Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo, Suvalkų ir Lomžos aplinkkeliai [E67/ S8-S61]

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • zanaz
    replied
    Šviežias video



    Like and suscribe autorių

    Komentuoti:


  • bigfan
    replied

    Buvo pasirašyta sutartis dėl greitkelio S61 13 kilometrų atkarpos statybos Łomža West-Kolno. Kalbama apie Lomžos aplinkkelį ir atkarpą, jungiančią jį su Kolno sankryža. Visas kelias turi būti pravažiuojamas 2025 m., o 2024 m. viduryje tikimasi riboto privažiavimo eismui.





    S61 Via Baltica Łomża West-Kolno: pirmoji sankryža per 9 mėnesius

    Rangovas neturi daug laiko, nes per 9 mėnesius nuo sutarties pasirašymo (neįskaitant žiemos laikotarpio) turi pastatyti ir eksploatuoti Lomžos Zachod sankryžą, kuri leis patekti ir į jau pastatytą ruožą S61 Łomża Południe - Łomża. Zachód. Pagal tvarkaraštį šis epizodas turėtų pasirodyti 2023 m. gegužės mėn.
    Savo ruožtu naujai nutiesta trasa vairuotojams iš dalies bus atidaryta 2024 m. viduryje, o tai reiškia, kad tuomet vairuotojai turės vieną S61 važiuojamąją dalį. Jau tada tranzitas, kuris dabar vyksta per Lomžą, turėtų vykti iš dalies atviru keliu. Visa S61 Łomża West-Kolno atkarpa turi būti atidaryta 2025 m


    Komentuoti:


  • bigfan
    replied
    Antroji Lomžos aplinkkelio dalis yra vienintelė nestatoma Via Baltik atkarpa. Vis dar laukiame, kol bus pasirašyta sutartis su naujuoju rangovu. Kada bus galima? Apie tai Rafałas Malinowskis, Nacionalinės kelių ir greitkelių generalinio direktorato Balstogės skyriaus atstovas:
    – Čia dar kartą pasirenkame rangovą. Iki balandžio 4 d., tai yra laiku, apeliacijų nebuvo gauta. Vis dar vyksta Viešųjų pirkimų tarnybos prezidento kontrolė, todėl tikimės, kad iki gegužės 20 dienos pasirašysime sutartį su nauju rangovu.

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Tikėkimės trečias kartas nemeluos...

    Komentuoti:


  • bigfan
    replied
    Greitkelis S61: pasirinktas trečias Lomžos aplinkkelio rangovas.

    Nacionalinių kelių ir greitkelių generalinis direktoratas (GDDKiA) atrinko geriausią pasiūlymą tiesti Lomžos aplinkkelį palei greitkelį S61. Tai dar vienas rangovas, pasirinktas antrajame konkurse.

    • Trasoje bus trys kelių sankryžos ir 1200 metrų ilgio tiltas per Narew.
    • Kelias bus atidarytas 2025 m. gegužę, tačiau vienas kelias turi būti baigtas iki 2024 m. vidurio.
    • Pirmoji užduotis – pastatyti Lomžos vakarų sankryžą
    Užduočiai atlikti buvo atrinktas „Intercor“ ir įvertino ją 713,4 mln. PLN. S61 atkarpa tarp Lomžos Zachod sankryžos ir Kolno sankryžos bus beveik 13 km ilgio. Trasoje bus nutiestas tiltas per Narevo upę.

    Du konkursai

    Pirmajame konkurse už projekto įgyvendinimą buvo atsakinga italų įmonė TOTO (pasiūlymo kaina – 525,6 mln. PLN). Įmonė atliko didžiąją dalį projektavimo darbų ir 2020-11-12 gavo leidimą investuoti į kelią (ZRID). Statybos etape pažangos nebuvo, darbai nebuvo pradėti. 2021 m. gegužę2 GDDKiA išsiskyrė su rangovu, o liepos 23 d. paskelbė dar vieną konkursą.

    Šį kartą nugalėtoju tapo NDI (lyderis), NDI Sopot ir B4 konsorciumas, pateikęs pasiūlymą už 660 mln. PLN. Bet vėl kilo problemų. Rangovas turėjo pademonstruoti daugiau nei 200 mln. PLN vertės GP dviejų važiuojamųjų dalių Tuo tikslu jis rėmėsi vadinamojo pareiškimu išteklius teikiantis subjektas – Kazachstano įmonė „Sine Midas Stroy“. Tačiau 2022 metų sausio 12 dieną ji atšaukė savo pareiškimą dėl karo padėties įvedimo Kazachstane.


    Šaltinis: GDDKiA
    Esant tokiai situacijai, GDDKiA atšaukė šio pasiūlymo pasirinkimą. Keturioms įmonėms (Intercor, Budimex, Polaqua ir Strabag) pratęsus pasiūlymo galiojimo laiką, dokumentai buvo iš naujo išanalizuoti ir šį kartą buvo pasirinkta Zawiercie įmonė Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor.

    Trečias atlikėjas


    Keturi iš septynių konkurse dalyvavusių rangovų pratęsė pasiūlymo galiojimo laiką. Tai buvo įmonės: Intercor, Budimex, Polaqua ir Strabag. Esant tokiai situacijai, GDDKiA nusprendė ištirti kitą aukščiausiai įvertintą pasiūlymą. Likę dalyviai dar gali apskųsti, o jei to nepateiks, gegužę bus pasirašyta sutartis.
    Užduotį – projektavimo, ZRID ir statybos darbus – atlikti per 30 mėnesių nuo sutarties pasirašymo (neįskaitant trijų mėnesių žiemos laikotarpių lauko darbų metu). Esant tokiai situacijai, Lomžos aplinkkelis bus atidarytas 2025 m. gegužę. Anksčiau bus pradėta eksploatuoti Lomžos vakarinė sankryža (per dvylika mėnesių, atsižvelgiant į žiemos laikotarpį). Prie jos bus prijungta atkarpa Lomža Południe-Lomża Vakarų. 2024 m. viduryje viena viso maršruto juosta turi būti pravažiuojama.


    Tiltas per žemupį Narew ir trys kelių sankryžos

    13 kilometrų trasoje bus nutiestos trys sankryžos – Lomžos Zachodas, Nowogród ir Lomža Północ, taip pat 1200 m ilgio tiltas per Narew slėnį. Taip pat planuojama nutiesti papildomus važiuojamuosius kelius, šaligatvius, pėsčiųjų ir dviračių takus, dviračių takus ir praėjimus gyvūnams. Bus sumontuoti akustiniai ir nuo akinimo apsaugantys ekranai bei valymo įrenginiai, tokie kaip separatoriai.
    Nuo Lomžos Północ sankryžos iki Elžbiecino bus nutiesta 7 km ilgio DK64 atkarpa. Tai bus viena važiuojamoji dalis su dviem žiedinėmis sankryžomis Marianowo DK61 ir DK64 sankryžoje netoli Elžbiecino.
    Paskutinis taisė bigfan; 2022.04.01, 10:02.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Pora paskutinių kilometrų iki pasienio, jau lyg ir gabaliuku naujos trasos eismas vyksta




    Komentuoti:


  • bigfan
    replied

    Pagrindinė Lomžos aplinkkelio dalis be rangovo


    Portalas mylomza.pl

    Pagrindinė Lomžos aplinkkelio dalis lieka be rangovo. Kelių ir greitkelių generalinė direkcija konkurse atšaukė geriausio pasiūlymo atranką. Byla yra susijusi su 13 kilometrų greitkelio S61 atkarpa nuo Łomża Zachód sankryžos iki Kolno sankryžos su tiltu per Narew.

    Palankiausią pasiūlymą trūkstamos Lomžos aplinkkelio dalies statybai pateikė NDI (vadovas), NDI SOPOT ir B4 (partneriai) konsorciumas, įvertinęs užduotį maždaug 660 mln. PLN. Dabar paaiškėjo, kad atrankos aktas buvo atšauktas.
    – Šių metų sausio 21 dieną atšaukėme praėjusių metų gruodžio 15 dieną rinktą naudingiausio pasiūlymo atranką, tai yra NDI konsorciumo atranką. Tokio sprendimo priežastis – įmonės pasitraukimas iš Kazachstano, kuri pagal anksčiau pateiktą deklaraciją savo išteklius suteikė konsorciumui . Konkurso procedūros tęsiamos – informavo Rafałas Malinowskis iš GDDKiA Balstogės filialo.




    Komentuoti:


  • bigfan
    replied

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Po beveik 15 mėnesių svarstymo paskutiniai likusiai Via Balticos sekcijai Podbor - Śniadowo išduotas ZRID. https://www.gov.pl/web/gddkia-bialys...go-odcinka-s61

    Per kelias ateinančias dienas statybų aikštelė bus perduota rangovui Polaqua (sutartis su prieš tai buvusiu Ispanų Rubau nutraukta 2019 gegužę). Nariai ScysrapperCity šneka, kad rangovas jau pradėjo mobilizaciją ir kitus paruošiamuosius darbus kaip aikštelės įrengimas ir statybinių medžiagų susivežimas. Žiemą vargu ar jiem pavyks daug nuveikti, greičiausiai nebent prasidės trasos valymas - medžių kirtimas, įvairių objektų griovimas, ir tt. Pagal programą darbai turėtų būti baigti per du metus. Gal ir realu...

    Naujas Lomžos aplinkelio rangovas turėjo būt pasirinktas iki Lapkričio pabaigos. Jeigu gerai pamenu vokai su pasiūlymais buvo atplėšti dar rugsėjį, bet turbūt derybos su potencialiais rangovais užtruko.

    Spėčiau, kad jeigu nebūtų problemų su rangovais ir pandemija vėliausiai iki kitų metų pabaigos visa Via Baltika jau būtų pilnai atiduota naudojimui.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
    Pimas betonas Suvalkai - Budzinsko
    Tik man akis bado ta n raidė, čia keletą kartų citatose pakartota. Budzisko, lietuviškai Būdiškės.
    Paskutinis taisė alga; 2021.11.30, 11:29. Priežastis: rašyba

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
    Pimas betonas Suvalkai - Budzinsko
    O dabar jau ir asfaltas

    http://s61-suwalkibudzisko.pl/node/306

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Parašė Jokub Rodyti pranešimą
    Kada atidaro jau šį ruožą Knoten Wysokie – Knoten Raczki? Turėjo atidaryti rugpjūtį, bet iki šiol dar neatidarė...
    Panašu, kad tik kosmetiniai darbai belikę tokie kaip linijas subraižyt ir tvoras nuo gyvūnų baigt tvert. http://s61-wysokie-raczki.pl/content...021-07-11-2021

    Bet kaip Sula ir sakė, atidarymas iš esmės mažai ką keičia važiuojant į Varšuvos pusę, bet gal kažkiek sutrumpės kelionė į Gdanską.

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    Duomenys pagal 2021-11-10.
    Click image for larger version

Name:	F53AB271-8123-4221-AB7B-118598C57214.png
Views:	4541
Size:	1,92 MB
ID:	1928450

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Jokub Rodyti pranešimą
    Kada atidaro jau šį ruožą Knoten Wysokie – Knoten Raczki? Turėjo atidaryti rugpjūtį, bet iki šiol dar neatidarė...
    Tai kad iki šių metų galo turėtų atidaryti (pradiniai planai jau seniai koreguoti). Bet kas iš to, jeigu Elko atkarpa bus tik kitąmet gal vasarą.

    Įdomiau, ar spės Budzisko-Suvalkai iki kitų metų galo pastatyti.

    Komentuoti:


  • Jokub
    replied
    Kada atidaro jau šį ruožą Knoten Wysokie – Knoten Raczki? Turėjo atidaryti rugpjūtį, bet iki šiol dar neatidarė...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Ties Lomža ten pas juos kažkas su konkursais užstrigo. Deja, tikriausiai, dar porą metų teks palaukti.

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
    Pimas betonas Suvalkai - Budzinsko
    O video apie Lomžą????

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Pimas betonas Suvalkai - Budzinsko

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Vakar teko pralėkt naujais ruožais abipus Lomžos. Kelionių automobiliu į vakarus ateitis šviesi!

    Važiuojant link Lietuvos, po Lomžos reikia nepraleisti išsukimo naujam žieduke prieš Kisielnica, kitaip teks ilgai važiuot dubliuojančiu 61 keliu ir varvint seilę į greitkelį, kuris taip arti ir toks nepasiekiamas. Išsukimas dar tinkamai nepaženklintas.

    Google apie šituos naujus greitkelio ruožus dar nežino, o pagal laiką maršrutai pro Lomžą ir per Knyszyn–Tykocin daugmaž vienodos trukmės. Manau, dabar pro Lomžą pasidarė vienareikšmiškai greitesnis, laikas pamiršt turizmus pro tuos Tykocino grindinius, vatikanus ir trakų pilis.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • bigfan
    replied
    Nuo pirmadienio, rugpjūčio 9 d., Vairuotojai gali naudotis naująja 35 kilometrų atkarpa S61 dviguboje važiuojamojoje dalyje į šiaurę nuo Lomžos. Atkarpa eina nuo Kolno sankryžos iki aplinkkelio Stawiska. Kartu su praėjusiais metais baigta antra Ščuczyno aplinkkelio važiuojamąja dalimi ir Stawiska aplinkkelio fragmentu, kelio žemėlapyje turime 44 km ilgio, nepertraukiamą S61 kelio atkarpą.


    Express S61 iš Lomžos į Szczuczyn
    Abu ruožai nuo Kolno sankryžos iki Stawisk ir nuo Stawiska iki Szczuczyn buvo pradėti statyti vienu metu. Sutartys buvo pasirašytos 2017 m. Spalio pabaigoje. Pasibaigus projektavimo darbams ir gavus leidimą priimti sprendimą dėl kelių investicijų (ZRID), rangovai pradėjo lauko darbus. Sekcijos S61 Stawiski - Szczuczyn rangovas buvo „Budimex“, darbai pradėti 2019 m. Rugsėjo pradžioje. Kolno - Stawiski sankryžos rangovas buvo „Strabag“, statybos darbai pradėti 2019 m. Spalio mėn.






    S61 greitkelio Lomža - Ščucinas žemėlapis, eismui atviros atkarpos. Žemėlapis: GDDKIA


    Pirmosios transporto priemonės ruože Stawiski - Szczuczyn pasirodė liepos 20 d. (Vis dar su laikinu eismo organizavimu), o nuo rugpjūčio 9 d. - Kolno - Stawiski ruože. Nuo pirmadienio (rugpjūčio 9 d.) Atkarpoje „Stawiski - Szczuczyn“ galioja nuolatinė eismo organizavimo sistema, kurios dėka vairuotojai be jokių problemų galės naudotis visais greitkelio
    parametrais.
    Abiejose atkarpose yra cemento betono keliai. Kiekvienoje yra dvi 3,5 m pločio juostos ir 2,5 m avarinė eismo juosta. Jie pritaikyti intensyviausiam eismui (KR7 kategorija), o leistina apkrova yra 11,5 tonos ašiai. Abiejuose ruožuose pastatyti du keleivių aptarnavimo taškai (MOP). Górki Zachód ir Górki Wschód sankryžoje Kolno - Stawiski, taip pat Zabiele Zachód ir Zbiele Wschód ruože Stawiski - Szczuczyn.

    GDDKIA www.gov.pl

    Komentuoti:

Working...
X