Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Jakų žiedo rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fredledingue
    replied
    sleader
    Mano projektoje, ira tik dvie estakadai daugiau nei oficialus projektoje. Ideja nedaug keičuosi.
    Apie Tilžes gatve, aš nežinau kokiu metodikas inženierai naudojo but jie visiškai ignorojo visa trafikas per tas gatve! Paro estakadukai tenai nebus per daug.

    Lettered
    Aš sutikau: Ziaurai rekia pastatyti viadukas virš Baltijos - Šilutės pr. žiedo. Ir dar rekia dvie viadukai virš geležinkelio: Rimkuose ir... Tilžes gatveje. Tais tris viadukai ira daugiau rekalingai nei prestižinis estakadai virš Jaku žiedo. Bet situacija ira kad ira projektas Jaku žiedai o nera už miesto ijejimai.

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Tai va, dalis mūsų skylėto biudžeto lėšų skiriama keliams, nežiūrint į ateitį. Ar mažai kelių Lietuvoje, ar ne Lietuva turi santykinai daugiausiai kelių pasaulyje? Pateisinčiau tik tada, jei tas mazgas būtų apmokestintas, pastačius mokėjimo punktus.
    Visiška nesąmonė, būtent, kad žiūrint į ateitį ir skiriama sąlyginai deja tik truputėlis biudžeto pinigų, beje daugelis kelių ir yra apmokestinti, o apmokestint viaduką kaip atskira objektą čia jau būtų visiškas absurdas..

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    O šios rekonstrukcijos eksploatacija kiek kainuos, jau nekalbu apie statybos kaina. Pinigai kišami į kelius, o visi gyvena lušnose.
    Na jei pats gyveni lūšnoje, tai nereiškia kad visi ir gyvena. Išvis prie ko čia kažkokia renovacija, lūšnos......... Ne šioje temoje pataikei..... Pirma pasidomėk kiek kam kokių pinigų skiriama, kokia iš to nauda ir tada rašinėk komentarus

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Tema apie Jakų žiedą juk Nepamirškit - infrastruktūros gerinimas, paskui padeda pritraukti investicijas ir panašiai, kas galiausiai prisideda prie tų menamų lūšnų konversijos į gražius namus. Pagalvokit - kas būtų jei lenkai nebūtų tiek lėšų metę į kelius, tai kažin ar šalis gautų tiek užsienio investicijų... O jei dar pasidomėsit kiek Jakų viaduke yra ES lėšų, tai pamatysit, kad Lietuvos biudžetas ne ką ten labai nukentėjo dėl šios investicijos.
    Tai va, dalis mūsų skylėto biudžeto lėšų skiriama keliams, nežiūrint į ateitį. Ar mažai kelių Lietuvoje, ar ne Lietuva turi santykinai daugiausiai kelių pasaulyje? Pateisinčiau tik tada, jei tas mazgas būtų apmokestintas, pastačius mokėjimo punktus.
    Paskutinis taisė andyour; 2011.01.30, 12:05.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Tema apie Jakų žiedą juk Nepamirškit - infrastruktūros gerinimas, paskui padeda pritraukti investicijas ir panašiai, kas galiausiai prisideda prie tų menamų lūšnų konversijos į gražius namus. Pagalvokit - kas būtų jei lenkai nebūtų tiek lėšų metę į kelius, tai kažin ar šalis gautų tiek užsienio investicijų... O jei dar pasidomėsit kiek Jakų viaduke yra ES lėšų, tai pamatysit, kad Lietuvos biudžetas ne ką ten labai nukentėjo dėl šios investicijos.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė sknts Rodyti pranešimą
    Ši tema ne apie renovaciją. P.S. Renovuotas namo tikrai sunaudoja mažiau šilumos ir už ją reikia mažiau mokėti. Bet yra pagrindinis minusas: bendros vieno buto mėnesinės išlaidos padidėja, nes prisideda paskola.
    O šios rekonstrukcijos eksploatacija kiek kainuos, jau nekalbu apie statybos kaina. Pinigai kišami į kelius, o visi gyvena lušnose.

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Svarbiau, kiek bus automobilių, nes jų neišvengiamai mažės. Manau, prioritetas turėtų būti daugiabučių renovacija, ypač kai žaliavos nuolatos brangsta. Žmonėms atpigtų šildymas ir miestas gražiau atrodytų.
    Ši tema ne apie renovaciją. P.S. Renovuotas namo tikrai sunaudoja mažiau šilumos ir už ją reikia mažiau mokėti. Bet yra pagrindinis minusas: bendros vieno buto mėnesinės išlaidos padidėja, nes prisideda paskola.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kai Klaipėdoje gyvens ne 0.2 mil. gyventojų, o 2, tada visa to tikrai reiks.
    Svarbiau, kiek bus automobilių, nes jų neišvengiamai mažės. Manau, prioritetas turėtų būti daugiabučių renovacija, ypač kai žaliavos nuolatos brangsta. Žmonėms atpigtų šildymas ir miestas gražiau atrodytų.
    Paskutinis taisė andyour; 2011.01.29, 23:36.

    Komentuoti:


  • ValdasJ
    replied
    Jau dirba technika žiedo vidury, kala polius Kaunas -> Palanga kryptim.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Fanas Rodyti pranešimą
    Žiūriu Vilniečiai geriau viską žino negu šio regiono gyventojai Tai paskui ir nuprojektuoja į pievas, kai ne savas žmogus dirba
    Prie ko čia vilniečiai ar savi žmonės ? Niekas neprojektuoja nieko su mintim "ai ten kartais važiuoju, tai žinau kaip ten kas". Yra eismo duomenys renkami pagal patvirtintas metodikas ir pagal tuos duomenis yra projektuojama. Priedo yra važiuojama į objekto vietą pasižiūrėti, susipažinti su esama situacija, aplinkiniais statiniais ir t.t.
    O dėl "nuprojektavimo", tai čia viskas nuo užsakovo priklauso, jei jis pageidauja tik tam tikrų sprendinių, tai tokie ir įgyvendinami.

    Komentuoti:


  • Fanas
    replied
    Žiūriu Vilniečiai geriau viską žino negu šio regiono gyventojai Tai paskui ir nuprojektuoja į pievas, kai ne savas žmogus dirba

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Kai Klaipėdoje gyvens ne 0.2 mil. gyventojų, o 2, tada visa to tikrai reiks.
    Dabar vietoj viadukų į Jakus, geriau pastatyti virš Baltijos - Šilutės žiedo.
    Paskutinis taisė Lettered; 2011.01.23, 22:52.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Visų tokių estakadų būtų gerokai per daug. Kadangi kaip magistralinės kryptys šioje sankryžoje išskiriamos kaip Kaunas-Klaipėda(A1) ir Kaunas-Palanga, tai šioms kryptims ir statomos estakados, kad atskirti srautus nuo kitų važiuojančių, kad ir į tą pačią Tilžės g. ar Šilutę. Juk šioms kryptims išlieką žiedas, nuo kurio didžiąją dalį apkrovimo nuims estakados ir neliks jokių problemų.
    Keisčiausia idėja dėl estakados Jakų kryptimi. Kiek jau ten transporto važiuoja, kad net vienos krypties eismui statyti estakadą. O jei jau norint, kad visomis kryptimis eismas nesikirstu vienam lygyje, tai reiktu iš esmės keisti sankryžos konfiguraciją ir pritaikyti kitokią schemą.

    Komentuoti:


  • Fredledingue
    replied
    Vilnietizz: Aš nupaišau pagal kas jau ira.
    Ant dabartinis estakados ira 3 jugti kurie rekia nauduoti.
    Klaipeda-Kaunas išėjimas + įėjimas ir Kaunas-Klaipeda išėjimas.
    yra nemažai nereikalingų jungčių:
    Klaipėda-Šilutė: Tai pat kaip Kaunas-Palanga (irgi ne labai rekalinga bet bus patogiau). As manau kad jau ira paplanuota.
    Klaipėda-Dovilai: Gal mažai rekalinga. Bet neviena estakadas ira labai rekalingas. Galima sakiti kad nerekia bet vis tiek mašinai važuosi. Trafikas tenai ira.
    Kaunas-Tilžės gatvė (abi puse): Ira daug trafikas per Tilžės gatvė. Tenai ira centras, autobuso/geležinkelio stotis, bazaras,... žodžio viskas. Reke pažuireti kiek mašinai piko laiko!
    Užtat daug reikalingesnių jungčių nera
    Sutinka. Kaunas-Šilutė, Šilutė-Klaipėda ir Klaipėda-Palanga, bus naudinga bet ira labai sunku statiti. Pazuirek planas: tai tris trasai turi but su dideli apvalus tiltais ir naudojamas bus panaše kaip dabartinis žiedas.
    Už Šilutė-Klaipėda nera įėjima i Kaunas-Klaipeda estakadas.
    Kaunas-Šilutė ir Klaipėda-Palanga turi prisijungti su Palanga-Šilutė magistrale per tunelis (atidarita tunelis). A tas tunelis dar nera paplanuota ir nebus statita greitai.
    Labai sudetinga.

    Komentuoti:


  • yeah#7
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Ar šaltinį nurodyti nereikia? Ar čia pats paišei?

    Šiaip tai nelabai protingas yra šis planas. Jame yra mažai reikalingų jungčių, tokių kaip Klaipėda-Šilutė, Klaipėda- Dovilai ir Kaunas-Tilžės gatvė.
    Užtat daug reikalingesnių jungčių, kaip Kaunas-Šilutė, Šilutė-Klaipėda bei Klaipėda-Palanga- nėra.
    Žinoma, jungtis Klaipėda-Palanga gal ir nelabai reikalinga, nes daugelis ten važiuoja ne pro Jakų žiedą, o 168 keliu. Bet visgi labiau reikalingesnė nei Klaipėda-Dovilai
    Kaip klaipėdietis nelabai sutikčiau su tavimi. Kryptis Klaipėda-Šilutė, manyčiau, tikrai reikalinga, kaip ir Kaunas-Tilžės gatvė, o dėl Klaipėda-Dovilai tenka pritarti.

    Taip pat galėtų būti ir Klaipėda-Palanga kryptis.

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Vilnietizz kalba kaip Klaipėdietizz ir žino ko reikia ir ko ne

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Ar šaltinį nurodyti nereikia? Ar čia pats paišei?

    Šiaip tai nelabai protingas yra šis planas. Jame yra nemažai nereikalingų jungčių, tokių kaip Klaipėda-Šilutė, Klaipėda- Dovilai ir Kaunas-Tilžės gatvė.
    Užtat daug reikalingesnių jungčių, kaip Kaunas-Šilutė, Šilutė-Klaipėda bei Klaipėda-Palanga- nėra.
    Žinoma, jungtis Klaipėda-Palanga gal ir nelabai reikalinga, nes daugelis ten važiuoja ne pro Jakų žiedą, o 168 keliu. Bet visgi labiau reikalingesnė nei Klaipėda-Dovilai
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.01.22, 21:57.

    Komentuoti:


  • Fredledingue
    replied

    Komentuoti:


  • Fredledingue
    replied
    Parašė aviDER
    Manau ateis su laiku vėl geresni laikai, tada ir apšvietimas bus įjungiamas, juk nebus taupoma visą laiką. Ne veltui padarė, o paliko ateičiai.
    Tai bus gerai gyvuliams kad galetum skaititi laikraštis naktiems. Ar bomžams bus blogai...

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Jakų žiedo rekonstrukcija tęsiasi
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...tesiasi-327412

    Komentuoti:

Working...
X