Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Jakų žiedo rekonstrukcija
Collapse
X
-
žiūrėdamas į nuotrauką vis dar negaliu suprasti, kam reikėjo statyti tiltą nuo kauno į palangą, jeigu puikiausiai, niekam netrukdant, pravažiuojama žemės lygyje
Komentuoti:
-
Parašė VilnetizzO ar dabar Tilžės gatve pakankamai automobilių per parą pravažiuoja, kad apsimokėtų ją platinti?
Rekia antra didelis įvažiavimas į Klaipėda nuo Jakų žiedas kad visos trafikas ne susikonsentroje vienam taškie (prie Baltijos pr./Silutes pl. ziedas).
Problemas ira kad Klaipeda ira uždarita su geležinkelio ir nera pakekamai įvažiavimai. Jegu nore vengti geležinkelio vartas rekia važuoti per vienintelis tiltas kurie prailigino Kaunas/Klaipeda estakada, arba važuoti 5 km aplinkiai i siaure per Liepų Gatvė.
Sleader
Tada kieciom Tilzes gatves funksija nuo "vietinės miesto gatvelė" i "naujo magistrale"... nes rekia!
Negalima ignoruoti kur žmogus važuoje ir kur ji geveni. 90% tafikas ira vietines: nuo Ginduliai, Gragzdai, Dovilai, Ketvergiai, Dituvos Sodas, Sernos Sodas!
Visi važuoji per Jaku Ziedas.
Dabar suprantu kad tokiu estakada daug kainuoje...
Ant sita nautrokos matisi kad pasiruošo statyti Klaipeda/Palanga jumgtis ant Kaumo/Palanga astakada.
Tai reske kad Klaipeda/Palanga jumgtis nusileidžo, eina po Kaunas/Klaipeda estakada, ir po to vel eina i virsu.
Jeigu nori taip pat dariti su Kaunas/Silute jungtis rekia statyti papildomas tiltas arba tunelis...
Sunku suprasti tikslai kaip susistatys...Paskutinis taisė Fredledingue; 2011.11.08, 06:55.
Komentuoti:
-
Dabar kamščiai persikėlė iš Jakų žiedo prieigų į Baltijos žiedo prieigas Vilniaus plente.
Parašė daktaras Rodyti pranešimą/\ tai be abejo jis ir pravažiuojamas daug lengviau, net vasarą per didžiausius srautus nuo Kauno pusės pasiekti Klaipėdą ir Palangą pasidarė žymiai paprasčiau
Komentuoti:
-
Ne tiek prastas kelias, kiek neprognozuojamas laikas prie pervažos, ypač jei skubi.
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKad butu patrauklu ten važiuoti, dabar ten nevažiuoja dauguma ne todėl kad jiems nereikia į tą pusę, bet todėl kad kelias prastas.
Komentuoti:
-
Kad butu patrauklu ten važiuoti, dabar ten nevažiuoja dauguma ne todėl kad jiems nereikia į tą pusę, bet todėl kad kelias prastas.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO ar dabar Tilžės gatve pakankamai automobilių per parą pravažiuoja, kad apsimokėtų ją platinti?
Komentuoti:
-
Parašė MørtãReikėtu tą Tilžės rekonstruoti iki 2+2, arba bent 3 juostu su reversinę vidury, gal tada ir būtu didesnis trafikas per ją...
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąReikėtu tą Tilžės rekonstruoti iki 2+2, arba bent 3 juostu su reversinę vidury, gal tada ir būtu didesnis trafikas per ją...
Komentuoti:
-
Parašė Fredledingue Rodyti pranešimąAs nesuprantu kaip galima statyti Kaunas-Palanga estakada, su Y formo jungtis, zuireti šita iš danguje ir ne galvuoti apie Kaunas-Tilzes g. (Klaipedos centras) estakada.
Jungtis Kaunas-Silute ir Klaipeda-Palanga (kaip dabar planuota) bus labai sudetinga. Lengviau ir pigiau bus sujungti tesiog iš žieda, o ne per tunelai.
Rekia palikti vietu teneliams Silute-Palanga jungtimis.
Rekia daugiau galvuoti apie vietinis trafikas. Daug zmonu gyveno Gargzduose, Dauparose, Jakuose, Dituvos Sode, Mazuriskoje itt. Zmogus vazuoje į visi krypti į ir iš Klaipeda. Ne tik tarp didele miestai.
Estakados jungiančios Kauno ir Palangos kryptis statomos, nes Jakų žiedas yra dviejų magistralinių kelių sankryža. Vienas iš kelių yra automagistralė, o kitas atitinka greitkelio techninius parametrus.
Tilžės g. yra vietinės reikšmės miesto gatvelė ir nėra pagrindinis įvažiavimas į Klaipėda, todėl statyti jungtis tarp magistralinių kelių ir paprastos, pakankamai siauros gatvės būtu keistoka.
Dėl vadinamo vietinio eismo. Magistraliniuose keliuose stengiamasi išvengti to vietinio eismo, nebent kelias naudojamas kaip aplinkkelis. Kitiems važiuojantiems juk sudarytos visos sąlygos važiuoti minėtais keliais ar gatvėmis. Į Tilžės g., jei jau kažkam reikia, tai galima patekti pasinaudojant žiedu. Kaip ir likusiomis kryptimis galima nuvažiuoti per žiedą.
Komentuoti:
-
Reikėtu tą Tilžės rekonstruoti iki 2+2, arba bent 3 juostu su reversinę vidury, gal tada ir būtu didesnis trafikas per ją...
Komentuoti:
-
/\ tai be abejo jis ir pravažiuojamas daug lengviau, net vasarą per didžiausius srautus nuo Kauno pusės pasiekti Klaipėdą ir Palangą pasidarė žymiai paprasčiau
Komentuoti:
-
Parašė Fredledingue Rodyti pranešimąAs nesuprantu kaip galima statyti Kaunas-Palanga estakada, su Y formo jungtis, zuireti šita iš danguje ir ne galvuoti apie Kaunas-Tilzes g. (Klaipedos centras) estakada.
Jungtis Kaunas-Silute ir Klaipeda-Palanga (kaip dabar planuota) bus labai sudetinga. Lengviau ir pigiau bus sujungti tesiog iš žieda, o ne per tunelai.
Rekia palikti vietu teneliams Silute-Palanga jungtimis.
Rekia daugiau galvuoti apie vietinis trafikas. Daug zmonu gyveno Gargzduose, Dauparose, Jakuose, Dituvos Sode, Mazuriskoje itt. Zmogus vazuoje į visi krypti į ir iš Klaipeda. Ne tik tarp didele miestai.
Komentuoti:
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąTaip atrodys įgyvendinus visus 3 etapus, deja pokolkas tik du lygiai nusimato...
Jungtis Kaunas-Silute ir Klaipeda-Palanga (kaip dabar planuota) bus labai sudetinga. Lengviau ir pigiau bus sujungti tesiog iš žieda, o ne per tunelai.
Rekia palikti vietu teneliams Silute-Palanga jungtimis.
Rekia daugiau galvuoti apie vietinis trafikas. Daug zmonu gyveno Gargzduose, Dauparose, Jakuose, Dituvos Sode, Mazuriskoje itt. Zmogus vazuoje į visi krypti į ir iš Klaipeda. Ne tik tarp didele miestai.
Komentuoti:
-
/\ na va, pats pasakei
Jei bus baigti pirmas ir antras, tai kitas etapas bus trečias...
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKlaipėda-Palanga jungtis bus kitas etapas kaip suprantu?
Komentuoti:
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimątaip yra, bet jie niekados nebuvo planuoti įgyvendint dabar...
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą/\ ant plano/schemos yra dvi kilpos, Kaunas-Šilutė ir Klaipėda-Palanga.
Komentuoti:
Komentuoti: