sleader
Mano projektoje, ira tik dvie estakadai daugiau nei oficialus projektoje. Ideja nedaug keičuosi.
Apie Tilžes gatve, aš nežinau kokiu metodikas inženierai naudojo but jie visiškai ignorojo visa trafikas per tas gatve! Paro estakadukai tenai nebus per daug.
Lettered
Aš sutikau: Ziaurai rekia pastatyti viadukas virš Baltijos - Šilutės pr. žiedo. Ir dar rekia dvie viadukai virš geležinkelio: Rimkuose ir... Tilžes gatveje. Tais tris viadukai ira daugiau rekalingai nei prestižinis estakadai virš Jaku žiedo. Bet situacija ira kad ira projektas Jaku žiedai o nera už miesto ijejimai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Jakų žiedo rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąTai va, dalis mūsų skylėto biudžeto lėšų skiriama keliams, nežiūrint į ateitį. Ar mažai kelių Lietuvoje, ar ne Lietuva turi santykinai daugiausiai kelių pasaulyje? Pateisinčiau tik tada, jei tas mazgas būtų apmokestintas, pastačius mokėjimo punktus.
Komentuoti:
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąO šios rekonstrukcijos eksploatacija kiek kainuos, jau nekalbu apie statybos kaina. Pinigai kišami į kelius, o visi gyvena lušnose.
Komentuoti:
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąTema apie Jakų žiedą juk Nepamirškit - infrastruktūros gerinimas, paskui padeda pritraukti investicijas ir panašiai, kas galiausiai prisideda prie tų menamų lūšnų konversijos į gražius namus. Pagalvokit - kas būtų jei lenkai nebūtų tiek lėšų metę į kelius, tai kažin ar šalis gautų tiek užsienio investicijų... O jei dar pasidomėsit kiek Jakų viaduke yra ES lėšų, tai pamatysit, kad Lietuvos biudžetas ne ką ten labai nukentėjo dėl šios investicijos.Paskutinis taisė andyour; 2011.01.30, 12:05.
Komentuoti:
-
Tema apie Jakų žiedą juk Nepamirškit - infrastruktūros gerinimas, paskui padeda pritraukti investicijas ir panašiai, kas galiausiai prisideda prie tų menamų lūšnų konversijos į gražius namus. Pagalvokit - kas būtų jei lenkai nebūtų tiek lėšų metę į kelius, tai kažin ar šalis gautų tiek užsienio investicijų... O jei dar pasidomėsit kiek Jakų viaduke yra ES lėšų, tai pamatysit, kad Lietuvos biudžetas ne ką ten labai nukentėjo dėl šios investicijos.
Komentuoti:
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąŠi tema ne apie renovaciją. P.S. Renovuotas namo tikrai sunaudoja mažiau šilumos ir už ją reikia mažiau mokėti. Bet yra pagrindinis minusas: bendros vieno buto mėnesinės išlaidos padidėja, nes prisideda paskola.
Komentuoti:
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąSvarbiau, kiek bus automobilių, nes jų neišvengiamai mažės. Manau, prioritetas turėtų būti daugiabučių renovacija, ypač kai žaliavos nuolatos brangsta. Žmonėms atpigtų šildymas ir miestas gražiau atrodytų.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKai Klaipėdoje gyvens ne 0.2 mil. gyventojų, o 2, tada visa to tikrai reiks.Paskutinis taisė andyour; 2011.01.29, 23:36.
Komentuoti:
-
Parašė Fanas Rodyti pranešimąŽiūriu Vilniečiai geriau viską žino negu šio regiono gyventojai Tai paskui ir nuprojektuoja į pievas, kai ne savas žmogus dirba
O dėl "nuprojektavimo", tai čia viskas nuo užsakovo priklauso, jei jis pageidauja tik tam tikrų sprendinių, tai tokie ir įgyvendinami.
Komentuoti:
-
Žiūriu Vilniečiai geriau viską žino negu šio regiono gyventojai Tai paskui ir nuprojektuoja į pievas, kai ne savas žmogus dirba
Komentuoti:
-
Visų tokių estakadų būtų gerokai per daug. Kadangi kaip magistralinės kryptys šioje sankryžoje išskiriamos kaip Kaunas-Klaipėda(A1) ir Kaunas-Palanga, tai šioms kryptims ir statomos estakados, kad atskirti srautus nuo kitų važiuojančių, kad ir į tą pačią Tilžės g. ar Šilutę. Juk šioms kryptims išlieką žiedas, nuo kurio didžiąją dalį apkrovimo nuims estakados ir neliks jokių problemų.
Keisčiausia idėja dėl estakados Jakų kryptimi. Kiek jau ten transporto važiuoja, kad net vienos krypties eismui statyti estakadą. O jei jau norint, kad visomis kryptimis eismas nesikirstu vienam lygyje, tai reiktu iš esmės keisti sankryžos konfiguraciją ir pritaikyti kitokią schemą.
Komentuoti:
-
Vilnietizz: Aš nupaišau pagal kas jau ira.
Ant dabartinis estakados ira 3 jugti kurie rekia nauduoti.
Klaipeda-Kaunas išėjimas + įėjimas ir Kaunas-Klaipeda išėjimas.
yra nemažai nereikalingų jungčių:
Klaipėda-Dovilai: Gal mažai rekalinga. Bet neviena estakadas ira labai rekalingas. Galima sakiti kad nerekia bet vis tiek mašinai važuosi. Trafikas tenai ira.
Kaunas-Tilžės gatvė (abi puse): Ira daug trafikas per Tilžės gatvė. Tenai ira centras, autobuso/geležinkelio stotis, bazaras,... žodžio viskas. Reke pažuireti kiek mašinai piko laiko!
Užtat daug reikalingesnių jungčių nera
Už Šilutė-Klaipėda nera įėjima i Kaunas-Klaipeda estakadas.
Kaunas-Šilutė ir Klaipėda-Palanga turi prisijungti su Palanga-Šilutė magistrale per tunelis (atidarita tunelis). A tas tunelis dar nera paplanuota ir nebus statita greitai.
Labai sudetinga.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAr šaltinį nurodyti nereikia? Ar čia pats paišei?
Šiaip tai nelabai protingas yra šis planas. Jame yra mažai reikalingų jungčių, tokių kaip Klaipėda-Šilutė, Klaipėda- Dovilai ir Kaunas-Tilžės gatvė.
Užtat daug reikalingesnių jungčių, kaip Kaunas-Šilutė, Šilutė-Klaipėda bei Klaipėda-Palanga- nėra.
Žinoma, jungtis Klaipėda-Palanga gal ir nelabai reikalinga, nes daugelis ten važiuoja ne pro Jakų žiedą, o 168 keliu. Bet visgi labiau reikalingesnė nei Klaipėda-Dovilai
Taip pat galėtų būti ir Klaipėda-Palanga kryptis.
Komentuoti:
-
Ar šaltinį nurodyti nereikia? Ar čia pats paišei?
Šiaip tai nelabai protingas yra šis planas. Jame yra nemažai nereikalingų jungčių, tokių kaip Klaipėda-Šilutė, Klaipėda- Dovilai ir Kaunas-Tilžės gatvė.
Užtat daug reikalingesnių jungčių, kaip Kaunas-Šilutė, Šilutė-Klaipėda bei Klaipėda-Palanga- nėra.
Žinoma, jungtis Klaipėda-Palanga gal ir nelabai reikalinga, nes daugelis ten važiuoja ne pro Jakų žiedą, o 168 keliu. Bet visgi labiau reikalingesnė nei Klaipėda-DovilaiPaskutinis taisė Vilnietizz; 2011.01.22, 21:57.
Komentuoti:
-
Parašė aviDERManau ateis su laiku vėl geresni laikai, tada ir apšvietimas bus įjungiamas, juk nebus taupoma visą laiką. Ne veltui padarė, o paliko ateičiai.
Komentuoti:
-
Komentuoti: