Parašė Dovydas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Parkavimas. Infrastruktūra
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kodėl tu galvoji, kad bendruja negali statyti atrakcijono zimbabėje? Jei dauguma gyventojų tam pritaria tai gali statyti ir mokės visi.Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Jei bendrija nuspręs atidaryti atrakcionų parką Zimbabvėj - visi turės mestis ? Bendrija gali spręsti tai kas susiję su namu, bendru gyventojų turtu. Bet negali nuspręsti ir priversti mokėti už tai kas nepriklauso bendrijai (namo gyventojams). Jei pradėsi kabinetis kad nesamonę dėl ZImbabvės parašiau - paaiškinu - kažkur yra riba kur bendrija gali priimti sprendimus, ir kur jau nebe. Kur tavo nuomone ta riba ? Kaip suprantu tau atrodo kad bendrija gali priversti gyventojus mokėti už aikštelės valstybinėje žemėje asfalatavimą ? Kiek metrų nuo namo ? Neribotai ? Jei ribotai - kaip apibrėžiama riba ? ypač jei kiemas yra kelių namų bendras ? ir t.t.
Ir priminsiu kalbam apie konkretų pavyzdi, nepradėk pasakot nesusijusiu pavyzdziu apie tai kad bendrija gali gausitvarkyti sklypo formalumus ir panašiai. Žinau kad gali,bet čia kalba buvo ne apie tokį atvejį.
O kokios aištelės atstumų ribos galime imti kad ir savivladybės projektą kuris padengia 50% lėšų. Jei padengia, vadinasi pakankamai arti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Manau VT situacija pagerės, atsiras daugiau ir patogesnių PnR aikštelių, bet labiausiai tikėtina, jog Vilniuje padaugės gyventojų, dar padaugės mašinų, o naujų stovėjimo aikštelių niekas taip ir nepastatys, todėl esamose stipriai pabrangs parkavimo kaina. Taigi dauguma bus ne paskatinti gražiuoju, o tiesiog priversti ieškoti alternatyvų ir su laiku važiuoti į senamiestį nuosavu automobiliu tikrai bus neįprasta.Parašė mantasm Rodyti pranešimąthemanual po 10m atsiras kiekybiškai naujas VT, kuris bus labai patogus, dažnai važiuojantis ir vežantis greitai iš visų nutolusių taškų?
Aišku, jeigu brangus parkavimas jums bus įkandamas (ir tuo pačiu neįkandamas kitiems, jog apskritai pavyktų rasti laisvą vietą), tuomet gal niekas per daug ir nepasikeis, bet mes juk visada diskutuojam ne apie individualius atvejus, bet apie tai su kuo susidurs dauguma.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O ten kam?Parašė Dovydas Rodyti pranešimąVat kur tikrai reikėtų daugiaaukščių stovėjimo aikštelių tai Fabijoniškėse, Pašilaičiuose, Šeškinėje.
Ta prasme, jei nebeliks asmeninių ar net car-share automobilių.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Abejoju ar ateinančių 10m pokyčiai labai skirsis nuo praėjusiųjų 10m. Gyventojų imant pagal oficialius savivaldybės duomenis prieaugis minimalus. Imant nuo 2000 išvis gyventojų sumažėję. Automobilių taip, padaugėjo, bet vargu ar didės tokia pat progresija, nes kas norėjo, tas jau automobilizavosi. Dėl naujų stovėjimo aikštelių - prieš 10m uniparko rodos nebūdavo. Sumažėjo neoficialių vietų, bet tuo pačiu atsiranda finansinis interesas. Jei parkavimas ryškiai brangs - finansinis interesas statyti aikšteles tik padidės.Parašė themanual Rodyti pranešimąManau VT situacija pagerės, atsiras daugiau ir patogesnių PnR aikštelių, bet labiausiai tikėtina, jog Vilniuje padaugės gyventojų, dar padaugės mašinų, o naujų stovėjimo aikštelių niekas taip ir nepastatys, todėl esamose stipriai pabrangs parkavimo kaina. Taigi dauguma bus ne paskatinti gražiuoju, o tiesiog priversti ieškoti alternatyvų ir su laiku važiuoti į senamiestį nuosavu automobiliu tikrai bus neįprasta.
Aišku, jeigu brangus parkavimas jums bus įkandamas (ir tuo pačiu neįkandamas kitiems, jog apskritai pavyktų rasti laisvą vietą), tuomet gal niekas per daug ir nepasikeis, bet mes juk visada diskutuojam ne apie individualius atvejus, bet apie tai su kuo susidurs dauguma.
Santariškės geras pavyzdys kaip verslas tvarko parkavimą kai tam yra politinė valia.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Automobiliai niekur nedings, bet jie bus ženkliai mažiau naudojami maršrutais namai-darbas bei namai-senamiestis.Parašė Sula Rodyti pranešimą
O ten kam?
Ta prasme, jei nebeliks asmeninių ar net car-share automobilių.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai tuomet iš esmės nieko nesikeis. Kol nebus kažkokių esminių technologinių proveržių susisiekimo srityje.Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
Automobiliai niekur nedings, bet jie bus ženkliai mažiau naudojami maršrutais namai-darbas bei namai-senamiestis.
Beje, o kokio velnio į patį senamiestį važiuoti? Nebent tai sutampa su darbu ar namais.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia tik su salyga kad visi laikysis KET ir statys tik mokamose aikštelėse, taigi iškarto galima nurašyti kaip nerealistinį scenarijų.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Manau VT situacija pagerės, atsiras daugiau ir patogesnių PnR aikštelių, bet labiausiai tikėtina, jog Vilniuje padaugės gyventojų, dar padaugės mašinų, o naujų stovėjimo aikštelių niekas taip ir nepastatys, todėl esamose stipriai pabrangs parkavimo kaina. Taigi dauguma bus ne paskatinti gražiuoju, o tiesiog priversti ieškoti alternatyvų ir su laiku važiuoti į senamiestį nuosavu automobiliu tikrai bus neįprasta.
Nors visokių krizių gali būti ateityje, nemanau kad per ateinančius 10 metų mes taip nusigyvensime. Na nebent trečias pasaulinis karas praisdėtų.Parašė Sula Rodyti pranešimąjei nebeliks asmeninių ar net car-share automobilių.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš manau, kad svarbiausia yra ne technologinis proveržis, o pasikeitusio mąstymo proveržis.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai tuomet iš esmės nieko nesikeis. Kol nebus kažkokių esminių technologinių proveržių susisiekimo srityje.
Palyginkime, kaip pasikeitė nusikalstamumo mažėjimo proveržis per 20 metų. Tai įvyko ne dėl technologijų. Kodėl sumažėjo kyšius imančių kelių policininkų? Dėl pasikeitusių technologijų, ar dėl pasikeitusio mąstymo?
Pasikeis mastymas ir parkavimo srityje. Senamiestyje daugiauaukščių parkavimo aikštelių tikrai neprireiks. Technologijos, žinoma, padėtų, bet ne jos yra svarbiausia. Galiu lažintis, kad po 10 metų net patys karščiausi šio forumo automobilistai važiuos į Senamiestį ne nuosavu automobiliu - ir jiems tai patiks!
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	

kelių policininkai retai ima kyšius ne dėl pasikeitusio mąstymo, bet tiesiog iš jų atėmė greičio matuoklius ir neliko tokios papildomo uždarbio priemonės. Esmė - sąlygos.
Jei politikai (valdžia) tinkamai parenka sąlygas, pvz. Senamiestis žalia zona ir įvažiavimas mokamas, tranzitas mokamas. Parkavimas mokamas. Kad apvažiuotų ir nelystų į centrinę zoną. Mąstymas pasikeistų greit kertant per kišenę. Pats savaime jis nesikeis.
Ribotas plotas ir per didelis kiekis automobilių sufleruoja ribojimų įvedimą.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tiesiog apgailėtinas vaizdelis... Po imlitex show su "parkovke" tikėjausi, kad magnum tokių nesamonių nepridarys. Bet kur tau... Apgailėtina.
Argumentai, kad "klientams" reikia parkingo yra niekiniai. Šalia didžiulis Akropolio garažas, sala, prospektas. Planuose yra perkelti viešajį transportą iš Kęstučio g., į Karaliaus Mindaugo pr.
p.s. beje visas show su parkingu prasidėjo dar statant Akropolį. o kaip žadėjo architektai kokia graži aikštė bus prie Karmelitų bažnyčios, net apie fontaną buvo kalbama. ką mes turim? autobusų ir autobusiukų parką beveik ant šventoriaus. kaip kokiam Vladivostoke. kaip matau tradicijos tęsiamos.Occupation: igra na balalaikach v traktirach
- 9 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
1. Akropolyje parkingas mokamas viršijus 4val. Tad ofiso planktonui tai ne sprendimas.Parašė Bootsy Rodyti pranešimąArgumentai, kad "klientams" reikia parkingo yra niekiniai. Šalia didžiulis Akropolio garažas, sala, prospektas.
2. Sala užtverta su šlagbaumais.
3. Prospektas iki pat Akropolio irgi apmokestintas.
Ką siūlai?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Naudotis viešuoju transportu.Parašė skyrma Rodyti pranešimą
1. Akropolyje parkingas mokamas viršijus 4val. Tad ofiso planktonui tai ne sprendimas.
2. Sala užtverta su šlagbaumais.
3. Prospektas iki pat Akropolio irgi apmokestintas.
Ką siūlai?Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
1. tikiu priešais pastatą parkingas irgi bus mokamas viršijus tam tikrą laiką, tikriausiai 1 val. Šis parkingas bus klientams, darbuotojams yra dviejų aukštų požeminis parkingas, nesu tikras, bet berods vienintelis požeminis 2 aukštų.Parašė skyrma Rodyti pranešimą
1. Akropolyje parkingas mokamas viršijus 4val. Tad ofiso planktonui tai ne sprendimas.
2. Sala užtverta su šlagbaumais.
3. Prospektas iki pat Akropolio irgi apmokestintas.
Ką siūlai?
2. Šitoje pusėje prie tokios intensyvios sankryžos įrengti skverą nesąmonė, kas ten norės būti? Bus darbuotojams ir berods kavinių lankytojams lauko erdvės ant pastato stogo.
Ateityje sumažinus prospektą ir sankryžą gal ir jauku butų ten skveras.Aš ir už automobilių mažinimą mieste, bet turi būti "patogus ir draugiškas" viešasis transportas, dviračių takai.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ofisiniams ten yra požeminis parkingas. galėjo duoti bent kelias dešimtis mašinų pasistatyti ir klientams. jeigu jau taip pergyvena... man apskritai niekaip nesiriša idėjos miesto centrą išlaisvinti nuo auto su tokių "parkovkių" statyba.
beje, nebūtina ten stebūklingų skverų daryti, lauke vietoj tepalo ir kuro demem ismargintos parkavimo alėjos būtų užtekę tiesiog gražią žalią erdvę suformuoti. pvz kaip prie savivaldybės. arba kokiom palmėm, sakurom užsodinti. savaiminis traukos objektas.
p.s. taip, palmėm (bet čia tik lempinė idėja nuo sofos) - https://www.15min.lt/ar-zinai/naujie...s-1162-1136330Occupation: igra na balalaikach v traktirach
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nebūčiau toks tikras. Turint omeny patologinę kauniečių meilę automobiliams ir parkofkėms, visai tikėtinas toks variantas: https://www.theguardian.com/world/20...yotr-pavlenskyParašė Tomas Rodyti pranešimąLabai gerai, kad padarė tik parkingą, o ne skverą su medžiais ir t.t. Ateityje KMP toks koks yra negalės išlikti ir gali tekti griauti visą esamą infrastruktūrą iš eilės. Tai prie parkingo joks idiotas neprisiriš, skirtingai nuo parke augančio medžio.
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne ..., Kaune tikrai tas labai matosi (bent labiau nei tame pačiame Vilniuje), kad auto yra viskas ir visa miesto infrastruktūra sukasi apie juos. Pvz. čia, nauji gražūs Natkevičiaus projektuoti daugiabučiai senamiestyje, o kokia aplinka - plyni laukai asfalto ir gatvė pločio kaip autostrada.Parašė PukiS
Bet tai koks tu ....


							
						Paskutinis taisė 99; 2020.07.20, 13:27.
Comment
 
Comment