankryžas, Augustavo atveju į vieną žiedą jungiasi 4 keliai, Marijampolės - 6.Parašė Romas Rodyti pranešimąIš karto prisiminiau "Via Baltica" "kaulo formos mazgą Augustavo pakraštyje, kur susikerta DW655 (buv.DK61) į Grajevą ir DK8 Suvalkai -Balstogė, kur niekada nekilo jokių problemų
Žemėlapyje galima palyginti "kaulo formos" žiedinių sankryžų aiškumą
Marijampolės vakarinis mazgas (Tarpučiai) - dvigubas "kaulas"
Augustavo mazgas DK8 / DW655 - viengubas "kaulas"
www.mapy.cz
- 1 patinka
Comment
Comment