Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Ką gi, į ML gatvę nebus galima patekti ne tik iš aplinkkelio, bet ir apsisukus ties Tarande ir iš Ukmergės g. Reiškia iš aplinkkelio į santariškes ir aplinkinius rajonus reiks važiuoti greičiausiai tokiu maršrutu:

    Atvaizdas
    Ačiū už nuorodą.
    Akivaizdžiai matosi, kad kampas ne toks jau ir didelis, lyginant su tiesiausiu maršrutu per Mykolo Lietuvio gatvę.
    Šventeliškių gatvė tarp Ukmergės plento (ties Mototoja / Carglass) ir Šaulio - Mokslininkų gatvės yra žvyrkelis. Tačiau jo danga yra geresnė, t.y., išvažiuojamas visais metų laikais.

    Savo ruožtu Šaulio gatvės apylinkių gyventojai gali pradėti rinkti parašus, kad kuo skubiau būtų pradėta tiesti normali Mykolo Lietuvio gatvė.

    Comment


      Parašė CowBoy Rodyti pranešimą
      O kas draus apsisukti ties Perkūnkiemiu arba BIG'u norintiems tęsti kelionę iš VA į ML? Tie keli šimtai metrų nėra jau toks nepatogumas.
      Ties perkūnkiemiu nėra kaip apsisukti, ten tik į dešinę pusę galima sukti, o ties BIG'u jau gaunasi didesnis atstumas ir per n šviesoforų reiktų pravažiuoti, žodžiu žymiai greičiau bus važiuoti pro Šaulio g. be jokių šviesoforų.
      Flickr

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Ačiū už nuorodą.
        Akivaizdžiai matosi, kad kampas ne toks jau ir didelis, lyginant su tiesiausiu maršrutu per Mykolo Lietuvio gatvę.
        Šventeliškių gatvė tarp Ukmergės plento (ties Mototoja / Carglass) ir Šaulio - Mokslininkų gatvės yra žvyrkelis. Tačiau jo danga yra geresnė, t.y., išvažiuojamas visais metų laikais.

        Savo ruožtu Šaulio gatvės apylinkių gyventojai gali pradėti rinkti parašus, kad kuo skubiau būtų pradėta tiesti normali Mykolo Lietuvio gatvė.
        Šventeliškių gatvė tikra tragedija beveik visada, nes ją nuolat išmala miškovežiai veždami rąstus į lentpjūvę.

        Comment


          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
          Tie Zuoko siūlymai yra tuščia vieta. Kur statyti viadukus sprendė ne Zuokas ir ne Šimašius. Be to, projektas turėjo būti parengtas dar prie Zuoko. Tai ko jis nesiūlė projektuoti ten viaduko ? Šneka visiškas nesąmones.

          Užteks jau to beprasmio "bullshit" apie Zuoką ir Šimašių.
          Į ML gatvę reikia ne viaduką statyti, o visų pirma pačią gatvę padaryti pravažiuojamą, bet nei vienas iš merų tuo nelabai rūpinosi/rūpinasi.
          Flickr

          Comment


            Aplinkelio atidarymo kalbų gausoje nuskambėjo Mykolo Lietuvio gatvės tiesimo perspektyvos - pabaiga 2025m.

            Comment


              Parašė CowBoy Rodyti pranešimą
              Aplinkelio atidarymo kalbų gausoje nuskambėjo Mykolo Lietuvio gatvės tiesimo perspektyvos - pabaiga 2025m.
              Valio - gatvė bus nutiesta 2025m., o krypčių rodyklės į Uteną įvažiuojant į VA, pastatytos jau dabar (pvz. pačioj aplinkkelio pradžioj, įsukant į jį iš Gariūnų g.), nors dar devynis metus tokia galimybė nėra numatyta

              Comment


                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                Valio - gatvė bus nutiesta 2025m., o krypčių rodyklės į Uteną įvažiuojant į VA, pastatytos jau dabar (pvz. pačioj aplinkkelio pradžioj, įsukant į jį iš Gariūnų g.), nors dar devynis metus tokia galimybė nėra numatyta
                Rodyklės skirtos tranzitiniam transportui. Minėtoji gatvė nėra vienintelis galimas variantas Utenos krypčiai, tad kritika nepagrįsta.

                Comment


                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                  Nu ir kas, kad nėra vienintelis galimas variantas ? Vistiek toks variantas galimas - važiuoja pvz.: tranzitinis transportas Gariūnų gatve miesto kryptimi ir nori patekti į Uteną. Ir štai mato rodyklę "Panevėžys/Utena" ir besivadovaudami ja, įsuka į Vakarinį aplinkelį. Atsimuša Ukmergės gatvėje iš kur patekti į Uteną nėra jokių šansų, ir jų nebus iki pat 2025m.
                  OT: Ir kodėl iš ten patekti į Uteną jokių šansų? Yra galimybė per Riešę išvažiuoti į A14 kelią. O jeigu kalbant apie tranzitinį transportą važiuojantį į Uteną, tai priimtiniausias (kelių tinklo išnaudojimo prasme) maršrutas jam važiuoti yra A2->A6 per Ukmergę, nei jį nukreipti per intensyviai vietinių eksploatuojamą A14.

                  M. Lietuvio g. niekada nebus skirta tranzitui ir net ją nutiesus, maršrutiniame orientavime nuorodos per ją į Uteną tikriausiai niekada nebus.

                  P.S. šios gatvės kategorija yra viena iš priežasčių, kodėl į ją nėra patekimo į aplinkkelio per dviejų lygių sankryžą, nes M.Lietuvio g. ir neturi būti suprantama ar naudojama kaip aplinkkelio tęsinys.

                  Comment


                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                    Valio - gatvė bus nutiesta 2025m., o krypčių rodyklės į Uteną įvažiuojant į VA, pastatytos jau dabar (pvz. pačioj aplinkkelio pradžioj, įsukant į jį iš Gariūnų g.), nors dar devynis metus tokia galimybė nėra numatyta
                    Šviesoforai ties MV gatve irgi taip išeina dar mažiausiai 10 metų bus uždengti šiukšlių maišais.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      P.S. šios gatvės kategorija yra viena iš priežasčių, kodėl į ją nėra patekimo į aplinkkelio per dviejų lygių sankryžą, nes M.Lietuvio g. ir neturi būti suprantama ar naudojama kaip aplinkkelio tęsinys.
                      Papildant: Mykolo Lietuvio g. Kategorija B1.

                      Šaltinis: Sprendimas Dėl Vilniaus miesto savivaldybės vietinės reikšmės kelių sąrašo tvirtinimo. 2016 m. sausio 20 d. Nr. 1-303

                      Ir priminimui apie gatvių klasifikacijas: STR 2.06.04:2011 "Gatvės. Bendrieji reikalavimai". 2011 m. gruodžio 2 d. Nr. D1-933 (žiūrėti ir pakeitimus)
                      Paskutinis taisė M1gdas; 2016.12.29, 17:37.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        M. Lietuvio g. niekada nebus skirta tranzitui ir net ją nutiesus, maršrutiniame orientavime nuorodos per ją į Uteną tikriausiai niekada nebus.
                        Jei vietoj visuomet planuotos normalios tranzitinės gatvės tarp Vakarinio aplinkkelio ir Molėtų plento daroma gatvelė tik vietiniam eismui, tuomet turi būti pasiūlyta visavertė alternatyva.
                        Su mūsų žemės paėmimo įstatymais tai nėra realu.

                        Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
                        Papildant: Mykolo Lietuvio g. Kategorija B1.
                        (...)

                        Ir priminimui apie gatvių klasifikacijas: STR 2.06.04:2011 "Gatvės. Bendrieji reikalavimai". 2011 m. gruodžio 2 d. Nr. D1-933 (žiūrėti ir pakeitimus)
                        Ačiū už šaltinį

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Jei vietoj visuomet planuotos normalios tranzitinės gatvės tarp Vakarinio aplinkkelio ir Molėtų plento daroma gatvelė tik vietiniam eismui, tuomet turi būti pasiūlyta visavertė alternatyva.
                          Su mūsų žemės paėmimo įstatymais tai nėra realu.
                          Pastebėsiu, jog "skaičiuojamas greitis 70 km/h" nėra panašu į gatvelę tik vietiniam eismui - gatvės kategorija kaip tik nurodytų į rimtą "arteriją".

                          Comment


                            /\ Gerai būtų.
                            Tačiau nutiesti normalią gatvę nebus paprasta - dėl įstatymų netobulumo ir politinės valios stokos.

                            Comment


                              Praduodami 4 sklypai šalia Ukmergės ir M. Lietuvio gatvių būsimos sankryžos. Neva puikiai tinka komerciniam objektui. Ten paskutinėj foto yra ir šiokie tokie galimi vaizdeliai su įvažiavimais, VT stotelėmis. Kategorija B1. Bet jeigu rimtai bus kažkoks prekybcentris su laiku, tai ta sankryža tampa visišku nesusipratimu. Spėju todėl ten ir net negalvojama apie jokią dviejų lygių sankryžą.



                              Šaltinis: http://domo.plius.lt/skelbimai/pardu...urce=15min_int
                              Paskutinis taisė Romas; 2018.04.23, 10:34. Priežastis: Atkurtas nuotraukos rodymas
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Labai norint turbūt būtų galima vis tiek ten įrengti dviejų lygių sankryžą ir nenaudojant tų sklypų, bet taip, mažai realu.

                                Paskutinis taisė Romas; 2018.04.23, 10:30. Priežastis: Atkurtas nuotraukų rodymas

                                Comment


                                  /\ Tokio dydžio sankryža ten nebetilps ir niekas tikrai neardys tos jungties su Ukmergės g., nes dabar jį kyla į viršų, o norint M. Lietuvio g. padaryti lygiu žemiau Ukmergės g., reikėtų gilinti.

                                  P.S. Variantas, kad ir pačią gatvės dalį objekto vystytojams lieps nutiesti Aišku, reikia, kad atsirastų norintis ten kažką plėtoti.
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                                    Labai norint turbūt būtų galima vis tiek ten įrengti dviejų lygių sankryžą ir nenaudojant tų sklypų, bet taip, mažai realu.

                                    Atvaizdas
                                    Ar tam yra poreikis? Dviejų lygių sankryžos turėtų būti pirmiausia ties pagrindinėmis sankryžomis ar savaime aišku greito eismo aplinkkeliuose, bet ne eilinėse sankryžose.
                                    Tad prioritetas dabar turėtų būti Ukmergės g. mazgas su GV, o ne ML gatve.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      /\ Būtent. Jeigu ML gatve nežada net fūroms leist važiuot, tai nafik ten ta dviejų lygių sankryža reikalinga?

                                      Comment


                                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                        /\ Tokio dydžio sankryža ten nebetilps ir niekas tikrai neardys tos jungties su Ukmergės g., nes dabar jį kyla į viršų, o norint M. Lietuvio g. padaryti lygiu žemiau Ukmergės g., reikėtų gilinti.

                                        P.S. Variantas, kad ir pačią gatvės dalį objekto vystytojams lieps nutiesti Aišku, reikia, kad atsirastų norintis ten kažką plėtoti.
                                        Visam pasaulyje telpa į dar mažesnes vietas, čia gi miesto sankryža, ne autobanas faktas kad žemės darbų būtų, tektų ir Ukmergės gatvę pakelti, ne tik ML įleisti.

                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Ar tam yra poreikis? Dviejų lygių sankryžos turėtų būti pirmiausia ties pagrindinėmis sankryžomis ar savaime aišku greito eismo aplinkkeliuose, bet ne eilinėse sankryžose.
                                        Tad prioritetas dabar turėtų būti Ukmergės g. mazgas su GV, o ne ML gatve.
                                        Dabar ne, bet nutiesus ML gatvę bus tik laiko klausimas, kol ši vieta taps problematiška. Žiūrint trumparegiškai po to ir būna pas mus problemos su žemių išpirkimais.
                                        Taip pat dviejų B kategorijos gatvių sankryža neturėtų būti eilinė.

                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        /\ Būtent. Jeigu ML gatve nežada net fūroms leist važiuot, tai nafik ten ta dviejų lygių sankryža reikalinga?
                                        Tai klausimas ar tikrai draus fūroms ten važiuoti, jeigu tikrai, tai kodėl nepakeitus į žemesnės kategorijos gatvę? Turbūt būtų galima bent dvigubai/trigubai pigiau ir greičiau nutiesti vietinės reikšmės gatvelę.

                                        Comment


                                          Palaikau tomtom, būtų tiesiog kvaila neįrengti 2 lygių sankryžos. Kaip supratau reikalingi sklypai buvo neišpirkti, reiškias turėjo likti pinigų, kur tie pinigai?

                                          Šis mazgas akivaizdus ir šiurkštus (ir net sąmoningas) projektuotojų brokas

                                          2 SPX ir Lettered, jei jums nėra poreikio tai dar nereiškia kad jo nėra daugumai, kam dangstyti kvailas projektuotoju užmačias ar akivaizdų lobizmą(ty darom taip kad būtų darbo, mokeščių mokėtojai vistiek sumokės..)?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X