Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • OpenStreetMap
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Sakyčiau net labai įdomu kur eis ta trasa. Ar tai bus 106 kelio vietoje? Kaip tuomet sankirta su Eisiškių pl. ir geležinkelio trasa?
    Atvirame žemėlapyje jau senokai buvo įvesta planuojama Vilniaus Pietinio apvažiavimo trasa. Tiesa, nematau, pagal kokį šaltinį braižyta trajektorija. Google'as duoda nuorodas net į šios temos pirmą įrašą, kur geometrija atitinka tai, kas nubraižyta atvirame žemėlapyje. Nuo 106 trajektorija gerokai nutolusi, apeina didesnius gyvenamuosius plotus (Rudaminą ir Skaidiškes).

    http://openmap.lt/#l=54.56766,25.26904,15,L

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Projektas "Europos keliu" 2013 m. gruodžio 19 d.
    Konkursas:
    Ar žinai, kiek Vilniuje tiesiama aplinkkelių?


    Gal dar tas konkursas nepasibaigė...

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Bent jau iki Ukmergės, Stanevičiaus/Gelvonų tokių kliūčių nėra. Ir tai būtų cool.
    Deja, bet jau Justiniškėse yra kliūčių. Bendruomenės dejuoja dėl per arti nuo mokyklų ir darželių suplanuota gatve. Laisviausia vieta yra dalis tarp Vakarinio Aplinkkelio ir Justiniškių g. Labai tikėtina, kad kurį laiką taip ir bus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Bent jau iki Ukmergės, Stanevičiaus/Gelvonų tokių kliūčių nėra. Ir tai būtų cool.
    Bet labiausiai reikalinga atkarpa yra nuo Kareivių g. iki Geležinio vilko g.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Bent jau iki Ukmergės, Stanevičiaus/Gelvonų tokių kliūčių nėra. Ir tai būtų cool.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Manau tikrai nepainiojama. Šiaurinė gatvė nuo Žvalgų g. per Šeškinę, Justiniškes būtų stipri alternatyva esamoms gatvėms ir fantastinis būdas iššokti ant Vakarinio. Nukrautų daug gatvių. Bajorų kelias, kažkaip abejoju jo lygiaverčiu reikalingumu. Teoriškai iš vakarinio į Utenos kelią, realybėje manyčiau nebūtų tiek jame trafiko kaip anksčiau minėtoje Šiaurinėje.
    Gatvė, ne aplinkkelis O su pačia Šiaurine gatve daug neaiškumų. Pirmoji atkarpa planuojama nuo Vakarinio Aplinkkelio iki Justiniškių g. O kaip ten toliau dėl visiems puikiai žinomų protestų - neaišku. Ypač, su sodais pavirtusiai privačių namų kvartalu ir istorine kūdra...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Eilinį kartą painiojama. Šiaurinė gatvė su išoriniu Šiauriniu aplinkkeliu (Bajorų keliu).
    Baigus asfaltuoti Mokslininkų g. dabar jau galima nuvažiuoti nuo Geležinio vilko g. iki A2, sena danga taip pat perasfaltuota, tad galima laikyti tai tam tikru Šiauriniu aplinkkeliu. Dar beliktų tik Mykolo Lietuvio gatvę išasfaltuoti ir padaryti mazgą su A2/Vakariniu aplinkkeliu, ir tų Šiaurinių aplinkkelių praktiškai užtektų. Tiesa, fūras turbūt reitų nukreipinėti per miestą, t.y. Vakarinį aplikkelį ir Šiaurinę gatvę, nes tie visi Bajorų keliai, Mokslininkų ir Mykolo Lietuvio gatvės labai siauros ir arti gyvenamų namų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Eilinį kartą painiojama. Šiaurinė gatvė su išoriniu Šiauriniu aplinkkeliu (Bajorų keliu).
    Manau tikrai nepainiojama. Šiaurinė gatvė nuo Žvalgų g. per Šeškinę, Justiniškes būtų stipri alternatyva esamoms gatvėms ir fantastinis būdas iššokti ant Vakarinio. Nukrautų daug gatvių. Bajorų kelias, kažkaip abejoju jo lygiaverčiu reikalingumu. Teoriškai iš vakarinio į Utenos kelią, realybėje manyčiau nebūtų tiek jame trafiko kaip anksčiau minėtoje Šiaurinėje.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Sutinku. 3 vietoje būtų pietinio apl. pratesimas iki Minsko plento, kad nuimti fūras nuo Tūkstantmečio g., Lazdynų tilto.
    Eilinį kartą painiojama. Šiaurinė gatvė su išoriniu Šiauriniu aplinkkeliu (Bajorų keliu).

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Jo, Šiaurinis (Šiaurinė gatvė) ko gero svarbiausias po vakarinio (3 etapo) yra.
    Sutinku. 3 vietoje būtų pietinio apl. pratesimas iki Minsko plento, kad nuimti fūras nuo Tūkstantmečio g., Lazdynų tilto.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
    kaip pirstu i aki, kodel turetume atsisakyti to kad galetu pagerinti musu gyvenima?

    kalbant apie siaurine miesto ir priemesciu dali (ir kiek yra teke susidurti), pagal mane truksta siu jungciu:
    Jo, Šiaurinis (Šiaurinė gatvė) ko gero svarbiausias po vakarinio (3 etapo) yra.

    Komentuoti:


  • Rembo3
    replied
    raudona = artima ateitis (5m)
    zydra = vidutine ateitis (7m)
    violetine = tolima ateitis (10m)
    juoda = labai tolima ateitis, arba patogumo delei

    Komentuoti:


  • Rembo3
    replied
    Parašė Aronas Rodyti pranešimą
    Kuo daugiau turėsim magistarlinių aplinkelių, tuo bus geresnė padėtis mieste, nes nereikės bruktis per šviesoforus ir vieno lygio sankryžas, kas žymiai pagerins gyvenimo kokybę bei sutaupysime savo gyvenimo brangaus laiko ir nervų.
    Žodžiu, kol yra galimybė pasitvarkyt su ES pinigais, reikia tą ir padaryt.
    kaip pirstu i aki, kodel turetume atsisakyti to kad galetu pagerinti musu gyvenima?

    kalbant apie siaurine miesto ir priemesciu dali (ir kiek yra teke susidurti), pagal mane truksta siu jungciu:
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Aronas
    replied
    Geriau daugiau

    Kuo daugiau turėsim magistarlinių aplinkelių, tuo bus geresnė padėtis mieste, nes nereikės bruktis per šviesoforus ir vieno lygio sankryžas, kas žymiai pagerins gyvenimo kokybę bei sutaupysime savo gyvenimo brangaus laiko ir nervų.
    Žodžiu, kol yra galimybė pasitvarkyt su ES pinigais, reikia tą ir padaryt.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė tajus Rodyti pranešimą
    Man rodos pagal realų eismą, vienintelė kryptis kuria dar papildomai reikėtų normalaus greito eismo aplinkkelio bus A14 - A2 jungtis.

    Šiaurės rytų kryptimi man rodos kelių tinklas atitinka realius poreikius.
    Norėjau šitą minėti. Berods A2-A14 jungtis irgi yra bendrąjame plane? EDIT: kaip tik pasitikrinau plano schemą. Tokia jungtis ten iš tiesų pabraižyta. Nors neaišku, ar ten greitojo eismo gatvė ar šiaip gatvė. Bet net ir pastaruoju atveju, ko gero, viskas būtų gerai, nes kažkokių labai didelių srautų į A14 iš A1 ir iš A3 lyg ir nėra?

    O Vėko minimą Pietryčių (A3)-Šiaurės (A2?) kryptį irgi apgalvojau. Tik ji realiai nereikalinga. Tiksliau gal ir būtų neblogai, bet iš principo tą funkciją sėkmingai atlieka/atliks Pietinis+Vakarinis aplinkkeliai, nes iš A3 į A2 (ateityje ir į A14) eismas vyks būtent pro juos. Aišku, pastačius Pietryčių-Šiaurės aplinkkelį keliais km/keliomis minutėmis gal sutrumpėtų atstumas, bet tai nėra argumentas investuoti šimtus milijonų ar net visą milijardą pinigų. Tiesą sakant, tai būtų kvailystė. Kitaip tariant, atsižvelgiant į realią situaciją ir vadovaujantis elementariais adekvatumo ir sveiko proto kriterijais, tokia jungtis Vilniui yra nereikalinga. Apie ją būtų galima galvoti, jeigu Pietinis ir Vakarinis aplinkkeliai nebeatlaikytų srautų ir imtų kimštis. Tam tikriausiai reiktų bent kokių 70 000- 80 000 AADT (nors gal kas nors labiau kompetentingas galėtų pakomentuoti apie maksimalius srautus miesto greitkeliuose?). Bet net ir tokiub atveju, ko gero, būtų geriau galvoti apie esamų aplinkkelių upgreidinimą (visų pirma, tikriausiai, platinimą), nei naujos jungties statymą.


    Dar turėkim omeny, kad eismo srautai realiai tikriausiai kad nelabai augs arba augs lėtai ir stabiliai. Nebebus to "sprogimo", kuris vyko pastaruosius 20 metų. Tai ir kardinalios infrastruktūros plėtros tikriausiai nereikės dar labai ilgai.
    Paskutinis taisė John; 2013.10.08, 09:55.

    Komentuoti:


  • tajus
    replied
    Man rodos pagal realų eismą, vienintelė kryptis kuria dar papildomai reikėtų normalaus greito eismo aplinkkelio bus A14 - A2 jungtis.

    Šiaurės rytų kryptimi man rodos kelių tinklas atitinka realius poreikius.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Būtų sunku įsivaizduoti tokio aplinkkelio prasmingumą ir finansinį pagrįstumą. Visgi Vilnius nėra toks didmiestis, kuriam reiktų kelių dubliuojančių aplinkkelių. O ir srautas ta kryptimi vargu ar būtų didelis. Tiesiog nėra ir tikriausiai niekada nebus tokių srautų. Net ir du Pietiniai aplinkkeliai iš esmės yra gana didelė prabanga ir realistiškai būtų galima puikiai išsiversti su vienu. Užbaigus visas šiuo metu statomas aplinkkelių jungtis, Vilnius iš esmės turės funkcionuojantį ir adekvatų aplinkkelių tinklą, kurio visiškai pakaks nenutrūkstamam tranzitiniam srautui visomis reikalingomis kryptymis.
    Sunku sutikti - ypač dėl Pietryčių/Šiaurės krypties. Iš esmės juk čia nėra jokio alternatyvaus varianto nekertant miesto.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Little_man Rodyti pranešimą
    turiu tokį klausimą, o ar yra planuojamas išorinis koks aplinkkelis?
    Kuris Sujungtų A1 su A2 neįvažiuojant į Miestą?
    Būtų sunku įsivaizduoti tokio aplinkkelio prasmingumą ir finansinį pagrįstumą. Visgi Vilnius nėra toks didmiestis, kuriam reiktų kelių dubliuojančių aplinkkelių. O ir srautas ta kryptimi vargu ar būtų didelis. Tiesiog nėra ir tikriausiai niekada nebus tokių srautų. Net ir du Pietiniai aplinkkeliai iš esmės yra gana didelė prabanga ir realistiškai būtų galima puikiai išsiversti su vienu. Užbaigus visas šiuo metu statomas aplinkkelių jungtis, Vilnius iš esmės turės funkcionuojantį ir adekvatų aplinkkelių tinklą, kurio visiškai pakaks nenutrūkstamam tranzitiniam srautui visomis reikalingomis kryptymis.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Beje, apie tai yra atskira diskusija:
    http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=5107&page=3
    Gal baigiame off topic. Juk buvo nurodyta tinkama diskusija.
    Tegul pirma pradeda/užbaigia vakarinio 3 etapą prieš tai išpirkę už savas lėšas žemes, tada galima bus svajoti apie 108'o platinimą ar dar kažką panašaus. Svarbiau netgi yra pietinio pratesimas iki Minsko krypties.

    Komentuoti:


  • OpenStreetMap
    replied
    Parašė Little_man Rodyti pranešimą
    108 žinau, čia berods nuo Vievio pro Sudervę ir Avižienius, šiaip jis gana apkrautas.
    (A1) Vievis-Dūkštos-Maišiagala (A2)

    http://openmap.lt/#l=54.82859,24.96574,13,L

    Komentuoti:

Working...
X