Parašė Robyla
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Tai čia atskira problema. Tiesiog niekas masiškai tų daugiabučių į kiemus neįterpinėja. Būna (retų) atvejų, kad toks tankinimas yra visai vietoje, bet kaimynai, žinoma, vis tiek bambės, nes priprato prie didžiulės ganyklos prie namų vidury miesto. Tvorelizacija ir parkingo minimumai – jau dar kitos kategorijos vėžiniai susirgimai.
- 2 patinka
-
Tokių atvejų yra labai nemažai visuose senuose rajonuose. Nenoriu pradėti vardinti, nes sąrašas bus labai netrumpas. "Uždara parkofkė" nelygu tvorai, užtenka šlagbaumo ar ženklų. Tverti daugiabučius tvora, visiškas nonsensas, o "parkingų minimumas" yra toks sąlyginis dydis, ania? Nenoriu kartotis, bet 77 butai ir 12 parkingo vietų, čia daug tu parkofkių ar mažai?Paskutinis taisė Robyla; 2023.04.27, 14:31.
- 2 patinka
Comment
-
Made in Vilnius 2023.04.27
„Ogmios miestas” ribos automobilių nemokamo stovėjimo laiką
Už mokesčio rinkimą bus atsakingas ,,Unipark”. Lankytojai nemokamai aikštele galės naudotis 4 valandas. (...)
Aplinkui esančių biurų darbuotojai pradėjo piktnaudžiauti nemokamu parkingu. Tokiu būdu pradėjo trūkti vietų prekybos centro lankytojams. (...) Būtent todėl prie visų ,,Ogmios miesto” įvažiavimų nuo vasaros pradžios pradės veikti šlagbaumai. Nemokamas ir neribotas stovėjimas ,,Ogmios miestas” pasibaigs maždaug nuo birželio antros pusės.
https://madeinvilnius.lt/transportas...ovejimo-laika/
- 2 patinka
Comment
-
Jei daugiau netelpa, nežalojant aplinkos, tai – nei daug, nei mažai. Jei visgi einame kiemų privatizacijos keliu, tai galima būtų aukcioną surengti tokio daugiabučio gyventojams vietų išsipirkimui. Jei neiname kiemų privatizacijos keliu – galima aukcionus surengti tokių vietų nuomai. Neįgalieji, žinoma, turėtų išskirtinę teisę gauti vietą nemokamai.Parašė Robyla Rodyti pranešimąNenoriu kartotis, bet 77 butai ir 12 parkingo vietų, čia daug tu parkofkių ar mažai?Paskutinis taisė kuk; 2023.04.27, 14:46.
- 1 patinka
Comment
-
Techniškai vien jau namo pastatymas buvo gamtos sužalojimasParašė kuk Rodyti pranešimą
Jei daugiau netelpa, nežalojant aplinkos, tai – nei daug, nei mažai. Jei visgi einame kiemų privatizacijos keliu, tai galima būtų aukcioną surengti tokio daugiabučio gyventojams vietų išsipirkimui. Jei neiname kiemų privatizacijos keliu – galima aukcionus surengti tokių vietų nuomai. Neįgalieji, žinoma, turėtų išskirtinę teisę gauti vietą nemokamai.
- 1 patinka
Comment
-
Rašiau – aplinkos, o ne gamtos. Ir dviračių takas, rengiamas dar nesužalotos gamtos vietoje, techniškai yra gamtos žalojimas.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Techniškai vien jau namo pastatymas buvo gamtos sužalojimas
- 1 patinka
Comment
-
Nereikia čia tų kiemų privatizacijos, nes ne visur ji naudinga gyventojams, apie tai jau rašyta. Reikia sutvarkyti ir pritaikyti infrastruktūrą pagal šiuolaikines plėtros tendencijas ir apmokestinti visus kiemus . Mokestinė prievolė labai daug ką sutvarko savaime. Kol nėra jokios tvarkos, tol yra visiškas chaosas. Stovi senas namas su maža parkofke vienoj gatvei, pastato šalimoj gatvei naują nama su min. parkingo, tie pradeda mėtyti jas po artimiausias gavtes ir kiemus. Apmokestins, tai nekils noro pirkti būsto be parkingo, jeigu jo reikia arba teks atsisakyti automobilio, arba teks už tai brangiai susimokėti.Parašė kuk Rodyti pranešimą
Jei daugiau netelpa, nežalojant aplinkos, tai – nei daug, nei mažai. Jei visgi einame kiemų privatizacijos keliu, tai galima būtų aukcioną surengti tokio daugiabučio gyventojams vietų išsipirkimui. Jei neiname kiemų privatizacijos keliu – galima aukcionus surengti tokių vietų nuomai. Neįgalieji, žinoma, turėtų išskirtinę teisę gauti vietą nemokamai.
- 5 patinka
Comment
-
Taip, dabar „nemokami“ kiemai kartu su „taigi niekam netrukdau“ parkavimu žaliuosiuose plotuose yra problemos šaknis. Jeigu gyventojai dar nepasiekę tam tikro kultūros lygio, jį reikia ugdyti. Pliusas – ne tik daugiau tvarkos ir vietos želdiniams, vaikų žaidimų aikštelėms atsirastų, bet gal net ir gatvės šiek tiek atsikimštų. Dabar visi įpratę, kad „ai, tai juk vis tiek kažkur pastatysiu mašiną“.Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Nereikia čia tų kiemų privatizacijos, nes ne visur ji naudinga gyventojams, apie tai jau rašyta. Reikia sutvarkyti ir pritaikyti infrastruktūrą pagal šiuolaikines plėtros tendencijas ir apmokestinti visus kiemus . Mokestinė prievolė labai daug ką sutvarko savaime. Kol nėra jokios tvarkos, tol yra visiškas chaosas. Stovi senas namas su maža parkofke vienoj gatvei, pastato šalimoj gatvei naują nama su min. parkingo, tie pradeda mėtyti jas po artimiausias gavtes ir kiemus. Apmokestins, tai nekils noro pirkti būsto be parkingo, jeigu jo reikia arba teks atsisakyti automobilio, arba teks už tai brangiai susimokėti.
- 2 patinka
Comment
-
Apsaugok, Viešpatie. Nebent turi omenyje ne mūsiškas šiuolaikinės plėtros tendencijas.Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Reikia sutvarkyti ir pritaikyti infrastruktūrą pagal šiuolaikines plėtros tendencijas
Variantas. Bet turi būti aiškiai apibrėžti vietų skaičiai. Kitaip, kaip dabar įprasta daugelyje sutvarkytų aikštelių: 24 automobiliai stovi 14 vietų aikštelėje. Visi susimokėję mokestį. Kad kai kurie jų užvažiavo ant žolės, kitų du ratai ant šaligatvio, treti užstatė tarnybinį įvažiavimą, ketvirti stovi prie transformatorinės durų – ir čia nematys niekas jokios problemos, nebent tik policija turės reaguoti į saujelės „tvarkos fanatikų“ pranešimus. Dar visa eilė stovės už parkavimo aikštelės, ištisai užstačiusi visą vidinės gatvelės juostą, kur belieka tik viena juosta, kurioje prasilenkti nebepavyksta. Čia tiesiog apibūdinu, kaip realiai dabar atrodo vienas sutvarkytas Klaipėdos daugiabučių kvartalas.ir apmokestinti visus kiemus .
Kas iš to, jei 77 butus turintis daugiabutis turės 30 vietų, jei susimokėjusių mokestį vairuotojų bus 50? Kam teikiama pirmenybė gauti vietą? Ar įvedame kažkokius mechanizmus ar rinkos dėsnius ar tiesiog paliekame guminius parkingus, kur vairuotojai ras, kur tą savo mašinėlę įgrūst?Paskutinis taisė kuk; 2023.04.27, 15:28.
- 3 patinka
Comment
-
Daugumoje senų kiemų pakanka ir tų žalių plotų, ir tai netrukdo infrastruktūros pertvarkymui, kad būtų patenkinti ir avtamabilistai, ir žalieji. Užtenka kai kur perdaryti statų bardiūro kampą ir žiūrėk +2 parkingo vietos. Kokio žaliojo interesus tai pažeidė? Jokio...
Apmokestinti reikia ne vietą, o zoną. Parkingus sužymeti kur galima. VS tikslingai kai kur jų nežymi, nes sužymėjimas pagal STR ne padidins, o dar ir senų vietų sumažins. Čia gyvas pavyzdys, ką dabar tenka derinti su VS.Paskutinis taisė Robyla; 2023.04.27, 15:51.
Comment
-
Na, kai kuriais atvejais nežymi, nes yra, pvz., tarnybiniai privažiavimai. Ar tas pats STR reikalavimas nedaryti automobilių vietų arčiau negu tam tikru atstumu nuo namo. Tai taip ir „įvykdo“ tuos reikalavimus – nepateplioja dažais, bet parkingas vis tiek vientisas prie namo, tai, žinoma, vairuotojai užstato viską, kas įmanoma.Parašė Robyla Rodyti pranešimąParkingus sužymeti kur galima. VS tikslingai kai kur jų nežymi, nes sužymėjimas pagal STR ne padidins, o dar ir senų vietų sumažins.
Comment
-
Jūs rimtai klausiate, kaip atpažinti automobilių stovėjimo aikštelę/parkingą?Parašė Skid Row Rodyti pranešimą
O kur tos "tam skirtos" aikštelės?
Turi omenyje, kai padaro nuleista bordiūrą, kad būtų patogiau nelegaliai ant šaligatvio statyti automobilį?Parašė Robyla Rodyti pranešimąDaugumoje senų kiemų pakanka ir tų žalių plotų, ir tai netrukdo infrastruktūros pertvarkymui, kad būtų patenkinti ir avtamabilistai, ir žalieji. Užtenka kai kur perdaryti statų bardiūro kampą ir žiūrėk +2 parkingo vietos. Kokio žaliojo interesus tai pažeidė? Jokio...
Bortai turėtu būti ne tik nenuleisti bet dar ir spygliuoti, nes kitaip vairuotojai nesupranta kad negalima važiuoti.
- 3 patinka
Comment
-
Visuotinis parkavimo apmokestinimas turi eiti koja kojon su nuline tolerancija visiems pažeidimams. Tai yra akivaizdu. Ir to, matyt, dar ilgai nepamatysime. Nors man asmeniškai šoka iš džiaugsmo širdis, kai pamatau eilinį automobilį nukeliamą nuo neįgaliųjų vietos. Pažangos tikrai turime, bet ji tokia lėta...Parašė kuk Rodyti pranešimąVariantas. Bet turi būti aiškiai apibrėžti vietų skaičiai. Kitaip, kaip dabar įprasta daugelyje sutvarkytų aikštelių: 24 automobiliai stovi 14 vietų aikštelėje. Visi susimokėję mokestį. Kad kai kurie jų užvažiavo ant žolės, kitų du ratai ant šaligatvio, treti užstatė tarnybinį įvažiavimą, ketvirti stovi prie transformatorinės durų – ir čia nematys niekas jokios problemos, nebent tik policija turės reaguoti į saujelės „tvarkos fanatikų“ pranešimus. Dar visa eilė stovės už parkavimo aikštelės, ištisai užstačiusi visą vidinės gatvelės juostą, kur belieka tik viena juosta, kurioje prasilenkti nebepavyksta. Čia tiesiog apibūdinu, kaip realiai dabar atrodo vienas sutvarkytas Klaipėdos daugiabučių kvartalas.
- 8 patinka
Comment
-
Uždaroma „Statyk ir važiuok“ aikštelė: ji taps tradicine aikštele
https://madeinvilnius.lt/transportas...cine-aikstele/
SĮ „Susisiekimo paslaugos“ informuoja, jog balandžio 28 d. techniniams darbams uždaroma Sėlių g. 62 įsikūrusi „Statyk ir važiuok“ aikštelė, kuri jau gegužės 2 d. veiklą tęs kaip įprasta – 43 vietų JUDU mokama automobilių stovėjimo aikštelė, reguliuojama automatiniu užtvaru.
„Aikštelė veiks 7 dienas per savaitę, 24 valandas per parą, valandinis aikštelės įkainis – 0,30 Eur. Už automobilio stovėjimą čia bus galima atsiskaityti mobiliąja programėle „m.Parking“ arba stovėjimo aikštelės automatinėje kasoje“, – rašoma „Susisiekimo paslaugos“ pranešime
„Ši aikštelė, iš tiesų, nėra mažai naudojama, netgi atvirkščiai – šių metų (2023 m). sausį – kovą aikštelės užimtumas siekė 65 proc. (09:00 – 19:00 val., I-VII). Sprendimas įvesti šį pokytį yra susijęs su tuo, jog ši aikštelė, paprasčiausiai, nutolo nuo „Statyk ir važiuok“ koncepcijos”, – apie aikštelės uždarymą komentuoją įmonės atstovė G. Vasiliauskaitė.
- 2 patinka
Comment
-
Čia šiaip labai įdomi mintis ir gal net geresnė išeitis nei formuoti sklypus mieste (su išimtimis kur tam yra prasmė).Parašė kuk Rodyti pranešimą
O kam tuos daugiabučių sklypus formuoti? Gerai Olandijoj daro: daugiabučio pastatas ir metras aplink – vienas sklypas, toliau – visi kiemai bendri su kitų daugiabučių kiemais – kitas sklypas (kaip didžiulis, vientisas kvartalo parkas, tvarkomas savivaldybės). Skamba kažkaip geriau negu maltis amžinose „bendrijų“ rietenose ar murdytis abejingume.
Be to, gal taip būtų palaikomos kažkokios normalios (na, pėsčiųjų, dviratininkų) jungtys tarp kiemų ir nebus taip, kad viena ar kita „bendrija“ sugalvos apsitvorelint perimetrą su varteliais prie šlagbaumo nuo gatvės pusės, kaip madinga daryti daugelyje šiuolaikinių kvartalų.
Jei žemė tarp namų būtų valstybinė, tuomet visi daugiabučių mokėjimai už kiemo tvarkymą turi baigtis ir tie pinigai pereiti į ,,bendrą katilą'' ar kažkaip kitaip.
Taip pat tuomet valstybinė žemė turi būti tvarkoma iš biudžeto:
1. įrengiamos parkavimo vietos neperžengiant STR limito vienam butui, pagal situaciją neatimant žemės iš vaikų ir nepersistengiant mažinant žaliuosius plotus. Parkavimo vietas stengiantis grūsti kuo labiau į paribius.
2. įrengiamos vaikų žaidimo aikštelės.
3. Įrengiami / tvarkomi šaligatviai ir dvirtakiai.
4. Paliekami racionalaus dydžio žalieji plotai - kad būtų kuo daugiau medžių, žalumos ir stengiantis išvengti beprasmių / nenaudojamų pievų.
Šiam visam suskurtam gėriui reikia numatyti ir priežiūrą, nes reikės valyti, pasirūpinti kažkada žalumos tvarkymu (parinkus tinkamus augalus jais reikia rūpintis minimaliai, galima net žolės šienavimo išvengti).
Kažkaip panašiai. Manau būčiau už tokį variantą prieš sklypų kūrimą visiems daugiabučiams.
- 1 patinka
Comment
-
Beje, šiuo metu sklypų tvėrimo vienas iš katalizatorių yra reiškinys, kuomet gyventojai savo lėšomis susitvarko sklypą, įrengia papildomai parkavimo vietų bei atnaujina esamas, ir po sutvarkymo iš aplinkinių namų daug kas suvažiuoja statyti savo auto. Aš abejoju ar atsirastų forume žmonių, kurie norėtų, kad jiems taip nutiktų. Tai pasidaro dar aktualiau jei sklype net nėra pakankamai vietos įrengti tiek parkavimo vietų kiek numato STR.
Comment
-
Tvora nėra mašinoms. Automobilių patekimą į teritoriją riboja šlagbaumas.Parašė spekas Rodyti pranešimąBeje, šiuo metu sklypų tvėrimo vienas iš katalizatorių yra reiškinys, kuomet gyventojai savo lėšomis susitvarko sklypą, įrengia papildomai parkavimo vietų bei atnaujina esamas, ir po sutvarkymo iš aplinkinių namų daug kas suvažiuoja statyti savo auto. Aš abejoju ar atsirastų forume žmonių, kurie norėtų, kad jiems taip nutiktų. Tai pasidaro dar aktualiau jei sklype net nėra pakankamai vietos įrengti tiek parkavimo vietų kiek numato STR.
- 4 patinka
Comment
-
Tikrai? Galvojau, kad tvora skirta nuo Godzilos apsiginti...Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Tvora nėra mašinoms. Automobilių patekimą į teritoriją riboja šlagbaumas.
Comment
Comment