Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A9] Panevėžys - Šiauliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts









    Prasta nuotrauka, bet esmė matosi: šviesoforas.

    Comment




      Susijungimas su senuoju plentu.







      Paskutinis taisė Xedos; 2012.11.12, 15:38.

      Comment










        Paskutinis taisė Xedos; 2012.11.12, 15:37.

        Comment


          Ir tunelinio viaduko prieigos.













          Kelionės pabaiga .
          Paskutinis taisė Xedos; 2012.11.01, 15:21.

          Comment


            Ačiū, Xedos, su kaip visada kokybišku temos atnaujinimu

            Comment


              Dviračiu pramyniau pro ten šiandien.

              Comment


                Na, panašu, kad 11-13 neatidarys. Man tokia nuojauta buvo, gan dažnai ten pravažiuojant, kad tempai nepakankamai greiti. O jei atidarys, tai būtų netoli stebuklo, bet ir kokia būtų to nauda, kai daug kur matosi dar šlaitai nesutvarkyti ir net asfalto nėra, o akligatvyje link pramoninio parko dar begalės darbų....LRA tinklapyje yra dar viena data: "Projekto pabaiga
                2013-03-31"......

                Comment


                  Galima palleisti eisma ir iki projekto pabaigos. Taip yra priimta pas kaimynus. Kelininkai/statybininkai sustato laikinus eismo saugos zenklus ir toliau tvarko/stato kelio infrastruktura/elementus.
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Vasarą atidarinėjo greitkelį Radviliškis-Šiauliai. O kas čia per atkarpa?

                    Comment


                      Atidarė Radviliškis Kairiai, o dabar Kairių aplinkelį.

                      Comment


                        Dabar baigta ir jau atidaryta atkarpa iki Kairių tikrai nedaeina. Praeitais metais baigta atkarpa buvo nuo Radviliškio iki Gudelių ežero, šiek tiek už Šniūraičių, o dabar bus atidarytas Kairių aplinkkelis nuo Gudelių ežero iki pat Šiaulių. O šiaip tai galėtų iš bėdos jau ir atidaryti, nes sprendžiant iš orangen filmuko, tai jau ir prie tunelinio viaduko visur paklotas asfaltas. Didesnė problema yra ta, kad jungiamasis kelias prie dobilo nėra baigtas ir Bertužių gyventojams tektų važiuoti tiesiai į dobilą, o ne pro sankryžą įrengtą toliau, link pramoninio parko.



                        Va kaip jungiamasis kelias ir sankryžą atrodė 11-01. Jei jie šitą jovalą pavertė į kelią per tokį laiką, tai tada gal ir galėtų atidaryti, bet manyčiau, kad tai optimistinis scenarijus.
                        Paskutinis taisė Xedos; 2012.11.12, 12:44.

                        Comment


                          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                          Dabar baigta ir jau atidaryta atkarpa iki Kairių tikrai nedaeina. Praeitais metais baigta atkarpa buvo nuo Radviliškio iki Gudelių ežero, šiek tiek už Šniūraičių, o dabar bus atidarytas Kairių aplinkkelis nuo Gudelių ežero iki pat Šiaulių.
                          Nuo Radviliškio iki Panevėžio neplanuoja tiesti?

                          Comment


                            Lyg ir yra planai tiesti greitkelį nuo Radviliškio, bet tik iki Šeduvos, ten dar pakankamai aukštas VMPEI, pagal 2007 m. duomenis 8233.

                            Čia planai
                            Buvo paskelbti keli pirkimai CVPP dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams, bei teritorijų planavimo, bet geriausiu atveju be 2014 m. niekas nepajudės.

                            O už Šeduvos eismas jau nėra toks intensyvus, vos 4390, 4207 VMPEI, taigi nėra pagrindo tiesti greitkelį.
                            Paskutinis taisė Xedos; 2012.11.12, 13:32.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Nuo Radviliškio iki Panevėžio neplanuoja tiesti?
                              nuo Šeduvos iki Šiaulių kiek žinau turėtų būti pradžioj.

                              Comment


                                Dėkui už informaciją. Šiaip jau tokie keliai "generuoja" eismą, todėl intensyvumas galėtų didėti.
                                Kita vertus yra vietų, kuris jis didesnis (pvz.: Via Baltica).

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Dėkui už informaciją. Šiaip jau tokie keliai "generuoja" eismą, todėl intensyvumas galėtų didėti.
                                  Kita vertus yra vietų, kuris jis didesnis (pvz.: Via Baltica).
                                  Tarp Šeduvos Ir Panevėžio intensyvumas mažesnis praktiškai už visas Via Balticos atkarpas (už atkarpą tarp Kauno ir Lenkijos net dvigubai), taip pat Vilnius-Utena ar Vilnius-Trakai eismas gerokai intensyvesnis.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Tarp Šeduvos Ir Panevėžio intensyvumas mažesnis praktiškai už visas Via Balticos atkarpas (už atkarpą tarp Kauno ir Lenkijos net dvigubai), taip pat Vilnius-Utena ar Vilnius-Trakai eismas gerokai intensyvesnis.
                                    Deja, įtariu, kad ten visur trukdo sklypininkai. Todėl LAKD realistiškai planuoja plėtrą. Kad nebūtų kaip Grigiškėse su keliom visai prie pat autostrados stovinčiom trobom.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Deja, įtariu, kad ten visur trukdo sklypininkai. Todėl LAKD realistiškai planuoja plėtrą. Kad nebūtų kaip Grigiškėse su keliom visai prie pat autostrados stovinčiom trobom.
                                      Visų pirma atsižvelgiama į poreikį ir eismo intensyvumą. Kadangi intensyvumas nėra didelis, nėra daug sunkiasvorio transporto, tai nėra poreikio ir toliau kažką planuoti. Todėl iki problemų su sklypais net neprieinama.

                                      Kažkokio didesnio poreikio net ir perspektyvoje nenusimato, nes nėra galimybių sukurti kažkokį patrauklų maršrutą (rekonstruojant kitus kelius), kuris ženkliau padidintu transporto srautus Šeduvos - Panevėžio atkarpoje.

                                      Comment


                                        Įdomumo dėlei šiandien numyniau prie aplinkkelio pasižiūrėti ar atidarė.....

                                        Palikta "plyta" puikiai parodo ko tikėtis.



                                        Na, ir aišku aplinkkelis neatidarytas, eismas vis dar leidžiamas per kelio šoną ir senuoju plentu. Nors šiaip kažkokių "grandiozinių" darbų nebeliko.



                                        Ir sulankstytą ženklo dalį pakeitė.



                                        2012-11-13, kaip atidarymo datą galime mesti pro langą (nebent aišku iki vakaro atidarys ). Dabar galima tik spėlioti kada baigs darbus. LAKD tinklapyje yra 2013-03-31 data, o eismoinfo.lt apribojimai rodomi iki pat 2012-12-31, nors vasarą dar atsimenu buvo 2012-11-13, bet matyt kažkas pasikeitė. Belieka laukti....

                                        P.S. Prie ES paramos fondo stendo nurodyta atidarymo data nėra 11-13, o tiesiog lapkričio mėn., taip kad gali atidaryti dar ir šį mėnesį.
                                        Paskutinis taisė Xedos; 2012.11.13, 14:55.

                                        Comment


                                          Tikiuosi šitą pastebėjau ne paskutinis : Bing'o map'uose iš oro matosi neblogi pokyčiai po I etapo .

                                          Greitkelis prie Šniūraičių.





                                          Dar viena nuotraukėlė iš oro



                                          Šaltinis: http://www.keliai-tiltai.lt/

                                          Čia galite pasižiūrėti detaliau: http://www.bing.com/maps/?FORM=Z9LH2...MwMjIyNjc1ODgy
                                          (Bird's eye>Aerial, Zoom)

                                          Kai kur matosi dar tik I etapo ir jau Kairių aplinkkelio statybos.

                                          Gal kam bus įdomu : Bing'e taip pat matosi ir baigtas Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas, Jakų žiedo II etapo ir Vilniaus išorinio pietinio aplinkkelio statybos.
                                          Paskutinis taisė Xedos; 2014.06.10, 13:46.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X