Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Aš bent kelis kartus per savaitę rekonstruojamom Via Balticos dalim pravažiuoju ir ten tik laiko klausimas kada atėjus žiemai, kai bus tamsu ir atsiras sniego, atsitiks nelaimė, nes eismo organizavimas ir žymėjimas yra tragiškas - baltos linijos paliktos, geltonos nusitrynę ir pan.Parašė Romas Rodyti pranešimąTą reportažą TV3 žinios rodė pirmadienį. Nesinorėtų sutikti iš priekio atlekiančių fūrų.
TV3.lt 2023.10.30
Magistralėje „Via Baltica“ – chaosas: žmonės važinėja prieš eismą
Apylankų ženklus taip pat sudėjo tik po pusantro mėnesio kelių uždarymo. O LAKD kaip visada viskas gerai, jie toliau radarų nesupranta/nemato, pvz. sudėjo sektorinio matuoklio ženklus vienam iš rekonstruojamų ruožų. LMAO.
- 9 patinka
Comment
-
Įdomus objektas diskusijai:
55 mln. eurų už 6,5 km automagistralės? Internautas paskaičiavo netiksliai | 15min.lt
Tai vis dėlto, kosmosas ar ne?
Pasirausęs po lenkų GDDKIA puslapį radau, kad dabar vykdoma S16 statyba Barzewo-Biskupec (30km) kainuos 457M zlotų, arba grubiai €3,4M/km
Straipsnyje minima magistralės atkarpa Lietuvai kainavo ~€8,4M/km
Skirtumas - beveik 2,5 karto. Nesiimu žongliruoti išvadomis, nes nesu tos srities specas, tačiau kai kurie faktai nuteikia neskaniai. Minėta lenkų atkarpa vizualiai atrodo gerokai sudėtingesnė nei jau atidaryta A5 Lietuvoje. Pora kartų šalia jos teko pačiam važiuoti neseniai. Daug viadukų, daug garso sienelių, dalyje atkarpos matosi naujai tiesiamas lokalus kelias (kita dalis, ko gero, bus panaudota senojo S16). Reljefo nelygumai vietomis lemia didelius žemių perkėlimus - kai kur kelias eina dauboje, kai kur - ant aukšto pylimo. Kai tuo tarpu A5 gabalas darytas tiesiog plynais laukais.
Man tas ministerijos aiškinimas (kaip durneliams - taigi va, garso sienelės padarytos, užtai brangu) atrodo kaip vartymasis iš gaidžio. IMO, konkurencijos nebuvimas daro savo (nežinau kiek įmonių dalyvavo konkurse). Pas lenkus kiekvienam projektui sulekia po 6-9 dalyvius, ir būna tikrai nuožmi kova dėl kontraktų.
- 2 patinka
Comment
-
Nežinau, ką skaičiuoja GDDKIA puslapis, bet tikrai ne viena km. magistralinio kelio tiesimą. Iš tikro, pagūglinęs Lenkijos kelių kainą, labiau pastėbėjau nuomones, jog Lenkija kaip tik yra brangi šalis tiesti kelius. Čia ištrauka iš https://pzpb.com.pl/wp-content/uploa...nd_ver_ang.pdf Informacija sena, bet turint omenyje to meto kainas, 9,61 mln eurų yra nemenka suma.Parašė vytgri Rodyti pranešimąĮdomus objektas diskusijai:
55 mln. eurų už 6,5 km automagistralės? Internautas paskaičiavo netiksliai | 15min.lt
Tai vis dėlto, kosmosas ar ne?
Pasirausęs po lenkų GDDKIA puslapį radau, kad dabar vykdoma S16 statyba Barzewo-Biskupec (30km) kainuos 457M zlotų, arba grubiai €3,4M/km
Straipsnyje minima magistralės atkarpa Lietuvai kainavo ~€8,4M/km
Skirtumas - beveik 2,5 karto. Nesiimu žongliruoti išvadomis, nes nesu tos srities specas, tačiau kai kurie faktai nuteikia neskaniai. Minėta lenkų atkarpa vizualiai atrodo gerokai sudėtingesnė nei jau atidaryta A5 Lietuvoje. Pora kartų šalia jos teko pačiam važiuoti neseniai. Daug viadukų, daug garso sienelių, dalyje atkarpos matosi naujai tiesiamas lokalus kelias (kita dalis, ko gero, bus panaudota senojo S16). Reljefo nelygumai vietomis lemia didelius žemių perkėlimus - kai kur kelias eina dauboje, kai kur - ant aukšto pylimo. Kai tuo tarpu A5 gabalas darytas tiesiog plynais laukais.
Man tas ministerijos aiškinimas (kaip durneliams - taigi va, garso sienelės padarytos, užtai brangu) atrodo kaip vartymasis iš gaidžio. IMO, konkurencijos nebuvimas daro savo (nežinau kiek įmonių dalyvavo konkurse). Pas lenkus kiekvienam projektui sulekia po 6-9 dalyvius, ir būna tikrai nuožmi kova dėl kontraktų.
- 3 patinka
Comment
-
Ta tema, įdomus grafikas iš lenko Jerzy P. Gwizdała 2018 ,m. straipsnio 'The cohesion fund’s role in financing local-government investments in road infrastructure'https://www.researchgate.net/publication/329185583_The_cohesion_fund's_role_in_financing_lo cal-government_investments_in_road_infrastructure
Tai 2018 metais magistralės statusą gavusios A5 atkarpos Kaunas-Marijampolė statybų kaštai buvo 2,5 karto mažesni nei Lenkijos tuometiniai keliai, o dabar tapo 2,5 karto didesni? Tikroji situacija kažkur per vidury - visa kita tik manipuliacija skaičiais, kaip ir toje 15min rašliavoje.
Costs of constructing one kilometer of motorway abroad and in Poland (mln EUR)
- 2 patinka
Comment
-
Paskaitęs tą 15min straipsnį tai pakraupau
Jei net Kelių ditekcijos atstovė patvirtina, kad per Nepriklausomybės laikotarpį nutiesta tik 6,5 km automagistralės, kai 2018 metais tame pačiame kelyje atidaryta 24 km ilgio automagistralė, plius Uknergė - Panevėžys 1998 metais kas dar apie 60 km tai sunku patikėti, kad galima parašyti normalius objektyvius straipsnius.
- 14 patinka
Comment
-
Manęs tai nenustebino. Kaip jau pasitaiko su biurokratais - viena vėpla perskaitė kitos vėplos sukurptą raštelį. Gilintis į tai nėra laiko, netrukdykit dirbtParašė Xmaster Rodyti pranešimąPaskaitęs tą 15min straipsnį tai pakraupau
Jei net Kelių ditekcijos atstovė patvirtina, kad per Nepriklausomybės laikotarpį nutiesta tik 6,5 km automagistralės, kai 2018 metais tame pačiame kelyje atidaryta 24 km ilgio automagistralė, plius Uknergė - Panevėžys 1998 metais kas dar apie 60 km tai sunku patikėti, kad galima parašyti normalius objektyvius straipsnius.
- 2 patinka
Comment
-
Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 85,00 iki 97,06 km rekonstravimas
Kolkas prieinamas nestandartinis skelbimas, tačiau galima jau pamatyti ir atsisiųsti projektą. Kažkada kitą savaitę sukelsiu brėžinius į žemėlapį.Pasiūlymų teikimo terminas: 2023-12-22
- 8 patinka
Comment
-
Tai o atidarytas naujos statybos kelias ar rekonstruotas į magistralę? Formaliai rekonstrukcija nesiskaito "nutiesta", tai tą ir atsakė.Parašė Xmaster Rodyti pranešimąPaskaitęs tą 15min straipsnį tai pakraupau
Jei net Kelių ditekcijos atstovė patvirtina, kad per Nepriklausomybės laikotarpį nutiesta tik 6,5 km automagistralės, kai 2018 metais tame pačiame kelyje atidaryta 24 km ilgio automagistralė, plius Uknergė - Panevėžys 1998 metais kas dar apie 60 km tai sunku patikėti, kad galima parašyti normalius objektyvius straipsnius.
- 1 patinka
Comment
-
Telefone nesimato, kame skelbimo nestandartiškumasParašė Kirstukas Rodyti pranešimąMagistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 85,00 iki 97,06 km rekonstravimas
Kol kas prieinamas nestandartinis skelbimas
Čia pirkimas ar kokia nors "rinkos konsultacija" (kokių buvo daug A14 pirmojoje 2 km ilgio atkarpoje)?
Comment
-
Visi skelbimai būna rodomi kaip šis. Tokio tipo skelbime daugiau informacijos apie patį pirkimą, o šiuo atveju galima matyti tik kas patalpinta Europa TED. Aišku, nelabai aktualu, svarbiausia yra priėjimas prie pirkimo dokumentų.Parašė Romas Rodyti pranešimąTelefone nesimato, kame skelbimo nestandartiškumas
Visur ten rašo, jog tai rekonstrukcijos [darbų] pirkimas (arba koncesija). Nors bendrai pats skelbimas Europa TED'e visiškai kitoks, nei prieš tai buvusių etapų. Gal bandys pritraukti užsienio rangovus.Čia pirkimas ar kokia nors "rinkos konsultacija" (kokių buvo daug A14 pirmojoje 2 km ilgio atkarpoje)?
- 1 patinka
Comment
-
Tai tada ir tie 6,5 km nesiskaito, nes ten irgi rekonstrukcijaParašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai o atidarytas naujos statybos kelias ar rekonstruotas į magistralę? Formaliai rekonstrukcija nesiskaito "nutiesta", tai tą ir atsakė.
Esmė, kad taip yra klaidinimas. Koks skirtumas ar rekonstrukcija, ar naujai tiestas kelias. Rezultate turim naują 4 juostų automagistralę vietoj buvusio 2 juostų
- 3 patinka
Comment
-
Panašu, kad apskritai LAKD atstovė turėjo omenyje tik tą atkarpą nuo Marijampolės, o straipsnyje jau nuskambėjo, kaip ko ne visoj LietuvojParašė Xmaster Rodyti pranešimą
Tai tada ir tie 6,5 km nesiskaito, nes ten irgi rekonstrukcija
Esmė, kad taip yra klaidinimas. Koks skirtumas ar rekonstrukcija, ar naujai tiestas kelias. Rezultate turim naują 4 juostų automagistralę vietoj buvusio 2 juostų
Comment
-
Oficialus LAKD pranešimas:
Kelių direkcija tęsi pažadus: paskelbtas paskutinis rekonstruojamos „Via Balticos“ atkarpos darbų pirkimas
Lietuvos automobilių kelių direkcija paskelbė viešąjį pirkimą daugiau nei 12 km ilgio „Via Baltica“ atkarpos rekonstrukcijos darbams atlikti. Tai paskutinis „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lietuvos-Lenkijos sienos projekto etapas. Planuojama, kad po sėkmingai įvykusių viešųjų pirkimų procedūrų, kelio atnaujinimo darbus bus galima pradėti kitų metų pirmoje pusėje.
<...>
„Vykdome pažadą sutvarkyti mūsų strateginę kelių jungtį su Vakarais nuo Marijampolės iki Lenkijos pasienio. Dar šiemet iš viso bus nutiestas 12,5 km naujos automagistralės ruožas, kitų metų vasaros pabaigoje baigsime 16 km sudėtingiausio ruožo ties Marijampole darbus, o dar kitais metais planuojame pabaigti paskutiniuosius 12 km. Tuomet visą dėmesį galėsime nukreipti „Via Balticos“ rekonstrukcijai Latvijos link“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Abiejose rekonstruojamo kelio ruožo pusėse taip pat planuojama nutiesti jungiamuosius kelius, kurių bendras ilgis sieks apie 32,5 km. Rekonstruojamame ruože bus įrengtos ir 4 žiedinės sankryžos, 3 tuneliniai pravažiavimai, 2 viadukai, požeminės ir antžeminės perėjos gyvūnams, pasienio užkardos sprendiniai, autobusų sustojimo stotelės su paviljonais, poilsio aikštelė ir kt.
<...>
Suplanuota, kad iki 2030 m. visas „Via Baltica“ magistralinis kelias, einantis per Lietuvos teritoriją, bus rekonstruotas taip, kad atitiktų tarptautiniam kelių tinklui keliamus eismo organizavimo ir saugos reikalavimus.
- 10 patinka
Comment
-
Esminis žodis.Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąOficialus LAKD pranešimas:
Kelių direkcija tęsi pažadus: paskelbtas paskutinis rekonstruojamos „Via Balticos“ atkarpos darbų pirkimasNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
https://www.vz.lt/finansai-apskaita/...-padides-iki-3Kai kuriems politikams, kelininkams bei Prezidentūrai siūlant 2024 metų valstybės biudžete numatyti daugiau lėšų keliams Vyriausybė preliminariai sutarė kitąmet jiems skirti papildomai 157 mln. Eur. Papildomas finansavimas būtų skiriamas dviem projektams – Vilniaus-Utenos kelio rekonstrukcijai ( 40 mln. Eur) ir „Via Baltica“ ruožui nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos (117 mln. Eur). Pastarajam projektui tektų Europos Sąjungos lėšos. Iki šiol numatytas Europos Sąjungos finansavimas keliams 2024 metais buvo 41,8 mln. Eur, o papildomos ES lėšos būtų paimtos iš 2025–2026 metams numatyto finansavimo.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Bandome skaičiuoti ministro pažadus.
Nepaisant skeptikų nuogąstavimų viskas ten bus bus kaip sviestu patepta.Dar šiemet [2023] iš viso bus nutiestas 12,5 km naujos automagistralės ruožas,
kitų metų [2024] vasaros pabaigoje baigsime 16 km sudėtingiausio ruožo ties Marijampole darbus,
o dar kitais metais [2025] planuojame pabaigti paskutiniuosius 12 km.
Tuomet visą dėmesį galėsime nukreipti „Via Balticos“ rekonstrukcijai Latvijos link“, – sako susisiekimo ministras M.Skuodis.
https://lakd.lt/naujienos/keliu-dire...darbu-pirkimas
O gal ir ne visai.
Comment
-
Kelio A14 Utenoje 2 kilometrų atkarpą labai ilgai projektavo, ekspertavo, "konsultavo" ir pagaliau iškonkursavo.Parašė alga Rodyti pranešimąŽodžiu, "iki 2025 metų" elegantiškai pavirto į "iki 2025 metų pabaigos".
O čia 12 kilometrų švaraus kelio tiesimo darbo laikuose ir kloniuose be jokių papildomų kliūčių vykstant eismui.
Kai pasibaigs visi konkursai, tada ir matysis kiek ten bus elegancijos su 2025 metais
- 1 patinka
Comment
-
O tai pala, gabalas nuo Garliavos iki IX forto (A1)? Kažkaip paslaptingas investuotojas finansuoti greitėjimo/lėtėjimo juostas sankryžoje su Kalvarijos g. taip ir neatsiranda. Galėtų LAKD surasti investuotoją bent jau duobes toj sankryžoj užlopyti, dabar lopo užpildami smėliu, maždaug 1x į 2 savaites...Tuomet visą dėmesį galėsime nukreipti „Via Balticos“ rekonstrukcijai Latvijos link“, – sako susisiekimo ministras M.Skuodis.
- 3 patinka
Comment
Comment