Parašė Maalinauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Ne, nereikia, nes tokių nėra dauguma, tik pavieniai automarozai. 20 metų gyvenu Vilniuje, kiek pakeičiau vietų, niekada nesu statęs mašinos ant šaligatvio ar ant žolės.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
O reikėtų atsiklausti liaudies prieš priverčiant laikytis dabartinių įstatymų ir išrašant visiems sąskaitą už statymą ant šaligatvių ir žolės?
- 3 patinka
Comment
-
Čia yra atsakymas apie šitą nesusipratimą:Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Beje, kaip tik nesenai būnant Amsterdame mačiau pačio senamiesčio širdyje stovintį didžiulį daugiaaukštį parkingą (mūsų Pilies ar Vilniaus g. atitikmuo), kai kurie forumo nariai turbūt infarktą gautų pamatę. Specialiai net nusifotkinau:
- 1 patinka
Comment
-
Tkrai taip. Atbaido geras VT ir siauros gatvės.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Kostminė Nyderlanduose esanti pėsčiųjų ir dviračių infrastruktūra neatbaido nyderlandiečių nuo automobilių pirkimo ir važinėjimo jais.
Tai čia jūs ir kovojate su šiaudinėm baidyklėm jei manote kad geri infrastruktūros sprendimai = diktatūra.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kova su šiaudinėm baidyklėm. Motyvų rinktis automobilį yra n+k. O nurašant juos ir galvojant, kad viskas tik infrastruktūra - nebus ir rezultato.
Tai nėra priežastis rinktis automobilį.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąGalbūt aplinkui nėra vietų darželiuose?
Tai sprendimas yra gerinti VT o ne luošinti miestiečius.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąGalbūt darbai sukoncentruoti už Vilniaus, kur nėra normalaus viešojo transporto?
Gal reikai pradėti nuo to kad kiemuose automobilių iš vis neturi būti?Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąGalbūt nepakankamai išvystytas (arba per brangus) tarpmiestinis transportas, dėl ko automobilis naudojamas kelionėms savaitgaliais, o darbo dienomis užkiša ir taip mažas stovėjimo aikšteles kiemuose?
Peiežasčių yra, bet jūsų priežastys kolkas susiveda į "tingiu".Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąGalbūt yra kažkokių kitų priežasčių? Bet ne, kam gilintis kai galima tiesiog dar kartą pažerti nuvalkiotų stereotipų.
Na ir kiek automobilių stovi čia gatvėje, ant šaligatvio? Nei vieno. Taigi tik dar kartą įrodo kad parkingai yra teisingas sprendimas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Beje, kaip tik nesenai būnant Amsterdame mačiau pačio senamiesčio širdyje stovintį didžiulį daugiaaukštį parkingą (mūsų Pilies ar Vilniaus g. atitikmuo), kai kurie forumo nariai turbūt infarktą gautų pamatę. Specialiai net nusifotkinau:
- 4 patinka
Comment
-
Kiekviena net siaura gatvė palei kanalus užstatyta automobiliais. Tiesiog Olandija yra stipriai automobilizuota šalis, tas matosi ir pagal infrastruktūrą, koks gatvių tinklas tankus, atitinkamai ir parkingų visur.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa ir kiek automobilių stovi čia gatvėje, ant šaligatvio? Nei vieno. Taigi tik dar kartą įrodo kad parkingai yra teisingas sprendimas.
Jums nesusipratimas, olandams normalu, nes jie ne tik dviračiais važinėja kaip čia kai kurie forumo nariai įsivaizduoja.Parašė KEdas Rodyti pranešimąČia yra atsakymas apie šitą nesusipratimą:
Comment
-
Gera taktika pastatyti šiaudinę baidyklę ir kaltint tuo kitą. Diktatūra nėra „geri infrastruktūros sprendimai“. Diktatūra yra sprendimų priėmimas siaurame ratelyje nežiūrint nieko kito. O kas yra geras infrastruktūros sprendimas - labai subjektyvu. Žiūrint kokius rodiklius įstatysi ir kokie bus tikslai.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai čia jūs ir kovojate su šiaudinėm baidyklėm jei manote kad geri infrastruktūros sprendimai = diktatūra.
- 1 patinka
Comment
-
Neįsivaizduoju kokie turi būti tikslai kad "platinti gatves" būtų geras infrastruktūros sprendimas. Ne nebent tikslas yra surinkti balsus gyventojų sveikatos ir ekonominės padėties sąskaita.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gera taktika pastatyti šiaudinę baidyklę ir kaltint tuo kitą. Diktatūra nėra „geri infrastruktūros sprendimai“. Diktatūra yra sprendimų priėmimas siaurame ratelyje nežiūrint nieko kito. O kas yra geras infrastruktūros sprendimas - labai subjektyvu. Žiūrint kokius rodiklius įstatysi ir kokie bus tikslai.
- 1 patinka
Comment
-
Tamsta vaizduotės mažai turi. Yra įvairių žmonių su labai įvairiais norais. Man irgi nesuprantama kaip žmonės gali nenorėti, pavyzdžiui, riboti svaigslų dėl tų pačių sveikatos ir ekonominių priežasčių. Bet kaip matom liaudžiai sveikata ir ekonomika nėra prioritetas.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Neįsivaizduoju kokie turi būti tikslai kad "platinti gatves" būtų geras infrastruktūros sprendimas. Ne nebent tikslas yra surinkti balsus gyventojų sveikatos ir ekonominės padėties sąskaita.
Comment
-
Ne apie norus kalbame, o apie "gerus sprendimus". t.y. tokius kurie atneša objektyvią naudą.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tamsta vaizduotės mažai turi. Yra įvairių žmonių su labai įvairiais norais. Man irgi nesuprantama kaip žmonės gali nenorėti, pavyzdžiui, riboti svaigslų dėl tų pačių sveikatos ir ekonominių priežasčių. Bet kaip matom liaudžiai sveikata ir ekonomika nėra prioritetas.
Comment
-
Demokratijoje norai ir geri sprendimai stipriai persipynę. Net ir ne demokratijoje geri sprendimai persipynę su interesų grupės kuri paima valdžią norais.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ne apie norus kalbame, o apie "gerus sprendimus". t.y. tokius kurie atneša objektyvią naudą.
Comment
-
Demokratijoje norai yra persikpyne su populiariais sprendimais, o ar jie yra geri ar ne ne nuo populiarimo priklauso. Isotriškai geri lyderiai yra vertinami pagal tai jog sugeba priimti teisingus bet nepopuliarius sprendimus. Pvz JAV įsitraukimas į WW2 Europoje.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Demokratijoje norai ir geri sprendimai stipriai persipynę. Net ir ne demokratijoje geri sprendimai persipynę su interesų grupės kuri paima valdžią norais.
Comment
-
Skirtingi sluoksniai skirtingai vertina. Ir labai sunku objektyviai įvertinti ar tie sprendimai buvo naudingi apart fanklubo. Pvz Tetčer, Kubilius. Arba BoJo, kuris panašu bus visiškai nurašytas į paraštes, nors ir priėmė labai teisingus sprendimus dėl Ukrainos. Tą patį JAV įsitraukimą galima kritikuoti dėl to kiek jis buvo atidėliojamas.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Demokratijoje norai yra persikpyne su populiariais sprendimais, o ar jie yra geri ar ne ne nuo populiarimo priklauso. Isotriškai geri lyderiai yra vertinami pagal tai jog sugeba priimti teisingus bet nepopuliarius sprendimus. Pvz JAV įsitraukimas į WW2 Europoje.
Comment
-
10 metų automobilį toje pačioje vietoje stačiusi vilnietė sulaukė staigmenos: gavo baudą, nors geltona linija buvo nupiešta savavališkai
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...a-savavaliskai
Comment
-
Galima pasidaryti išvadą, kad gavus baudą, pirmiausia reikia su regia.lt pagalba išsiaiškinti kam priklauso ta vieta, po to išsiaiškinti ar linija teisėta ir tik po to ją sumokėti. Kaip visada, institucijų darbą turi nudirbti pats žmogus.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą10 metų automobilį toje pačioje vietoje stačiusi vilnietė sulaukė staigmenos: gavo baudą, nors geltona linija buvo nupiešta savavališkai
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...a-savavaliskai
- 1 patinka
Comment
-
Keistą išvadą tamsta padarėte. Gal sakyčiau, jeigu yra ženklinimas ar ženklas, kuris draudžia stovėjimą, reikia pirmiau nestatyti ir nepažeisti, bei lygiagrečiai galima aiškintis jis ten teisėtas ar neteisėtas ir kai bus pašalintas - statyti automobilį (čia jeigu yra toks poreikis). Nes pagal tai, mieste gal galima ir pvz. greičio ribojimų nesilaikyti, nes galbūt jie neteisėti, ar kito ženklinimo? Ir tik kai nudirbus darbą kažką pasiaiškinsiu, pradėsiu taisyklių jau laikytis.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Galima pasidaryti išvadą, kad gavus baudą, pirmiausia reikia su regia.lt pagalba išsiaiškinti kam priklauso ta vieta, po to išsiaiškinti ar linija teisėta ir tik po to ją sumokėti. Kaip visada, institucijų darbą turi nudirbti pats žmogus.
- 2 patinka
Comment
-
Kai dažai yra laisvai prieinami ir kiekvienas durnelis gali braižyti linijas ant bortelio, tai kiekvienos neaiškios linijos, ypač daugiabučių kiemuose, reikia laikytis?Parašė sleader Rodyti pranešimą
Keistą išvadą tamsta padarėte. Gal sakyčiau, jeigu yra ženklinimas ar ženklas, kuris draudžia stovėjimą, reikia pirmiau nestatyti ir nepažeisti, bei lygiagrečiai galima aiškintis jis ten teisėtas ar neteisėtas ir kai bus pašalintas - statyti automobilį (čia jeigu yra toks poreikis). Nes pagal tai, mieste gal galima ir pvz. greičio ribojimų nesilaikyti, nes galbūt jie neteisėti, ar kito ženklinimo? Ir tik kai nudirbus darbą kažką pasiaiškinsiu, pradėsiu taisyklių jau laikytis.
Comment
-
Reikia jeigu nėra įrodyta kitaip.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Kai dažai yra laisvai prieinami ir kiekvienas durnelis gali braižyti linijas ant bortelio, tai kiekvienos neaiškios linijos, ypač daugiabučių kiemuose, reikia laikytis?
Comment
-
BNS / Diena.lt 2023.09.12
Klaipėdoje iki 2024-ųjų pabaigos planuojama per tūkstantį naujų stovėjimo vietų automobiliams
Kaip pranešė savivaldybė, daugiau vietų automobiliams planuojama reaguojant į gyventojų nusiskundimus ir į tai, jog miesto infrastruktūra nebeatitinka šiuolaikinių poreikių.
Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus sako, kad didžiausia problema yra pietinėje miesto dalyje, kur gyventojai sulaukia ir policijos pareigūnų vizitų. „Naujų parkavimo vietų įrengimas, pavyzdžiui, vietoje nenaudojamos kiemuose infrastruktūros, tai – tik pirmas žingsnis į automobilių stovėjimo vietų plėtrą. Tikiu, kad ilgainiui šią problemą išspręsime ir gyventojams nereikės tapti situacijos įkaitais – po darbų nebereikės skubėti namo tam, kad rastų kur pastatyti automobilius“, - sako A. Vaitkus.
Artimiausiu metu 26 stovėjimo vietas numatyta įrengti prie įvažiuojamojo kelio Taikos prospekte, ties 101 numerio pastatu, dar šiemet tikimasi apie 40 stovėjimo vietų įrengti ir I. Simonaitytės gatvėje, užbaigti automobilių stovėjimo vietų projektus J. Janonio, Malūnininkų, Smilties Pylimo, Sportininkų, Statybininkų, Žardininkų gatvėse. „Baigus šiuos apie 2,5 mln. miestui kainavusius darbus, klaipėdiečių patogumui iš viso bus sukurta daugiau nei 500 parkavimo vietų“, – teigiama savivaldybės pranešime.
https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...omentarai
https://www.atviraklaipeda.lt/2023/09/11/per-metus-zadama-sukurti-1000-nauju-automobiliu-stovejimo-vietu/
- 1 patinka
Comment
Comment