Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Jakų žiedo rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fredledingue
    replied
    Mes LABAI pasidžaugem kad stato estakadai Jaku Žiede. Jau yra daug mažiau kamčiu!

    Kritikai šią forume yra tik del to kad mes planuočiom truputi kitaip.

    Parašė Xmaster
    Na, vidutiniškai 10 000 automobilių per parą tai nepavadinčiau tuščiu keliu.
    Sake!? O kas nors skaičavo?
    Nu tai aišku kad ne tuščias, tik palingant į Klaipedos/Vaižaiciu sekcijos atrodo tuščias.

    Čia mano brežinis del 4-a etapas...

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė Fredledingue Rodyti pranešimą
    ...
    Nuo Vežaičiai iki Kaunas autostrada yra tušias...
    Na, vidutiniškai 10 000 automobilių per parą tai nepavadinčiau tuščiu keliu. O makaronai šiame viaduke neblogai padės spręsti nepertraukiamą automobilių srauto judėjimą.

    Komentuoti:


  • dyko
    replied
    Ale ir mobilių svėrimo postų gan dažnai būna

    Parašė zemaytis Rodyti pranešimą
    141 kelias per silute tapo laabai populiarus, kai A1 irenge svarstykles

    Komentuoti:


  • zemaytis
    replied
    Parašė Fredledingue Rodyti pranešimą
    Ir aš sutinkau.

    Kodel pavežui nera paplanuota keliu teisiog nuo Šilute į Palanga???


    Nuo Vežaičiai iki Kaunas autostrada yra tušias.
    O Šilutes keliu per LEZ yra pilne su sunkuvežimu, pavojingas ir lietas.
    Rekia ji padidinti ne del greitis o del mašinos kiekis.
    141 kelias per silute tapo laabai populiarus, kai A1 irenge svarstykles

    Komentuoti:


  • Fredledingue
    replied
    Parašė Pilaitis
    Tai pat mano manymu reikia ir Kau-Tilžės g.
    Ir aš sutinkau. Kai matau nautrokos iš danguje yra estakada pradžia teisiog į Tilžes gatves!
    Tokiu estakada bus liuks. Daug žmonu važuoje tenai, ypač visi autobusai kurie važuoje į stoties.
    Tai yra antra iejimas į Klaipeda netgi i Klaipedos Centras.
    Tai yra labai svarbu kad galima dalinti trafikos tenai.

    Parašė Vilnietizz
    Man tai nesuprantama, kam išvis reikalinga estakada Šilutė- Kaunas kryptimi. 141 kelias jau net ir ne greitkelis
    Parašė disident
    Bet tikrai tos dešiniojo posūkio estakados man yra sunkiai suprantamos.
    Tikiau kad yra tikriai sunku suprasti, Atrodo be jokiu logikos...

    Kodel pavežui nera paplanuota keliu teisiog nuo Šilute į Palanga???

    Pirma dalikas rekia dariti križus o paskui sujungimai kitai kriptimi. Butu daug lengviau!
    Tai pat buti geriau pirma statiti KLP/PLN estakada i paskui KNS/PLN nes daug daugiau žmogus važuoje nuo Klaipeda į rajonai Palangos kriptije niegu nuo Kauno į Palanga.

    Kodel jie daro tokiu makaronai? Kadangi Lietuvoje keliai turi statusas ir keisti statusas pagal naujo trafiko rekalavimai arba statiti autostrada kur buvo paprastas keliu yra... Oijeij!!!...

    Jie nesupranto kad yra žiauriai daug trafikos iš ir į visi kripti aplink Jaku žiedas, o ne tik kur Viniuje yra registruota autostrada.
    Jie nesupranto kad visa trafikos priklauso Klaipedos rajone o ne nuo ir iš toli mieste.

    Nuo Vežaičiai iki Kaunas autostrada yra tušias.
    O Šilutes keliu per LEZ yra pilne su sunkuvežimu, pavojingas ir lietas.
    Rekia ji padidinti ne del greitis o del mašinos kiekis.
    Paskutinis taisė Fredledingue; 2012.09.07, 22:40.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    /\ cia crop'as is didesnes nuotraukos kuris parodo kad tai nepabaiga ir bus trecias etapas:

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Vakar:



    Didesnė foto

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Teoriškai turėtų būti pertrauka, nes tai jau trečias etapas ir kitas projektas, bet realiai galbūt iš karto toliau dirbs, jei su finansavimu viskas tvarkoje ir yra parengtas techninis projektas.
    Geriau sakyk tiesiai šviesiai, kad nežinai, pafilosofuot visi mokam

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    įspūdingas mazgas nusimato, bus smagu išbandyt visomis kryptimis

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
    Įdomu ar ją dabar įrengs? Ar nukels į ateitį? Šiaip nedaug trūksta sujungt abu galus...
    Teoriškai turėtų būti pertrauka, nes tai jau trečias etapas ir kitas projektas, bet realiai galbūt iš karto toliau dirbs, jei su finansavimu viskas tvarkoje ir yra parengtas techninis projektas.
    Paskutinis taisė Lettered; 2012.08.06, 12:00.

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Taip.
    Įdomu ar ją dabar įrengs? Ar nukels į ateitį? Šiaip nedaug trūksta sujungt abu galus...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ar ji eis nuo viaduko Klaipėda - Vilnius žemyn, tuomet eismas ant žemės žiedo viduje ir vėl pakils iki viaduko Kaunas - Palanga? Ar kaip?
    Taip.

    Komentuoti:


  • LBP
    replied
    Pagal spalvų - lygių žymėjimus atrodo, kad bus taip, kaip aprašei.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Gal kas galit paaiškinti kokiu principu eis atkarpa Klaipėda - Palanga? Ar ji eis nuo viaduko Klaipėda - Vilnius žemyn, tuomet eismas ant žemės žiedo viduje ir vėl pakils iki viaduko Kaunas - Palanga? Ar kaip?

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Bet tikrai tos dešiniojo posūkio estakados man yra sunkiai suprantamos.

    Hipotezė 1: Taip padaryta dėl to, kad būtų mažesnė posūkio kreivė. Tai buvo galima išspręsti nusukimui nutiesiant naują keliuką, tačiau nepavyko išpirkti žemės aplink žiedą.

    Hipotezė 2: Reikėjo, kad kažkas statytų kuo daugiau viadukų tiesiog (įvairios otkatinės machinacijos).

    Komentuoti:


  • LBP
    replied
    Vakar, grįždamas iš Vilniaus, išbandžiau estakadą į Palangos pusę. Smagu
    O į Tilžės gatvę ir iš jos estakadų nereikia, gali likti žemės lygyje.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Tai pat mano manymu reikia ir Kau-Tilžės g.

    Komentuoti:


  • P`q
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Man tai nesuprantama, kam išvis reikalinga estakada Šilutė- Kaunas kryptimi. 141 kelias jau net ir ne greitkelis, tad pakaktų ir dabartinio dešiniojo posūkio. Dėl Kaunas- Šilutė sutinku, ten reikalinga estakada, nes kitaip tenka visą žiedą apvažiuot.
    tam kad visa ta teritorija aplink 141kelia iki Rimkų priklauso Klaipedos LEZ, o po 15-20metu ir tos estakados bus mazai + planuojamas pietinis isvaziavimas is KLP terminalo tad srautai tikrai padides.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Man tai nesuprantama, kam išvis reikalinga estakada Šilutė- Kaunas kryptimi. 141 kelias jau net ir ne greitkelis, tad pakaktų ir dabartinio dešiniojo posūkio. Dėl Kaunas- Šilutė sutinku, ten reikalinga estakada, nes kitaip tenka visą žiedą apvažiuot.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Tai išeina kad ir viadukas priiotetinis, bet ir žiedas prioritetinis...

    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Bet ziedas liks, jis nebus demontuotas... todel i Palanga is Kauno "desinysis", o is Klaipedos "kairysis" eis virs ziedo:

    Atvaizdas

    Komentuoti:

Working...
X