Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Atrodo prabangiai, net su linijomis, žyminčiomis tako pakraštį, ne visi keliai tokias turi. Reiks kada pralėkti, iki kur tas takas veda?
    aha, tik labai greitai nemink, o tai jį pamėgo ir automobiliai:
    ties laivų prieplauka mėgsta ant tako priparkuoti automobilį, ir apskritai automobiliu juk irgi geriau važiuoti asfaltu, negu žvyrkeliu, tai niekas perdaug ir nesuka galvos, kad tai dviračių takas.
    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

    Comment


      butu gerai kad kasnors paskustu ir uztvertu ivaziavima tenais, padaryti tvarka butu gerai su tais automobiliu parkavimais!
      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

      Comment


        tokiais atvejais siūlau elgtis labai paprastai:
        nufotkini automobilį, kad aiškiai matytųsi numeriai ir faktas, kad ant tako stovi ir siunti policijai lpept@vrm.lt
        ir reikia neužmiršti parašyti tikslų laiką, vietą ir galbūt kitas esančias aplinkybes.

        kažkada net iniciatyvą buvau paleidęs tokią gaudyti ant dviračių takus stovinčius


        Parašė aesde Rodyti pranešimą
        aha, tik labai greitai nemink, o tai jį pamėgo ir automobiliai:
        ties laivų prieplauka mėgsta ant tako priparkuoti automobilį, ir apskritai automobiliu juk irgi geriau važiuoti asfaltu, negu žvyrkeliu, tai niekas perdaug ir nesuka galvos, kad tai dviračių takas.
        Blogas, kuris ♥ Vilnių: EziukasVilniuje.lt

        Comment


          Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
          13. Privažiavę sankryžą sukame į Jeruzalės gatvę. Ir iš karto susiduriame su labai įdomiu inžinieriniu sprendimu. Šaligatviu einantiems pėstiesiems bortelio nėra...

          14. ...o dviračiams jis yra. Iš principo smulkmena, bet nemaloni, juolab kad logiškai ir nepaaiškinama. Tokia situacija palei Jeruzalės gatvę einančiame take kartojasi dar du kartus. Paprastai dviratininkai tose vietose kerta žalią juostą ir per gatvę ar įvažiavimą važiuoja šaligatviu.

          Ačiū už reportažą, Petrozilijau
          O kad dviračių takai su bordiūrais ne tik Jeruzalės, bet ir Ateities gatvėje, tikra tiesa.

          Comment


            Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
            Savaitgalį atradau puikų dviračių taką po Valakupių tiltu - naujas asfaltas, aplink medžiai. Jei kas nors nuleistų iš sraigtasparnio užrištomis akimis, neatspėčiau, kad esu Žirmūnuose Atrodo tai yra Eurovelo trasos dalis.

            (...)

            Prasideda kažkur už miesto (Balsiai, Gulbinai, Verkiai), toks prabangus takas eina maždaug iki Žirmūnų tilto, toliau pereina į ne tokį prabangų taką...

            Eurovelo trasa pažymėta čia:
            http://www.vilnius.lt/I/kronika/EV-11_vaizdai_10.jpg
            Deja, takas eina tik nuo Šilo tilto iki Trinapolio vienuolyno

            O tame žemėlapyje visas šis ruožas pažymėtas kaip labai vaizdingas. Bet viskas užžėlę krūmais ir tik gal poroje vietų - prie žiemos uosto ir prie pliažiuko ties Valakampių tiltu - galima matyti upę.

            Comment


              Dviračių takas nuo Šilo tilto iki Trinapolio

              Vaizdas nuo Šilo tilto

              Comment


                Dviračių takas nuo Šilo tilto iki Trinapolio

                Nuo Žirmūnų (Antakalnio) tilto iki Šilo tilto visada buvo platus asfaltuotas takas.
                Naujas takas prasideda nuo čia


                Šalia - anksčiau buvęs žvyrkelis
                Anais laikais jis vadinosi "tankų keliu - iš Šiaurės miestelio į Pabradės poligoną technika važiuodavo savo eiga


                Viena iš nedaugelio vietų, kur matosi vanduo - Žiemos uostas

                Toliau iki pat Valakampių tilto upės pakrantė užžėlusi krūmynais.
                Bet per karščius malonu važiuoti pavėsyje

                Comment


                  Artėjame prie Valakampių tilto.
                  Pažymėtos juostos pėstiesiems. Kitas dalykas, kad jie vistiek vaikšto ten, kur jiems patogiau




                  Aplenkiant Žirmūnų galą artėjame prie Trinapolio


                  Dviračių tako vaizdas nuo Verkių gatvės


                  Ties Trinapolio vienuolynu takas ir baigiasi.
                  Verkių gatve toliau važiuoti nerekomenduojama.

                  Comment


                    Galima bandyti patekti į Petrozilijaus aprašytą dviračių takų tinklą Jeruzalėje ir Fabijoniškėse keliaujant per Kalvarijas.

                    Kalvarijose yra tik pėsčiųjų takai. Sekmadieniais nereikėtų trukdyti maldininkams

                    Dviračiais sunkiai įveikiamas pakilimas iš Neries slėnio


                    Trinapolio vienuolynas ir Neries slėnis


                    Kalvarijų takas


                    Paskutinis taisė Romas; 2008.07.24, 19:33.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Artėjame prie Valakampių tilto.
                      Pažymėtos juostos pėstiesiems. Kitas dalykas, kad jie vistiek vaikšto ten, kur jiems patogiau
                      Geras, sukalė kuoliukus, kad mašinos nepravažiuotų. atsiimu savo ankstesnį postą apie mašinas ant dviračių tako. reik prisipažinti aš tuo taku važiavau kažkur porą dienų prieš Imbrasą. matyt greitai po to patobulino.
                      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                      Comment


                        Vazineju dviraciu visur kur tik prireikia. Dabar vazineju i paskaitas is Jeruzales i Sauleteki (~8km)., tai su dviraciu nulekiu per mazdaug 25 minutes, kai piko metu su automobiliu reiketu kokiu 40 minuciu. Nusipirkau pries pusmeti nauja dvirti, tai su juo pramyniau jau 2200 km. Vazineju vien tik gatvemis, jokiais saligatviais ar dviraciu takais nevazineju. Saligatviu tai apskritai man butu didziule geda vaziuoti. O dviraciu gatvemis as vazineju linksmai, labai daznai tenka lenkti autikus, trolikus antra juosta , ziedais, estakadomis vazineju kur tik reikia. Vaziuoji kelkrasciu ir nieko pavojingo nera. Tiesa galetu gatvese is kelkrasciu atbrezti juostas dviratininkams bent 1 metro plocio, pvz. Berlyne buvau tai ten beveik visose gatvese tokios juostos yra, tai lzymiai padidintu dviratininko sauguma. Kodel nevazineju dviraciu takais? Todel kad nera sistemos, daznai jie labai trumpi, baigiasi kur nereikia, yra labai daug kliciu: bordiurai, zmones, duobes, greitis jau krenta, o gatve varau kokiu 30-35 km/h.
                        Dabar del laikymo dviracio lauke. Daug kas skundziasi pavogs, baisu, tai gal reiktu galvoti kaip ji apsaugoti. As neseniai nusipirkau ABUS spyna, susidedancia is metaliniu ploksteliu, kainavo 220 lt. O jeigu dviratis labai brangus tai dekite bent 2 skirtingas auksto lygio spynas.

                        Comment


                          Kur pirkai spyną? Turiu naują dviratį. Baisu palikti - pavogs dar.
                          N N N

                          Comment


                            www.gerasdviratis.lt Jie ir savo parduotuvę Vilniuj turi.Ten tai tikrai turės tokių spynų, rimta parduotuvė.
                            Pasaulį reikia susprogdint, kad žmonės būtų laisvi, nes tada visos sienos išlėks į orą.

                            Comment


                              Parašė Enttas Rodyti pranešimą
                              Vazineju dviraciu visur kur tik prireikia. Dabar vazineju i paskaitas is Jeruzales i Sauleteki (~8km)., tai su dviraciu nulekiu per mazdaug 25 minutes, kai piko metu su automobiliu reiketu kokiu 40 minuciu. Nusipirkau pries pusmeti nauja dvirti, tai su juo pramyniau jau 2200 km. Vazineju vien tik gatvemis, jokiais saligatviais ar dviraciu takais nevazineju. Saligatviu tai apskritai man butu didziule geda vaziuoti. O dviraciu gatvemis as vazineju linksmai, labai daznai tenka lenkti autikus, trolikus antra juosta , ziedais, estakadomis vazineju kur tik reikia. Vaziuoji kelkrasciu ir nieko pavojingo nera. Tiesa galetu gatvese is kelkrasciu atbrezti juostas dviratininkams bent 1 metro plocio, pvz. Berlyne buvau tai ten beveik visose gatvese tokios juostos yra, tai lzymiai padidintu dviratininko sauguma. Kodel nevazineju dviraciu takais? Todel kad nera sistemos, daznai jie labai trumpi, baigiasi kur nereikia, yra labai daug kliciu: bordiurai, zmones, duobes, greitis jau krenta, o gatve varau kokiu 30-35 km/h.
                              Dabar del laikymo dviracio lauke. Daug kas skundziasi pavogs, baisu, tai gal reiktu galvoti kaip ji apsaugoti. As neseniai nusipirkau ABUS spyna, susidedancia is metaliniu ploksteliu, kainavo 220 lt. O jeigu dviratis labai brangus tai dekite bent 2 skirtingas auksto lygio spynas.
                              O gatve ne gėda važiuot?
                              Got sun in my face, sleeping rough on the road

                              Comment


                                Kokia čia gėda?Kol žmonės eis dviračių takais vien dėl to, kad spalvotom plytelėm gražu vaikščiot, tai aš ir pats važinėsiu gatve.Dviračiu šaligatviu nepavažinėsi normaliai, arba bordiūrai nenužeminti, arba žmonių pilna.Siūlau išvažiuot tau kokį kartą į kritinę masę ir patikėk, nuo dviračio nulipt nenorėsi.
                                Pasaulį reikia susprogdint, kad žmonės būtų laisvi, nes tada visos sienos išlėks į orą.

                                Comment


                                  Parašė Reptilias Rodyti pranešimą
                                  Kokia čia gėda?Kol žmonės eis dviračių takais vien dėl to, kad spalvotom plytelėm gražu vaikščiot, tai aš ir pats važinėsiu gatve.Dviračiu šaligatviu nepavažinėsi normaliai, arba bordiūrai nenužeminti, arba žmonių pilna.Siūlau išvažiuot tau kokį kartą į kritinę masę ir patikėk, nuo dviračio nulipt nenorėsi.
                                  Važiuodamas dviračiu gatve aplinkiniams kliudysi kur kas labiau nei važiuodamas šaligatviu.

                                  O apie tokias akcijas kaip "Kritinė masė" turiu savo nuomonę, kuri paprastai labai smarkiai nesutampa su jose dalyvaujančiųjų nuomone. Pagal mane ten yra išsidirbinėjimas, o norintieji įrodinėti, kad jie yra eismas gali pasivažinėti kad ir geležinkelio bėgiais. Logikos būtų maždaug tiek pat.
                                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                  Comment


                                    Nu as saves neisivaizduoju vaziuojanti saligatviu kokiu 10-15 km/h ), neapsakoma geda butu. Tokiu net negali vadinti normaliais dviratininkais. Arba isivaizduok dviratininka su geru plentiniu dviraciu, su apranga ir besitysianti saligatviu ), anekdotas beveik butu.
                                    Vaziuoju gatve, sankryzose kairius posukius darau irgi tik gatve, zodziu visur kaip ir su automobiliu, nesvarbu ar ziedas ar dar kas. Tai gaunasi labai greitas ir patogus vaziavimas. Be to saligatviu draudziama dviraciu vaziuoti.

                                    Comment


                                      Parašė Enttas Rodyti pranešimą
                                      Nu as saves neisivaizduoju vaziuojanti saligatviu kokiu 10-15 km/h ), neapsakoma geda butu. Tokiu net negali vadinti normaliais dviratininkais. Arba isivaizduok dviratininka su geru plentiniu dviraciu, su apranga ir besitysianti saligatviu ), anekdotas beveik butu.
                                      Vaziuoju gatve, sankryzose kairius posukius darau irgi tik gatve, zodziu visur kaip ir su automobiliu, nesvarbu ar ziedas ar dar kas. Tai gaunasi labai greitas ir patogus vaziavimas. Be to saligatviu draudziama dviraciu vaziuoti.
                                      Tau - greitas ir patogus važiavimas. Automobilininkams esi lėtai judanti, tačiau baisiai manevringa ir visiškai neprognozuojama kliūtis, kurią užkliudžius pasėkmės būtų kur kas liūdnesnės nei užkliudžius kitą automobilį.
                                      Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                      Comment


                                        petrozijau,
                                        ar esi vazinejes dviraciu po vilniaus miesta?
                                        mielu noru ir as vazineciau dviraciu takais, jei jie butu nutiesti patogiose vietose ir be kliuciu (tokiu kaip kreivos saligatvio plyteles, nenuzeminti bordiurai ir t.t...)
                                        be to, oficialiu dviraciu taku vilniuj labai mazai, todel kartais kai reikia pakliuti is tasko A i taska B, kito kelio nelieka.
                                        be to, kai vaziuoji saligatviu, tampi pavojingas pestiesiems, kurie yra dar manevringesni ir dar maziau prognozuojami nei dviratininkai.

                                        as asmeniskai saves nevadinu "vazinejanciu vien gatvemis"
                                        - tiesiog elgiuosi pagal situacija:
                                        jei gatve rami ir apytuste - vaziuoju gatve, taciau jei getveje "mesmale" - uzvaziuoju ant saligatvio, ar bent jau sankryza kertu kartu su pesciaisiais.

                                        Comment


                                          Parašė Enttas Rodyti pranešimą
                                          Nu as saves neisivaizduoju vaziuojanti saligatviu kokiu 10-15 km/h ), neapsakoma geda butu. Tokiu net negali vadinti normaliais dviratininkais. Arba isivaizduok dviratininka su geru plentiniu dviraciu, su apranga ir besitysianti saligatviu ), anekdotas beveik butu.
                                          Vaziuoju gatve, sankryzose kairius posukius darau irgi tik gatve, zodziu visur kaip ir su automobiliu, nesvarbu ar ziedas ar dar kas. Tai gaunasi labai greitas ir patogus vaziavimas. Be to saligatviu draudziama dviraciu vaziuoti.
                                          Gerai, o kiek tokių ,,profesionalų'' dviratininkų su plento dviračiais yra procentaliai? Dauguma važinėja su kalnų ar miesto dviračiais. O tie kas važinėja kokia Ozo gatve ir vaidina ,,transporto priemones'', kai šalia tuščiais šaligatvis yra tikri savižudžiai. Reikia vadovautis ir sveiku protu, ne tik KET. Dauguma dviratininkų žūsta važiuodami gatve o ne šaligatviu.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X