Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Jakų žiedo rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • kinderis
    replied
    Koki idomu sprendimo varianta radau labai tiktu siai sankryzai

    Komentuoti:


  • dyko
    replied
    Yra ir rankomis stumdomų frezų, kurios specialių vielinių šepečių, sukamų vidaus degimo variklio, pagalba nuvalo dažus minimaliai pažeisdamos asfalto sluoksnį. Gi dabar net su pneumatine pakaba važiuojant dunksėjimas glumina.

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tačiau tas žymėjimo šalinimas turėtų būti atliekamas negadinant esamos dangos. Pas mus kažkaip visi įsigudrinę tiesiog dažytus plotus nufrezuoti, nors yra ir kitų technologijų. Esu matęs kaip pašildžius dažus (termoplastus) tiesiog nuskuta mentelėmis. Juk norėdami pašalinti dažus pvz. nuo medinių sienų, niekas jų su obliumi neišskuta, o šveičia arba lupa mentelėmis pakaitinus.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Absurdiška straipsnio išvada. Jeigu projekte buvo numatyta viso labo žymėjimo šalinimas, tai nėra prasmės reikalauti iš kelininkų, kad jie klotų naują sluoksnį.
    Tačiau tas žymėjimo šalinimas turėtų būti atliekamas negadinant esamos dangos. Pas mus kažkaip visi įsigudrinę tiesiog dažytus plotus nufrezuoti, nors yra ir kitų technologijų. Esu matęs kaip pašildžius dažus (termoplastus) tiesiog nuskuta mentelėmis. Juk norėdami pašalinti dažus pvz. nuo medinių sienų, niekas jų su obliumi neišskuta, o šveičia arba lupa mentelėmis pakaitinus.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Absurdiška straipsnio išvada. Jeigu projekte buvo numatyta viso labo žymėjimo šalinimas, tai nėra prasmės reikalauti iš kelininkų, kad jie klotų naują sluoksnį.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Duobės Jakų žiede išsilygins pačios?

    Jakų žiedinė sankryža kelininkams – lyg prakeikta. Vos gruodį baigti remonto darbai, pavasarį vėl pradedami iš naujo.

    Jau kelias dienas įmonės "Kauno tiltai" vyrai pluša Jakuose, žymėdami eismo juostas, braižydami įvažas.

    Įmonė darbus atlieka iš savo lėšų, nors dar praėjusių metų gruodį Lietuvos automobilių kelių direkcija jai už papildomus darbus buvo atseikėjusi 188 tūkst. eurų. Panašu, kad dalis pinigų tarsi išmesti į balą.

    Viduržiemį eismo juostos nubluko, vairuotojams prietemoje teko blaškytis tarp linijų, nusitrynė ir greitį slopinančių kalnelių žymėjimas.

    Valstybinės įmonės "Automagistralė" specialistai užfiksavo darbų broką ir kreipėsi į rangovus, kad trūkumai būtų pašalinti.

    Tuomet buvo aiškinta, kad eismo juostų žymėjimo darbai buvo atlikti netinkamomis sąlygomis – buvo šalta ir drėgna, dažai nekibo prie paviršiaus.

    Tačiau nors specialistai konstatavo, kad vadinamoji trečioji žiedinės sankryžos juosta, kur panaikinus skersinį žymėjimą liko it linksmųjų kalnelių ruožas, turėjo būti sutvarkyta iš esmės, įmonė neketina nieko keisti.

    Valstybinės įmonės "Automagistralė" specialistų manymu, šioje eismo juostoje turi būti paklota nauja asfalto danga.

    Tačiau įmonės "Kauno tiltai" atstovė Ieva Paliliūnienė aiškino, kad Jakų sankryžos rekonstrukcijos darbai vyko pagal projektą, kuriame be kitų darbų buvo numatytas senos dangos horizontaliojo ženklinimo likvidavimas ir naujos įrengimas.

    "Ženklinimas naikinamas frezuojant dažymo vietoje esančią kelio dangą minimaliu gyliu. Pašalinus dažus dangoje, lieka frezavimo žymių, kurios, kaip praktika rodo, vykstant transporto eismui ir esant aukštesnei oro temperatūrai, lyginasi ir nebekelia diskomforto", – sakė atstovė.

    Vadinasi, kelininkai tikisi, kad pašildžius saulutei, asfalto paviršius tiesiog išsilydys, o duobės pačios išnyks.

    Darbininkai Jakų žiedinėje sankryžoje ketina plušėti iki Velykų.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Trūksta estakadų į/nuo Palangą (nuo Klaipėdos) ir Šilutę, kad nuimti srautus nuo žiedo.

    Žiedinė sankryža vis dar lieka intensyvaus eismo sankryža, iš visų pusių aptarnaujanti didelius tokiai sankryžai srautus.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Trečią juostą išvažiuojantiems iš Klaipėdos? Juk žiede berods tik 2 juostos yra... Ar jie planuoja ir žiede tris juostas padaryti?

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Dar vienas straipsnis ta pačia tema - tik išsamesnis. Taipogi iš šios dienos klaipėdietiškos spaudos.

    Po klaidų virtinės – tyla

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Seniai reikėjo. Pastatė šitokius viadukus, o važiuojantiems žiedu apsunkino gyvenimą. Kaip iškart tų srautų nepaskaičiavo.
    Na, matyt, jog vis tik nepaskaičiavo jų. Nors labai tikėtini ir kiti variantai.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Seniai reikėjo. Pastatė šitokius viadukus, o važiuojantiems žiedu apsunkino gyvenimą. Kaip iškart tų srautų nepaskaičiavo.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Kalėdoms Klaipėdoje – atnaujintas Jakų žiedas

    Klaipėdiečių ir pajūrio svečių pastabos dėl rekonstruoto Jakų žiedo – išgirstos: sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija bendrovė „Kauno tiltai“ įpareigota iki šių metų gruodžio 10 d. įrengti žiede antrąją eismo juostą atvažiuojant nuo Palangos ir atverti trečiąją juostą išvažiuojant iš Klaipėdos.

    ...

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Padarytų įvažiavimą į žiedą 3 juostomis, o ne viena kaip dabar, dingtų visi kamščiai.
    Pvz. įvažiavimas į Baltijos žiedą net 4 juostomis, susiaurintų iki vienos juostos, kamštis Šilutės plente prasidėtų turbūt pačioje Šilutėje.

    https://www.google.lt/maps/@55.69169...lVPw!2e0?hl=en
    Na turėtų būt 2 juostos į žiedą ir 1 senąjį plentą į Klaipėdą.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Padarytų įvažiavimą į žiedą 3 juostomis, o ne viena kaip dabar, dingtų visi kamščiai.
    Pvz. įvažiavimas į Baltijos žiedą net 4 juostomis, susiaurintų iki vienos juostos, kamštis Šilutės plente prasidėtų turbūt pačioje Šilutėje.

    https://www.google.lt/maps/@55.69169...lVPw!2e0?hl=en
    Paskutinis taisė Lettered; 2014.10.17, 00:19.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Visi jau pamiršo, kiek valandų reikėdavo laukti pravažiuoti Jakų žiedą vasaros savaitgalį. Kitu metų laiku aišku, kad ta estakada nereikalinga, bet negi ją nuimsi Tokią sankryžą padaryti normalia su tokiu eismo intensyvumo reikia ne vienos estakados, ir ne vieno 100 milijonų. Įdomu kiek problemą išspręs antros juostos įrengimas posūkiui nuo Palangos į žiedą.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Straipsnyje galima rasti filmuotą medžiagą, kuri puikiai iliustruoja visą situaciją. Išleista 140 mln. Lt, o galutinis rezultatas apgailėtinas....

    Jakų žiedas Klaipėdoje kainavo 140 mln. litų, bet vairuotojai vis tiek čia dūsta spūstyse

    Tai, kad piko metu į Klaipėdą traukiantys automobiliai priversti stoviniuoti kilometrinėse eilėse, liudija www.15min.lt skaitytojo Dovydo atsiųsta vaizdo medžiaga. Joje matyti, kaip iš Palangos pusės išsirikiavusi milžiniška automobilių virtinė. Priartėjusios prie Jakų žiedo mašinos dar kurį laiką stoviniuoja, laukdamos tinkamo momento įsisprausti tarp žiedu skuodžiančių automobilių.

    „Neseniai buvome susitikę su Lietuvos kelių direkcijos atstovais. Važiavome į vietą įvertinti situacijos ir vieningai sutarėme, kad Jakų žiedo rekonstrukcija pasiteisins tik po kai kurių darbų korekcijos.

    Sutarta, kad transporto pralaidumui mažinti būtinos papildomos eismo juostos atvažiuojantiems iš Palangos ir iš Klaipėdos sukantiems į Šilutės pusę“, – pasakojo Klaipėdos savivaldybės Saugaus eismo komisijos pirmininkas Aleksandras Michailovas.

    Minėtų korekcijų klaipėdiečiai ir priemiesčio gyventojai sulauks dar iki Naujųjų metų. Nusiskundimais dėl spūsčių Klaipėdos prieigose užversta Lietuvos automobilių kelių direkcija tam skyrė apie 400 tūkst. litų.

    „Atliktas kompiuterinis modeliavimas parodė, kad transporto pralaidumą aplink Klaipėdą gali padidinti smulkūs patobulinimai Jakų žiede ir aplink jį. Iš Palangos atvykstantys į Klaipėdą netrukus jau galės į žiedą įvažiuoti dviem juostomis. Pačiame žiede planuojame taip sukomponuoti juostas, kad sukantieji į Šilutės pusę iš kairės neturėtų jokių kliūčių.

    Tačiau tai tik smulkios korekcijos, pripažįsta patys Lietuvos kelių direkcijos atstovai. Kol nebus baigtas trečiasis Jakų žiedo rekonstrukcijos etapas, kurio metu bus nutiesta estakada į Šilutės pusę, išvengti transporto spūsčių aplink Klaipėdą nepavyks. O naujos statybos Jakų žiede geriausiu atveju prasidės tik po ketverių metų.
    http://www.15min.lt/naujiena/gazas/g...yse-221-460020

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Jakų žiedui - didesnio pralaidumo viltis

    Pirma, "Kelprojekto" atstovai sutiko su tuo, kad atvažiuojantiesiems nuo Palangos reikia grąžinti dvi eismo juostas, kurias patys rekonstruojant žiedą ir buvo panaikinę.
    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...iltis-1202489/

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Truksta trecio etapo estakadu...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Jakų žiedas - viena pavojingiausių sankryžų


    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...kryzu-1190376/
    Susiaurino įvažiavimus į žiedą nuo 2 iki 1 juostos ir suformavo didelius kamščius, bet saugumas kaip matom tik suprastėjo.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Jakų žiedas - viena pavojingiausių sankryžų
    Viena pavojingiausių žiedinių sankryžų Lietuvoje yra Palangos ir Vilniaus plentų sankirtoje Jakuose (Jakų žiede). Joje per trejus metus užregistruota daugiau kaip trys šimtai eismo įvykių, o per šių metų keturis mėnesius - dar šešiasdešimt aštuoni. Tai - ne gyvybės draudimo bendrovės BTA duomenys.
    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...kryzu-1190376/

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Jakų žiedo spūstys: pasiūlymų yra, sprendimai - už kalnų

    Jakų žiedo rekonstrukcijos projekto autoriai jau pripažįsta, kad norint bent sumažinti piko metu susidarančių spūsčių problemą reikėtų pradžiai vėl sugrąžinti dvi įvažiavimo juostas nuo Palangos pusės.
    Pasak LAKD atstovų, III Jakų žiedo rekonstrukcijos etapo, kurio metu iškiltų estakados Klaipėda - Palanga ir Vilnius - Šilutė, techninio projekto parengimo konkursą planuojama skelbti šiais metais. O įgyvendinti "esant finansinėms galimybėms" - per 2014-2020 m. Europos Sąjungos paramos finansavimo laikotarpį.
    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...136745/,page.1

    Komentuoti:

Working...
X