Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Nemačiau, kad būtų priskirtos butams. Ženklų su ribojimais negyventojams lyg irgi nebuvo.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai vat labai įdomu, gal John galėtų plačiau pakomentuoti, ar Taline senų daugiabučių kiemuose yra padaryta pridaryta tiek, kiek yra butų ar net priskirtos vietos konkretiems butams?
Bet čia nereikia ir Talino, norint tokius dalykus išsiaiškinti. Vilniuje turim konkrečių pavyzdžių, kur parkavimo problemos buvo visiškai išspręstos tiesiog pradėjus enforcinti galiojančias KET normas. Ir tai padaryta gana operatyviai (1-3 savaitės). Problema yra ne parkingo trūkumas, o pasirinktinai ir chaotiškai enforcinami įstatymai.
Galima paminėti šiek tiek kitokį pavyzdį: greičio viršyjimas užmiesčio keliuose. Iki atsirandant sektoriniams vidutinio greičio matuokliams niekaip nepavykdavo pažaboti pavojingų vairuotojų. Daug kas bandė aiškinti, kad "baudos nieko nesprendžia" arba kad "kai kuriems nusišvilpt ant tų baudų, nes kas jiems tie 50 Eurų". Vos tik įrengus minėtus greičio matuoklius konrkečiuose ruožuose nuo pat pirmos dienos visi be išimties staiga pradėjo vairuoti pavyzdingai ir -5km/h nuo leistino greičio. Problema buvo visiškai išspręsta tiesiog užtikrinus baudos neišvengiamumą. Nereikėjo keisti nei "mentaliteto", nei "kultūros", nei eilės kitų tariamų faktorių, dėl kurių neva iki tol nepavyko šitos problemos išspręsti.
Taigi, parkavimo problemą Vilniuje galima visiškai išspręsti per maždaug mėnesį tiesiog enforcinant KET normas ne pasirinktinai, o visuotinai. Neilgai trukus atsirastų privačios iniciatyvos daugiaaukščių parkingų statybai visokiose Fabijoniškėse ar Šeškinėse, kur norintys galėtų turėti savo dedikuotą parkavimo vietą už kokius 20 Eur per mėnesį.
- 4 patinka
Comment
-
Įtariu dar efektyvesnis būtų masinis netinkamai priparkuotų automobilių nutempimas į saugojimo aikštelę kur nors Rudaminoj ar kokioj kitoj skylėj. Žinau, kad pavyzdys politiškai nekorektiškas, bet esu girdėjęs, kad tokia metodika aktyviai taikoma "Sobianino" Maskvoje. T.y. numetęs savo auto (net jei tai lexusas ar koks gelandevagenas) ne vietoj, ar nesumokėjęs už parkavimą, greičiausiai ją rasi tik kažkur už Maskovskaja Kolcevaja.Parašė John Rodyti pranešimą
Pagal šitą logiką parkingus labiausiai padidina blogų parkuotojų apšėrimas baudomis. Iš akies paskaičiavau, kad užtenka dviejų baudų, kad parkingas išsiplėstų viena vieta
Grįžtant prie Tallinno. Ištraukiau porą John mylimo Lasnamae rajono nuotraukų iš kosmoso - 2002 ir 2020 metų. Gana akivaizdu, kad plečiant parkingus ten koriais purvynuose tikrai neapsiribota:
Ta pati vieta StreetView - puikiai matosi siūlė asfalte kur prie seno pravažiavimo priasfaltuotos naujos parkavimo vietos:
https://www.google.com/maps/@59.4419...7i13312!8i6656Paskutinis taisė Tomas; 2020.10.14, 10:40.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Iš dalies galima, nes dalis vairuotojų numeta automobilį bet kur, svarbu kuo arčiau namų, bet yra daugiabučių, kur net toliau nuo namo nėra parkingo. Tarybiniais metais tikrai niekas nedarė visur požeminių parkingų ir vienos vietos butui kaip dabar naujuose daugiabučiuose, kur kiekvienas butas gali turėti savo vietą. Senų daugiabučių kiemuose geriausiu atveju yra kokia 1 vieta ant 5-10 butų.Parašė John Rodyti pranešimąTaigi, parkavimo problemą Vilniuje galima visiškai išspręsti per maždaug mėnesį tiesiog enforcinant KET normas ne pasirinktinai, o visuotinai. Neilgai trukus atsirastų privačios iniciatyvos daugiaaukščių parkingų statybai visokiose Fabijoniškėse ar Šeškinėse, kur norintys galėtų turėti savo dedikuotą parkavimo vietą už kokius 20 Eur per mėnesį.
Comment
-
Tokiose vietose savivaldybė gali paforsuoti daugiaaukščių ar kitokių komunalinių parkingų statybą. Tegul ir su privatininkais. Čia joks raketų mokslas, o plačiai taikoma praktika daugelyje šalių, įskaitant tą pačią Estiją ar Lenkiją. Net ir Vilniuje tai kai kur veikia.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Iš dalies galima, nes dalis vairuotojų numeta automobilį bet kur, svarbu kuo arčiau namų, bet yra daugiabučių, kur net toliau nuo namo nėra parkingo. Tarybiniais metais tikrai niekas nedarė visur požeminių parkingų ir vienos vietos butui kaip dabar naujuose daugiabučiuose, kur kiekvienas butas gali turėti savo vietą. Senų daugiabučių kiemuose geriausiu atveju yra kokia 1 vieta ant 5-10 butų.
- 2 patinka
Comment
-
O kuo tai skiriasi parkavimo vietų skaičiaus prasme nuo Fabijoniškėse ir kituose rajonuose papildomai priasfaltuotų arba prikoriuotų parkingų? Nu neskaitant, kad Vilniuje viskas daryta truputį atbulomis rankomis ir atrodo blogiau? Fabijoniškėse kai kurie kiemų parkingai praplėsti dar kokiais 2000-2003.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Ta pati vieta StreetView - puikiai matosi siūlė asfalte kur prie seno pravažiavimo priasfaltuotos naujos parkavimo vietos:
https://www.google.com/maps/@59.4419...7i13312!8i6656
Fabijoniškės
2000

2020
Paskutinis taisė John; 2020.10.14, 10:52.
Comment
-
Prie senų chruščiovkių dažniausiai nebuvo/nėra jokio parkingo, net privažiavimo keliukas ~3 m pločio, t.y. neįmanoma prasilenkti.Parašė Lettered Rodyti pranešimąIš dalies galima, nes dalis vairuotojų numeta automobilį bet kur, svarbu kuo arčiau namų, bet yra daugiabučių, kur net toliau nuo namo nėra parkingo. Tarybiniais metais tikrai niekas nedarė visur požeminių parkingų ir vienos vietos butui kaip dabar naujuose daugiabučiuose, kur kiekvienas butas gali turėti savo vietą. Senų daugiabučių kiemuose geriausiu atveju yra kokia 1 vieta ant 5-10 butų.
Naujiems moderniems parkingams laisvos vietos tiesiog nėra. Juolab už 100 EUR/mėn niekas nestatys.
Comment
-
Ar tikrai nėra? Pvz. santariškėse dar visai nesenai kiekviena gatvė būdavo užgrūsta automobiliais, nebūdavo įmanoma prasilenkti, ne tik VT strigdavo, bet ir greitosios, tačiau pastačius kelis daugiaaukščius parkingus visos šitos problemos dingo, gatvės atsilaisvino, o parkingo trūkumo nebeliko. Tą patį būtų galima padaryti ir sovietiniuose rajonuose. Tik reiktų iš savivaldybės pusės visuose įvažiavimuose sudėti draudžiančius stovėti ženklus ar bordiūrus nupiešti geltonai, jau nekalbant apie netoleravimą besiparkuojančių ant žolės ar šaligatvių. Tada atsirastų komercinis poreikis statyti parkingus (kurio dabar nėra, nes galima parkuotis bet kaip ir bet kur) ir elementari tvarka atsirastų, kada gaisrinė ar greitoji galėtų privažiuoti prie kiekvieno namo kaip numatyta. Manau 99% sutiktų sumokėti 3-5K Eur už parkingo vietą (tiek jos kainuoja daugiaaukščiuose parkinguose. 100 Eur/mėn. čia kainos Gedimino pr., pilaitėse parkingo vietas nuomoja nuo 20 Eur/mėn.), ypač, jei kaip ir minėjau, VMS ir policija nebetoleruotų netvarkingai besiparkuojančių.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Prie senų chruščiovkių dažniausiai nebuvo/nėra jokio parkingo, net privažiavimo keliukas ~3 m pločio, t.y. neįmanoma prasilenkti.
Naujiems moderniems parkingams laisvos vietos tiesiog nėra. Juolab už 100 EUR/mėn niekas nestatys.Paskutinis taisė Lettered; 2020.10.14, 23:59.
- 4 patinka
Comment
-
Santariškėse nėra chruščiovkių! Pasižiūrėkit Naugarduko g,, Antakalnį, Žirmūnus.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tikrai nėra? Pvz. santariškėse dar visai nesenai kiekviena gatvė būdavo užgrūsta automobiliais.
Pievos ir krūmynai yra, bet aikštelių nelabai.
Pradedant Lazdynais situacija geresnė. Tačiau net sovietiniai parkingai dabar užstatomi pastatais, pvz. Karoliniškėse.
Comment
-
Man tai patinka Danijos variantas - prie namų parkuotis galima tik trumpam, o ilgalaikiui stovėjimui visuose rajono kampuose po daugiaaukštį parkingą. Aišku tam reikia turėti bent šiek tiek sugebėjimų prižiūrėti rajono vystymasi iš savivaldybės, o ne "gi davė leidimą prieš 15 metų tai nesvarbu kad dabar nebūtų galima taip statyt".
2020 nuotraukoje matosi keliso eilės ant žolės priparkuotų....Parašė Tomas Rodyti pranešimąO ten vis dar parkuojamasi ant žolės?
Comment
-
Kai kas nepatingejo ir paskaiciavo kiek reikia padidinti Gelvonu g. daugiabuciu parkingus kad butu "pakankamai". Rimtai, paeme gyventoju skaiciu, po 1-2 masinas i kiekviena šeima apytiksliai primetus po kiek zmoniu gali buti seimoj, paskaiciavo laisvo ploto, kuris liko tarp parkingu ir daugiabuciu m2 ir ...Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Matyt nepakankamai.
3
2
1
Jei uzasfaltuoti VISA plota tarp Gelvonu ir aplinkiniu g daugiabuciu nuo kelio iki kelio, to ploto parkingo vietoms NEUZTEKS.
Tai net fiziskai negali uztekti ploto tarp sakyciau pakankamai netankiai sustatytu daugiabuciu. Kada jus pagaliau isikalsit i galva, kad neimanoma patenkinti parkingu poreikio? Tam teks griauti namus, o paskui atstumai tarp parkingu pasidarys tokie dideli kad nuo namu iki parkingo vistiek reikes kazkuo vaziuoti.
Gyventojai nemokes 10-20 k uz vieta daugiauksciame parkinge, kai automobilio vidutine kaina yra gal 3k euru.
- 1 patinka
Comment
-
Tai šiuo metu pakankamai laisva kiemuose bent jau Gelovonų g. Vadinasi kažkur automobiliai telpa?
Net ir Lazdynuose daugmaž vakarais sutelpa. Statymas ant gazonų ir šaligatvių jau retas. Aišku, kai kam tenka pastatyti kur nors tolokai Architektų g.
Be to, matosi tendencija, kad automobilių bendras kiekis jau beveik nedidėja.
Jei būtų patogūs ir ekonomiški parkingai, tai užsipildytų, bet kas juos statys?
https://goo.gl/maps/goDXwMmHA3Huhoqz6
Comment
-
Naujamiestyje sutinku, kad vietos mažai, bet ten problemą išsprendė rinkliavos zonos, vienas butas turi pigiai vieną vietą ir stato gatvėje. Visur kitur laisvų sklypų ir pievų yra sočiai. Taip pat vietoje sovietinių garažų galima statyti daugiaaukščius parkingus.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Santariškėse nėra chruščiovkių! Pasižiūrėkit Naugarduko g,, Antakalnį, Žirmūnus.
Pievos ir krūmynai yra, bet aikštelių nelabai.
Pradedant Lazdynais situacija geresnė. Tačiau net sovietiniai parkingai dabar užstatomi pastatais, pvz. Karoliniškėse.
Comment
-
Taip, bet VMS pozicija nėra aiški. Prie savo daugiabučio už parkingo įrengimą kovojome bene dešimtmetį ir, pagaliau, įsirengėme savo lėšomis. Tai čia valstybinė žemė. Garažai yra privatūs, dažniausiai su galybe savininkų, susitarti labai sunku.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Naujamiestyje sutinku, kad vietos mažai, bet ten problemą išsprendė rinkliavos zonos, vienas butas turi pigiai vieną vietą ir stato gatvėje. Visur kitur laisvų sklypų ir pievų yra sočiai. Taip pat vietoje sovietinių garažų galima statyti daugiaaukščius parkingus.
Comment
-
Drįsčiau paprieštarauti ir manau jog būtų mažai naudos užasfaltavus ozą, nes niekas nenorėtų taip toli eiti iki automobilioParašė John Rodyti pranešimąGelvonų atveju galima išasfaltuoti laisvus plotus link ozo, ten yra miškelis ir pats ozas. Aišku turbūt neužtektų, bet situacija bent keliems mėnesiams pagerėtų.
Bet tuščias matyt nestovėtų, visokie perekūpai užstatytų skenduoliais iš Amerikos ar senienomis iš Vokietijos.
- 1 patinka
Comment
-
Turbūt, kad tiesa. Nes šiaip juk yra milžiniška Akropolio aikštelė, nors nepaisant jos, Gelvoniškiai visvien statydavo ant šaligatvio ir žolės, kol nepastatė dviračių tako ir nepradėjo šerti baudomis ir neprikalė stulpelių. Tai gal baudos yra efektyvesnis ir pigesnis būdas spręsti parkavimo problemas.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Drįsčiau paprieštarauti ir manau jog būtų mažai naudos užasfaltavus ozą, nes niekas nenorėtų taip toli eiti iki automobilio
Bet tuščias matyt nestovėtų, visokie perekūpai užstatytų skenduoliais iš Amerikos ar senienomis iš Vokietijos.
- 1 patinka
Comment
-
„Lidl” tuoj užstatys jau ir Lazdynų mūrinius parkingus: https://www.google.com/maps/@54.6724...7i13312!8i6656Parašė Sula Rodyti pranešimąSantariškėse nėra chruščiovkių! Pasižiūrėkit Naugarduko g,, Antakalnį, Žirmūnus.
Pievos ir krūmynai yra, bet aikštelių nelabai.
Pradedant Lazdynais situacija geresnė. Tačiau net sovietiniai parkingai dabar užstatomi pastatais, pvz. Karoliniškėse.
Tiesa, pašonėj įrengs kažkiek vietų, ne tik lankytojams, bet jau bus atviros.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Nemokes, pasirinks laikyti masina garaze uz 3 km nemokamai ir mieste vazines viesuoju transportu.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Mokės, jeigu brangiau bus mokėti baudas už parkavima neleistinoje vietoje. Būtent daugiaaukščiais parkingais ir įmanoma sutalpiniti tuos automobilius. O jie niekur kitur ir nedings, eidamas namo į kišenę neįsidėsi.
Comment
Comment