Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Dviračių takai Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dviračių tako projektiniai pasiūlymai nuo Šilutės pl. "Maximos" iki Taikos pr.
    https://www.klaipeda.lt/data/public/...92-tdp-pp2.pdf
    Architektas - ne žmogus

    Comment


      Pernai(?) nutiestas takas Liepojos g. Ties Jūrininkų ligonine.

      Comment


        Pavyzdinis pavyzdys Taikos pr.

        Nuotrauka Gediminas Paplauskas, FB grupėje Apginkime Lietuvos miškus

        (https://www.facebook.com/groups/1700...9812193867035/)

        Click image for larger version

Name:	200669583_10226371838267196_5710262760721153381_n (1).jpg
Views:	910
Size:	631,4 kB
ID:	1893944

        Comment


          Įdomu dar būtų pamatyti vakarinę nuotrauką ar tie šviestuvai pasiekia apšviesti tolimąją dviračių tako pusę.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Aprašo apie esamą dviračių takų būklę Klaipėdoje:
            Dviračiu per miestą – su kliūtimis

            https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...-su-kliutimis/

            Comment


              Naujas Klaipėdos takas prie Taikos pr. išilgai išsikilnojęs. Grioveliai tokie, kur atsiranda žvyrkelyje, kai vanduo po lietaus bėga į šonus. Arba traktorius pervažiuoja. Šiaip jau Vilniuje tokius brokuotus takus skuta lauk ir rangovas perkloja savo lėšomis naują dangą.

              Comment


                Klaipėdos dviratininkai skambina pavojaus varpais – vietomis mieste važiuoti dviračių taku yra rizikinga
                Video: https://tv.lrytas.lt/zinios/lietuvos...6/?jwsource=cl
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė VNS Rodyti pranešimą
                  Įmeskit geriau vaizdų kaip važiavot su dviračiu į darbą ir pan.
                  Šiandien rytą Klaipėdoje.

                  Malūno parkas: regis, rytą dviračių/pėsčiųjų takas prabrauktas, bet ne per visą plotį, likę daug ledukų, kurie tako pabaigoj žymiai pagausėję (nevalymo pastarąsias kelias dienas priežastis. Kita vertus, šis takas pernai žiemą išvis buvo beveik nevalomas. Progresas?).

                  Click image for larger version  Name:	IMG_0649.JPG Views:	0 Size:	818,9 kB ID:	1933629

                  Tako pabaiga ir perėja per Bangų gatvę (priėjimas prie jos iš abiejų pusių visiškai nevalytas):

                  Click image for larger version  Name:	IMG_0651.JPG Views:	0 Size:	955,4 kB ID:	1933630
                  Click image for larger version  Name:	IMG_0652.JPG Views:	0 Size:	968,1 kB ID:	1933631
                  Šaligatvis prie Bangų gatvės (pastarąsias dienas nevalytas. Klaipėdoj sniegingi orai buvo nuo Lapkričio 29 d.):

                  Click image for larger version  Name:	IMG_0653.JPG Views:	0 Size:	706,9 kB ID:	1933632
                  Dviračių takas ties Joniškės gatve (visiškai nevalytas). Tokia situacija visame take ties šia gatve nuo pradžių iki pabaigos. Kai kur daug blogiau – prie švariai nuvalytos gatvės ant dviračių ir pėsčiųjų takų nudrėbti sniego gniutulai. Po kurio laiko kankinantis važiuojant šiuo ledo ir sniego grumstais ir po sniegu patirpusiu ledu, nusprendžiau važiuoti tiesiog gatve, kurioje vyksta gana intensyvus piko meto automobilių eismas.

                  Click image for larger version  Name:	IMG_0654.JPG Views:	0 Size:	890,2 kB ID:	1933633

                  Liepų gatvės dviračių takas link Gindulių. Šįryt nevalytas, tačiau iš dalies (su pridrabstytais sniego ruožais vidury tako, vėliau – suledėjusiais; kitur – nugriebta tiek nedidelis šonas dviračių tako greta pėsčiųjų tako) buvo valytas vieną ar kitą dieną prieš. Tokia, iš esmės pakenčiama, situacija iki miesto ribos.

                  Click image for larger version  Name:	IMG_0656.JPG Views:	0 Size:	838,3 kB ID:	1933635

                  Toliau šiuo taku važiavau tik iki pirmos šalutinės gatvelės. Dviračių/pėsiųjų takas nuo maždaug Klaipėdos ribos iki Gindulių praktiškai nepravažiuojamas (nes visiškai nevalomas). Kita vertus, važiavimas tamsoje (nors ir su ryškiaspalve liemene ir žibintais) per Gindulių dobilo formos sankryžą nesijautė saugus: automobiliai piko metu lenkė labai arti vairo, į dešinę spaustis daug neišeina, nes ten sniego kalnai su geru mėtančios pliurzos ruožu greta. Taip pat teko rikiuotis į antrą juostą važiuojant tiesiai. Tarp galūnių išsisukimo, susilaužymo ant tako šiandien rizikavau tapti skaičiumi žuvusiųjų dviratininkų statistikoje.

                  Click image for larger version  Name:	IMG_0657.JPG Views:	0 Size:	794,1 kB ID:	1933636

                  Kokia išvada (bent mano situacijai)? Tuos <10 km nuvažiuoti dviračiu iš esmės galiu (beveik) bet kokiu oru (pernai be problemų prabrauktais takais važiuodavau ir -20 - -15 laipsnių Celsijaus rėžiuose). Tačiau, kai nesuteikiamas pasirinkimas tai saugiai padaryti – tokiais atvejais esu priverstas tapti ekstremalu ar mazochistu.
                  Paskutinis taisė Ångstrom; 2021.12.02, 21:11.

                  Comment


                    Dviračių takai nevalyti, užtat gatvės idealiai švarios. Vienintelė problema buvo nubristi sniego pliurze užverstu šaligatviu nuo laiptinės iki automobilio

                    Comment


                      Rūpinimasis dviratininkais – čia jau aukštesnė kategorija, nes mūsų krašte ir vasarą žmonės dviračiais į darbą (beveik) nevažinėja. Labiau šokiruoja visiškas abejingumas pėsčiųjų infrastruktūrai ir jos priežiūrai: einant greta švariai nuvalytos gatvės, kiekvienas žingsnis tau primena (paironizuosiu):

                      Click image for larger version  Name:	tu_rupi.jpg Views:	0 Size:	35,2 kB ID:	1933684

                      Comment


                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                        Dviračių takai nevalyti, užtat gatvės idealiai švarios. Vienintelė problema buvo nubristi sniego pliurze užverstu šaligatviu nuo laiptinės iki automobilio
                        Atvažiavus į Klaipėda iš kart pasijaučia, kad esam rytoje Europoje, tiek pagal eismo kultūrą, tiek infrastruktūrą, nieko keisto, kad takai net nevalomi normaliai...
                        Flickr

                        Comment


                          ​Vasarą teko važiuoti nuo senosios iki naujosios perkėlos dviračiu, tai apie nenuleistus bordiūrus, laiptus net nekalbu, vietomis apskritai net nėra jokio techninio šaligatvio, nors tai realiai ne kažkoks užkampis, o miesto centras, čia būtų ką veikti net ir pėsčiomis eiti. Klaipėdoje realiai tik viena gera atkarpa yra nuo Akropolio link centro raudono tako, visur kitur važiuoti dviračiu kaip į karą eiti.
                          Iš pradžių važiuojant viskas dar atrodo ok, turim ant šaligatvio trinkelių nupieštą vilnietišką zuoko laikų taką, nesam išlepę skandinavai, galim tokiu važiuoti, bent nėra bordiūrų ir stulpų viduryje.

                          Click image for larger version

Name:	image_117853.png
Views:	690
Size:	1,52 MB
ID:	1933718
                          Bet vėliau prasideda visi siurprizai, o normalaus tako turim tik kokius 50 metrų ties vienu servisu, komentarų manau nereikia. ​​
                          Click image for larger version

Name:	image_117854.png
Views:	691
Size:	1,17 MB
ID:	1933719 Click image for larger version

Name:	image_117859.png
Views:	692
Size:	1,28 MB
ID:	1933722 Click image for larger version

Name:	image_117860.png
Views:	686
Size:	1002,2 kB
ID:	1933723 Click image for larger version

Name:	image_117858.png
Views:	691
Size:	1,20 MB
ID:	1933724 Click image for larger version

Name:	image_117852.png
Views:	693
Size:	714,4 kB
ID:	1933717 Click image for larger version

Name:	image_117856.png
Views:	695
Size:	1,38 MB
ID:	1933720 Click image for larger version

Name:	image_117857.png
Views:	689
Size:	1,58 MB
ID:	1933725 Click image for larger version

Name:	image_117855.png
Views:	693
Size:	1,59 MB
ID:	1933721
                          Paskutinis taisė Lettered; 2021.12.03, 01:35.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            ​Vasarą teko važiuoti nuo senosios iki naujosios perkėlos dviračiu, tai apie nenuleistus bordiūrus, laiptus net nekalbu, vietomis apskritai net nėra jokio techninio šaligatvio, nors tai realiai ne kažkoks užkampis, o miesto centras, čia būtų ką veikti net ir pėsčiomis eiti. Klaipėdoje realiai tik viena gera atkarpa yra nuo Akropolio link centro raudono tako, visur kitur važiuoti dviračiu kaip į karą eiti.
                            Iš pradžių važiuojant viskas dar atrodo ok, turim ant šaligatvio trinkelių nupieštą vilnietišką zuoko laikų taką, nesam išlepę skandinavai, galim tokiu važiuoti, bent nėra bordiūrų ir stulpų viduryje.


                            Bet vėliau prasideda visi siurprizai, o normalaus tako turim tik kokius 50 metrų ties vienu servisu, komentarų manau nereikia. ​​
                            Pilies gatvės šaligatvis tarp tilto ir Priešpilio gatvės dabar yra išplatintas ir tuo pačiu padarytas šiek tiek normalesnis dviračių takas. Tačiau bent manes tai netenkina, nes Pilies gatve turėtu eiti magistralinis dviračių takas, toks koks yra dabar tarp Akropolio ir Avitelos, bet ten didelė problema yra Pilies tiltas, kurį reikia platinti.

                            Dar viena tragiška atkarpa yra Šilutės pl. tarp Debreceno g. ir Statybininkų pr. Ten irgi parkovkė ant parkovkės.

                            Comment


                              Šiandienos pavakarys Klaipėdoje (važiuojant nuo Slengių iki Klaipėdos).

                              Takas Klaipėdos link prie Slengių.

                              Click image for larger version  Name:	IMG_0664.JPG Views:	0 Size:	1,10 MB ID:	1933952
                              Ties Gindulių dobilo lapo formos sankryža.

                              Click image for larger version  Name:	IMG_0666.JPG Views:	0 Size:	1,26 MB ID:	1933953 Click image for larger version  Name:	IMG_0667.JPG Views:	0 Size:	1,20 MB ID:	1933954
                              Už sankryžos į Vakarus. Priekyje – Klaipėda.

                              Click image for larger version  Name:	IMG_0668.JPG Views:	0 Size:	1,11 MB ID:	1933955
                              Jau Klaipėdoje. Vakar ryte čia buvo sniego ir sutrypto, suledėjusio sniego ruožas. Vakar vakare pradėjo keistis orai – nemažai lijo, didelė dalis ledų nutirpo (tačiau ne viskas). Po to, naktį ar rytą vėl pasnigo. Kažkuriuo metu ryte ar dieną dviračių ir pėsčiųjų takas buvo nubrauktas. Po to sekė teigiama temperatūra, patirpdžiusi tą ploną ledo ir sniego sluoksnį, paliktą nubraukus sniegą. Po to, vakarėjant, temperatūra vėl krito – ir tas patirpimas vėl užšąlo. Bet čia dar nebuvo pernelyg slidu.

                              Click image for larger version  Name:	IMG_0670.JPG Views:	0 Size:	917,5 kB ID:	1933956
                              Šiame ruože, prie Jaunystės stotelės – plonas, kietas ledas – tiek dviračių, tiek pėsčiųjų take. Čia ir mano dviračio 47 mm storio padangos su giliu protektoriumi neatlaikė ir slydo į dešinę, o aš į kairę. Laimei, apsiėjau tik su mėlyne ant klubo. Pabandžiau paeiti šia vieta, tai pasirodė dar blogiau nei važiuoti – pavojingas kiekvienas žingsnis. Kaip to buvo galima išvengti? Nesu tikras dėl būtent šiandienos situacijos, bet manau, kad vandens nutekėjimo grioveliai ir tinkami nuolydžiai į juos bent iš dalies problemą turėtų išspręst. Seku Pekka Tahkola kanalą Youtube, tai Oulu gana didelį dėmesį teikia ledo ir sniego tirpsmo vandens nutekėjimui nuo takų.

                              Po šio griuvimo svarstau apie žiemines padangas (su dygliukais), kurių, galvojau, man nereikia.

                              Click image for larger version  Name:	IMG_0672.JPG Views:	0 Size:	982,6 kB ID:	1933957
                              Toliau – nevalytas (bet šįkart pravažiuojamas dėl aptirpimo) takas ties Joniškės gatve.

                              Click image for larger version  Name:	IMG_0674.JPG Views:	0 Size:	860,2 kB ID:	1933958
                              Paskutinis taisė Ångstrom; 2021.12.03, 22:27.

                              Comment


                                Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
                                Šiandienos pavakarys Klaipėdoje (važiuojant nuo Slengių iki Klaipėdos).
                                Jokie nutekėjimo grioveliai ar nuolydžiai nepadės, jei takas nebus nuvalytas. Ir reikia pripažinti, kad esant tokiems permainingiems orams sunku išlaikyti takus sausus. Nutekėjimo grioveliai mažai padėtu, nes su traktorium jų neišvalysi, tai jie vis tiek liks užnešti. Bent jau toje vietoje padėtu toligus nuolydis link Danės, kuris neleistu vandeniui kamptis vienoje vietoje.

                                Šiaip mechanizuotas valymas turi savo trūkumų. Jei daug sniego, takas po tokio valymo beveik kaip apkasas, apsuptas sniego krūvos iš visų pusių. Tos sniego krūvos blokuoja vandens nutekėjimą, dėl ko net ir šiaip sausose vietose ima kauptis vanduo. Plius, taip valant yra užnešami šalutiniai takai, dėl ko išeiti iššalutinio į pagrindinį taką gali tapti iššukiu. Apie stulpus, nelygius takus ir takų susiaurėjimą manau neverta net pradėt.
                                Paskutinis taisė digital; 2021.12.04, 12:13. Priežastis: ištrintos bereikalingai cituotos nuotraukos

                                Comment


                                  Na, grioviai ir grioveliai, jei ne visuomet, tai tikrai nemažai padėtų per atlydžius. O nuvalytą sniegą reikia pūsti ne į griovius ir ant nuolydžių, bet už jų. Greit užgriebiau porą keletą ištraukų iš Oulu, kur matosi nuolydžiai ir grioviai. Tik gaila, nelabai radau video, kur būtų panašus oras kaip dabar Klaipėdoje (-3 - +4) su atlydžiais ir užšalimais. Bet tokie orai pas juos reti, o pas mus gali tęstis ir penkis mėnesius su pačiais įvairiausiais ledo, plikledžio ir sniego variantais. Įdomu, kaip kokiame Osle ir Stokholme tvarkomasi ir važinėjama (ir vaikščiojama), kur panašesnis klimatas.

                                  https://www.youtube.com/watch?v=JZDlsWmlh10?t=3242
                                  https://www.youtube.com/watch?v=JZDlsWmlh10?t=3459
                                  https://www.youtube.com/watch?v=AFeebpgEAeY?t=3499

                                  Nors pas juos irgi tikrai ne viskas tobula:

                                  https://www.youtube.com/watch?v=JZDlsWmlh10?t=2438
                                  Paskutinis taisė Ångstrom; 2021.12.04, 22:01.

                                  Comment


                                    Kas kaltas: dviratininkas ar klaidinantis dviračių tako ženklinimas?
                                    https://www.atviraklaipeda.lt/2021/1...viraciu-takas/
                                    Klaipėdos apylinkės teismas lygtine laisvės atėmimo bausme nuteisė dviratininką, kuris sunkiai sužalojo moterį, ėjusią dviračių taku. Teismo nuomone, šis sprendimas turėtų paskatinti dviratininkus pasirinkti saugų važiavimo greitį, būti atidesniems bei važiuojant vengti pašalinių veiksmų.

                                    Tuo metu dviratininko advokatas mano, jog kalčiausia šioje situacijoje yra Klaipėdos miesto savivaldybė, kurios specialistai ne tik šioje, bet ir kitose vietose klaidinančiai ženklina dviračių takus bei netinkamu būdu juos atskiria nuo pėsčiųjų takų. Tai eismo dalyviams esą sukelia ne tik daug problemų, bet kai kuriais atvejais – ir realų pavojų.


                                    Dviračių takas šioje vietoje tiesiog nupieštas vidury šaligatvio, įsiterpęs tarp spaudos kiosko ir autobusų stotelės, tad juo žmonės vaikšto ne tik žiemą, bet ir vasarą. Palmiros Mart nuotr.


                                    Dviračių takui toliau vingiuojant šalia galinės stotelės sienos ir šioje vietoje nuolat būriuojantis autobusų laukiantiems žmonėms, neatmestina, jog čia gali nutikti dar ne vienas panašus eismo įvykis. Palmiros Mart nuotr.

                                    Comment


                                      Click image for larger version  Name:	IMG_1057_dated.JPG Views:	1 Size:	1,11 MB ID:	1942725
                                      Klaipėdai negaila metalo. Prie dviračių tako. Maksimalus leistinas greitis gatvėje – 70 km/h, tačiau ženklas yra prieš įvažiavimą į žiedą.
                                      Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.01.10, 20:20.

                                      Comment


                                        Prieš įvažiavimą į žiedą nuo Šilutės plento irgi toks gigantas stovi, leistinas greitis ten viso labo 50. Bet tai nėra blogai - kryptys matosi aiškiai ir iš tolo, galima ramiai spaust visą šimtą.

                                        Tilžės gatvėje nuo Lidlo iki Sendvario mokyklos tiesiamas naujas dviračių takas, sankryžoje su Komunarų gatve įrenginėjamas šviesoforas. Bus saugiau.
                                        Paskutinis taisė Briedis; 2022.01.10, 21:08.

                                        Comment


                                          Šio ženklo dydis čia mažiausia problema; ypač, kai jis kaip ir niekur neišsikiša ir nieko neužstoja. Bet įspūdį visgi padaro važiuojant dviračių taku .

                                          Nuo Mokyklos g./Šilutės pl.–Tilžės g. sankryžos iki Sendvario progimnazijos dviračių takas jau baigtas tiesti pernai gruodį. Tik dar nesužymėtas horizontalus ženklinimas. Bet Klaipėdoj jo faktiškai nereikia, o žiemą tai išvis reikia džiaugtis, kad bent jau kažkur dviračio tako aplinkoje būna nuvalytas miksuotas pėsčiųjų/dviračių tako ruožas, tad baltos linijos kažkokios funkcijos vis tiek neatliktų.

                                          Šviesoforo dar laukiu. Dar kai nežinojau, kad ten bus šviesoforas, galvojau, kad reiks dėl tos vietos rašyt savivaldybei, nes ten kaip ir buvo dviračių pervaža, bet daugelis vairuotojų visiškai ją ignoruodavo – riedančio nenorėdavo praleisti, tai prie Komunarų g. dažnai tekdavo lipti nuo dviračio ir jau eiti per perėją kaip pėstysis. Tik baiminuos, kad tai bus dar vienas, pėsčiųjų ir dviratininkų atžvilgiu, tragiškai sureguliuotas šviesoforas, prie kurio reikės stoviniuoti 1-2 minutes net, kai eismas nedidelis.
                                          Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.01.10, 21:27.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X