Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo, Suvalkų ir Lomžos aplinkkeliai [E67/ S8-S61]

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • bigfan
    replied
    2021 m. Liepos 14 d. Bus pradėta eksploatuoti 17 kilometrų atkarpa S61 nuo Śniadowo iki Łomża Południe.

    Tai 17 km ilgio dvigubos kelio greitkelis su dviem juostomis kiekviename kelyje. Paviršius pagamintas iš cementbetonio.


    Kiti S61 ruožai (34 km) bus pradėti eksploatuoti 2021 m. Liepos mėn.

    Paskutinis taisė bigfan; 2021.07.14, 09:47.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Lenkai neatostogauja
    S61 Suwałki - Budzisko
    Ačiū už nuorodą.









    https://www.youtube.com/watch?v=J5ZBwKQ2jjc

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Lenkai neatostogauja

    S61 Suwałki - Budzisko
    2021.06.29
    https://www.youtube.com/watch?v=J5ZBwKQ2jjc
    Paskutinis taisė Romas; 2021.07.05, 07:47. Priežastis: Pridėtas pavadinimas

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą

    GDDKiA prametė TOTO ir dabar ieškos naujo rangovo. Panašu, kad dėl viso šito sugaišta papildomi metai ar pusantrų. Galbūt tas neturės didelės įtakos visos lenkiškos Via Balticos pabaigtuvių datai nes piečiausiai sekcijai už Lomžos (Podborne - Śniadowo) statybų leidimas vis dar neišduotas. Įdomiausia, kad vidurinėje sekcijoj tarp šių dviejų (Śniadowo - Łomża Południe) jau liejamas asvaltas bet naudos iš jos mažai, kol kitos dvi nebus pabaigtos. Šansas Lietuvai šiek tiek prisivyt.

    Google maps kaikuriose vietose atnaujino palydovines nuotraukas ir jau gan aiškiai galima matyt būsimos Via Balticos kontūrus.
    Vietinis Lomžos portalas 4lomza rašo, kad konkursas naujam rangovui turėtų būti paskelbtas dar birželį bet sutartį tikimasi pasirašyti tik kitų metų pirmą ketvirtį. Darau išvadą, kad darbai greičiausiai prasidės iškart po žiemos pertraukos. Kovą lankydamasis Via Baltica statybų aikštelėj Lenkijos infrastruktūros ir statybos ministras Adamczyk (greičiausiai ekvivalentas LT susisiekimo ministrui) kalbėjo, kad 2023 metais visa naujoji Via Baltica jau turėtų būti pravažiuojama. ''Valdžios koridoriuose'' kalbama, kad toks punktas gali būti įtrauktas ir į sutartytį su nauju rangovu. Man atrodo, kad čia labiau drambliuko svajonės, o kaip portalas ir pabrėžia ''pravažiuojama'' yra gana sunkiai apibrėžiama sąlyga žinant, kad toje sekcijoje turės būti pastatytas ir naujas tiltas per Narevą. Taip par skelbiama kad vėliausiai iki liepos vidurio bus atidaryta sekcija už Lomžos (Łomża Południe - Śniadowo) kur liko tik kosmetiniai darbai bet kaip jau rašiau mano supratimu tranzitiniam eismui iš jos naudos daug nebus kol nebus. Taip pat tikimasi, kad rudens pradžioje, o gal net vasaros pabaigoje naudojimui atiduoti kitas dvi sekcijas tarp Lomžos ir Szczuczyno.

    O čia visa neblogas youtube kanalas apie darbus arčiau namų kurie lietuviam turbūt aktualesni

    https://www.youtube.com/channel/UCpX...w_-N_iQ/videos



    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą

    GDDKiA prametė TOTO ir dabar ieškos naujo rangovo. Panašu, kad dėl viso šito sugaišta papildomi metai ar pusantrų. Galbūt tas neturės didelės įtakos visos lenkiškos Via Balticos pabaigtuvių datai nes piečiausiai sekcijai už Lomžos (Podborne - Śniadowo) statybų leidimas vis dar neišduotas. Įdomiausia, kad vidurinėje sekcijoj tarp šių dviejų (Śniadowo - Łomża Południe) jau liejamas asvaltas bet naudos iš jos mažai, kol kitos dvi nebus pabaigtos. Šansas Lietuvai šiek tiek prisivyt.

    Google maps kaikuriose vietose atnaujino palydovines nuotraukas ir jau gan aiškiai galima matyt būsimos Via Balticos kontūrus.
    Buvo tik laiko klausimas kada tai įvyks. Dėl piečiausios sekcijos tai ar nebus taip kad delsiama su leidimu būtent dėl Lomžos aplinkkelio, kad bent šiek tiek sumažinti S61 patrauklumą iki kol bus pilnai pabaigtas kelias.

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą

    Sekcija oficialiai perduota rangovui TOTO ir panašu, kad prasidėjo realūs paruošiamieji darbai - matavimai, žymėjimai, pavojingų objektų paieška (nesprogę sviediniai, minos ir t.t.), medžių kirtimas

    https://www.4lomza.pl/index.php?wiad=57719
    GDDKiA prametė TOTO ir dabar ieškos naujo rangovo. Panašu, kad dėl viso šito sugaišta papildomi metai ar pusantrų. Galbūt tas neturės didelės įtakos visos lenkiškos Via Balticos pabaigtuvių datai nes piečiausiai sekcijai už Lomžos (Podborne - Śniadowo) statybų leidimas vis dar neišduotas. Įdomiausia, kad vidurinėje sekcijoj tarp šių dviejų (Śniadowo - Łomża Południe) jau liejamas asvaltas bet naudos iš jos mažai, kol kitos dvi nebus pabaigtos. Šansas Lietuvai šiek tiek prisivyt.

    Google maps kaikuriose vietose atnaujino palydovines nuotraukas ir jau gan aiškiai galima matyt būsimos Via Balticos kontūrus.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    S61 Suwałki-Budzisko

    https://www.youtube.com/watch?v=kmHEBqjw85s

    Komentuoti:


  • GoGreen
    replied
    Labas,nuo 3 minutes situacija pasienyje https://www.youtube.com/watch?v=pC8SDrEPGaw

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    S61 atkarpoje Stawiski-Lomža vyksta intensyvūs darbai net sekmadieniais, greitis 40-50 patartina tą vietą aplenkti. Sakyčiau maršrutas per Lomžą kol kas nepatartinas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaip jau buvo skelbta, Lenkijoje nugriautas Budzisko pasienio posto muitinės pastatas. Taip pat prasidėjo Via Baltikos tiesimas (dar iki muitinės pastato nugriovimo). Darbai vyksta praktiškai nuo pat sienos su Lietuva. Šipliškė apeinama iš rytų pusės.

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
    Lomžos aplinkelio šiaurinei daliai pagaliau išduotas leidimas, bet kaip themanual ir minėjo, panašu, kad yra abejonių dėl italų rangovo TOTO. Kaip skelbia GDDKiA 13km atkarpa turėtų būti baigta iki 2023 metų pavasario. Nors to pačio TOTO svetainėj rašo, kad statyba užtruks 37 mėnesius, bet tas straipsnis iš 2018m, kai tik buvo pasirašytas kontraktas, tai galbūt įskaičiuotas laikas kurio buvo tikimasi, kad reikės leidimui gaut arba projektavimui. Vienas iš įdomesnių aspektų šioje sekcijoje yra 1.2km ilgio tiltas per Narevo slėnį
    Sekcija oficialiai perduota rangovui TOTO ir panašu, kad prasidėjo realūs paruošiamieji darbai - matavimai, žymėjimai, pavojingų objektų paieška (nesprogę sviediniai, minos ir t.t.), medžių kirtimas

    https://www.4lomza.pl/index.php?wiad=57719

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Teoriškai taip. ZRID tikimasi gaut 2021 1/2 ketvirty

    Dar va video su kokiom problemom susiduria lenkai sekcijoj Ełk Południe - Wysokie

    https://youtu.be/B_abqVBuAL4

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tai liks tik paskutinė atkarpa prie Ostrow Mazowiecka, kuri nebus dar pradėta?

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Lomžos aplinkelio šiaurinei daliai pagaliau išduotas leidimas, bet kaip themanual ir minėjo, panašu, kad yra abejonių dėl italų rangovo TOTO. Kaip skelbia GDDKiA 13km atkarpa turėtų būti baigta iki 2023 metų pavasario. Nors to pačio TOTO svetainėj rašo, kad statyba užtruks 37 mėnesius, bet tas straipsnis iš 2018m, kai tik buvo pasirašytas kontraktas, tai galbūt įskaičiuotas laikas kurio buvo tikimasi, kad reikės leidimui gaut arba projektavimui. Vienas iš įdomesnių aspektų šioje sekcijoje yra 1.2km ilgio tiltas per Narevo slėnį

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė vygandazz Rodyti pranešimą

    Smagu matyti Lenkų darbų planą, kuriame nuo Lietuvos sienos iki Varšuvos autostarda numatoma 22 metų gale
    Yra dvi atkarpos, kurios bus baigtos geriausiu atveju 2023 metais, tiksli planuojama data paaiškės kai bus išduoti statybų leidimai. Vieną iš jų (Lomžos aplinkkelio šiaurinę dalį) vis dar gaubia nežinia, yra nemenka tikimybė kad ten per naują reikės skelbti konkursą, jeigu rangovas teps slides. Bent jau taip buvo kalbama iki pandemijos, gal netyčia būtent ji ir išgelbės tą atkarpą suteikdama rangovui daugiau paskatos imtis darbų (jeigu kaip nors netikėtai nebankrutuos).

    Komentuoti:


  • vygandazz
    replied
    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą

    http://ssc.siskom.waw.pl

    Ant žemėlapio prie kiekvienos sekcijos parašyta. Galima pasikeist į anglišką versiją bet ji dažnai atsilieka su pasikeitimais nuo lenkiškos
    Smagu matyti Lenkų darbų planą, kuriame nuo Lietuvos sienos iki Varšuvos autostarda numatoma 22 metų gale

    Komentuoti:


  • pavilnojys
    replied
    mėnuo romėniškais skaičiais ir metai arabiškais pvz IX 22 t. y. 2022 rugsėjis

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Parašė Arunasx
    O kada ~ nusimato jų pabaiga ar yra info?
    http://ssc.siskom.waw.pl

    Ant žemėlapio prie kiekvienos sekcijos parašyta. Galima pasikeist į anglišką versiją bet ji dažnai atsilieka su pasikeitimais nuo lenkiškos

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    GDDKiA paskelbė lenkiškos Via Balticos statybų progreso updeitą savo svetainėj. Ačiū vienam Skyscraper City forumo nariui kuris viską susumavo:

    Podborne - Śniadowo - rugsėjo 12 pateiktas prašymas gauti ZRID (statybų leidimas)
    Śniadowo - Łomża Południe - atlikta virš 60% darbų
    Łomża Południe - Łomża West - atlikta virš 25% darbų
    Łomża West - Kolno - ZRID tikimasi gauti spalio pabaigoj
    Kolno Junction - Stawiski - atlikta apie 43% darbų
    Stawiski - Szczuczyn - atlikta 56.4% darbų
    Szczuczyn - Ełk Południe - atlikta virš 30% darbų
    Ełk Południe - Wysokie - ZRID gautas rugsėjo pabaigoj, darbai oficialiai prasidėjo prieš kelias dienas
    Wysokie - Raczki- atlikta apie 54% darbų
    Suwałki - Budzisko - atlikta apie 24% darbų

    https://www.gddkia.gov.pl/pl/a/39590...nej-inwestycji

    Komentuoti:


  • bigfan
    replied

    Komentuoti:

Working...
X