Pirmieji ekskavatoriai Lomžos aplinkkelio trasoje pasirodė liepos pradžioje. Dabar galite pamatyti nubrauktą dirvą ir tam tikrus sausintos žemės ruožus. – Tiesiame techninius kelius. Tai yra paruošiamasis procesas prieš darbus pagrindinėje linijoje, aiškina Stanisław Szemrau iš Intercor.

Inžinieriaus pranešimu, visos magistralinės linijos žemės darbai prasidės rugpjūčio pabaigoje. Iki tol bus nutiesti privažiavimai ir techniniai keliai, reikalingi faktiniams darbams palaikyti. Pradžioje mašinos pasirodė Lomžos-Šiaurės sankryžos, kurią turėjo statyti, srityje. Užgrobtą gruntą galima pamatyti ir Nowogród sankryžos srityje, netoli Kupiskos.
Už 713,4 mln. PLN bendrovė „Intercor“ įsipareigojo baigti statyti paskutinę, 13 kilometrų ilgio Lomžos aplinkkelio atkarpą. Šiai svarbiai užduočiai atlikti reikia pastatyti daugiau nei 1,2 kilometro ilgio tiltą per Narevo upę. Bendrovė turi optimizuoti 2021 metų gegužę iš statybvietės išmestą TOTO bendrovės parengtą projektą.
Šiai pagrindinei užduočiai atlikti GDDKiA pristatė vadinamąjį etapai. Per devynis mėnesius (neskaičiuojant žiemos) turi būti pastatyta Łomża Zachód sankryža, esanti sankryžoje su keliu DK61, ir gauti leidimą naudoti. Kitas svarbus sutarties elementas – bent vienos S61 važiuojamosios dalies (1x2 atkarpos) per visą pagrindinės trasos ilgį suteikimas eismui 2024 m. viduryje. Visa S61 atkarpa nuo Łomża Zachód sankryžos iki Kolno sankryžos – su dviem keliais ir visa lydinčia infrastruktūra – turi būti pradėta eksploatuoti 2025 m.
Komentuoti: