Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    S3. Lubawka - Legnica - Zielona Góra - Szczecin

    www.mapy.cz

    Foto 2025.05
    Tarp mazgo Nr. 54 Bolków ir mazgo Nr. 41. Głogów Zachód
    Atstumas 95 km 0:50 h


    Už mazgo Nr. 53 Jawor Południe


    Mazgas Nr. 50 Legnica Południe su autostrada A4 Drezdenas - Vroclavas - Krokuva

    Comment


      S3. Lubawka - Legnica - Zielona Góra - Szczecin
      Foto 2025.05
      Mazgas Nr. 49 Legnica Zachód senuoju keliu DK94 (DE/PL) Zgorzelec - Wrocław - Kraków


      Sovietų laikais Legnicoje buvo Sovietų armijos Lenkijoje vad. Šiaurinės kariuomenės grupės (Severnaja grupa vojsk) štabas.
      Vos ne pusę Legnicos gyventojų sudarė sovietinė kariuomenė ir karininkų šeimų nariai. Legnica dėl to gavo pravardę Mała Moskwa (mažoji Maskva).
      2008 m. susuktas filmas "Mała Moskwa" apie tragišką sovietų karininkų žmonos ir lenkų karininko meilę.

      https://eloblog.pl/mala-moskwa-wojsk...w-polsce-cz-3/

      Kelias S3 ypatingai tuščias net penktadienį vakare, tartum aplink būtų ne vien miškai ir sovietų armijos poligonai.
      Savo tuštumu kelias primena kampais kreivazojančią Rytų Vokietijos autostradą A20 Liubekas - Rostokas -Ščencinas
      Lenkai šiaurės - pietų kryptimi nelabai turi ko važinėti, čekai iki Ščecino važinėja per Vokietiją, o šaltą gegužę nėrą jokio poreikio važiuoti link jūros.


      Kai buvo projektuojamas kelias S3 tai srautų prognozės skyrėsi kelis kartus - nuo 3000 iki 15000 automobilių per parą ir kelias apei 1998 metus buvo išbrauktas iš prioritetų. Kai čekai pažadėjo tiesti autostrados D11 iš Prahos, tuometinė Lenkijos premjero D. Tusko vyriausybė apie 2012 metus pradėjo projektuoti ir finansuoti pietinį greitkelio S3 ruožą, kurio atkarpa iki Čekijos sienos ypatingai brangi, nes eina
      https://pl.wikipedia.org/wiki/Droga_...owa_S3_(Polska)
      Panašu, kad teisūs buvo pesimistai ir vienas kelio galas pastatytas, o čekai neskuba tiesti savo autostrados. Nors abejotina, ar nutiesus tą atkarpėlę per D11/ S3 pasienio punktą Lubawka - Královec labai padaugės važinėjančių iš Prahos į link Baltijos jūros prei Ščecino, nebent daugiau mašinų važiuos link Vroclavo

      Tarp 44 ir 43 mazgų greitkelis S3 dėl neaiškių priežasčių išplatėja iki trijų juostų








      Čia sukame į kelią DK12 link Gloguvo (Głogów)


      Artėja kelionės tikslas, bet apie jį geriau kalbėti geležinkelių skiltyje


      Saulėlydis Lenkijos greitkelyje S3
      Paskutinis taisė Romas; 2025.08.26, 07:21. Priežastis: Ištrintas nuotraukos dublis

      Comment


        Savaitgalis greitkeliyje S61 "Via Baltica"
        Foto 2025.09
        Už 20 mazgo Szypliszki (Šipliškė)


        Už 19 mazgo Suwałki Północ (Suvakai Šiaurė)


        Už 14 mazgo Ełk Wschód (Elkas Rytai) kintamos informacijos įspėjimo ženklai padėjo rodyti įspėjimus apie avariją ir kamščius


        Mazge Nr. 13 policija užtvėjusi kelią ir siunčia visus į apylanką 65 keliu link Grajevo (Grajewo)






        Pagūglinus telefone paaiškėjo, kad kad tarp Elko ir Ščučyno įvyko avarija, kur žuvo pėstysis.
        Paskui buvo pranešta, kad žuvo 25 metų amžiaus Lietuvos pilietis.
        Kaip ir per Žolinę avarija įvyko sustojus avarinėje juostoje

        fakt.pl 2025.09.07
        Dybowo. Tragiczny wypadek na S61 pod Ełkiem
        Dybowo. tragiškas įvykis prie Elko
        Ankstyvas šeštadienio, rugsėjo 6-osios, rytas S61 greitkelyje tarp Elko ir Ščučino. Tvyro rūkas. Greitkeliu važiuoja „Renault“ . Kartu su juo yra dar trys keleiviai . Netoli Dybowo gyvenvietės jie išvys vaizdą, kurio niekada nenorėjo pamatyti. Jau buvo po 5 val. ryto. Pasirodė figūra. „Renault“ vairuotojas neturėjo laiko sureaguoti. Smūgis buvo stiprus. automobilio variklio dangtis trenkėsi į langą. Automobilis sustojo maždaug už keliolikos metrų.


        https://www.fakt.pl/wydarzenia/polsk...ewqj9c#slide-1
        Apie šeštadienio avariją pranešta ir pas mus
        „Keliavo su draugais, atsidūrė ant kelio“: pranešama, kad Lenkijos greitkelyje žuvo 25-erių metų lietuvis
        https://www.15min.lt/naujiena/aktual...vis-59-2519586

        Comment


          Nuo 13 mazgo Ełk Południe (Elkas Pietūs) iki 12 mazgo Guty su keliu DW655 (ex DK61) Augustów - Szczuczyn (- Łomża) yra 21 km, važiuojant leistinu greičiu užtektų 11 minučių
          Aplink 27 kilometrus važiavome 1 valandą ir 5 minutes

          Foto 2025.09.
          Prie išvažiavimo į 65 kelią Ełk - Grajewo - Białystok nėra jokių apylankos nuorodų, bet matosi, kur važiuoja pagrindinis srautas


          DK65 Ełk Południe - Grajewo
          Iš pradžių srautas važiavo normaliai


          Ties Niedźwiedzkie gyvenviete stabtelėjome, kol iš statybvietės išvažiuos technika.
          Eismą reguliavo kelio darbininkai


          Prostki miestelyje gavome prieškarinio vokiško grindinio


          Šiame miestelyje tvarkoma su DK65 sutampanti pagrindinė gatvė


          Prostkose įstrigome gal 5 minutėms






          Garsusis LDK ir Prūsijos kunigaikštystės (vėliau - Lenkijos ir Prūsijos) sienos riboženklis


          12 - 13 km nuo Elko mazgo iki Grajevo ribos su stabtelėjimais važiavome 45 minutes.
          Teko pastovėti ir pačiame Grajewo mieste






          Teko pasinaudoti funkcija "spūstis priekyje".
          Apvažiavome kamštį gatvėmis palei geležinkelį. Tas "fūrų" kamštis liko tolumoje prie pagrindinio Grajevo šviesoforo. Gal kažkas sugedo, o gal tiesiog nebuvo tinkamai sureguliuotas šviesoforas

          Comment


            DW665. (Augustów) - Grajewo - Guty - (Szczuczyn)
            Jei būtume žinoję apie pusdeiniui uždarytą greitkelį S61 iškart būtume važiavę per Augustavą ir sutaupę beveik valandą
            Tolesnis važiavimas apylanka už Grajevo senuoju keliu DW665 (ex DK61) buvo be kliūčių.




            Kvietimas į "dożynkas" (derliaus šventę)




            Šioks toks kamštis prie įvažiavimo į greitkelį S61. Teko praleisti koloną
            Tą dieną buvo įspėjimas, kad intensivesnis karinės technikos eismas




            Mazgas Nr.12 Guty. Grėžome į greitkelį S61

            Comment


              Pradinis planas buvo paprastas - važiuoti nuo Zielonkos mazgo 631 bei 628 keliais ir Dolina Służewiwcka lanku išvažiuoti į S79 kelią netoli Chopino oro uosto ir toliau važiuoti link krokuvos
              Po visų klaidžiojimų priverstinėmis apylankomis pasiekėme Varšuvą apie 13:40 jų laiku. Zielionkoje sankryžoje į DW 631 buvo konkretus kamštis
              Per Varšuvą link Krokuvos Torunės trasa (S8) važiavome 1:10 val. Palyginimui - grįždami kitą sekmadeinį pervažiavome per 20 minučių

              www.mapy.cz

              Dabar aišku, kad įdienojus būtų buvę važiuoti greičiau nuo Ostrów Mazowiecka 50-u keliu (~100 km paprastu keliu), po to nuo Mińsk Mazowiecki A2-S2 ir mazge R11 Warszawa Lotnisko pasuktume į naująją S77 Varšuva - Krokuva trasą.

              Kaip kelionė puikiai pavyko važiuojant S7-S7-A7-DK50 iš anos pusės 2024 metų gegužę yra aprašyta šios temos 65-me puslapyje

              Comment


                Kuo toliau tuo labiau važiavimas per Varšuvą S8 Torunės trasa (trasa Toruńska) darosi probleminis - ties tiltu per Vyską kelias susiaurėja nuo 3 iki 2 juostų
                S8, trasa Toruńska
                Foto 2025.09










                Buvo planas už tilto per Vyslą pasukti į Wisłostradą (wybrzeże Gdyńskie - wybrzeże Gdańskie) ir Dolina Służewiwcka lanku išvažiuoti į S79 kelią.
                Paskui išaiškėjo kad užsiimti šoninę eilę reikėjo dar prieš 4-5 kilometrus iki Vyslos


                Pasukti link Wisłostados galima buvo tik įlipus į kamštį šoninėse juostose, kur matėsi įvažiuojantys ir išvažiuojantys automobiliai




                Tiltas per Vyslą. Posūkis į Vislostradą lieka šone už barjero.


                Teko važiuoti iki kito mazgo ir į Vislostradą įsijungti vėliau .
                Viskas vyko gana sklandžiai, tik Varšuvos centre buvo remontuojamas Vislostrados tunelis ir patekome į kamštį.


                Iš to važiavimo per Varšuvos miestą naudos buvo tiek, kad pamačiau žaliosios zonos (SCT - Strefa Czystego Transportu w Warszawie) ženklą


                Žaliosios zonos ribos

                https://www.streetmap.pl/blog/?view=...szawie&catid=9

                Vėliau išaiškėjo, kad tai yra "pakazūcha" - tik didesnė nei Kaune
                Varšuvos žaliojoje zonoje nuo 2024.07.01 iki 2025.12.31 galioja eismo ribojimai taršiems automobiliams (juos dabar atitinka 97% automobilių):
                • Transporto priemonė su benzininiu varikliu (įskaitant SGD) turės atitikti „Euro 2“ standartą arba būti pagaminta ne anksčiau kaip 1997 m. (t. y. maksimalus transporto priemonės amžius įgyvendinimo metais yra 27 metai);
                • Transporto priemonė su dyzeliniu varikliu (įskaitant SGD) turės atitikti bent „Euro 4“ standartą arba būti pagaminta ne anksčiau kaip 2005 m. (t. y. maksimalus transporto priemonės amžius įgyvendinimo metais yra 19 metų).
                https://transport.um.warszawa.pl/-/w...rudnia-2025-r-

                Comment


                  Po sukiojimosi Vislostrada ir Dolina Służewiwcka lanku pagaliau pavyko patekti į S79 (ullica Pilotów) pradžią šalia Chopino oro uosto.
                  Foto 2025.09




                  Naujasis greitkelis S79


                  Numeracija S79 į Sandomiežą yra absurdiška, nes tas kelias veda tiesiai į S7 link Krokuvą. tačiau S7 nuo Gdansko iki Krokuvos krypčių nurodomas Varšuvos aplinkkeliu per mazgą Konotopa (S7-S8-S2-S7).




                  Kelias "ledinis"




                  Mazgas Nr 3 / R11 / 65 Warszawa Lotnisko


                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą

                    Žaliosios zonos ribos

                    https://www.streetmap.pl/blog/?view=...szawie&catid=9

                    Vėliau išaiškėjo, kad tai yra "pakazūcha" - tik didesnė nei Kaune
                    Varšuvos žaliojoje zonoje nuo 2024.07.01 iki 2025.12.31 galioja eismo ribojimai taršiems automobiliams (juos dabar atitinka 97% automobilių):
                    Varšuvos žalioji zona kaip tik yra protingos žaliosios zonos pavyzdys. Tai yra visiškai ne kontroversiška zona, nes absoliuti dauguma automobilių reikalavims atitinka, plius pensininkai gali gauti leidimus savo seniems automobiliams. Ekologiškumas tuo tarpu benzinų po euro 2 ir dyzelių po euro 4 didėjo tik procento dalimis, dešimt euro 2 benzininių automobilių teršia mažiau nei 11 su euro 5. Tuo tarpu realiai teršiančios senos mašinos iš laikų kai nebuvo efektyvių katalizatorių pašalinamos iš kasdieninio eismo.
                    kaip?

                    Comment


                      Kažkaip nesimato planų toliau sujungti Varšuvos rytinį aplinkelį. Dabar S8 tampa srauto skirstytuvu link Vakarų ir Pietų bei surinkėju atgal. Bet geriau kaip ir nieko nėra. Kasmet važinėju link Katowice (per S8->A2->A1), tai pastebėjau, kad visgi padeda griežtesni greičio ribojimai - tiesiog kelias su daug įsiliejančių kelių ir nusukimų buvo tapęs per daug dinamiškas tokiems srautams ir dabar bent siaurom patirtim remiantis mažiau incidentų. Tiesiog lėčiau juda srautas, bet su mažiau trikdžių labiau prognozuojamai. A2 į Vakarų pusę daugiau nenuspėjamumo, keisti kamščiai pasitaiko

                      Comment


                        Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                        Kažkaip nesimato planų toliau sujungti Varšuvos rytinį aplinkkelį. Dabar S8 tampa srauto skirstytuvu link Vakarų ir Pietų bei surinkėju atgal.
                        Apie įstrigusį Varšuvos rytinio aplinkkelio projektą (tarp S8 ir S17) yra pora pranešimų temoje [PL] Lenkijos keliai. Vykdomi projektai

                        Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                        Bet geriau kaip ir nieko nėra.
                        Kol nėra Varšuvos rytinio aplinkkelio ir kaskart didėja kamščiai S8 Varšuvos šiaurinėje Torunės trasoje, tol vis tenka prisiminti variantą aplenkiant Varšuvą per pietus ir rytus S2 - A2 - DK50 iki Ostrów Mazowiecka

                        Comment


                          Naujasis S7 išvažiavimas iš Varšuvos į Krokuvą nuo S2 / S7 mazgo R11 / 65 Warszawa Lotnisko iki S7 / DW 788 mazgo Nr.71 Tarczyn Południe
                          Palyginimui - šios temos 1402 pranešime aprašyti Įspūdžiai (2025.05) važiuojant senuoju išvažiavimu link Krokuvos DW788 (ex DK7) Janki - Sękocin - Tarczyn

                          wwww.mapy.cz

                          Foto 2025.09




                          Trijų juostų greitkelis S7 nesulyginamas su senuoju 2 * 2 juostų keliu į Krokuvą






                          Už 67-ojo mazgo Lesznowola


                          Susiprastinimas iki 2 juostų


                          Po 68 mazgo Antoninów


                          70 mazgas Tarczyn Północ (Tarčynas Šiaurė)


                          71 mazgas Tarczyn Południe (Tarčynas Pietūs) su senuoju varšuvos - Krokuvos plentu DW788 (ex DK7)
                          Čia jau ankstesnis žymėjimas - nenurodomi mazgų numeriai






                          Comment


                            Važiavimas greitkeliu S7 Varšuva - Krokuva yra vienas malonumas po stumdymosi Varšuvos kamščiuose.
                            270 km atstumą nuo Varšuvos pietinio aplinkkelio S2 / S7 mazgo R11 / 65 Warszawa Lotnisko iki S7 11-o mazgo įveikėme per 2½ valandos (įskant du kavos ir ledų stabtelėjimus)
                            Šiaip greitkelio S7 nuotrauka tie Kielcais


                            Comment

                            Working...
                            X