VMS padarė tarybinio stiliaus posūkį į dešinę (nors ten berods yra modernizuoti šviesoforai su atskira sekcija į dešinę) vien dėl pliuso užsidėjimo, nors tam visai jokio poreikio nebuvo, plius sumažėjo saugumas pėstiesiems.
Čia iš dalies sutinku, piko metu, kamščių problemos, ši juosta nesprendžia ir didžiają laiko dalį ji yra laisva, nes iki jos paprasčiausia neįmanoma privažiuoti. Ten reikia rimtesnių sprendimų. Bet ne piko metu privalumas, kad norint pasukti į dešinę nereikia laukti žalio šviesoforo signalo (nors laukiančiu vis dar pasitaiko )
Čia iš dalies sutinku, piko metu, kamščių problemos, ši juosta nesprendžia ir didžiają laiko dalį ji yra laisva, nes iki jos paprasčiausia neįmanoma privažiuoti. Ten reikia rimtesnių sprendimų. Bet ne piko metu privalumas, kad norint pasukti į dešinę nereikia laukti žalio šviesoforo signalo (nors laukiančiu vis dar pasitaiko )
Piko metu didžiausia problema ten yra pasukti į kairę link Molėtų pl. - keliauju pro ten labai dažnai ir matau. Sprendimas, kaip jau aukščiau mantasm sakė, turėti dvi juostas tiesiai ir dvi juostas į kairę. Tačiau tam įgyvendinti galimai reikia paleisti priešpriešai sukančius į kairę link centro per skirtingą fazę, o tas gali turėti implikacijų kamščiams nuo Santariškių krypties. Bet taip palikti kaip dabar negalima, manau visi sutaria. Išsukimo į GV sprendimas buvo reikalingas, tačiau dar nėra pilnai išpildytas.
Piko metu didžiausia problema ten yra pasukti į kairę link Molėtų pl. - keliauju pro ten labai dažnai ir matau. Sprendimas, kaip jau aukščiau mantasm sakė, turėti dvi juostas tiesiai ir dvi juostas į kairę. Tačiau tam įgyvendinti galimai reikia paleisti priešpriešai sukančius į kairę link centro per skirtingą fazę, o tas gali turėti implikacijų kamščiams nuo Santariškių krypties. Bet taip palikti kaip dabar negalima, manau visi sutaria. Išsukimo į GV sprendimas buvo reikalingas, tačiau dar nėra pilnai išpildytas.
N metų posūkis į kairę buvo per skirtingas fazes ir nebuvo didelių problemų nuo Santariškių žiedo pusės. Atvirkščiai, kamštis nuo Santariškių pusės atsirado sumetus į vieną fazę kairius posūkius ir palikus trumpesnę fazę važiavimui tiesiai iš Santariškių į Bajorus. Ir kiek pamenu tas nutiko jau vėliau po ML išasfaltavimo.
Per ateinančius kelerius metus Vilniaus miesto savivaldybė planuoja įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus. Šiame sąraše:
Nemenčinės pl. rekonstrukcija, kuri bus pabaigta jau šiemet,
taip pat Abiejų Tautų Respublikos plento rekonstrukcijai bei Gariūnų–Jočionių sankryžos rekonstrukcijai reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros,
Tarandės g. rekonstrukcijos pabaiga,
Mykolo Lietuvio g.–Mokslininkų g. ir Mokslininkų–Geležinio Vilko g. sankryžos rekonstrukcijoms reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros ir kt.
Super. Pagaliau juda. Ne žemė sunkiausia, o gyventojų pasipriešinimas. Bet - grigiškiečių niekas neklausia ar norit prie A1 gyvent. Taip ir čia.
Gal užtruks - bet bus geriau nei yra. Tai pozityviai su vėjeliu.
,,Planuose – gatvių rekonstrukcijos, strateginiai projektai ir modernizuotos eismo gatvės
Per ateinančius kelerius metus Vilniaus miesto savivaldybė planuoja įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus.
Šiame sąraše – Nemenčinės pl. rekonstrukcija, kuri bus pabaigta jau šiemet, taip pat Abiejų Tautų Respublikos plento rekonstrukcijai bei Gariūnų–Jočionių sankryžos rekonstrukcijai reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, Tarandės g. rekonstrukcijos pabaiga, Mykolo Lietuvio g.–Mokslininkų g. ir Mokslininkų–Geležinio Vilko g. sankryžos rekonstrukcijoms reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros ir kt.
Tai jie tik dabar pradės paiminėti žemes?? Ką jie veikė iki tol?
Projektuojama bus lyiagrečiai žemių paėmimui ar tik tada kai paims žemes? Jei kai paims - kodėl nepradėjus iškart ir projektuoti - tuomet tikėtina kai gautum žemes galėtum iškart pradėti statybas?
Vilniaus m. savivaldybė 2025.04.23 Vilnius pristatė evakuacijos planą
Meras įvardija penkis prioritetinius projektus: „Siekiant užtikrinti didesnį gyventojų saugumą, būtina atlikti šiuos darbus: Valakampių tilto kapitalinis remontą, A1 išvažiavimo platinimą, Mykolo Lietuvio gatvės statybą bei Geležinio vilko ir Molėtų plento sankryžos rekonstravimą į dviejų lygių sankryžą, Šiaurinės gatvės statybą nuo Vilniaus vakarinio aplinkkelio iki Fabijoniškių g., Eišiškių plento rekonstravimą jį platinant.“
Kas turima omeny "Geležinio vilko ir Molėtų plento sankryža" - ar išties Mokslininkų g.- Molėtų plento - Geležinio vilko g. sankryža?
Gal kas nors matė projektą ar bent vizijas...
Verkių seniūnijos informacija apie darbus:
Mokslininkų g. ruože nuo Geležinio Vilko g. iki įvažiavimo į IKI parduotuvę pradėti gatvės remonto darbai. Darbus planuojama atlikti iki 2025.12.31.
Nauja juosta bus įrengta nuo Geležinio Vilko g.(dalis juostos jau įrengta anksčiau) iki Fizikų g.
Svarstomas dviejų aukštų sankryžos Geležinio Vilko ir Mokslininkų g. susikirtime įrengimo klausimas.
Vilniaus m. savivaldybė 2025.04.23 Vilnius pristatė evakuacijos planą
Kas turima omeny "Geležinio vilko ir Molėtų plento sankryža" - ar išties Mokslininkų g.- Molėtų plento - Geležinio vilko g. sankryža?
Gal kas nors matė projektą ar bent vizijas...
Tuščios kalbos ir tiek, net logikos nėra statyti dviejų lygių sankryžą su Mokslininkų g., kuri tėra 2 juostų gatvė.
Verkių seniūnijos informacija apie darbus:
Mokslininkų g. ruože nuo Geležinio Vilko g. iki įvažiavimo į IKI parduotuvę pradėti gatvės remonto darbai. Darbus planuojama atlikti iki 2025.12.31.
Nauja juosta bus įrengta nuo Geležinio Vilko g.(dalis juostos jau įrengta anksčiau) iki Fizikų g.
Nesuprantu, ką tai duos, IKI jinai nesiekia. Iš esmės papildoma juosta pailginama 100 metrų būtent iki Fizikų g. ir tiek (ką reikėjo padaryti jau prieš 15 metų).
Reikėtų būtenti iki Bajorų kl. O jeigu nuties normalią Mykolo Lietuvio, tai ir toliau kažką reiks galvoti.
Nesuprantu, ką tai duos, IKI jinai nesiekia. Iš esmės papildoma juosta pailginama 100 metrų būtent iki Fizikų g. ir tiek (ką reikėjo padaryti jau prieš 15 metų).
Reikėtų būtenti iki Bajorų kl. O jeigu nuties normalią Mykolo Lietuvio, tai ir toliau kažką reiks galvoti.
Na tikėtina duos optimalesnį GV Mokslininkų sankryžos pralaidumo išnaudojimą. Kiekvieną dieną tenka stebėti tą pačia situacija. Šiuo metu ten yra toks kaip butelio kakliukas kai 1 juosta išsišakoja į 4 likus apie 70 metrų iki sankryžos. Užsipildžius "buteliui" nėlieka galimybės privažiuoti iki anksčiau padarytos juostuos nusukti į dešinę, visi draugiškai stovi. Užsidegus žaliam, tiesiai automobiliai pajuda per abi juostas. Ištuštėjus tam "buteliui" srautas per sankryžą krenta daugiau nei dvigubai. Ir gaunasi kad pusę žalio ciklo sankryžos pralaidumas išnaudojamas mažiau nei per pusę to kas galėtų būti. Kitas dalykas, pasitaikantis rečiau, sukantys į kairę užkemša butelio kakliuką ir tada išvis niekas nepajuda nei tiesiai, nei į dešine užsidegus žaliam
Na tikėtina duos optimalesnį GV Mokslininkų sankryžos pralaidumo išnaudojimą. Kiekvieną dieną tenka stebėti tą pačia situacija. Šiuo metu ten yra toks kaip butelio kakliukas kai 1 juosta išsišakoja į 4 likus apie 70 metrų iki sankryžos. Užsipildžius "buteliui" nėlieka galimybės privažiuoti iki anksčiau padarytos juostuos nusukti į dešinę, visi draugiškai stovi. Užsidegus žaliam, tiesiai automobiliai pajuda per abi juostas. Ištuštėjus tam "buteliui" srautas per sankryžą krenta daugiau nei dvigubai. Ir gaunasi kad pusę žalio ciklo sankryžos pralaidumas išnaudojamas mažiau nei per pusę to kas galėtų būti. Kitas dalykas, pasitaikantis rečiau, sukantys į kairę užkemša butelio kakliuką ir tada išvis niekas nepajuda nei tiesiai, nei į dešine užsidegus žaliam
Gal užtenka nutiesti normalią gatvę su ties sankryža pakankamai juostų, pvz. posūkiui į kairę 2 juostos ir net nereikia ten dviejų lygio sankryžos?
Gal užtenka nutiesti normalią gatvę su ties sankryža pakankamai juostų, pvz. posūkiui į kairę 2 juostos ir net nereikia ten dviejų lygio sankryžos?
Ten iš visų pusių problemos. GV nuo centro pusės neretai stovi kamštis nuo pėsčiųjų viaduko. Nuo Santariškių pusės po ML žvyrasfaltavimo norint važiuot tiesiai/dešinėn kiaurą dieną geras kamštis su visišku bangledešiniu eismu su autobusais ir ne tik važiuojančiais kita juosta ir naglai lendant prieš pat šviesoforą. Nuo Riešės pusės kažkiek išsiskaudo dėl visos eilkės šviesoforų, bet irgi nekažką. Nežinau kiek juostų reiktų prilipdyt, kad ten susitvarkytų situacija.
Aš tai puikiai žinau, nes neretai važiuoju. Piko metu ten kemšasi geroookai prieš šią atkarpėlę. Šiuo atveju juosta pailgėja ~50 metrų, kur išsišakoja į dvi. Bet pagrindinė dalis sukasi būtent į dešinę, kur nieko nesikeičia. Visi toliau sėkmingai stovės kamštyje, tik tilps dar 7-8 lengvieji automobiliai.
Nesakau, kad blogai, geriau negu nieko.
Bet jeigu planuoja kažką rimtesnio kaip dviejų lygių sankryža, tai reiktų kompleksinių sprendimų į ateitį.
Atstumas nuo GV iki Fizikų gatvės yra apie 210 metrų iš kurių išplatėjimas į 4 juostas yra apie 70 metrų kitas ~140 metrų yra 1 juosta. Piko metu kemšasi M. Lietuvio/Mokslininkų g. sankryža kuri yra apie 1 km nuo GV/Mokslininkų sankryžos. Pagal dabartinius šviesoforų veikimo ciklus sankryža praleidžia mažiau automobilių iš Mokslininkų g. pusės nei yra pajėgi. Mano subjektyvia nuomone ta papildoma juosta kažkiek padėtų labiau išnaudoti sankryžos pralaidumą, bent viena kryptimi. Bet pilnai sutinku kad tai nėra optimalus problemos spręndimas ir kamščiai niekur nedings.
P.S. pastarosiomis dienomis jaučiamas kamščių sumažėjimas bent jau GV gatvėje tiek važiuojant tiesiai, tiek sukant į kairę nuo miesto pusės, bei Mokslininkų g važiuojant nuo Santariškių link miesto centro / Bajorų.
Geras žingsnis, važiuojant nuo Bajorų link GV ir Mokslininkų sankryžos problema sukantys į kairę link Molėtų pl. kurie pagrinde ir sudaro kamščius toje vietoje. Būtų smagu, jeigu šio projekto metu pagaliau panaikintų tą juostą posūkiui į dešinę į GV kuris nebeteko prasmės kuomet buvo paruošta nuovaža. Dvi juostos į kairę, dvi tiesiai, ir nuovaža į GV, ir tie kamščiai būtų suvaldyti ir pasirodyti tik piko metu, o ne pusę paros.
Aš tai puikiai žinau, nes neretai važiuoju. Piko metu ten kemšasi geroookai prieš šią atkarpėlę. Šiuo atveju juosta pailgėja ~50 metrų, kur išsišakoja į dvi. Bet pagrindinė dalis sukasi būtent į dešinę, kur nieko nesikeičia. Visi toliau sėkmingai stovės kamštyje, tik tilps dar 7-8 lengvieji automobiliai.
Nesakau, kad blogai, geriau negu nieko.
Bet jeigu planuoja kažką rimtesnio kaip dviejų lygių sankryža, tai reiktų kompleksinių sprendimų į ateitį.
Labai keista, kad padarė tą greitąją juostą pasukt į GV į dešinę link centro. Ir.... nieko daugiau nepakeitė. Po šiai dienai liko ir pirma juosta sukt į dešinę per šviesoforą. Galvojau, kad pro šviesofortą paliks dvi juostas tiesiai ir dvi į kairę į Molėtų plentą. Tilptų daug daugiau sukančių į kairę ir gerokai pagerėtų situacija dėl uodegos blokuojančios visą eismą. Bet jau gerą pusmetį viskas likę po senovei.
Comment