Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A9] Panevėžys - Šiauliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sprendžiant iš brėžinio, tai manyčiau, kad čia tiesiog bus savotiška perėja, nes abejose kelio pusėse yra autobusų stotelės.

    Paskutinis taisė Xedos; 2014.06.10, 13:28.

    Comment


      Ir beje, jei jau užsiminiau apie ASA (autobusų sustojimo aikštelė, stotelė), tai man pasirodė labai keistas sprendimas naujai statomame greitkelyje įrenginėti ASA, kai Vilnius - Kaunas jos yra naikinamos. Na, bet ten norima pakelti kategoriją iki AM, gal greitkelyje ASA yra leidžiama, tačiau jog ir A1 ties stotelėmis yra apribojimas iki 100 km/h. Nesuprantami sprendimai......
      Paskutinis taisė Xedos; 2012.09.29, 13:52.

      Comment


        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
        Ir beje, jei jau užsiminiau apie ASA (autobusų sustojimo aikštelė, stotelė), tai man pasirodė labai keistas sprendimas naujai statomame greitkelyje įrenginėti ASA, kai Vilnius - Kaunas jos yra naikinamos. Na, bet ten norima pakelti kategoriją iki AM, gal greitkelyje ASA yra leidžiama, tačiau jog ir A1 ties stotelėmis yra apribojimas iki 100 km/h. Nesuprantami sprendimai......
        Neturėtu būti ir čia stotelių. Tačiau yra viena bėda, nes pas mus greitkelis daromas rekonstruojant esamą kelią, o ne tiesiant šalimais naują, aukštos kategorijos kelią. Taigi nelieka alternatyvaus kelio, kuriuo būtų galima leisti VT ir išvengti jo važiavimo naujuoju greitkeliu.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Neturėtu būti ir čia stotelių. Tačiau yra viena bėda, nes pas mus greitkelis daromas rekonstruojant esamą kelią, o ne tiesiant šalimais naują, aukštos kategorijos kelią. Taigi nelieka alternatyvaus kelio, kuriuo būtų galima leisti VT ir išvengti jo važiavimo naujuoju greitkeliu.
          Na, Kairių aplinkkelio atveju tai ir yra tiesiamas naujas kelias. Autobuso stotelės nėra blogis, tik jas reikėtų daryti kaip lenkai daro tiesdami greitkelius - padaryti išsukimą iš greitkelio ir ten autobusų stotelę daryti, o ne kelkraštyje.

          Comment


            Na, pačiame Kairių aplinkkelyje nėra nei vienos stotelės. Bet kad ir rekonstruojamas esamas kelias, ar labai didelių papildomų investicijų būtų reikėję stoteles įrengti jau nusukus nuo kelio, kai vykdomi tokio mąsto darbai.

            Comment


              Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
              Na, Kairių aplinkkelio atveju tai ir yra tiesiamas naujas kelias. Autobuso stotelės nėra blogis, tik jas reikėtų daryti kaip lenkai daro tiesdami greitkelius - padaryti išsukimą iš greitkelio ir ten autobusų stotelę daryti, o ne kelkraštyje.
              Autobusų stotelės yra blogis, nes stotelėje įlipa/išlipa pėstieji, kurie eina per kelią. Ne veltui automagistralėse ir greitkeliuose pėstiesiems vaikščioti yra draudžiama, nes užvažiavimo ant pėsčiojo atveju, pasekmės visada būna tragiškos.
              Tos atitrauktos kišenės yra pakankamai racionalus sprendimas, tik bėda, kad joms reikia platesnės kelio juostos, o čia vėlgi prasideda didžioji problema dėl žemių. Aišku, tokiu atveju reikalingas ir viadukas, arba požeminė perėja.


              Parašė Xedos Rodyti pranešimą
              Na, pačiame Kairių aplinkkelyje nėra nei vienos stotelės. Bet kad ir rekonstruojamas esamas kelias, ar labai didelių papildomų investicijų būtų reikėję stoteles įrengti jau nusukus nuo kelio, kai vykdomi tokio mąsto darbai.
              Logiška jog aplinkkelyje nėra stotelių, nes visas transportas, kuris galėtu ten sustoti, važiuos per pačius Kairius.

              P.S. aptariama stotelė lyg ir nėra greitkelyje, nes pastarasis ar tik ne už žiedo prasideda?

              Comment


                Greitkelis prasideda dar toliau, už dobilo formos viaduko, o prieš jį yra dar dvi stotelės. Manyčiau galėjo kažkurias dvi neįrengti, nes kelių šimtų metrų atstumu gaunasi keturios stotelės.

                Comment


                  Greitkelyje jau yra dvi stoteles [9:33] ir [10:33]:

                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Viešųjų pirkimų sistemoje atsirado skelbimas: Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A9 Panevėžys–Šiauliai ruožo nuo 66,25 iki 75,43 km rekonstravimas su Kairių aplinkkelio tiesimu. Papildomi darbai.
                    Darbų atlikimo terminai: nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo iki 2012-11-20. Darbų pabaigos terminų pratęsimas nenumatomas.
                    30 cm storio esamo pagrindo stabilizacija, durpių kasimas, vandens pašalinimas iš tranšėjų ir iškasų, 20 cm storio grunto sluoksnio sutankinimas nelaistant vandeniu.
                    Dar balandžio mėnesį buvo vienas panašus skelbimas: Magistralinio kelio A9 anevėžys-Šiauliai ruožo nuo 66,25 iki 75,43 km rekonstravimas su Kairių aplinkkelio tiesimu. Perdrėkinto grunto pagerinimo kalkėmis darbai.

                    Reiškia jiems vis dar nesiseka suformuoti pakankamai stiprią sankasą toje vietoje kur buvo gilus durpynas. Ir jei terminas yra iki 11-20 tai kažin ar šiemet baigs tiesti aplinkkelį, nes jei ir baigs viską iki termino ir kažkas išvis laimės konkursą ar duos pasiūlymą, jie iki 11-20 tik sutvarkys pagrindą sankasai, o juk dar reikės patį kelią baigti tiesti. Na reikia tikėtis, kad spės, juk visur rašo, kad "lapkričio mėn.", "metų gale" bus baigtas .
                    Paskutinis taisė Xedos; 2012.10.02, 21:17.

                    Comment


                      tikriausiai ateinancia vasara presides darbai nuo Radviliskio iki seduvos ?

                      Comment


                        Smarkiai tuo abejoju. Praėjusiais ir šiais metais buvo paskelbti tokie pirkimai viešųjų pirkimų sistemoje:

                        2012

                        Žemės paėmimo visuomenės poreikiams kelio A9 Panevėžys‒Šiauliai ruožui nuo 41,17 iki 55,22 km rekonstruoti projekto parengimas ir įgyvendinimas, paslaugos.
                        Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (su pratęsimais), mėn. 12
                        Numatoma pirkimo pradžia, ketv. II–III
                        2011

                        Magistralinio kelio A9 Panevėžys‒Šiauliai ruožo nuo 41,17 iki 55,22 km rekonstravimo teritorijų planavimo dokumentų ir projekto parengimas
                        Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (su pratęsimais), mėn. 36
                        Numatoma pirkimo pradžia, ketv. III ketv.
                        Taip, kad manyčiau, jog sprendžiant iš šių pirkimų be 2014 metų niekas nepajudės. Bet A9 įeina į maršrutą, kuriuo bus gabenami kroviniai į AE, taip kad yra šansų, jog viskas pajudės greičiau.

                        P.S. Panašu, kad rekonstruojamas ruožas buvo prailgintas 1 kilometru, nes specialiajame plane, kuris yra įmestas 2-ame šios temos puslapyje, buvo rašoma, kad ruožas prasidės 42,17 km, o šiuose pirkimuose ruožo pradžia atkelta arčiau, į 41,17 km.
                        Paskutinis taisė Xedos; 2012.10.03, 18:58.

                        Comment


                          Sulankstyta kelio ženklo dalis nuimta.

                          Comment


                            Tai kažin iš kieno kišenės apmokės to ženklo keitimą - remontą, LAKD ar rangovo........Nors Šiaulių plentas savo darbą padarė: ženklą pastatė, tai turbūt, kaip už papildomus darbus, apmokės LAKD.

                            Comment


                              Nedidelis atnaujinimas. Viskas vis labiau pradeda panašėti į kelią, o ne į statybos aikštelę

                              Šioje viaduko pusėje jau nukasė visas žemių kalvas.





                              Spėju, kad paskutinį asfalto sluoksnį pylė.





                              Blokada

                              Comment


                                Žvalgomės toliau



                                Tuo tarpu kaupiasi kamštis



                                Iš arčiau



                                Gal kas nors nutuokia kokia jo paskirtis ?



                                Dar vienas

                                Comment


                                  Jau visas kelias isasfaltuotas, truksta tik vieno mazgo su tuneliu ir butu galima pralekti su auto...
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    Pagaliau sutvarkė jovalą ir šlaitą prie žiedo



                                    Bet dar ne viską....



                                    Ir pastebėjau vieną potencialiai labai pavojingą reiškinį. Matote tuos raudonus dryžius ant kelio, kurie turėtų priversti vairuotojus žiede važiuoti pagal juostas ?



                                    Na jiems vienodai. Jie kerta jas ir lekia kiaurai per žiedą nepristabdydami. Saugumo tai tikrai nepridės......



                                    Patogus priėjimas prie stotelės. Palijus bus progą nusiplauti batus. Nors visgi netikiu, kad taip paliks........

                                    Comment


                                      Vaizdas nuo stotelės. Kaip LinS ir sakė, sulankstyta ženklo dalis nuimta.



                                      Na ir pabaigai, dviračių tako elementas, labai padidinantis dviratininkams komfortą .

                                      Comment


                                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                        Jau visas kelias isasfaltuotas, truksta tik vieno mazgo su tuneliu ir butu galima pralekti su auto...
                                        Tai gal ten tu šiandien apžiūrinėjai kelią iš oro, nes virš jo ne vieną kartą praskrido toks lektūvėlis.......

                                        Comment


                                          Taip
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X