Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Jakų žiedo rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • aviDer
    replied
    Parašė Fanas Rodyti pranešimą
    Kelio apšvietimas įjungiamas, bet pačios konstrukcijos iš apačios jau senokai išjungtos, tad kaip suprantu taupymo sumetimais, tačiau kai pagalvoji kam tą apšvietimą konstrukcijų išviso reikėjo montuot, jeigu jis nenaudojamas, o pinigus jis tikrai nemažus kainavo. Kai tas apšvietimas buvo įjungtas, tai vaizdas buvo įspūdingas, bet gaila, kad laikinas.
    Manau ateis su laiku vėl geresni laikai, tada ir apšvietimas bus įjungiamas, juk nebus taupoma visą laiką. Ne veltui padarė, o paliko ateičiai.

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Kodėl sakai "Apatiniu apšvietimu leido pasidžiaugti vos pora savaičių"?

    Negi dabar estakadoje lempos nebeįjungiamos visiškai?
    Kelio apšvietimas įjungiamas, bet pačios konstrukcijos iš apačios jau senokai išjungtos, tad kaip suprantu taupymo sumetimais, tačiau kai pagalvoji kam tą apšvietimą konstrukcijų išviso reikėjo montuot, jeigu jis nenaudojamas, o pinigus jis tikrai nemažus kainavo. Kai tas apšvietimas buvo įjungtas, tai vaizdas buvo įspūdingas, bet gaila, kad laikinas.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Fanas Rodyti pranešimą
    Estakados šviesos patinka ne visiems

    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...isiems-535210/

    Apatiniu apšvietimu leido pasidžiaugti vos pora savaičių, įdomu kam bereikalingai reikia švaistyti lėšas jį įrenginėjant??? Ir atkarpoje automagistralės nuo Jakų Viaduko iki Dauparų taipogi vos kelios apšvietimo lempos bedega, bet čia suprantu kažkoks gedimas kad atkarpomis dega ir nedega, labai keistai atrodo.
    Kodėl sakai "Apatiniu apšvietimu leido pasidžiaugti vos pora savaičių"?

    Negi dabar estakadoje lempos nebeįjungiamos visiškai?

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Estakados šviesos patinka ne visiems

    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...isiems-535210/

    Apatiniu apšvietimu leido pasidžiaugti vos pora savaičių, įdomu kam bereikalingai reikia švaistyti lėšas jį įrenginėjant??? Ir atkarpoje automagistralės nuo Jakų Viaduko iki Dauparų taipogi vos kelios apšvietimo lempos bedega, bet čia suprantu kažkoks gedimas kad atkarpomis dega ir nedega, labai keistai atrodo.

    Komentuoti:


  • Fredledingue
    replied
    Parašė yeah#7 Rodyti pranešimą
    Kaip suprantu toks apšvietimas bus.

    Atvaizdas
    Noh!
    Gal bijo kad šviestuvai nukris ant tilto, nuo vejos?

    Komentuoti:


  • Fredledingue
    replied
    As dabar suprantu kodel rekia Kauno-Palanga estakadas: Kad trafikas issejant i "Ford/OleoMac" kvartala ne sumesis su autostrado trafikas.

    Bet estakada i Tilzes gatve irgi rekia. Tai ira antras pagrindinis iejimas i Klaipeda, teisog i autobuso stoties, naujos turgus, senamestis, univesitetas itt.
    Ne rekia tik estakadas bet tiltas, toliau, ant gelezinkelio.

    Tai pat su Klaipeda-Silute estakadas: Klaipeda-Jakiai, link Dovilai irgi bus neblogai.
    (Nesakikt kad neik nevazuojo tenai!)

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Dar neivertini tokio klausimo kaip zemes ispirkimas, ten tie laukai visgi priklauso kazkam.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Man tai keista, kodėl nesistengiama apeiti sankryžų. Kurių galų nusukimą į Palangą daryt šios sankryžos viduryje? Tą atsišakojimą galima buvo padaryt dar kilometras ar du iki sankryžos. Abejoju ar ten nebūtų atsiradę laisvo vietos.

    Beje taip apskritai kažkodėl nedaroma daugelyje sankryžų Lietuvoje. Vietoj kampo nukirtimo eismas suvedamas į krūvą. Neva dėl pėsčiųjų perėjų, bet laukuose tas neaktualu.
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2010.12.23, 23:20.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė lencas
    Arba šiuo etapu pastatė 552 metrus Palanga-Kaunas estakados
    Juokauji gal, taigi rašo - „Pirmojo rekonstrukcijos etapo metu taip pat pastatyta dalis Palangos–Kauno estakados – ši atkarpa siekia 146 m.“.

    Komentuoti:


  • tricky_kid
    replied
    Kilometras ?:

    Paskutinis taisė tricky_kid; 2010.12.18, 19:12.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė lencas
    Arba šiuo etapu pastatė 552 metrus Palanga-Kaunas estakados, o kai kitu etapu užbaigs - bus apie 1 km ilgio.
    Nea, viso ziedo skersmuo ~ 285m




    o pastatyta ne daugiau nei puse to:

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Keista, lryte rašo „trečiame lygyje - 552 metrų ilgio estakada Palangos-Kauno kryptimi“, o dienoje - „Antrojo etapo metu bus užbaigta Palangos–Kauno estakada, kuri bus dar ilgesnė už jau pastatytąją – jos ilgis sieks apie kilometrą“.
    Palanga-Kaunas - 552m,
    Palanga-Kaunas + Kaunas-Palanga ~ 1km.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė balietis Rodyti pranešimą
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2008092...20sankryza.jpg matosi, kad didžioji dalis Kaunas - Palanga sutaps su Kaunas - Šilutė ir Klaipeda - Palanga. Tai ten tos grynai Kaunas-Palanga jungties ne kažin kiek ir bus.
    Na, trečiasis etapas bus tik labai tolimoje ateityje tai dabar Kaunas - Palanga bus tik tam reikalui ir skirta. Beje, Klaipėda -> Palanga tai niekaip nesutampa su Kaunas -> Palanga, nežinau kokią čia įžvalgą įžiūrėjai

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Mano nuomone estakados Kaunas -> Palanga tikrai reikia. Man regis jos privalumas yra tas, kad atskirs visą galimą srautą ir sukant link Palangos nebus problemų. Antrame aukšte eismas vyks tiesiog į Palangos pusę. Kaip matoma plane į tą dabartinį nuvažiavimą link žiedo bus įlietas eismas iš aplinkinių teritorijų, tai taptų trukdžiu nepertraukiamam eismui. O dabar bus taip, kad eismas į Palangą turės sau atskirą aukštą ir nesimaišys su vietiniu eismu. Manau taip ir turėtų būti magistralinių kelių susijungimuose. Juk užsienyje autostradose ir daromi apjungiamieji keliai, kad vietinis eismas netrukdytų magistraliniam.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
    Su ta estakada Kaunas - Palanda tai tikrai keista.

    Geriau reikėjo daryti Kaunas - Tilžės gatvė (tas kitas įsukimas į Klaipėdą, vedantis tiesiai į centrą).
    Ar tikras toks didelis automobilių srautas juda iš Kauno pusės į Tilžės gatvę, kad ten net estakados reikia? Kiek žinau, daugiausia pro ten į Klaipėdą įvažiuoja tarpmiestiniai autobusai.

    Komentuoti:


  • balietis
    replied
    Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
    Su ta estakada Kaunas - Palanda tai tikrai nesąmonė.
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2008092...20sankryza.jpg matosi, kad didžioji dalis Kaunas - Palanga sutaps su Kaunas - Šilutė ir Klaipeda - Palanga. Tai ten tos grynai Kaunas-Palanga jungties ne kažin kiek ir bus.

    Komentuoti:


  • tricky_kid
    replied
    Su ta estakada Kaunas - Palanda tai tikrai keista.

    Geriau reikėjo daryti Kaunas - Tilžės gatvė (tas kitas įsukimas į Klaipėdą, vedantis tiesiai į centrą).
    Paskutinis taisė tricky_kid; 2010.12.18, 13:46.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
    Arba galėtų išvažiavimą atskirti nuo pagrindinio žiedo.
    Realiai ir dabar yra atskirtas, nes važiuojant nuo Kauno link Palangos nereikia sustoti ir praleidinėti kažko, įvažiuojama į iš dešinės į dešinę juostą, atitinakami iš žiedo išvažiuojama į kairę juostą.

    Komentuoti:


  • Gnoss
    replied
    Arba galėtų išvažiavimą atskirti nuo pagrindinio žiedo.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Tik nelabai suprantu, kam reikalinga Kauno-Palangos krypties estakada. Juk ten ir taip žiedo apvažiuoti nereikia, o tik pasukti į dešinę.

    Komentuoti:

Working...
X