...
Nuo Vežaičiai iki Kaunas autostrada yra tušias...
Na, vidutiniškai 10 000 automobilių per parą tai nepavadinčiau tuščiu keliu. O makaronai šiame viaduke neblogai padės spręsti nepertraukiamą automobilių srauto judėjimą.
Kodel pavežui nera paplanuota keliu teisiog nuo Šilute į Palanga???
Nuo Vežaičiai iki Kaunas autostrada yra tušias.
O Šilutes keliu per LEZ yra pilne su sunkuvežimu, pavojingas ir lietas.
Rekia ji padidinti ne del greitis o del mašinos kiekis.
141 kelias per silute tapo laabai populiarus, kai A1 irenge svarstykles
Ir aš sutinkau. Kai matau nautrokos iš danguje yra estakada pradžia teisiog į Tilžes gatves!
Tokiu estakada bus liuks. Daug žmonu važuoje tenai, ypač visi autobusai kurie važuoje į stoties.
Tai yra antra iejimas į Klaipeda netgi i Klaipedos Centras.
Tai yra labai svarbu kad galima dalinti trafikos tenai.
Parašė Vilnietizz
Man tai nesuprantama, kam išvis reikalinga estakada Šilutė- Kaunas kryptimi. 141 kelias jau net ir ne greitkelis
Parašė disident
Bet tikrai tos dešiniojo posūkio estakados man yra sunkiai suprantamos.
Tikiau kad yra tikriai sunku suprasti, Atrodo be jokiu logikos...
Kodel pavežui nera paplanuota keliu teisiog nuo Šilute į Palanga???
Pirma dalikas rekia dariti križus o paskui sujungimai kitai kriptimi. Butu daug lengviau!
Tai pat buti geriau pirma statiti KLP/PLN estakada i paskui KNS/PLN nes daug daugiau žmogus važuoje nuo Klaipeda į rajonai Palangos kriptije niegu nuo Kauno į Palanga.
Kodel jie daro tokiu makaronai? Kadangi Lietuvoje keliai turi statusas ir keisti statusas pagal naujo trafiko rekalavimai arba statiti autostrada kur buvo paprastas keliu yra... Oijeij!!!...
Jie nesupranto kad yra žiauriai daug trafikos iš ir į visi kripti aplink Jaku žiedas, o ne tik kur Viniuje yra registruota autostrada.
Jie nesupranto kad visa trafikos priklauso Klaipedos rajone o ne nuo ir iš toli mieste.
Nuo Vežaičiai iki Kaunas autostrada yra tušias.
O Šilutes keliu per LEZ yra pilne su sunkuvežimu, pavojingas ir lietas.
Rekia ji padidinti ne del greitis o del mašinos kiekis.
Teoriškai turėtų būti pertrauka, nes tai jau trečias etapas ir kitas projektas, bet realiai galbūt iš karto toliau dirbs, jei su finansavimu viskas tvarkoje ir yra parengtas techninis projektas.
Geriau sakyk tiesiai šviesiai, kad nežinai, pafilosofuot visi mokam
Įdomu ar ją dabar įrengs? Ar nukels į ateitį? Šiaip nedaug trūksta sujungt abu galus...
Teoriškai turėtų būti pertrauka, nes tai jau trečias etapas ir kitas projektas, bet realiai galbūt iš karto toliau dirbs, jei su finansavimu viskas tvarkoje ir yra parengtas techninis projektas.
Gal kas galit paaiškinti kokiu principu eis atkarpa Klaipėda - Palanga? Ar ji eis nuo viaduko Klaipėda - Vilnius žemyn, tuomet eismas ant žemės žiedo viduje ir vėl pakils iki viaduko Kaunas - Palanga? Ar kaip?
Bet tikrai tos dešiniojo posūkio estakados man yra sunkiai suprantamos.
Hipotezė 1: Taip padaryta dėl to, kad būtų mažesnė posūkio kreivė. Tai buvo galima išspręsti nusukimui nutiesiant naują keliuką, tačiau nepavyko išpirkti žemės aplink žiedą.
Hipotezė 2: Reikėjo, kad kažkas statytų kuo daugiau viadukų tiesiog (įvairios otkatinės machinacijos).
Man tai nesuprantama, kam išvis reikalinga estakada Šilutė- Kaunas kryptimi. 141 kelias jau net ir ne greitkelis, tad pakaktų ir dabartinio dešiniojo posūkio. Dėl Kaunas- Šilutė sutinku, ten reikalinga estakada, nes kitaip tenka visą žiedą apvažiuot.
tam kad visa ta teritorija aplink 141kelia iki Rimkų priklauso Klaipedos LEZ, o po 15-20metu ir tos estakados bus mazai + planuojamas pietinis isvaziavimas is KLP terminalo tad srautai tikrai padides.
Man tai nesuprantama, kam išvis reikalinga estakada Šilutė- Kaunas kryptimi. 141 kelias jau net ir ne greitkelis, tad pakaktų ir dabartinio dešiniojo posūkio. Dėl Kaunas- Šilutė sutinku, ten reikalinga estakada, nes kitaip tenka visą žiedą apvažiuot.
Komentuoti: