Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Man atrodo tokios gatvės daromos, kad nenutiktų tokių absurdiškų situacijų...
    Infrastruktūra turi diktuoti važiavimo sąlygas - automobilis telpa ant lygios dangos, bet neturi patogaus būdo lenkti/apvažiuoti/kirsti centrinės dalies bei laikosi dešinio krašto:
    Click image for larger version

Name:	Almere-Poort-3.jpeg
Views:	868
Size:	762,4 kB
ID:	2123438
    http://verkeersontwerpen.nl/?page_id=113#27
    O ką jam lenkti? Tokioje gatvėje jis neturi jokio prioriteto ir gali vilktis paskui dviračius.

    Comment


      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

      O ką jam lenkti? Tokioje gatvėje jis neturi jokio prioriteto ir gali vilktis paskui dviračius.
      Jei kas nors lėtai gėrisi vaizdais riedėdamas 5 km/h tai gal geriau esant progai saugiai aplenkt. Nei kokį kilometrą birbint po ausim.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Jei kas nors lėtai gėrisi vaizdais riedėdamas 5 km/h tai gal geriau esant progai saugiai aplenkt. Nei kokį kilometrą birbint po ausim.
        Tai aišku, kam laikytis tų KET. Priminsiu:

        178.3. Dviračių gatvėje draudžiama:

        178.3.1. važiuoti didesniu kaip 30 km/h greičiu;

        178.3.2. lenkti.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą

          Tai aišku, kam laikytis tų KET. Priminsiu:
          Taip. Kaip „lenkti draudžiama“ zonose galima aplenkti važiuojančius lėčiau nei 30, taip ir čia logiška lenkti santykinai praktiškai stovinčius.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Taip. Kaip „lenkti draudžiama“ zonose galima aplenkti važiuojančius lėčiau nei 30, taip ir čia logiška lenkti santykinai praktiškai stovinčius.
            Šiuo atveju apie kažkokių lėtesnių aplenkimą nėra jokios kalbos. Šių dviračių gatvių esmė ir yra, kad yra visiškai draudžiama lenkti, be jokių išlygų ar "būtų logiška".

            P.s. tas lenkimas važiuojančių lėčiau nei 30 km/h ženklo "lenkti draudžiama" zonose praktiškai irgi sunkiai įgyvendinamas ir 99 proc. gręsia vairuotojo pažymėjimo praradimu.

            Comment


              dondc, pasinaudokite galimybe pasiskaityti prieš rašydamas. Po įdomia, bet nežinia iš kur paimta
              Kaid nuotrauka yra nuoroda į NL pavyzdžius, o prie pavyzdžių yra nuoroda į SWOV metatyrimą, kuriame konstatuojama, kad apie dviračių gatves jie negali pasakyti nieko, ta koncepcija MOKSLIŠKAI dar nestudijuota.
              The literature review shows that knowledge about objective road safety of bicycle streets in the Netherlands is limited and based on observations about a small number of bicycle streets. The total number and layout of bicycle streets in the Netherlands is not known. Therefore we think it would be a good idea to do a follow-up study into the (objective) road safety level/risk of bicycle streets in the Netherlands and the effect of different design features on road safety.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                Tai aišku, kam laikytis tų KET. Priminsiu:
                NL draudimo lenkti nėra. Ten apskritai nėra oficialaus dviračių gatvės ženklo.

                Comment


                  Rašiau pasiskaitęs CROW. Pranešime šaltinis tas pats web'inis, bet tikrinau pats profilius CROW ir jų yra tie patys trys, tad nelabai suprantu šios citatos dalies: "The total number and layout of bicycle streets in the Netherlands is not known."

                  2023.11.12
                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                  Ši atkarpa neatitinka dviračių gatvės standarto. Pagal CROW schemą privalėjo profilis iš pagrindinio antro keistis į trečią pavaizduotą schemoje. Tiesiog aktyvus juostos plotis per mažas dviratininkui aplenkti lėtesnį. Įmanoma, bet nesaugu. Gerai, jei aptemptakelnis su anglies dviračiu tuos akmenis įveiks su malonumu, bet normaliems žmonėms nelabai gerai, ypač žiemą maksimaliai pavojinga.

                  What is a Bicycle Street? https://beyondtheautomobile.com/2020...icycle-street/
                  Click image for larger version  Name:	Screenshot (9).png Views:	818 Size:	134,3 kB ID:	2089454




                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Nesiginčysiu. Man pati dviračių gatvės idėja atrodo labai abejotina ir pritempta. Jas vertinu kaip eismą bendrame sraute su ribojamu automobilių tranzitu. Jei tranzitas neribojamas, kaip bus P. Vileišio gatvės atveju, tai ir apie dviračių gatvės konceptualumą neverta šnekėti.
                    Kaid parodytas pavyzdys įdomus tuo, kad gatvės vidurys iškeltas, tad dviračiams jis visai netrukdo, o vairuotojams lenkti nelabai tesinori. Tik bėda, kad tokios atkarpos negali tęstis daugiau kilometro, nes vairuotojams atsibos vilktis ir jie būtinai norės aplenkti.
                    O kaip NL laikomasi dviračių gatvės koncepcijos matosi kad ir čia, kur greitis yra 60 kmh.
                    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2024-04-11 201755.jpg
Views:	626
Size:	255,0 kB
ID:	2123638

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                      Šiuo atveju apie kažkokių lėtesnių aplenkimą nėra jokios kalbos. Šių dviračių gatvių esmė ir yra, kad yra visiškai draudžiama lenkti, be jokių išlygų ar "būtų logiška".

                      P.s. tas lenkimas važiuojančių lėčiau nei 30 km/h ženklo "lenkti draudžiama" zonose praktiškai irgi sunkiai įgyvendinamas ir 99 proc. gręsia vairuotojo pažymėjimo praradimu.
                      Kai taisyklės tampa visiškai nelogiškomis, tada natūraliai prasideda toleruojamas jų pažeidinėjimas. Dviračių gatvės esmė, kad jose dviračiai jaustųsi lygiaverčiais eismo dalyviais ir nesispraustų pakraštėm stumdomi automobilių. Objektyviai lėto eismo dalyvio aplenkimas tam netrukdo. Nei dviračiui aplenkt lėtą automobilį, nei automobiliui aplenkti itin lėtą dviratininką… Nei vienam dviratininkui aplenkt kitą dviratininką. Ar šitas tamstos nuomone irgi negerai, nes nu taisyklės? Priminsiu, kad KET galioja ir dviračiams.

                      90km/h kelyje sutiksi 10km/h besivelkantį sugedusį automobilį ir nelenksi? Dažniausiai aplenkti yra saugiau nei nelenkti.
                      Paskutinis taisė mantasm; 2024.04.12, 09:13.

                      Comment


                        Aš gal tik priminsiu čia diskutuojantiems:
                        Vileišio ir toliau einanti gatvės jokios ne tranzitinės, o aptarnauja vietinius daugiabučius ir loftus. Jei reikia tranzito, lįskite į Antakalnio g., arba persikelkite per tiltą ir važiuokite Žirmūnų g. Todėl niekas ten kilometrais paskui dviračius nesivilks.
                        Dviračių gatvėse eismas prioretizuojamas dviračiams, tokiu būdu sukuriama neigiama paskata ja nesinaudoti automobiliams, iškyrus atvejus kai tikrai reikia. O kai tikrai reikia, tai galima 500m pavažiuoti ir 20 km/h greičiu.
                        Paraleliai dalį Vileišio g. eina ištisinė gatvė su parkofke. Jei nepatiinka dviračių gatvė, gali važiuoti su auto per parkofkę.

                        Comment


                          Tai aišku reikia logiškai vertinti. Tik analogija tarp 90 ir 10 km/h čia netinka, nes šioje gatvėje kažkas judėdamas 9 kart lėčiau nei leistina, tai jau praktiškai stovėtų. Lėčiau nei 5 km/h (ėjimo greitis) važiuoti dviračiu labai sudėtinga. Aš važiuoju ~17-20 km/h greičiu paprastu tempu, tai čia yra tolygu gyvenamosios zonos greičiui ir jau tokiu atveju gali palaukti. Bet spėkime ar kažkas lauks? Važiavau užpraeitą savaitgalį šia "dviračių gatve", tai visi lenkė važiuodami kaip pro stovintį.

                          Comment


                            Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                            Aš gal tik priminsiu čia diskutuojantiems:
                            Vileišio ir toliau einanti gatvės jokios ne tranzitinės, o aptarnauja vietinius daugiabučius ir loftus. Jei reikia tranzito, lįskite į Antakalnio g., arba persikelkite per tiltą ir važiuokite Žirmūnų g. Todėl niekas ten kilometrais paskui dviračius nesivilks.
                            Dviračių gatvėse eismas prioretizuojamas dviračiams, tokiu būdu sukuriama neigiama paskata ja nesinaudoti automobiliams, iškyrus atvejus kai tikrai reikia. O kai tikrai reikia, tai galima 500m pavažiuoti ir 20 km/h greičiu.
                            Paraleliai dalį Vileišio g. eina ištisinė gatvė su parkofke. Jei nepatiinka dviračių gatvė, gali važiuoti su auto per parkofkę.
                            Teoriškai ne tranzitinė, bet praktiškai visaip gaunasi. Neretai ja yra greičiau pravažiuot nei stovėt kamštyje prie Petro ir Povilo žiedo. Norint padaryt tranzitine, reiktų perkirst ties tuo žiedu.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Tai aišku reikia logiškai vertinti. Tik analogija tarp 90 ir 10 km/h čia netinka, nes šioje gatvėje kažkas judėdamas 9 kart lėčiau nei leistina, tai jau praktiškai stovėtų. Lėčiau nei 5 km/h (ėjimo greitis) važiuoti dviračiu labai sudėtinga. Aš važiuoju ~17-20 km/h greičiu paprastu tempu, tai čia yra tolygu gyvenamosios zonos greičiui ir jau tokiu atveju gali palaukti. Bet spėkime ar kažkas lauks? Važiavau užpraeitą savaitgalį šia "dviračių gatve", tai visi lenkė važiuodami kaip pro stovintį.
                              Pritariu, kad jei važiuojama ~20, lenkiančius reiktų atitinkamai bausti. Bet važiuojančių ėjimo greičiu irgi būna. Tai reikia logiškai vertinti.

                              Comment


                                Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                Aš gal tik priminsiu čia diskutuojantiems:
                                Vileišio ir toliau einanti gatvės jokios ne tranzitinės, o aptarnauja vietinius daugiabučius ir loftus. Jei reikia tranzito, lįskite į Antakalnio g., arba persikelkite per tiltą ir važiuokite Žirmūnų g. Todėl niekas ten kilometrais paskui dviračius nesivilks.
                                Dviračių gatvėse eismas prioretizuojamas dviračiams, tokiu būdu sukuriama neigiama paskata ja nesinaudoti automobiliams, iškyrus atvejus kai tikrai reikia. O kai tikrai reikia, tai galima 500m pavažiuoti ir 20 km/h greičiu.
                                Paraleliai dalį Vileišio g. eina ištisinė gatvė su parkofke. Jei nepatiinka dviračių gatvė, gali važiuoti su auto per parkofkę.
                                Matau nebuvot P. Vileišio g.
                                Seniau visi ten lėkdavo, kad nestovėt kamštyje Antakalnio g. ir Olandų žiede. Darbų metu buvo nutrauktas tranzitas, nes labai ilgai tvarkė atkarpą ties Vileišio g. 6, tačiau net ir sukabinus dviračių gatvės ženklus ne kartą buvau aplenktas važiuojant dviračiu arba greitis buvo stipriai viršijamas. Deja, dabar pabaigus visas atkarpas, didelė tikimybė, kad tranzitas sugrįs, nes deja, kelio ženklai ar keli iškilieji kalneliai nestabdo SUV'ų

                                Comment


                                  Waze jau siūlo važiuoti Vileišio g. kad apšokti kamštį.

                                  Comment


                                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                    Matau nebuvot P. Vileišio g.
                                    Seniau visi ten lėkdavo, kad nestovėt kamštyje Antakalnio g. ir Olandų žiede. Darbų metu buvo nutrauktas tranzitas, nes labai ilgai tvarkė atkarpą ties Vileišio g. 6, tačiau net ir sukabinus dviračių gatvės ženklus ne kartą buvau aplenktas važiuojant dviračiu arba greitis buvo stipriai viršijamas. Deja, dabar pabaigus visas atkarpas, didelė tikimybė, kad tranzitas sugrįs, nes deja, kelio ženklai ar keli iškilieji kalneliai nestabdo SUV'ų
                                    Na... kaip čia pasakius. Aš Vileišio gatve esu ėjęs, riedėjęs ir dviračiu važiavęs turbūt kelis šimtus kartų. Žinau, kad žmonės ją naudodavo kaip tranzitinę, bet tai nereiškia, kad taip turėtų būti, nes tam ji nėra skirta ar pritaikyta (ir niekad nebuvo).
                                    Mano lūkestis yra, kad tranzituojančius su laiku atbaidys du dalykai: viena, tai, jog pirmenybė tame kelyje yra dviračiams, ne auto; antra, tai, jog ten kas porą šimtų metrų yra greičio kalneliai.
                                    Taip pat turiu lūkestį, kad su laiku bus padarytas kažkoks tranzito apribojimas atkarpoje po Žirmūnų tiltu.

                                    Comment


                                      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                      Na... kaip čia pasakius. Aš Vileišio gatve esu ėjęs, riedėjęs ir dviračiu važiavęs turbūt kelis šimtus kartų. Žinau, kad žmonės ją naudodavo kaip tranzitinę, bet tai nereiškia, kad taip turėtų būti, nes tam ji nėra skirta ar pritaikyta (ir niekad nebuvo).
                                      Mano lūkestis yra, kad tranzituojančius su laiku atbaidys du dalykai: viena, tai, jog pirmenybė tame kelyje yra dviračiams, ne auto; antra, tai, jog ten kas porą šimtų metrų yra greičio kalneliai.
                                      Taip pat turiu lūkestį, kad su laiku bus padarytas kažkoks tranzito apribojimas atkarpoje po Žirmūnų tiltu.
                                      Betono blokas - vienintelis sprendimas. Atbaidymas neveiks.

                                      Comment


                                        Danijoj šitie gerai veikia. Nesvarbu ar tu su SUV'u ar su traktorium.

                                        https://www.reddit.com/r/IdiotsInCar...a_busses_only/

                                        Comment


                                          Manau geriausia/akivaizdžiausia vieta perkirsti kelią (palikti pravažiavimą tik dviračiu) tranzito panaikinimui/sumažinimui būtų po Žirmūnų tiltu. Antakalnio pusėje liktų 3 išvažiavimai, pietinėje pusėje 1. Vietiniam eismui turėtų būti beveik taip pat patogu privažiuoti, tuo pačiu išnyktų galimybė tranzitui aplenkti Petro ir Povilo bažnyčios žiedą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X