GDDKiA prametė TOTO ir dabar ieškos naujo rangovo. Panašu, kad dėl viso šito sugaišta papildomi metai ar pusantrų. Galbūt tas neturės didelės įtakos visos lenkiškos Via Balticos pabaigtuvių datai nes piečiausiai sekcijai už Lomžos (Podborne - Śniadowo) statybų leidimas vis dar neišduotas. Įdomiausia, kad vidurinėje sekcijoj tarp šių dviejų (Śniadowo - Łomża Południe) jau liejamas asvaltas bet naudos iš jos mažai, kol kitos dvi nebus pabaigtos. Šansas Lietuvai šiek tiek prisivyt.
Google maps kaikuriose vietose atnaujino palydovines nuotraukas ir jau gan aiškiai galima matyt būsimos Via Balticos kontūrus.
Vietinis Lomžos portalas 4lomza rašo, kad konkursas naujam rangovui turėtų būti paskelbtas dar birželį bet sutartį tikimasi pasirašyti tik kitų metų pirmą ketvirtį. Darau išvadą, kad darbai greičiausiai prasidės iškart po žiemos pertraukos. Kovą lankydamasis Via Baltica statybų aikštelėj Lenkijos infrastruktūros ir statybos ministras Adamczyk (greičiausiai ekvivalentas LT susisiekimo ministrui) kalbėjo, kad 2023 metais visa naujoji Via Baltica jau turėtų būti pravažiuojama. ''Valdžios koridoriuose'' kalbama, kad toks punktas gali būti įtrauktas ir į sutartytį su nauju rangovu. Man atrodo, kad čia labiau drambliuko svajonės, o kaip portalas ir pabrėžia ''pravažiuojama'' yra gana sunkiai apibrėžiama sąlyga žinant, kad toje sekcijoje turės būti pastatytas ir naujas tiltas per Narevą. Taip par skelbiama kad vėliausiai iki liepos vidurio bus atidaryta sekcija už Lomžos (Łomża Południe - Śniadowo) kur liko tik kosmetiniai darbai bet kaip jau rašiau mano supratimu tranzitiniam eismui iš jos naudos daug nebus kol nebus. Taip pat tikimasi, kad rudens pradžioje, o gal net vasaros pabaigoje naudojimui atiduoti kitas dvi sekcijas tarp Lomžos ir Szczuczyno.
O čia visa neblogas youtube kanalas apie darbus arčiau namų kurie lietuviam turbūt aktualesni
GDDKiA prametė TOTO ir dabar ieškos naujo rangovo. Panašu, kad dėl viso šito sugaišta papildomi metai ar pusantrų. Galbūt tas neturės didelės įtakos visos lenkiškos Via Balticos pabaigtuvių datai nes piečiausiai sekcijai už Lomžos (Podborne - Śniadowo) statybų leidimas vis dar neišduotas. Įdomiausia, kad vidurinėje sekcijoj tarp šių dviejų (Śniadowo - Łomża Południe) jau liejamas asvaltas bet naudos iš jos mažai, kol kitos dvi nebus pabaigtos. Šansas Lietuvai šiek tiek prisivyt.
Google maps kaikuriose vietose atnaujino palydovines nuotraukas ir jau gan aiškiai galima matyt būsimos Via Balticos kontūrus.
Buvo tik laiko klausimas kada tai įvyks. Dėl piečiausios sekcijos tai ar nebus taip kad delsiama su leidimu būtent dėl Lomžos aplinkkelio, kad bent šiek tiek sumažinti S61 patrauklumą iki kol bus pilnai pabaigtas kelias.
Sekcija oficialiai perduota rangovui TOTO ir panašu, kad prasidėjo realūs paruošiamieji darbai - matavimai, žymėjimai, pavojingų objektų paieška (nesprogę sviediniai, minos ir t.t.), medžių kirtimas
GDDKiA prametė TOTO ir dabar ieškos naujo rangovo. Panašu, kad dėl viso šito sugaišta papildomi metai ar pusantrų. Galbūt tas neturės didelės įtakos visos lenkiškos Via Balticos pabaigtuvių datai nes piečiausiai sekcijai už Lomžos (Podborne - Śniadowo) statybų leidimas vis dar neišduotas. Įdomiausia, kad vidurinėje sekcijoj tarp šių dviejų (Śniadowo - Łomża Południe) jau liejamas asvaltas bet naudos iš jos mažai, kol kitos dvi nebus pabaigtos. Šansas Lietuvai šiek tiek prisivyt.
Google maps kaikuriose vietose atnaujino palydovines nuotraukas ir jau gan aiškiai galima matyt būsimos Via Balticos kontūrus.
S61 atkarpoje Stawiski-Lomža vyksta intensyvūs darbai net sekmadieniais, greitis 40-50 patartina tą vietą aplenkti. Sakyčiau maršrutas per Lomžą kol kas nepatartinas
Kaip jau buvo skelbta, Lenkijoje nugriautas Budzisko pasienio posto muitinės pastatas. Taip pat prasidėjo Via Baltikos tiesimas (dar iki muitinės pastato nugriovimo). Darbai vyksta praktiškai nuo pat sienos su Lietuva. Šipliškė apeinama iš rytų pusės.
Lomžos aplinkelio šiaurinei daliai pagaliau išduotas leidimas, bet kaip themanual ir minėjo, panašu, kad yra abejonių dėl italų rangovo TOTO. Kaip skelbia GDDKiA 13km atkarpa turėtų būti baigta iki 2023 metų pavasario. Nors to pačio TOTO svetainėj rašo, kad statyba užtruks 37 mėnesius, bet tas straipsnis iš 2018m, kai tik buvo pasirašytas kontraktas, tai galbūt įskaičiuotas laikas kurio buvo tikimasi, kad reikės leidimui gaut arba projektavimui. Vienas iš įdomesnių aspektų šioje sekcijoje yra 1.2km ilgio tiltas per Narevo slėnį
Sekcija oficialiai perduota rangovui TOTO ir panašu, kad prasidėjo realūs paruošiamieji darbai - matavimai, žymėjimai, pavojingų objektų paieška (nesprogę sviediniai, minos ir t.t.), medžių kirtimas
Lomžos aplinkelio šiaurinei daliai pagaliau išduotas leidimas, bet kaip themanual ir minėjo, panašu, kad yra abejonių dėl italų rangovo TOTO. Kaip skelbia GDDKiA 13km atkarpa turėtų būti baigta iki 2023 metų pavasario. Nors to pačio TOTO svetainėj rašo, kad statyba užtruks 37 mėnesius, bet tas straipsnis iš 2018m, kai tik buvo pasirašytas kontraktas, tai galbūt įskaičiuotas laikas kurio buvo tikimasi, kad reikės leidimui gaut arba projektavimui. Vienas iš įdomesnių aspektų šioje sekcijoje yra 1.2km ilgio tiltas per Narevo slėnį
Smagu matyti Lenkų darbų planą, kuriame nuo Lietuvos sienos iki Varšuvos autostarda numatoma 22 metų gale
Yra dvi atkarpos, kurios bus baigtos geriausiu atveju 2023 metais, tiksli planuojama data paaiškės kai bus išduoti statybų leidimai. Vieną iš jų (Lomžos aplinkkelio šiaurinę dalį) vis dar gaubia nežinia, yra nemenka tikimybė kad ten per naują reikės skelbti konkursą, jeigu rangovas teps slides. Bent jau taip buvo kalbama iki pandemijos, gal netyčia būtent ji ir išgelbės tą atkarpą suteikdama rangovui daugiau paskatos imtis darbų (jeigu kaip nors netikėtai nebankrutuos).
GDDKiA paskelbė lenkiškos Via Balticos statybų progreso updeitą savo svetainėj. Ačiū vienam Skyscraper City forumo nariui kuris viską susumavo:
Podborne - Śniadowo - rugsėjo 12 pateiktas prašymas gauti ZRID (statybų leidimas) Śniadowo - Łomża Południe - atlikta virš 60% darbų Łomża Południe - Łomża West - atlikta virš 25% darbų Łomża West - Kolno - ZRID tikimasi gauti spalio pabaigoj Kolno Junction - Stawiski - atlikta apie 43% darbų Stawiski - Szczuczyn - atlikta 56.4% darbų Szczuczyn - Ełk Południe - atlikta virš 30% darbų Ełk Południe - Wysokie - ZRID gautas rugsėjo pabaigoj, darbai oficialiai prasidėjo prieš kelias dienas Wysokie - Raczki- atlikta apie 54% darbų Suwałki - Budzisko - atlikta apie 24% darbų
Komentuoti: