Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo, Suvalkų ir Lomžos aplinkkeliai [E67/ S8-S61]

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Jokub
    replied
    Kada atidaro jau šį ruožą Knoten Wysokie – Knoten Raczki? Turėjo atidaryti rugpjūtį, bet iki šiol dar neatidarė...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Ties Lomža ten pas juos kažkas su konkursais užstrigo. Deja, tikriausiai, dar porą metų teks palaukti.

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
    Pimas betonas Suvalkai - Budzinsko
    O video apie Lomžą????

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Pimas betonas Suvalkai - Budzinsko

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Vakar teko pralėkt naujais ruožais abipus Lomžos. Kelionių automobiliu į vakarus ateitis šviesi!

    Važiuojant link Lietuvos, po Lomžos reikia nepraleisti išsukimo naujam žieduke prieš Kisielnica, kitaip teks ilgai važiuot dubliuojančiu 61 keliu ir varvint seilę į greitkelį, kuris taip arti ir toks nepasiekiamas. Išsukimas dar tinkamai nepaženklintas.

    Google apie šituos naujus greitkelio ruožus dar nežino, o pagal laiką maršrutai pro Lomžą ir per Knyszyn–Tykocin daugmaž vienodos trukmės. Manau, dabar pro Lomžą pasidarė vienareikšmiškai greitesnis, laikas pamiršt turizmus pro tuos Tykocino grindinius, vatikanus ir trakų pilis.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • bigfan
    replied
    Nuo pirmadienio, rugpjūčio 9 d., Vairuotojai gali naudotis naująja 35 kilometrų atkarpa S61 dviguboje važiuojamojoje dalyje į šiaurę nuo Lomžos. Atkarpa eina nuo Kolno sankryžos iki aplinkkelio Stawiska. Kartu su praėjusiais metais baigta antra Ščuczyno aplinkkelio važiuojamąja dalimi ir Stawiska aplinkkelio fragmentu, kelio žemėlapyje turime 44 km ilgio, nepertraukiamą S61 kelio atkarpą.


    Express S61 iš Lomžos į Szczuczyn
    Abu ruožai nuo Kolno sankryžos iki Stawisk ir nuo Stawiska iki Szczuczyn buvo pradėti statyti vienu metu. Sutartys buvo pasirašytos 2017 m. Spalio pabaigoje. Pasibaigus projektavimo darbams ir gavus leidimą priimti sprendimą dėl kelių investicijų (ZRID), rangovai pradėjo lauko darbus. Sekcijos S61 Stawiski - Szczuczyn rangovas buvo „Budimex“, darbai pradėti 2019 m. Rugsėjo pradžioje. Kolno - Stawiski sankryžos rangovas buvo „Strabag“, statybos darbai pradėti 2019 m. Spalio mėn.






    S61 greitkelio Lomža - Ščucinas žemėlapis, eismui atviros atkarpos. Žemėlapis: GDDKIA


    Pirmosios transporto priemonės ruože Stawiski - Szczuczyn pasirodė liepos 20 d. (Vis dar su laikinu eismo organizavimu), o nuo rugpjūčio 9 d. - Kolno - Stawiski ruože. Nuo pirmadienio (rugpjūčio 9 d.) Atkarpoje „Stawiski - Szczuczyn“ galioja nuolatinė eismo organizavimo sistema, kurios dėka vairuotojai be jokių problemų galės naudotis visais greitkelio
    parametrais.
    Abiejose atkarpose yra cemento betono keliai. Kiekvienoje yra dvi 3,5 m pločio juostos ir 2,5 m avarinė eismo juosta. Jie pritaikyti intensyviausiam eismui (KR7 kategorija), o leistina apkrova yra 11,5 tonos ašiai. Abiejuose ruožuose pastatyti du keleivių aptarnavimo taškai (MOP). Górki Zachód ir Górki Wschód sankryžoje Kolno - Stawiski, taip pat Zabiele Zachód ir Zbiele Wschód ruože Stawiski - Szczuczyn.

    GDDKIA www.gov.pl

    Komentuoti:


  • bigfan
    replied
    „Via Baltica“ - daugiau kilometrų vairuotojams

    Kitą pirmadienį, rugpjūčio 9 d., Vairuotojams suteiksime beveik 35 km dviejų važiuojamosios dalies greitkelio S61, nuo Kolno sankryžos per antrąjį Stawiska aplinkkelio kelią ir dar vieną naują ruožą iki Ščuczyno aplinkkelio.

    Komentuoti:


  • bigfan
    replied
    S61 Łomża aplinkkelis - antrasis konkursas





    Naujo rangovo užduotis bus užbaigti anksčiau užbaigtų projektų projektavimą ir optimizavimą, įskaitant greitkelio S61 su valstybiniu keliu Nr. 64 ir visos infrastruktūros statybą, leidimo užimti naudojimą ir naujos eksploatacijos dalies užsakymą. greitkelis S61 ir valstybinis kelias Nr. 64.

    Rangovas, kuris atsisakė statyti

    Investiciją nuo 2018 m. Spalio 31 d. „Projektj i build“ sistemoje atliko Italijos bendrovė „TOTO“. Rangovas iki šiol parengė dokumentus, reikalingus ZRID sprendimui gauti, pateikė paraišką, o Palenkės vaivadija lapkričio mėnesį paskelbė sprendimą dėl ZRID. 2020 m. 12 d. Tačiau tada rangovas nepadarė jokios pažangos rengdamas darbų frontą ir, nepaisant dviejų paskesnių kvietimų pradėti konkrečiai nurodytus darbus, darbai nebuvo pradėti. Todėl šių metų gegužės 14 dieną GDDKiA paskelbė apie ketinimą atsisakyti sutarties, o gegužės pabaigoje galutinai nuo jos atsisakė.

    Naujas konkursas - terminai ...

    Naujame konkurse GDDKiA reikalauja, kad projektavimo darbai (optimizuojant ir įgyvendinant trūkstamus projektus) ir darbai kartu su sprendimu dėl leidimo naudoti būtų atlikti ne vėliau kaip per 30 mėnesių nuo projekto sudarymo dienos. sutartis. Į projektavimo laiką įtraukiami žiemos laikotarpiai (ty nuo gruodžio 16 d. Iki kovo 15 d.), Tačiau jie neįtraukiami į darbų etapą. Ne kainos kriterijai apima galimybė sutrumpinti užduoties atlikimo terminą daugiausiai 3 mėnesiais, už kuriuos skiriami papildomi balai.

    … sąlygos

    Tačiau tarp konkurso sąlygų yra keli sutarties įvykdymo lūžiai, vadinamieji etapai. Vienas iš jų yra - darbų atlikimas ir GDDKiA, kaip investuotojo, vardu ir naudai gauti visi įstatymų reikalaujami sprendimai, leidžiantys numatyti bent vieną S61 kelio važiuojamąją dalį (1x2 atkarpa) palei viso pagrindinio maršruto ilgio per 18 mėnesių nuo sutarties pasirašymo.
    Kitas svarbus etapas yra pradžia, vykdymas ir leidimo naudotis Lomża Zachód sankryža naudojimas per 9 mėnesius nuo sutarties pasirašymo dienos. Tai leis kuo greičiau sujungti gretimą greitkelio S61 Lomża Południe - Łomża Zachód atkarpą (kuri bus parengta 2022 m. Kovo mėn.) Su esamu valstybiniu keliu Nr. 61.
    Manome, kad konkursas bus sudarytas iki šių metų pabaigos, o sutartis bus pasirašyta pirmaisiais kitų metų mėnesiais.


    Aplinkkelis su „eski“ parametrais


    Lomžos vakarinė atkarpa - Kolno sankryža, kuri yra pagrindinė Lomžos aplinkkelio dalis, bus 12,92 kilometro ilgio ir bus nutiesta kaip dvigubos magistralės greitkelis su dviem juostomis kiekviena kryptimi, dangos tipą pasirinks rangovas. .
    Investicija taip pat apima papildomų kelių, šaligatvių, pėsčiųjų ir dviračių trasų, dviračių takų, taip pat aplinkos apsaugos priemonių (akustinių ir priešpindžio ekranų, valymo įrenginių (separatorių) ar gyvūnų perėjų) tiesimą. Čia bus pastatytos trys kelių sankryžos: Łomża Zachód, Nowogród ir Łomża Północ bei naujas, 1 200 metrų ilgio tiltas per Narevo slėnį.
    Užduotis taip pat apims vienos kelio valstybinės reikšmės kelio Nr. 64 ruožo ruože nuo Łomża Północ sankryžos iki Elżbiecin, 6,96 km ilgio, tiesimą. Valstybinio kelio Nr. 64 ruože bus viena važiuojamoji dalis, sankryžos žiedinių sankryžų pavidalu su esamu valstybiniu keliu Nr. 61 Marianowo rajone ir su esamu valstybiniu keliu Nr. 64 netoli Elżbiecino. Rangovas pasirinks paviršiaus tipą.
    Dėl miesto aplinkkelio statybos padidės eismo saugumas ir Lomžos gyventojų gyvenimo kokybė, per kurią šiandieninis centras visą tranzitinį eismą veda link Baltijos šalių ir Rusijos (Kaliningrado sritis).


    Pagrindinis epizodas - kelių eismas 2023 m. Gruodžio mėn

    Greitkelio S61 statyba yra svarbi investicija ne tik į Lenkijos kelių tinklą, bet ir turi europinę reikšmę - jungdamasis prie S8 greitkelio Vroclavas - Varšuva - Balstogė, jis sudaro tarptautinį transporto koridorių „Via Baltica“. Galų gale jis perims tranzito srautą tarp Baltijos valstybių ir Vakarų Europos.
    Būtent greita ir efektyvi S61 ruožo, kuris yra Lomžos aplinkkelis, statyba leis „Via Baltice“ eismui - nuo 2023 m. Gruodžio mėn. - vykti be didelių problemų per visą jo ilgį. Antrosios važiuojamosios dalies tiesimas ir ruožo nuo Łomża Zachód sankryžos iki Kolno sankryžos pabaiga vyks 2024 m.

    „S61 Łomża West – Kolno“, taip pat likusių atkarpų tarp Podbórz ir Stawiska, įgyvendinimas yra bendrai finansuojamas iš Europos Sąjungos fondų pagal Infrastruktūros ir aplinkos veiksmų programą.


    Komentuoti:


  • bigfan
    replied
    Vis dar su apribojimais, tačiau 18 km greitkelio Stawiski-Szczuczyn S61 „Via Baltica“ ruožas vairuotojams buvo prieinamas antradienį.

    Dabar vairuotojai gali važiuoti nutiestais keliais, kurių greitis yra 70 km / h. Šio judėjimo įvedimas buvo įmanomas kaip techninių pakeitimų, susijusių su kitu vis dar vykdomo darbo etapu, dalis.



    „Planuojant eismą bus galima atlikti paskutinius darbus, tokius kaip tvorų, užtvarų sujungimas ir šalutinių bei aptarnaujamų kelių, kuriais iki šiol vyko eismas, paviršiaus dangos įrengimas“, - pranešė GDDKiA.
    Kelininkai taip pat primena, kad ši S61 atkarpa bus visiškai eksploatuojama artimiausiomis savaitėmis.
    "Prieiga prie visos S klasės kelio atkarpos ir greičio apribojimo panaikinimas iki 70 km / h planuojamas liepos ir rugpjūčio mėnesio posūkyje kartu su kaimyninės atkarpos S61 Kolno - Stawiski atidarymu. Tada vairuotojai iš Kolno sankryžos, į šiaurę nuo Lomžos, iki Ščuczyno aplinkkelio pabaigos įveiks iš viso beveik 44 km greitkelio “, - informavo Nacionalinių kelių ir greitkelių generalinis direktoratas.
    Kelininkai taip pat informuoja, kad vietovėse ruože Stawiski-Szczuczyn vis dar gali būti vietiniai vienos juostos susiaurėjimai, jie ragina būti atsargiems ir laikytis greičio apribojimų.

    Click image for larger version

Name:	00000000000.jpg
Views:	5550
Size:	104,0 kB
ID:	1900183
    Paskutinis taisė bigfan; 2021.07.21, 08:29.

    Komentuoti:


  • bigfan
    replied
    2021 m. Liepos 14 d. Bus pradėta eksploatuoti 17 kilometrų atkarpa S61 nuo Śniadowo iki Łomża Południe.

    Tai 17 km ilgio dvigubos kelio greitkelis su dviem juostomis kiekviename kelyje. Paviršius pagamintas iš cementbetonio.


    Kiti S61 ruožai (34 km) bus pradėti eksploatuoti 2021 m. Liepos mėn.

    Paskutinis taisė bigfan; 2021.07.14, 09:47.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Lenkai neatostogauja
    S61 Suwałki - Budzisko
    Ačiū už nuorodą.









    https://www.youtube.com/watch?v=J5ZBwKQ2jjc

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Lenkai neatostogauja

    S61 Suwałki - Budzisko
    2021.06.29
    https://www.youtube.com/watch?v=J5ZBwKQ2jjc
    Paskutinis taisė Romas; 2021.07.05, 07:47. Priežastis: Pridėtas pavadinimas

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą

    GDDKiA prametė TOTO ir dabar ieškos naujo rangovo. Panašu, kad dėl viso šito sugaišta papildomi metai ar pusantrų. Galbūt tas neturės didelės įtakos visos lenkiškos Via Balticos pabaigtuvių datai nes piečiausiai sekcijai už Lomžos (Podborne - Śniadowo) statybų leidimas vis dar neišduotas. Įdomiausia, kad vidurinėje sekcijoj tarp šių dviejų (Śniadowo - Łomża Południe) jau liejamas asvaltas bet naudos iš jos mažai, kol kitos dvi nebus pabaigtos. Šansas Lietuvai šiek tiek prisivyt.

    Google maps kaikuriose vietose atnaujino palydovines nuotraukas ir jau gan aiškiai galima matyt būsimos Via Balticos kontūrus.
    Vietinis Lomžos portalas 4lomza rašo, kad konkursas naujam rangovui turėtų būti paskelbtas dar birželį bet sutartį tikimasi pasirašyti tik kitų metų pirmą ketvirtį. Darau išvadą, kad darbai greičiausiai prasidės iškart po žiemos pertraukos. Kovą lankydamasis Via Baltica statybų aikštelėj Lenkijos infrastruktūros ir statybos ministras Adamczyk (greičiausiai ekvivalentas LT susisiekimo ministrui) kalbėjo, kad 2023 metais visa naujoji Via Baltica jau turėtų būti pravažiuojama. ''Valdžios koridoriuose'' kalbama, kad toks punktas gali būti įtrauktas ir į sutartytį su nauju rangovu. Man atrodo, kad čia labiau drambliuko svajonės, o kaip portalas ir pabrėžia ''pravažiuojama'' yra gana sunkiai apibrėžiama sąlyga žinant, kad toje sekcijoje turės būti pastatytas ir naujas tiltas per Narevą. Taip par skelbiama kad vėliausiai iki liepos vidurio bus atidaryta sekcija už Lomžos (Łomża Południe - Śniadowo) kur liko tik kosmetiniai darbai bet kaip jau rašiau mano supratimu tranzitiniam eismui iš jos naudos daug nebus kol nebus. Taip pat tikimasi, kad rudens pradžioje, o gal net vasaros pabaigoje naudojimui atiduoti kitas dvi sekcijas tarp Lomžos ir Szczuczyno.

    O čia visa neblogas youtube kanalas apie darbus arčiau namų kurie lietuviam turbūt aktualesni

    https://www.youtube.com/channel/UCpX...w_-N_iQ/videos



    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą

    GDDKiA prametė TOTO ir dabar ieškos naujo rangovo. Panašu, kad dėl viso šito sugaišta papildomi metai ar pusantrų. Galbūt tas neturės didelės įtakos visos lenkiškos Via Balticos pabaigtuvių datai nes piečiausiai sekcijai už Lomžos (Podborne - Śniadowo) statybų leidimas vis dar neišduotas. Įdomiausia, kad vidurinėje sekcijoj tarp šių dviejų (Śniadowo - Łomża Południe) jau liejamas asvaltas bet naudos iš jos mažai, kol kitos dvi nebus pabaigtos. Šansas Lietuvai šiek tiek prisivyt.

    Google maps kaikuriose vietose atnaujino palydovines nuotraukas ir jau gan aiškiai galima matyt būsimos Via Balticos kontūrus.
    Buvo tik laiko klausimas kada tai įvyks. Dėl piečiausios sekcijos tai ar nebus taip kad delsiama su leidimu būtent dėl Lomžos aplinkkelio, kad bent šiek tiek sumažinti S61 patrauklumą iki kol bus pilnai pabaigtas kelias.

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą

    Sekcija oficialiai perduota rangovui TOTO ir panašu, kad prasidėjo realūs paruošiamieji darbai - matavimai, žymėjimai, pavojingų objektų paieška (nesprogę sviediniai, minos ir t.t.), medžių kirtimas

    https://www.4lomza.pl/index.php?wiad=57719
    GDDKiA prametė TOTO ir dabar ieškos naujo rangovo. Panašu, kad dėl viso šito sugaišta papildomi metai ar pusantrų. Galbūt tas neturės didelės įtakos visos lenkiškos Via Balticos pabaigtuvių datai nes piečiausiai sekcijai už Lomžos (Podborne - Śniadowo) statybų leidimas vis dar neišduotas. Įdomiausia, kad vidurinėje sekcijoj tarp šių dviejų (Śniadowo - Łomża Południe) jau liejamas asvaltas bet naudos iš jos mažai, kol kitos dvi nebus pabaigtos. Šansas Lietuvai šiek tiek prisivyt.

    Google maps kaikuriose vietose atnaujino palydovines nuotraukas ir jau gan aiškiai galima matyt būsimos Via Balticos kontūrus.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    S61 Suwałki-Budzisko

    https://www.youtube.com/watch?v=kmHEBqjw85s

    Komentuoti:


  • GoGreen
    replied
    Labas,nuo 3 minutes situacija pasienyje https://www.youtube.com/watch?v=pC8SDrEPGaw

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    S61 atkarpoje Stawiski-Lomža vyksta intensyvūs darbai net sekmadieniais, greitis 40-50 patartina tą vietą aplenkti. Sakyčiau maršrutas per Lomžą kol kas nepatartinas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaip jau buvo skelbta, Lenkijoje nugriautas Budzisko pasienio posto muitinės pastatas. Taip pat prasidėjo Via Baltikos tiesimas (dar iki muitinės pastato nugriovimo). Darbai vyksta praktiškai nuo pat sienos su Lietuva. Šipliškė apeinama iš rytų pusės.

    Komentuoti:


  • Luckeris
    replied
    Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
    Lomžos aplinkelio šiaurinei daliai pagaliau išduotas leidimas, bet kaip themanual ir minėjo, panašu, kad yra abejonių dėl italų rangovo TOTO. Kaip skelbia GDDKiA 13km atkarpa turėtų būti baigta iki 2023 metų pavasario. Nors to pačio TOTO svetainėj rašo, kad statyba užtruks 37 mėnesius, bet tas straipsnis iš 2018m, kai tik buvo pasirašytas kontraktas, tai galbūt įskaičiuotas laikas kurio buvo tikimasi, kad reikės leidimui gaut arba projektavimui. Vienas iš įdomesnių aspektų šioje sekcijoje yra 1.2km ilgio tiltas per Narevo slėnį
    Sekcija oficialiai perduota rangovui TOTO ir panašu, kad prasidėjo realūs paruošiamieji darbai - matavimai, žymėjimai, pavojingų objektų paieška (nesprogę sviediniai, minos ir t.t.), medžių kirtimas

    https://www.4lomza.pl/index.php?wiad=57719

    Komentuoti:

Working...
X