Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tuomet visą dėmesį galėsime nukreipti „Via Balticos“ rekonstrukcijai Latvijos link“, – sako susisiekimo ministras M.Skuodis.
    O tai pala, gabalas nuo Garliavos iki IX forto (A1)? Kažkaip paslaptingas investuotojas finansuoti greitėjimo/lėtėjimo juostas sankryžoje su Kalvarijos g. taip ir neatsiranda. Galėtų LAKD surasti investuotoją bent jau duobes toj sankryžoj užlopyti, dabar lopo užpildami smėliu, maždaug 1x į 2 savaites...
    Mano blogas

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą
      Žodžiu, "iki 2025 metų" elegantiškai pavirto į "iki 2025 metų pabaigos".
      toks terminas visada ir buvo nustatytas dokumentuose, taip kad viskas vyksta pagal planą.
      nors ši valdžia tikėjosi baigti anksčiau, 2024 m pabaigoje.

      pasvarstykim, kada IV ruožas gali būt užbaigtas. pvz., jei rangos sutartis būtų pasirašyta vasario-kovo mėn, ir darbų laikas būtų tarp 11-18 mėnesių, tai 2025 m I-II ketvirtyje jau realu važiuoti visa trasa?
      Paskutinis taisė Premier; 2023.11.23, 18:10.

      Comment


        Raststätte/Autogrill

        Magistralėje „Via Baltica“ – 11 ha ploto aikštelė poilsiui

        Naujoje aikštelėje bus atskiros zonos krovininiam, lengvajam transportui, elektromobiliams, kemperiams, keturios elektromobilių įkrovimo stotelės, pastatas su tualetais ir dušais, numatyta poilsio teritorija.
        Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz8JzpUiVh6

        Comment


          Parašė sklansky Rodyti pranešimą
          Raststätte/Autogrill
          MOP! Miejsce obsługi podróżnych.
          Paskutinis taisė alga; 2023.11.24, 22:48.

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą

            MOP! Miejsce obsługi podróżnych.
            Pakelės paslaugų zona. PPZ.

            Comment


              VZ.LT 2023.11.29
              Tiriama 5.000 t smulkinto asfalto vagystė iš kelio „Via Baltica“ statybvietės
              „Vienu kartu čia nebuvo išvežta, nes turbūt tokios technikos nėra, kad 5.000 t greitai išvežtų kažkur per vieną kartą. Be abejo, kad greičiausiai nuolat kažkoks kiekis keliavo į kitur, negu turėjo nukeliauti. Tačiau į tai atsakys tyrimas“, – televizijai sakė Kauno apygardos prokuratūros Marijampolės apylinkės prokuroras Giedrius Šalaševičius.

              Į prokuratūrą kreipėsi dvi rekonstrukcijos darbus atliekančios bendrovės. Jų teigimu, asfaltas, kurio vertė siekia nuo 75.000 iki 125.000 Eur, dingo iš laikinai įrengtos statybų aikštelės.

              https://www.vz.lt/transportas-logist...a-statybvietes

              Comment


                Visi junkitės TV3 Jakilaitis su Skuodžiu ir policijos generaliniu komisaru Požėla

                UPDATE: jau baigėsi 20:30

                p.s. kaip pasakė Mazuronis Skuodžiui tam verkiant kad nėra pinigų:
                Jūs elgiatės lyg būtumėte opozicija ir per 3 metus nieko nepadarėte Seime ir pridėjo:
                Kisa, kam tau pinigai, tu gi vaizduotės neturi
                Paskutinis taisė Arunasx; 2023.12.04, 19:46.
                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Pradedami rengti Kauno vakarinio aplinkkelio rekonstravimo sprendiniai

                  Lietuvos automobilių kelių direkcija dalinasi naujienomis ir artimiausiais planais dėl Kauno vakarinio aplinkkelio rekonstrukcijos. Už valstybinių šalies kelių plėtrą bei priežiūrą atsakinga įmonė pasirašė sutartį dėl šios, daugiau nei 16 km ilgio kelio atkarpos, priešprojektinių sprendinių parengimo. Sutartyje nurodyta šiuos darbus atlikti per 12 mėn.

                  Numatytų darbų metu Kauno vakariniame aplinkkelyje (kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožas nuo 0 iki 16,45 km) bus atlikti statybiniai inžineriniai ir kiti tyrinėjimai, išnagrinėtos ir įvertintos kelio rekonstravimo alternatyvos, parenkant optimaliausią sprendimą. Taip pat šių darbų metu bus parengti priešprojektiniai sprendiniai, pagal kuriuos ateityje bus planuojama atlikti rekonstrukcijos darbus.

                  Parengus ir atrinkus priešprojektinius kelio rekonstrukcijos sprendinius, jų pagrindu bus rengiamas techninis darbų projektas, po kurio planuojama skelbti ir fizinių rekonstrukcijos darbų atlikimo viešąjį konkursą. Rangos darbų kaina priklausys nuo galutinių techninių sprendinių.

                  Remiantis praėjusių metų statistiniais duomenimis, Kauno vakariniame aplinkkelyje yra fiksuojamas didžiausias visoje Lietuvoje eismo intensyvumas, kuris siekia apie 65 tūkst. automobilių per parą.

                  Atlikus Kauno vakarinio aplinkkelio rekonstrukciją, šioje kelio atkarpoje bus ne tik iš esmės atnaujinta kelio infrastruktūra, bet ir pagerintos eismo saugos bei eismo organizavimo sąlygos. Ši kelio atkarpa taps homogeniška, rekonstruotos, aukščiausius modernumo ir saugumo standartus atitinkančios, automagistralės „Via Baltica“, dalis.

                  „Šiuo metu Kelių direkcija vykdo didžiausią nepriklausomos Lietuvos istorijoje kelių infrastruktūros plėtros projektą, kurį užbaigus, jau 2025 metais „Via Baltica“ atkarpa nuo Marijampolės iki Lietuvos–Lenkijos sienos važiuosime aukščiausius standartus atitinkančia automagistrale. Vis dėlto, nors vykdomų darbų apimtys ir didelės, privalome racionaliai planuoti ir ateities etapus. Esame numatę, jog iki 2030 metų visas per Lietuvą einantis „Via Baltica“ kelias bus rekonstruotas taip, kad atitiktų tarptautiniam kelių tinklui keliamus reikalavimus. Todėl remdamiesi nuoseklumu, jau pradedame ruoštis ir ateities darbams“, – sako Kelių direkcijos vadovas Marius Švaikauskas.

                  „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lietuvos–Lenkijos sienos rekonstrukcija šiuo metu ženkliai pasistūmėjusi į priekį. Šių metų spalį oficialiai atidaryta pirmoji užbaigta šio projekto atkarpa, o iki šių metų pabaigos planuojama atidaryti ir dar vieną užbaigtą kelio ruožą. Tuo tarpu vykdomi I-osios, ilgiausios ir techniškai sudėtingiausios atkarpos, siekiančios beveik 16 km, darbai, planuojami baigti kitais metais.

                  Visas apie 40 km ilgio „Via Baltica“ kelias iki 2025 m. bus rekonstruotas į 4 eismo juostų automagistralę ir pritaikytas tiek civilinėms, tiek karinio mobilumo reikmėms.

                  https://lakd.lt/naujienos/pradedami-...mo-sprendiniai

                  Comment


                    LAKD 2023.12.18
                    „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lietuvos–Lenkijos sienos pasiekė pusiaukelę!
                    Gruodžio 20 d., 10.00 val. vyks jau antrosios „Via Baltica“ atkarpos atidarymo renginys. Atidarius šią atkarpą bus pasiekta šio projekto pusiaukelė, todėl renginyje apžvelgsime visus šiais metais įvykdytus darbus kelyje „Via Baltica“. (...)
                    Kelias A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai, renginio vietos adresas – ČIA (54.411964, 23.204472).


                    https://lakd.lt/naujienos/via-baltic...eke-pusiaukele
                    Tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos yra 4 etapai
                    1. 53,8 - 72,5 km Vyksta darbai
                    2. 72,5 - 79,0 km Pabaigtas 2023.12.27
                    3. 79,0 - 85,0 km Atidarymas 2023.12.20
                    4. 85,0-97,06 km Vyksta konkursas

                    Projekto būklė 2023.02.
                    Nuo tol laiko pirmi du (trumpiausi) etapai yra pabaigti, III etapas pradėtas vykdyti, ir paskelbtas IV etapo pirkimas


                    Pabaigti ruožai sudaro 12,5 km arba 32%
                    Iki LAKD "piarščikų" išrastos pusiaukelės toli - skaičiuojant ir kilometrais, ir darbų apimtimis.

                    Tačiau bet koks ėjimas į priekį yra gerai.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Pabaigti ruožai sudaro 12,5 km arba 32%
                      Iki LAKD "piarščikų" išrastos pusiaukelės toli - skaičiuojant ir kilometrais, ir darbų apimtimis.

                      Tačiau bet koks ėjimas į priekį yra gerai.
                      Skaičiuojant etapais - pabaigti du iš keturių - pusiaukelė

                      Comment


                        Tik tokia smulkmena, kad baigti du etapai yra patys trumpiausi ir paprasčiausi, nes trasa eina šalia esamo kelio ir nėra ypatingai sudėtingų inžinerinių statinių.
                        Kai nelabai yra kuo pasigirti, tai vargšams LAKD PiaRščikams lieka išradinėti visokias "pusiaukeles".
                        Paskutinis taisė Romas; 2023.12.19, 09:53.

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Tik tokia smulkmena, kad baigti du etapai yra patys tumpaiaui ir paprasčiaus, nes trasa eina šalia esamo kelio ir nėra ypatigai sudėtingų inžinerinių statinių.
                          Kai nelabai yra kuo pasigirti, tai vargšams LAKD PiaRščikams lieka išradinėti visokias "pusiaukeles".
                          Trečias etapas jau gerai įsivažiavęs ir ketvirtam jau išgimdytas projektas. Tai pusiaukelė visai sąžiningas pasakymas. Iš principo baigėsi beveik visos esminės kliūtys. Belieka tikėtis, kad po paskutinio konkurso nebus teismų.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Trečias etapas jau gerai įsivažiavęs ir ketvirtam jau išgimdytas projektas. Tai pusiaukelė visai sąžiningas pasakymas. Iš principo baigėsi beveik visos esminės kliūtys. Belieka tikėtis, kad po paskutinio konkurso nebus teismų.
                            Galima pagirti, kad darbai nestovi net ir tokiais orais ir nėra sustabdyti "žiemos" sezonui kaip daugeliu atvejų.

                            Comment


                              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                              Skaičiuojant etapais - pabaigti du iš keturių - pusiaukelė
                              Čia panašiai kaip A14 1,9km pačioje Utenoje užskaitytų už etapą ir sakytų: Liko tik 3 etapai, jau 25% padaryti
                              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                LAKD 2023.12.20
                                „Via Baltica“ rekonstrukcija pasiekė pusiaukelę
                                Šiandien simboliniu renginiu atidaryta jau antroji šiais metais rekonstruojamos magistralės „Via Baltica“ dalis. Didžiausią nepriklausomos Lietuvos istorijoje kelių statybos projektą nuo Marijampolės iki Lietuvos-Lenkijos sienos sudaro 4-ių atkarpų rekonstrukcija. Užbaigus šią kelio atkarpą, visas nuo Marijampolės iki Lietuvos-Lenkijos sienos atnaujinimo projektas pasiekė pusiaukelę.

                                Eismui šiandien atidaryta nauja 6 km „Via Baltica“ kelio atkarpa rekonstruota į modernią 4 eismo juostų automagistralę, abipus jos ir atskirose vietose skirtinguose lygiuose įrengti jungiamieji ir apjungiamieji keliai, kurių bendras ilgis viršija 15 km. Tuo pačiu rekonstruotos ir su keliu besijungiančios rajoninių bei krašto kelių atkarpos. Minėtame ruože taip pat mažiau nei per metus įrengta įspūdinga infrastruktūra: 5 žiedinės sankryžos, 3 viadukai, 4 tiltai, virš 4,5 km akustinių sienučių, įrengtas apšvietimas, intelektinių transporto sistemų įranga bei kitos eismo organizavimo priemonės. (...)

                                55,8 milijono Eur vertės II etapo rekonstrukcijos darbus atliko UAB „Fegda“. III etapo rekonstrukcijos darbus, kurių vertė 55,1 milijono Eur, įgyvendino AB „Kauno tiltai“. Projektų įgyvendinimas finansuotas valstybės ir Europos Sąjungos lėšomis (...)

                                Šią vasarą rekonstrukcijos darbai buvo pradėti ir vis dar tęsiami I-joje, ties Marijampole prasidedančioje, „Via Baltica“ atkarpoje. Tai – ilgiausias ir techniškai sudėtingiausias, beveik 16 km siekiantis, rekonstruojamo kelio ruožas. Šio etapo darbus planuojama baigti 2024 m. Po jų šioje atkarpoje bus įrengta 45 km jungiamųjų kelių, 10 žiedinių sankryžų, 5 viadukai, 4 tiltai, 3 tuneliniai pravažiavimai, 21 akustinė siena, didžiausia ir moderniausia Lietuvoje automobilių stovėjimo ir poilsio aikštelė.

                                Paskutinio, ketvirtojo, „Via Baltica“ ruožo rekonstrukcijos darbų pradžia planuojama kitąmet; šiuo metu vykdomas šio ruožo rekonstrukcijos darbų atlikimo tarptautinis viešasis pirkimas.
                                Viso apie 40 km „Via Baltica“ kelio rekonstrukcijos darbų pabaiga numatyta 2025 m.

                                https://lakd.lt/naujienos/via-baltic...eke-pusiaukele
                                Fotogalerija apie pabaigtą trečdalį, kuris pavirto į "įpusėjimą"
                                Įpusėjo „Via Baltica“ rekonstrukcija







                                https://www.diena.lt/galerijos/vaizd...ukcija-1153446
                                Paskutinis taisė Romas; 2023.12.21, 00:06.

                                Comment


                                  Padaro kelis kilometrus ir vis ponai suvažiuoja paminėt. Būtų juokinga, jei nebūtų graudu. Pabaigtų darbus iki galo ir tada šventę švęstų...

                                  Comment


                                    Skuodžio mėgstamiausias užsiėmimas. Tai Via Baltica kas mėnesi po 500m atidarinėt, tai VNO oro uosto dėžutę atidarinėt, dar gelžkelio sankryžą prie Vievio...

                                    Atidarytuvas tiesiog koks tai... Nėra kada net dirbti..
                                    Mano blogas

                                    Comment


                                      Kolegos, nebambėkit Normalu, kad pabaigus vieną iš etapų normalu padaryti jo atidarymo. Darbai tikrai stambūs, gerai, kad visuomenę nušviečia apie tai, nes paskui būna girdėti - o Lenkijoje vien tik autostrados, o pasmus nieko per Nepriklausomybę nenutiesė

                                      Comment


                                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                                        Atidarytuvas tiesiog koks tai... Nėra kada net dirbti..
                                        Tiesiog juokinga! Išeina, kad skundžiatės, kad daug pastato ir pabaigia. Į kiekvieno šūdtilčio ir šūdaplinkkelio atidarymą visais laikais atvažiuodavo ministras, vietinis meras, kartais net premjeras.

                                        Comment


                                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                                          Tiesiog juokinga! Išeina, kad skundžiatės, kad daug pastato ir pabaigia. Į kiekvieno šūdtilčio ir šūdaplinkkelio atidarymą visais laikais atvažiuodavo ministras, vietinis meras, kartais net premjeras.
                                          Juk reikia paverkti nedaro blogai, daro ir blogai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X