Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Istorinis įvykis, dabar į Varšuvą ir Vakarus 100% prasmingiausia pro Augustavą ir Bialystoką važiuot.

    Comment



      https://twitter.com/GDDKiA_B_stok

      Comment


        Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
        Istorinis įvykis, dabar į Varšuvą ir Vakarus 100% prasmingiausia pro Augustavą ir Bialystoką važiuot.
        dar variantas būtų per Lomžą ir toliau Zambrow į S8. Šis variantas labiau tiktų važiuojant link Varšuvos, kelionės pradžioje, o grįštant ir jau senkant jėgoms matyt lengviau per Balstogę
        As much power as necessary, as much freedom as possible

        Comment


          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

          dar variantas būtų per Lomžą ir toliau Zambrow į S8. Šis variantas labiau tiktų važiuojant link Varšuvos, kelionės pradžioje, o grįštant ir jau senkant jėgoms matyt lengviau per Balstogę
          Pavasarį prasidėjus kelio darbams būsimose atkarpose bus vienareikšmiškai greičiau per Balstogę. Iki tada 50/50, žiūrint kur daugiau fūrų.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Pavasarį prasidėjus kelio darbams būsimose atkarpose bus vienareikšmiškai greičiau per Balstogę. Iki tada 50/50, žiūrint kur daugiau fūrų.
            Pritarčiau. Bet ties Balstoge irgi žada statyt viaduką ar tiltą toje vietoje, kur S8 nusuka link LT. Ten bus irgi sunki vieta pravažiuot kai statys. Beje, žemėlapiai rodo, kad 8 kelio atkarpa Balstogė Augustavas irgi bus rekonstruojama aplenkiant miestelius. Žodžiu paskutiniai km link LT nebus lengvi dar keletą metų.
            As much power as necessary, as much freedom as possible

            Comment


              Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
              Beje, žemėlapiai rodo, kad 8 kelio atkarpa Balstogė Augustavas irgi bus rekonstruojama aplenkiant miestelius.
              Čia dar negreitai, per tą laiką turėtų spėti atidaryti S61 per Lomžą ir Suvalkus.

              Comment


                Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                Pritarčiau. Bet ties Balstoge irgi žada statyt viaduką ar tiltą toje vietoje, kur S8 nusuka link LT. Ten bus irgi sunki vieta pravažiuot kai statys. Beje, žemėlapiai rodo, kad 8 kelio atkarpa Balstogė Augustavas irgi bus rekonstruojama aplenkiant miestelius. Žodžiu paskutiniai km link LT nebus lengvi dar keletą metų.
                Tas irgi teisybė. Ir atvažiavus prie Balstogės užlipt į aplinkelį link S8 turbūt dar pailgės eilė. Lenkai ir dabar diskutuoja, kad geriau anksčiau išsukt iš Augustavas-Balstogė, per Knyszyn 671 keliu ir į S8 išlįst truputi vėliau. Gaunasi išorinis aplinkelis. Rodos tam kelyje yra tiltas su svorio ribojimu ir dėl to fūrų nėra..

                Kitas klausimas kada iš Vilniaus bus greičiasu per Kauną/Suvalkus nei Alytų. Kol kas ~ 30min skirtumas Alytaus naudai. Bet sutvarkius ViaBaltiką iki Marijampolės ir atidarius Suvalkų aplinkelį jau gali išsilyginti. Ypač grįžimui, po visos dienos kelyje papildomi kilometrai autostradoj smagiau nei gražus keliukas per mišką.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Pavasarį prasidėjus kelio darbams būsimose atkarpose bus vienareikšmiškai greičiau per Balstogę. Iki tada 50/50, žiūrint kur daugiau fūrų.
                  Be reikalo taip sureikšminat būsimas S61 statybas, išskyrus raudonai pažymėtą atkarpą, kitur naujas kelias eis visai nauja trasa.
                  Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	348
Size:	102,9 kB
ID:	1677629

                  Comment


                    Būtent, tikėtina, kad dabar atsidarius S8 pilnai per Lomžą bus dar greičiau važiuot. Teko važiuoti atgal iš Varšuvos naujom atkarpom (tik paskutinė nebuvo dar atidaryta, bet ji lyginant maršrutus neaktuali, nes sutampa), tai iki Balstogės itin greit nuvažiavau, bet toliau iki Augustavo buvo itin lėta atkarpa, toks įspūdis, kad dėl pačio kelio ar srauto per Lomžą važiuojant buvo daug lengviau apsilenkti lėtesnį eismą. Rezultate kokiom penkiolika min lėčiau gavosi nei į priekį per Lomžą. Gal važiuojant 160 autostrada ir būtų greičiau, bet ten limitas bus 120 ir dabar kol kas dar daug kur 100.
                    Beje kiek esu važiavęs į Lenkijos pusę (jau turbūt kelioliką per paskutinius penkis metus), nėkart neužtaikiau ant mistinių Lomžos kamščių, o dabar važiuojant link Zambruvo apskritai centras apsilenkia, tai turbūt ir nebeteks.
                    Paskutinis taisė tomtom; 2018.10.22, 09:07.

                    Comment


                      Man saugumas prioritetas, tai aš geriau važiuosiu ilgiau 15 min, bet saugesniu keliu. Grubiai žiurint nuo Augustowo iki 2 juostų kelio prie Balstogės važiuot 70 km, o per Lomžą 150 km.

                      Comment


                        Mažas patikslinimas. Nuo Augustavo iki Katrynkos (prasideda 2*2 kelias prieš Balstogę DK19 sankryžoje) virš 80 km.
                        Paskutinį kartą tos DK8 atkarpos labai saugia pavadinti neišeina. Arba velkiesi paskui fūras, arba bandai jas lenkti.

                        O kelias DK61 nuo Augustavo per Lomžą bent iki numatomų remonto darbų pradėjimo yra saugesnis. Ten nutiesti trys aplinkkeliai. Yra tik pora sulėtėjimų prie Rajgród ir ties Lomža
                        Jei ir tenka lenkti kokį lėtesnį vietinio automobilį, to nepalyginsi su užkimštu keliu, kai fūros važiuoja kolonomis nepalikdamos tarpų.

                        Comment


                          Aš pritarčiau Romui, mano subjektyvia nuomone kelias tarp Augustavo ir Balstogės tikrai nėra saugesnis nei per Lomžą vien dėl to kad trumpesnis. Kai dabar važiavau tai tam tikrose atkarpose vairuotojai netgi stengėsi kaip kokioj Rusijoj lenkti sudarydami trečią juostą arba bando lenkti iškart vos ne visą koloną.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Mažas patikslinimas. Nuo Augustavo iki Katrynkos (prasideda 2*2 kelias prieš Balstogę DK19 sankryžoje) virš 80 km.
                            Paskutinį kartą tos DK8 atkarpos labai saugia pavadinti neišeina. Arba velkiesi paskui fūras, arba bandai jas lenkti.

                            O kelias DK61 nuo Augustavo per Lomžą bent iki numatomų remonto darbų pradėjimo yra saugesnis. Ten nutiesti trys aplinkkeliai. Yra tik pora sulėtėjimų prie Rajgród ir ties Lomža
                            Jei ir tenka lenkti kokį lėtesnį vietinio automobilį, to nepalyginsi su užkimštu keliu, kai fūros važiuoja kolonomis nepalikdamos tarpų.
                            Dalis tiesos, bet tai subjektyvu. Jei dar tiksliau, tai tarp Augustavo - Bialystok, iškart nuo Augustavo yra ~20km, gan platus kelias kur keletas vietų, kur gali aplenkti fūras. Tolesnė atkarpa taip, sudėtingesnė, bet ten nemažai gyvenviečių ir tas ~60 km, jei jau pasivijai fūrų keletą krūvoj, nelabai verta lenkti, važiuoji nestresuodamas. Po to prieš Bialystoką atsiranda 2*2 kelias, ir jau dabar iki Varšuvos gali važiuoti gan ramiai. Tai kelios minutės nesudaro esmės.
                            Tuo tarpu pro Lomžą yra toliau, kelios atkarpos yra geros, bet yra nemažai kur tikrai sunku ir lenkti ir pavojinga (tikrai susidarys tie patys 60 km ar daugiau), plius Lomža ir Grajewo (Rajgrod nėra labai didelis miestelis). Dar priklauso kokiu paros ir metų laiku važiuoju. Pvz vasarą, kai daug traktorių, tai gali pasivilkti Lomžos kelyje nemenkai paskui lėtus traktorius. Čia kaip kam pasiseka. Jei važiuoji kartą per metus, gali būti, kad pasiseks per Lomžą be kamščių, be fūrų traukinių ir be traktorių pravažiuoti. Bet kai važiuoji 10 kart per metus, tai man kol kas, kol Lomžos aplinkkelio nebus ir kol nuo Lomžos iki Ostr. Maz nesutvarkys kelio, tol geriau per Bialystoką. Vidutiniškai laiko prasme gaunasi tas pats (nors ir toliau), bet streso mažiau. Dar esmė, kad kokiu paros metu pataikai Lomžoje, jei rytinio ar vakarinio piko metu, darbo dienom, tai tikrai mašinų daug ir gaištas laikas. Savaitgaliai ir ne piko metas, kiek keičia situaciją Lomžos kelio naudai, dėl mažesnio atstumo.
                            Bet kaip ir buvau kažkada rašęs seniau, kiekvienas maršrutas turi savo pliusų ir minusų ir skirtingiems vairuotojams gali skirtis prioritetai. Man asmeniškai, pagal mano važiavimo metą, važiavimo manierą, geresnis maršrutas šiuo metu pro Bialystoką. Kitam gali būt geriau pro Lomžą

                            Comment


                              Dar priklauso, kiek laiko non-stop važiuoji. Aš kai važiuoju į Varšuvą, kojų pramankšinimui plius plius - stoju Lazdijuose ir Lomžoj. Rugpjūtį jau nuo Lomžos sukau į Zambrov. Lapkričio 9 vėl varysiu, pirmyn matyt tuo pačiu maršrutu, atgal taikysiu pro Bialystoką, palyginimui.

                              Lenkiškam forume jau nostalgiškos nuotaikos dėl pabaigto kelio (techniškai dar ten tvarkymo yra ką veikti) ir persijunginėja ant S61 stebėjimo. Man truputį keista, kodėl negalėtų jie Bialystok-Augustavas-Suvalkai atkarpą kalti, būtų buvus greičiau dėl Via Baltikos, kad jau iki Bialystoko davedė per vieną pusę.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                Tas irgi teisybė. Ir atvažiavus prie Balstogės užlipt į aplinkelį link S8 turbūt dar pailgės eilė. Lenkai ir dabar diskutuoja, kad geriau anksčiau išsukt iš Augustavas-Balstogė, per Knyszyn 671 keliu ir į S8 išlįst truputi vėliau. Gaunasi išorinis aplinkelis. Rodos tam kelyje yra tiltas su svorio ribojimu ir dėl to fūrų nėra..
                                Rugsėjo mėnesį tuo keliu važiavom, Google Maps jį siūlė, kaip geriausią. Turizmo prasme pravažiuoji Tykocino centrą su bažnyčia, kuri kažkuo primena mini Šv. Petro aikštę su lenktom kolonadom, Tykocino pilį (XV a. Jono Goštauto statyta pilis atstatyta 2002 metais). Yra keli šimtai metrų bruko, keletas kilometrų tikrai prasto seno lenkiško asfalto, nemažai greičio apribojimų, bet bendrai visai pravažiuojama. Knyszyno pradžioj yra Orlen degalinė su gerom kainom ir labai jau įdomiu vietinių klientų kontingentu.


                                Paskutinis taisė alga; 2018.10.23, 11:13.

                                Comment


                                  Sveiki,

                                  Važiuoti per Lomža ar Balstogę - čia jau skonio klausimas, mano nuomone geriausias variantas šiandien - S kelias link Balstogės, o paskui Tykocin-Knyszyn, tiesiog mažiau streso ir kamščių.
                                  Lomža nėra baubas, kamščių didelių būna retai, bet nekart esu iki pusvalandžio užtrukęs per miestą pervažiuoti, ypač kokią 5 val vakare, kai vietiniai iš darbo į namus/biedronką važiuoja. Kita vertus, ir kilometrų ne tiek jau daug susitaupo, jei važiuoji link Zambrow.

                                  O šiaip - naujai atidaryta atkarpa Wyszkow - Ostrow Maz. labai šauni, važiavom dukart - eismas antroje juostoje vyko 140-150 km/h, policijos buvo daug, bet vietiniai nestabdydami važiavo.
                                  Kelio kokybė subjektyviai vertinant labai gera - nors kelias S statuso, bet infrastruktūra prilygsta A2 keliui.

                                  Comment


                                    Sveiki,

                                    Važiavau savaitgalį į Varšuvą. Į priekį pro Lomžą, joje nusukau link Zambrovo į magistralinį kelią link Varšuvos. Atgal - iki Balstogės magistrale, toliau link Augustavo.

                                    Įspūdžiai panašūs kaip jau kažkas sakė - Balstogė-Augustavas fūrų srautas nemažas. Visgi, jei nervus į konservus, tai ta atkarpa yra puikios kokybės kelias, galima ir lėčiau pavažiuoti iš paskos bei nesiardyti, o Balstogė-Varšuva tiesiog įjungti autopilotą.

                                    Atidarytose neseniai magistralinėse atkarpose dar yra viena kita vieta, kur ką nors pafixina, tai vis dar yra ženklai "100", tik niekas jų nesilaiko. Porose vietų atsargiau važiuoti, kad remontininkus apvažinėjant mašinos per greitai gali persirikiuoti.

                                    Buvo lenkiškam forume atsiliepimų, kad kažkurios iš naujos magistralinės atkarpos labiau "krato", bet kažkaip nesijautė. Gal ant žieminių padangų slėgį mažesnį pasidaręs buvau, taip nesijautė

                                    Kažkaip norėtųs, kad Balstogė-Augustavas padarytų irgi magistralinę atkarpą, atsipūtųs galima būtų važiuoti. Nes dabar aplink Balstogę numatė kažkada daryti aplinkelį, bet su mintim link Baltarusijos (nors ir eina labiau iš LT pusės).

                                    Comment


                                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                      Sveiki,

                                      Kažkaip norėtųs, kad Balstogė-Augustavas padarytų irgi magistralinę atkarpą, atsipūtųs galima būtų važiuoti. Nes dabar aplink Balstogę numatė kažkada daryti aplinkelį, bet su mintim link Baltarusijos (nors ir eina labiau iš LT pusės).
                                      Už kelių metų visas kelias bus magistralė iki Lietuvos sienos, tai lankais pro Balstogę nebereiks apskritai važinėti ir nebebus aktualu.

                                      Flickr

                                      Comment


                                        Turėjau galvoje tiems, kas atvažiuoja nuo Lazdijų. Arba tada važiuoti į Ščiučiną, ir ten įsiliet į magistralę ?
                                        Paskutinis taisė digital; 2018.11.13, 14:52. Priežastis: ištrinta be reikalo cituota foto

                                        Comment


                                          Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                          Turėjau galvoje tiems, kas atvažiuoja nuo Lazdijų. Arba tada važiuoti į Ščiučiną, ir ten įsiliet į magistralę ?
                                          Matyt, kai S61 bus, iš Lazdijų važiuosim pro Augustavą link Luko (Ełk), kad kuo greičiau į greitkelį. Arba išvis Lazdijai pralaimės Mariampolei. Google Maps parodys, kaip greičiausia :-)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X