Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Jakų žiedo rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • judosius
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Visų pirma, prieš diskutuojant apie tokius dalykus, reikia įsigilinti ir suprasti kaip sudarytas kelių tinklas. Kokie keliai yra magistraliniai, krašto, rajoniniai ir vietinai, bei kokią funkciją ir svarbą jie turi visoje sistemoje.

    Estakados jungiančios Kauno ir Palangos kryptis statomos, nes Jakų žiedas yra dviejų magistralinių kelių sankryža. Vienas iš kelių yra automagistralė, o kitas atitinka greitkelio techninius parametrus.
    Tilžės g. yra vietinės reikšmės miesto gatvelė ir nėra pagrindinis įvažiavimas į Klaipėda, todėl statyti jungtis tarp magistralinių kelių ir paprastos, pakankamai siauros gatvės būtu keistoka.

    Dėl vadinamo vietinio eismo. Magistraliniuose keliuose stengiamasi išvengti to vietinio eismo, nebent kelias naudojamas kaip aplinkkelis. Kitiems važiuojantiems juk sudarytos visos sąlygos važiuoti minėtais keliais ar gatvėmis. Į Tilžės g., jei jau kažkam reikia, tai galima patekti pasinaudojant žiedu. Kaip ir likusiomis kryptimis galima nuvažiuoti per žiedą.
    NEPOLITIKAS, dar karta paskaityk šitai .

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    /\ man nuo pat pradžiu tai buvo didelis klaustukas...

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied


    žiūrėdamas į nuotrauką vis dar negaliu suprasti, kam reikėjo statyti tiltą nuo kauno į palangą, jeigu puikiausiai, niekam netrukdant, pravažiuojama žemės lygyje

    Komentuoti:


  • Fredledingue
    replied
    Parašė Vilnetizz
    O ar dabar Tilžės gatve pakankamai automobilių per parą pravažiuoja, kad apsimokėtų ją platinti?
    Taip.
    Rekia antra didelis įvažiavimas į Klaipėda nuo Jakų žiedas kad visos trafikas ne susikonsentroje vienam taškie (prie Baltijos pr./Silutes pl. ziedas).

    Problemas ira kad Klaipeda ira uždarita su geležinkelio ir nera pakekamai įvažiavimai. Jegu nore vengti geležinkelio vartas rekia važuoti per vienintelis tiltas kurie prailigino Kaunas/Klaipeda estakada, arba važuoti 5 km aplinkiai i siaure per Liepų Gatvė.

    Sleader
    Tada kieciom Tilzes gatves funksija nuo "vietinės miesto gatvelė" i "naujo magistrale"... nes rekia!

    Negalima ignoruoti kur žmogus važuoje ir kur ji geveni. 90% tafikas ira vietines: nuo Ginduliai, Gragzdai, Dovilai, Ketvergiai, Dituvos Sodas, Sernos Sodas!
    Visi važuoji per Jaku Ziedas.

    Dabar suprantu kad tokiu estakada daug kainuoje...

    Ant sita nautrokos matisi kad pasiruošo statyti Klaipeda/Palanga jumgtis ant Kaumo/Palanga astakada.
    Tai reske kad Klaipeda/Palanga jumgtis nusileidžo, eina po Kaunas/Klaipeda estakada, ir po to vel eina i virsu.

    Jeigu nori taip pat dariti su Kaunas/Silute jungtis rekia statyti papildomas tiltas arba tunelis...

    Sunku suprasti tikslai kaip susistatys...
    Paskutinis taisė Fredledingue; 2011.11.08, 06:55.

    Komentuoti:


  • dyko
    replied
    Dabar kamščiai persikėlė iš Jakų žiedo prieigų į Baltijos žiedo prieigas Vilniaus plente.

    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
    /\ tai be abejo jis ir pravažiuojamas daug lengviau, net vasarą per didžiausius srautus nuo Kauno pusės pasiekti Klaipėdą ir Palangą pasidarė žymiai paprasčiau

    Komentuoti:


  • dyko
    replied
    Ne tiek prastas kelias, kiek neprognozuojamas laikas prie pervažos, ypač jei skubi.

    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Kad butu patrauklu ten važiuoti, dabar ten nevažiuoja dauguma ne todėl kad jiems nereikia į tą pusę, bet todėl kad kelias prastas.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Kad butu patrauklu ten važiuoti, dabar ten nevažiuoja dauguma ne todėl kad jiems nereikia į tą pusę, bet todėl kad kelias prastas.

    Komentuoti:


  • LBP
    replied
    Tai kam tada platinti?

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    O ar dabar Tilžės gatve pakankamai automobilių per parą pravažiuoja, kad apsimokėtų ją platinti?
    Nėra kelio - nėra trafiko...

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Mørtã
    Reikėtu tą Tilžės rekonstruoti iki 2+2, arba bent 3 juostu su reversinę vidury, gal tada ir būtu didesnis trafikas per ją...
    O ar dabar Tilžės gatve pakankamai automobilių per parą pravažiuoja, kad apsimokėtų ją platinti?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Reikėtu tą Tilžės rekonstruoti iki 2+2, arba bent 3 juostu su reversinę vidury, gal tada ir būtu didesnis trafikas per ją...
    Ir pastatyti geležinkelio viaduką pervažos vietoje gatvę po apačia paliekant (iškasoje).

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Fredledingue Rodyti pranešimą
    As nesuprantu kaip galima statyti Kaunas-Palanga estakada, su Y formo jungtis, zuireti šita iš danguje ir ne galvuoti apie Kaunas-Tilzes g. (Klaipedos centras) estakada.

    Jungtis Kaunas-Silute ir Klaipeda-Palanga (kaip dabar planuota) bus labai sudetinga. Lengviau ir pigiau bus sujungti tesiog iš žieda, o ne per tunelai.
    Rekia palikti vietu teneliams Silute-Palanga jungtimis.

    Rekia daugiau galvuoti apie vietinis trafikas. Daug zmonu gyveno Gargzduose, Dauparose, Jakuose, Dituvos Sode, Mazuriskoje itt. Zmogus vazuoje į visi krypti į ir iš Klaipeda. Ne tik tarp didele miestai.
    Visų pirma, prieš diskutuojant apie tokius dalykus, reikia įsigilinti ir suprasti kaip sudarytas kelių tinklas. Kokie keliai yra magistraliniai, krašto, rajoniniai ir vietinai, bei kokią funkciją ir svarbą jie turi visoje sistemoje.

    Estakados jungiančios Kauno ir Palangos kryptis statomos, nes Jakų žiedas yra dviejų magistralinių kelių sankryža. Vienas iš kelių yra automagistralė, o kitas atitinka greitkelio techninius parametrus.
    Tilžės g. yra vietinės reikšmės miesto gatvelė ir nėra pagrindinis įvažiavimas į Klaipėda, todėl statyti jungtis tarp magistralinių kelių ir paprastos, pakankamai siauros gatvės būtu keistoka.

    Dėl vadinamo vietinio eismo. Magistraliniuose keliuose stengiamasi išvengti to vietinio eismo, nebent kelias naudojamas kaip aplinkkelis. Kitiems važiuojantiems juk sudarytos visos sąlygos važiuoti minėtais keliais ar gatvėmis. Į Tilžės g., jei jau kažkam reikia, tai galima patekti pasinaudojant žiedu. Kaip ir likusiomis kryptimis galima nuvažiuoti per žiedą.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Reikėtu tą Tilžės rekonstruoti iki 2+2, arba bent 3 juostu su reversinę vidury, gal tada ir būtu didesnis trafikas per ją...

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    /\ tai be abejo jis ir pravažiuojamas daug lengviau, net vasarą per didžiausius srautus nuo Kauno pusės pasiekti Klaipėdą ir Palangą pasidarė žymiai paprasčiau

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė Fredledingue Rodyti pranešimą
    As nesuprantu kaip galima statyti Kaunas-Palanga estakada, su Y formo jungtis, zuireti šita iš danguje ir ne galvuoti apie Kaunas-Tilzes g. (Klaipedos centras) estakada.

    Jungtis Kaunas-Silute ir Klaipeda-Palanga (kaip dabar planuota) bus labai sudetinga. Lengviau ir pigiau bus sujungti tesiog iš žieda, o ne per tunelai.
    Rekia palikti vietu teneliams Silute-Palanga jungtimis.

    Rekia daugiau galvuoti apie vietinis trafikas. Daug zmonu gyveno Gargzduose, Dauparose, Jakuose, Dituvos Sode, Mazuriskoje itt. Zmogus vazuoje į visi krypti į ir iš Klaipeda. Ne tik tarp didele miestai.
    Tu man parodyk duomenis, kiek automobiliu per para vaziuoja ta tilzes g. Tikrai ne tiek, kad del to reiketu ir ten statyti estakada. Kam reikia kelti vejus del tokiu nesamoniu? Tai butu pinigu metimas i bala. Juolab kad pats ziedas, baigus visus rekonstrukcijos darbus, niekur nedigs ir taps lengviau pravaziuojamas.

    Komentuoti:


  • Fredledingue
    replied
    Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
    Taip atrodys įgyvendinus visus 3 etapus, deja pokolkas tik du lygiai nusimato...
    As nesuprantu kaip galima statyti Kaunas-Palanga estakada, su Y formo jungtis, zuireti šita iš danguje ir ne galvuoti apie Kaunas-Tilzes g. (Klaipedos centras) estakada.

    Jungtis Kaunas-Silute ir Klaipeda-Palanga (kaip dabar planuota) bus labai sudetinga. Lengviau ir pigiau bus sujungti tesiog iš žieda, o ne per tunelai.
    Rekia palikti vietu teneliams Silute-Palanga jungtimis.

    Rekia daugiau galvuoti apie vietinis trafikas. Daug zmonu gyveno Gargzduose, Dauparose, Jakuose, Dituvos Sode, Mazuriskoje itt. Zmogus vazuoje į visi krypti į ir iš Klaipeda. Ne tik tarp didele miestai.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    /\ na va, pats pasakei
    Jei bus baigti pirmas ir antras, tai kitas etapas bus trečias...

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Klaipėda-Palanga jungtis bus kitas etapas kaip suprantu?
    Taip

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
    taip yra, bet jie niekados nebuvo planuoti įgyvendint dabar...
    Klaipėda-Palanga jungtis bus kitas etapas kaip suprantu?

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    /\ ant plano/schemos yra dvi kilpos, Kaunas-Šilutė ir Klaipėda-Palanga.
    taip yra, bet jie niekados nebuvo planuoti įgyvendint dabar...

    Komentuoti:

Working...
X