Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė munchiss Rodyti pranešimą
    Aišku negalima spręsti iš 1 dienos bet truputį prieš 8 val ryte teko važiuoti nuo M. Lietuvio iki Bajorų kel. sankryžos. Tai kamščiu to visai nepavadinčiau, nes išsukus iš M.L. iki B.K. sustoti neteko iš vis. Kad ir lėtai ~15km/h, bet viskas judėjo. Žiūrėsim kai bus toliau
    Ar vis dar paliko posūkį į dešinę per šviesoforą?

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Ar vis dar paliko posūkį į dešinę per šviesoforą?
      Taip

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Per tuos 20 metų gyventojų skaičius Vilniuje+rajone išaugo tiek, kiek gyventojų kokiuose Šiauliuose ar Panevėžyje, bet nutiestos per tą laiką tik kelios gatvės plius 2 aplinkkeliai.
        Tai per 20 metų induced demand nesugebėjo net kelių gatvių padengti? Tai gal visgi neveikia induced demand Vilniuje?

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Tai per 20 metų induced demand nesugebėjo net kelių gatvių padengti? Tai gal visgi neveikia induced demand Vilniuje?
          Kaip matom realybėje tikrai neveikia, jei net prie tokios plėtros ir gyventojų skaičiaus augimo kamščiai beveik tokie patys nepaisant to, kad mažai naujos infrastruktūros.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Kaip matom realybėje tikrai neveikia, jei net prie tokios plėtros ir gyventojų skaičiaus augimo kamščiai beveik tokie patys nepaisant to, kad mažai naujos infrastruktūros.
            Sovietinių laikų gatvių infrastruktūra didele dalim buvo perteklinė ir visai neblogai atlaikų šių laikų eismą. Bėda pavieniai nedadaryti (arba anuomet nebuvę aktualūs) taškai. Tai ir tas infrastruktūros poreikis didele dalim yra taškinis.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Sovietinių laikų gatvių infrastruktūra didele dalim buvo perteklinė ir visai neblogai atlaikų šių laikų eismą. Bėda pavieniai nedadaryti (arba anuomet nebuvę aktualūs) taškai. Tai ir tas infrastruktūros poreikis didele dalim yra taškinis.
              Kai įgyvendins specialųjį planą, kuris naikina per dažnus kairius posūkius - dar pagerės situacija.
              Kairių posūkių su šviesoforais pridarė prekybos centrų ir pan. investuotojai.

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                Kai įgyvendins specialųjį planą, kuris naikina per dažnus kairius posūkius - dar pagerės situacija.
                Kairių posūkių su šviesoforais pridarė prekybos centrų ir pan. investuotojai.
                Jei tiesiog panaikins ir visus paleis per esamas didesnes sankryžas, tai bus tik blogiau. O kaip pagerint situaciją tai geras klausimas.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Nereikia kišt visų tų indukuotų demandų prie šitos debiliškos sankryžos.
                  Niekas nieko nekiša. Paprastas klausimas.

                  Comment

                  Working...
                  X