Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    131 kelias Kalvarijoje neeina tankiai užstatyta teritorija. Miestelio zona tęsiasi 500 m nuo sankryžos su 201 keliu. Nemanau, kad tikslinga tiesti čia aplinkkelį. Neblogas ir dabartinis variantas.

    Comment


      Naujai projektuojama 131 kelio sankryža. Ji bus apjungta su rajoniniu keliu 2651. Priežastis dėl papildomos sankryžos su 2651 yra tik dėl degalinės. Varšuvos kryptimi jokių jungčių tarp 200 ir 131 kelių nenumatyta. Romas Šalia esančios 200 ir 131 kelių sankryžos nebus apjungtos, reiktų papildomų tiltų per Šešupę.
      Šaltinis: PAV programaClick image for larger version  Name:	motorway_autobahn.jpg Views:	1 Size:	247,8 kB ID:	1657482
      Paskutinis taisė PoDV; 2018.07.28, 10:07.

      Comment


        Trumpas atnaujinimas iš atkarpos atvažiavus nuo Kazlų Rūdos 230 keliu iki Marijampolės. Pirmos dvi nuotraukos dar iš kelio 230, o toliau Via Baltica.

        Comment


          „Via Balticos“ rekonstrukcija tarp Kauno ir Marijampolės bus baigta šiemet

          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1013302?copied


          Tarptautinė magistralė „Via Baltica“ keturių juostų keliu turėtų sujungti Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą. Ja iš Vakarų Europos per Lenkiją važiuoja daug krovininio transporto.

          Nesupratau, ar čia šiaip žurnalisto nusišnekėjimas, ar tikrai yra tokių planų?





          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            „Via Balticos“ rekonstrukcija tarp Kauno ir Marijampolės bus baigta šiemet

            Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1013302?copied


            Tarptautinė magistralė „Via Baltica“ keturių juostų keliu turėtų sujungti Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą. Ja iš Vakarų Europos per Lenkiją važiuoja daug krovininio transporto.

            Nesupratau, ar čia šiaip žurnalisto nusišnekėjimas, ar tikrai yra tokių planų?




            Manau, kad žurnalistas čia pagražino dėl tų keturių juostų iki Talino

            Delfi nepatingėjo nuvažiuoti ir vietoje foto padaryti kaip atrodo rekonstrukcija. Galima pamatyti čia https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...279535:8228998

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
              Naujai projektuojama 131 kelio sankryža. Ji bus apjungta su rajoniniu keliu 2651.

              Priežastis dėl papildomos sankryžos su 2651 yra tik dėl degalinės. Varšuvos kryptimi jokių jungčių tarp 200 ir 131 kelių nenumatyta.
              Dabartiniuose planuose statmenos jungties nuo KK 131 iki A5 nėra numatyta.
              LAKD planuojamų darbų sąraše numatyta kelio KK131 Alytus - Simnas - Kalvarija jungtis (be "alkūnės") į esamą A5 sankryžą su 2651 keliu tie degaline, nukertant kampą nu "T" formos sanryžios su senuoju keliu KK 201. (pažymėta rudai)

              https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/19/

              Čia turbūt dar vienas atvejis, kai nieko nėra amžiniau už laikiną.
              Nors patvirtinus A5 trasą visaip gali būti.

              Comment


                BNS 2018.08.29
                „Via Balticoje“ planuojamas naujas jungiamasis kelias

                Automagistralėje „Via Baltica“, ruože nuo Kauno iki Suvalkų (A5), tarp Garliavos ir Juragių, iki 2024-ųjų metų planuojama nutiesti naują jungiamąjį kelią. Jis palengvins susisiekimą vietos gyventojams. Vyriausybė trečiadienį leido rengti kelio specialųjį planą.

                Susisiekimo ministras Rokas Masiulis sako, jog rekonstruojant automagistralę, šiame ruože ne viskas buvo padaryta tinkamai.

                „Statant „Via Baltica“ ruože nuo Kauno iki Marijampolės pirmame projekte ne viskas buvo padaryta tvarkingai. Ruože tarp Garliavos ir Juragių apie 5 kilometrai nenumatytas jungiamasis kelias iš pusės, kai važiuojama iš Marijampolės į Kauną. Kai nėra jungiamojo kelio, reikia daryti nuvažiavimus nuo magistralės, tada joje reikia mažinti greitį ir magistralė tampa nebe magistrale“, – Vyriausybės posėdyje sakė p. Masiulis.

                „Norint, kad būtų važiuojama 130 km per valandą greičiu į abidvi puses – dabar tokį greitį galima atiduoti tiktai iš Kauno į Marijampolę – reikia pradėti planuoti ir įrengti jungiamąjį kelią tame ruože“, – pridūrė ministras.

                Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) laikinasis vadovas Vitalijus Andrejevas teigė, kad be jungiamojo kelio kyla sunkumų vietos gyventojams. (...) Pasak jo, jungiamasis kelias bus „Via Baltica“ dalis, tačiau jį nutiesti nebus paprasta: „Ten probleminė vieta. Dabar jau „priauginti“ tą naują apjungiamąjį kelią yra problema“.

                https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...iamasis-kelias
                Apgailėtinas, o galbūt net tyčinis ir nusikalstamas trumparegiškumas :/
                Paskutinis taisė Romas; 2019.05.01, 22:51. Priežastis: Įdėta ctata

                Comment


                  Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
                  [h=1] Apgailėtinas, o galbūt net tyčinis ir nusikalstamas trumparegiškumas :/
                  Kitaip ir nepavadinsi... Čia matyt ruošiasi tą apsisukimą naikinti?

                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                  Comment


                    foto atnaujinimas iš Via Baltica, važiuojant nuo Kauno link Marijampolės. 2018-09-29

                    Comment


                      Tai jau link pabaigimo? Šaunu, lauksim sekančio etapo.

                      Comment


                        Teko pravažiuoti atkarpa į abi puses savaitgalį. Tai 90% trasos eismas jau vyksta abiem pusėm ir abiem juostom. Daug kur juostos subraižytos ir nemažai kir ženklai sudėti. Prienų ruože atrodo dar likę darbų su vienu (tuneliniu) viaduku Kauno krypties pusėje, visos kitos struktūros panašu gatavos. Greitis 50-70, nors dauguma varo 100 ir tam sąlygos kaip ir yra. Žodžiu, realu iki metų galo viską paleist. Įdomu kaip juda paruošiamieji darbai su Kalvarijos atkarpa, nes lenkai sieną planuoja pasiekti 2020 vidury.

                        Comment


                          Nuotraukose ir žemėlapyje matyti, kad kelias yra kur kas labiau vingiuotas, nei Vilnius-Kaunas ar Vilnius-Panevėžys. Ar jaučiasi vairuojant, kad tikrai daugiau kreivių? Gal ne apie greitį, esu tikras, kad viskas saugu, bet labiau apie patirtį?

                          Kitas klausimas - visam kely yra dvigubi atitvarai per vidurį? Šauni idėja, tieeek priežpriešinių smūkių tame kelyje yra jau buvę...

                          Comment


                            Ruožas prie miško, nežinau kuriam ten rajone, bet iš pernykščių atkarpų, važiuojant antra juosta vienoj vietoj toooks kelio nuolydis į kairę pusę padarytas, kad pabandymui paspaudus būsimus 130 kmh labai nesmagu pasidarė pavirtus ant šono važiuot, teko pasimažint ir grįžt į pirmą, normalią, lygią juostą. Kaip ten reiks važiuot pilnu leistinu greičiu, kai bus magistralė, neįsivaizduoju.

                            Comment


                              Kokia situacija su naujų Via Baltica atkarpų apšvietimu? Kai kuriose paskutinėse nuotraukose jis įrengtas, kitur - ne. Ar planuojama visus šiuos naujus magistralės ruožus apšviesti? Būtų labai naudinga tai padaryti ne tik dėl kelio eismo intensyvumo, vairuotojų saugumo, bet ir šalies įvaizdžio pagerinimo. Be to, apšviečiant iškart statybų metu, būtų ir lėšų sutaupyta. Jei tik kažkada vėliau bus apšvietimas įrengiamas, vėl naujas pinigų taškymas gausis.

                              Comment


                                Apšviestas bus mazgas su senu plentu. Kažkaip neatkreipiau dėmesio dėl Puskelnių mazgo.
                                anyway jei kam įdomu kelios nuotr vietinių keliukų:

                                Comment


                                  Iš LAKD pristatymo skaidrių: http://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/docu...ristatymas.pdf
                                  Minima suma pasienio gabalui: ~305M EUR, nepamenu, ar ji buvo viešai tokia minėta.
                                  Retorinis klausimas: kodėl tokios milžiniškos sumos kišamos į žvyrkelius, kai strateginiai projektai nepabaigti anaiptol?

                                  Comment


                                    Turiu įtarimą, kad lenkai pasistatys automagistralę savo pusėje kokiais 2 metais anksčiau nei Lietuva nuo Marijampolės iki sienos.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Turiu įtarimą, kad lenkai pasistatys automagistralę savo pusėje kokiais 2 metais anksčiau nei Lietuva nuo Marijampolės iki sienos.
                                      Tai čia faktas, ir tai man rodos mūsiškiai nesugeba CEF pinigų pasiimti šitam dalykui, viskas vėluojama ir vilkinama, galbūt net tyčia. Toks įspūdis, kad jiems geriau nusitiesti "strateginę" automagistralę Kaliningradas-Minskas....

                                      Comment


                                        Vakar nuo Marijampolės pusės jau kabėjo žalias automagistralės ženklas, jokių papildomų greičio apribojimų iki pat magistralės pabaigos ties Mauručių viaduku/sankryža. Įdomu ar tai kelininkų ženklų testavimas (kaip buvo po Grigiškių 3 etapo) ar jau oficialiai magistralė. Lyg buvo kalbų, kad magistrale taps tik pavasarį užbaigus visus darbus. Bet visi viadukai rodos jau atidaryti, kelininkų technikos nesimatė.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                          Vakar nuo Marijampolės pusės jau kabėjo žalias automagistralės ženklas, jokių papildomų greičio apribojimų iki pat magistralės pabaigos ties Mauručių viaduku/sankryža. Įdomu ar tai kelininkų ženklų testavimas (kaip buvo po Grigiškių 3 etapo) ar jau oficialiai magistralė. Lyg buvo kalbų, kad magistrale taps tik pavasarį užbaigus visus darbus. Bet visi viadukai rodos jau atidaryti, kelininkų technikos nesimatė.
                                          Kaip suprantu, situacija nuo Grigiškių 3 etapo skiriasi tuo, kad ženklai taip pat yra ir pagrindiniame kelyje. Tai reiškia, kad nebūtų protinga, jei nuimtų ženklus, kai eismas jau vyksta sklandžiai.
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2018.11.26, 11:48.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X