Labai lengva rasti informacijos apie tai, kiek apytiksliai parkavimo vietų tenka vienam gyventojui/vienai mašinai JAV. Gal kas žino kokia situacija Lietuvoje? Neradau statistikos
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Lrytas.lt 2023.10.08
Kauniečiai niršta: naujindami gatves mažina parkavimo vietas
Šiuo metu rekonstruojamoje Studentų gatvėje įsikūrusios „Biofirst“ klinikos vadovai jau dabar regi rūpesčių, kurių kils atvykstantiems pacientams, mat mažinamas automobilių stovėjimo vietų skaičius. „Nesuprantame sprendimo parkavimo vietas įrengti kitoje gatvės pusėje, o prie klinikos panaikinti“, – piktinosi gydymo įstaigos direktorė Inesa Kriaučiūnienė.
Ji dar nepraranda vilties ir prašo rekonstruojant Studentų gatvę palikti esamas automobilių parkavimo vietas greta klinikos, todėl nusiuntė pretenziją Kauno merui Visvaldui Matijošaičiui bei Kauno savivaldybės Miesto planavimo ir architektūros skyriaus vedėjui Nerijui Valatkevičiui.
(...)
Direktorė pridūrė, kad netoliese esanti Kauno technologijos universiteto automobilių stovėjimo aikštelė nėra pajėgi sutalpinti studentų bei universiteto darbuotojų automobilių, todėl jie paliekami Studentų gatvėje, priešais „Biofirst“ kliniką. (...)
Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis mano, kad esamas parkavimas prie klinikos akivaizdžiai trukdo ir kelia pavojų pėsčiųjų eismui. „Iš esmės parkavimas šioje vietoje visiškai panaikintas nebus, tik sumažintas vietų skaičius“, – tikino savivaldybės atstovas.
„Studentų gatvėje bendras parkavimo vietų skaičius rekonstrukcijos metu nesumažės, nes iš buvusių keturių eismo juostų liks dvi. Likusias skirsime parkavimui, kaip buvo iki šiol. Automobilių stovėjimo vietų nebus tik kertiniuose transporto mazguose“, – aiškino A.Pakalniškis.
Vietų skaičius sumažėjo
Panašūs rūpesčiai užgriuvo visai netoli įsikūrusius Taikos prospekto gyventojus. Rekonstruojant Taikos prospektą ties 42–48 numeriais pažymėtais namais buvo pakeistas automobilių statymo būdus – jie statomi ne įstrižai, o išilgai eismo juostų. Dėl šios priežasties vietų skaičius sumažėjo maždaug trečdaliu.
Savivaldybės atstovai vietos gyventojams tąkart taip pat paaiškino, neva pokyčiai susiję su eismo saugumu, tačiau vairuotojų tokie argumentai neįtikino. (..)
Taikos prospekto gyventojas Feliksas Deksnys sako, kad pokyčių rezultatai apgailėtini – dabar gerokai daugiau automobilių statoma ant vejos ir šaligatvių, užstatomi įėjimai į laiptines.
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...ietas-28321103
Comment
-
tegul klinikos pacientai atvažiuoja dviračiais.Parašė Romas Rodyti pranešimąLrytas.lt 2023.10.08
Kauniečiai niršta: naujindami gatves mažina parkavimo vietas-
Comment
-
Niekada nebuvo keturių juostų, čia net savivaldybės atstovai Kaune nesiorientuoja?Studentų gatvėje bendras parkavimo vietų skaičius rekonstrukcijos metu nesumažės, nes iš buvusių keturių eismo juostų liks dvi.
Tarp kitko, iš street view matosi kad net žolė šalia šaligatvio nuvaikščiota, nes publika nemoka parkuotis ir užstoja net ir tą siaurą pėstiesiems paliktą praėjimą. Labai puiku kad šitokios nesąmonės (kuri net neabejoju buvo įrengta savavališkai) neliks
Tarp kitko, visas klinikos kiemas net nėra sklypo dalis - kaip čia iš viso jie kažką yra pasidarę???
- 8 patinka
Comment
-
Parkavimo ypatumai Pilaitėje
Delfi.lt 2023.10.11
Dėl stovėjimo vietų Vilniuje užvirė kova: apgadinti kaimynų automobiliai, savavališkai įrengti ženklai
Nesibaigianti Vilniaus miegamųjų rajonų promlema – automobilių stovėjimo vietų trūkumas – ne tik nepatogumas. Neretai tai tampa konfliktų su kaimynais priežastimi. Taip atsitiko Naujojoje Pilaitėje, kur gyventojai nusprendė pasisavinti viešą parkingą.
„Kotedžų gyventojai, gyventantys „Šiaurės Pašvaistėje“, Naujojoje Pilaitėje, pasisavino viešą parkingą. Prie parkingo pastatė ženklą „Šiaurės Pašvaistės gyventojams“ ir gadindavavo kitų žmonių automobilius (atkeldavo valytuvus, palikdavo įspėjantį raštelį), jei kas pasistatydavo automobilį“ (...)
Naujosios Pilaitės gyventojai kreipėsi ir į savivaldybę dėl atsiradusio kelio ženklo, pranešančio, jog stovėjimo vietos priklauso „Šiaurės Pašvaistės“ bendruomenei, ir gavo patvirtinimą, kad tai yra viešo naudojimo stovėjimo vietos. Pranešus apie problemą, kelininkai šią lentelę netruko pašalinti.

https://www.delfi.lt/pilietis/naujie...nklai-94762487
- 3 patinka
Comment
-
čia būtų turbūt Augėjo arklidžių vertas darbas, visas parkavimo vietas vien Vilniaus mieste inventorizuoti, nes pas mus turbūt bet kuri kelio pakraštė, kur nutrinta žolė, jau traktuojama kaip vieta statyti mašiną, o visokiuose kiemeliuose įprastas reikalas užstatyti mašinas dviem eilėm.Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimąLabai lengva rasti informacijos apie tai, kiek apytiksliai parkavimo vietų tenka vienam gyventojui/vienai mašinai JAV. Gal kas žino kokia situacija Lietuvoje? Neradau statistikos
- 2 patinka
Comment
-
Nekovos. VT nėra prioritetas žmogui, kuris turi proto kariauti. O tie, kuriems reikia VT, tik facebooke moka ant šimonyčių ir landsbergių lotParašė abruo Rodyti pranešimąŽmonės kovoja už ženklus. Kad taip kovotų už VT... Energijos ir laiko, pasirodo, yra. Noro tik ne.
- 1 patinka
Comment
-
Meras įrengs 88 parkingo aikšteles 1 000-iui automobilių pavasarį. Esamas mokamas — pigins.
Nuo 8:38 min. rasborkės prie „Merkurijaus“, Karoliniškėse, Vilniuje: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...idzia-ir-ratus
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 2 patinka
Comment
-
Čia gal labiau klausimas į temą apie nacionalinį charakterį: kokiose, be Lietuvos, šalyse Europoje, renkantis tarp gražios, jaukios, malonios praeiti ir būti, aplinkos, piliečiai renkasi viską maksimaliai asfaltuoti ir statyti automobilius per kelis metrus nuo laiptinės durų? Ar tai kaip nors susiję su tradicine lietuvių meile gamtai ir panašiai? Neturėtų čia dar kokia nors Sveikatos apsaugos ministerija žodelį tarti, kad masiškai paplitęs reiškinys prie laiptinės durų leisti statyti automobilius atima galimybes tūkstančiams žmonių nors minimaliai paeiti kelis šimtus metrų per dieną (antsvoris ir nutukimas Lietuvoje yra aštrėjanti problema)? Nekalbu apie parkingus neįgaliesiems, kurie galėtų būti netoli durų. Kodėl niekas nesirūpina, kad tūkstančiai žmonių turi eiti daug toliau iki artimiausios stotelės (dažnai per visokius kliūčių ruožus, purvynus, žiemą – nevalomus, slidžius takus, nesaugias perėjas ir reguliuojamas perėjas su ilgais laukimo laikais)? Galima rasti kokių nors stotelių vietų optimizavimo analizių? Pvz., gyvenu praktiškai miesto centre, Klaipėdoje, kvartale, kuriame daug daugiabučių, bet artimiausios stotelės, kur dažniau važiuoja labiausiai reikalingi autobusai yra už 550-800 metrų, bet mašinas visi kaimynai stato nuo kelių iki maksimum 40 metrų iki savo įėjimų.Parašė dondc Rodyti pranešimąMeras įrengs 88 parkingo aikšteles 1 000-iui automobilių pavasarį. Esamas mokamas — pigins.
Nuo 8:38 min. rasborkės prie „Merkurijaus“, Karoliniškėse, Vilniuje: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...idzia-ir-ratusPaskutinis taisė 1252; 2023.10.13, 22:17.
- 7 patinka
Comment
-
čia nėra tautos charakteris čia yra paskutinių dvejų kartu nepritekliaus ir kompleksų simbiozė.Parašė 1252 Rodyti pranešimą
Čia gal labiau klausimas į temą apie nacionalinį charakterį: kokiose, be Lietuvos, šalyse Europoje, renkantis tarp gražios, jaukios, malonios praeiti ir būti, aplinkos, piliečiai renkasi viską maksimaliai asfaltuoti ir statyti automobilius per kelis metrus nuo laiptinės durų? Ar tai kaip nors susiję su tradicine lietuvių meile gamtai ir panašiai? Neturėtų čia dar kokia nors Sveikatos apsaugos ministerija žodelį tarti, kad masiškai paplitęs reiškinys prie laiptinės durų leisti statyti automobilius atima galimybes tūkstančiams žmonių nors minimaliai paeiti kelis šimtus metrų per dieną (antsvoris ir nutukimas Lietuvoje yra aštrėjanti problema)? Nekalbu apie parkingus neįgaliesiems, kurie galėtų būti netoli durų.
Comment
-
Romai, nepacitavai geriausių straipsnio vietų:Parašė Romas Rodyti pranešimąParkavimo ypatumai PilaitėjeDelfi.lt 2023.10.11
Dėl stovėjimo vietų Vilniuje užvirė kova: apgadinti kaimynų automobiliai, savavališkai įrengti ženklai
O gal tuo automobiliu, ant kurio užlipino lipduką, atvyko svečias pas kaimyną? O gal vairuotojas prastai jautėsi ir labai skubėjo namo? Galų gale – net jei tai ir kaimynas iš kito (ar tolimesnio) namo, tai yra KAIMYNAS. Dažniausiai kaimynai pirmieji padeda ištikus bėdai – graži ir draugiška kaimynystė yra gero ir ramaus gyvenimo pagrindas. O dabar aplink vien skundai, nepasitenkinimai, visur tik ir matosi/girdisi „čia mano/mūsų!“ Neskanu…Paskutinis taisė digital; 2023.10.14, 01:54.
- 4 patinka
Comment
-
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/bendraukime/ma...btis--28908830Pavasarį planuojama pradėti darbus dėl 88 tokių korinių dangų įrengimo įvairiose Vilniaus vietose. Ateityje tokių „korių“ bus galima įrengti ir daugiau, todėl kviečiame gyventojus, matančius poreikį ir galimybę jų kieme įrengti korinę dangą automobilių stovėjimui, apie tai pranešti savivaldybei arba savo seniūnijai.
P. S. kai man kompe baigiasi vieta, as visada perku papildoma flashiuka
Paskutinis taisė SoulMulticast; 2023.10.29, 10:40.
- 2 patinka
Comment
-
Akivaizdu, kad Gabrielius Grubinskas nėra skaitęs nei DJMP, nei BP, nei kitų miesto planų, todėl mielai triedžia žodžiais apie papildomas parkavimo vietas, kurios tikrai tikrai neprisidės prie automobilizacijos ir kamščių augimo, kas yra tuose planuose numatyta mažinti.
Bet kodėl gi netriesti, kai merui ir bužinskams toks triedimas patinka, o atsakomybės už planų nesilaikymą nėra jokios?
- 2 patinka
Comment
-
Kas yra europietiškas mąstymas?Parašė Kaid Rodyti pranešimąRomas kada Jūs pradėsite mąstyti europietiškai?
- 2 patinka
Comment
Comment