Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Dešiniąjame krante jau beveik yra vientisas neblogas dviračių takų tinklas. Dabar tereikia tą kopijuoti kitur mieste. Iš esmės mieste šalia kiekvienos stambesnės gatvės turėtų atsirasti dviračių takas.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kad mes dar net centre magistralinių dviračių takų nesugebam sujungti į tinklą, ką jau kalbėti apie kelius į priemiesčius. Gal ateityje ir bus, bet tikrai ne artimoje.Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
-
Tai kad nei iki Pilaitės nei iki Fabijoniškių/Pašilaičių vientisais takais nenuvažiuosi. Aplink centrą daugiau takų, o toliau tik fragmentaiParašė index Rodyti pranešimą
Dešiniąjame krante jau beveik yra vientisas neblogas dviračių takų tinklas. Dabar tereikia tą kopijuoti kitur mieste. Iš esmės mieste šalia kiekvienos stambesnės gatvės turėtų atsirasti dviračių takas.
- 1 patinka
Comment
-
Neužtenka takų tik centre padaryti, kad galėtų žmonės pramogai pasivažinėti nuomotais paspirtukais palei kokią Nerį ar Vingio parką, realiai turi būti su kiekvienu rajonu ar tarp jų susisiekimas dviračiu/paspirtuku patogus kaip ir su auto, kad įvyktų rimtesnis proveržis kaip Olandijoje ar Danijoje.Parašė index Rodyti pranešimą
Dešiniąjame krante jau beveik yra vientisas neblogas dviračių takų tinklas. Dabar tereikia tą kopijuoti kitur mieste. Iš esmės mieste šalia kiekvienos stambesnės gatvės turėtų atsirasti dviračių takas.
- 2 patinka
Comment
-
Tai taip. Tas jau beveik padaryta Šnipiškėse ir Žirmūnuose, o dabar tą reikia daryti visur.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Neužtenka takų tik centre padaryti, kad galėtų žmonės pramogai pasivažinėti nuomotais paspirtukais palei kokią Nerį ar Vingio parką, realiai turi būti su kiekvienu rajonu ar tarp jų susisiekimas dviračiu/paspirtuku patogus kaip ir su auto, kad įvyktų rimtesnis proveržis kaip Olandijoje ar Danijoje.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Dviračių taką nuvedė iki miško ir pakėlė rankas – savivaldybė rodo tuščias kišenes
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...enes-20032434/
- 1 patinka
Comment
-
Nėra. Aš gyvenu tankiausiame rajone mieste bet dviračiu iki centro nuvažiuoti negalėčiau nes dviračių takų ten veadančių paprasčiausiai nėra.Parašė index Rodyti pranešimą
Dešiniąjame krante jau beveik yra vientisas neblogas dviračių takų tinklas. Dabar tereikia tą kopijuoti kitur mieste. Iš esmės mieste šalia kiekvienos stambesnės gatvės turėtų atsirasti dviračių takas.
Senamiestyje išvis neturėtu būti skirtingų pėsčiųjų ir važiuojamosiios dalies nes ten turėtu būti bendras takas su pėsčiųjų pirmenybe.Parašė Kristisz Rodyti pranešimąIš pėsčiojo perspektyvos labiausiai paspirtukai erzinai kai važiuoja siaurais šaligatviais, privažiuoja tyliai iš galo ir tada tu turi šokti nuo bortelio ant važiuojamosios dalies tam kad praleistum paspirtuką. Vaikštant senamiestyje šitas dalykas labai erzina. Mano siūlymas būtų, kad senamiesčio zonoje tiek paspirtukams, tiek dviračiams būtų leidžiama važiuoti tik dviračiu taku arba važiuojamąja dalimi, tam kad pėstiesiems nebūtų trukdoma. Įrengus atitinkamą infrastruktūrą (dviračių takai arba lėto eismo gatvės), tas turėtų įsigalioti ir gyvenamuosiuose rajonuose.
Comment
-
Kokį ten poreikį vertint, kai jis įvertintas 2014 m. Takas ten jau numatytas Pagubės g., tik ne Mediškių g. iki Kalino, bet šalia vos šiauriau – per Miško g. Data net numatyta. Kadangi savivaldybė nesikalba, tai LAKD nuties taką truputį ne ta gatve, kaip planavo VMS.Praeitais metais Mediškių g. įtraukta į reitinguojamų dviračių takų projektų sąrašą, siekiant objektyviai vertinti viso miesto infrastruktūros poreikį.
Europos Parko g. projekto procedūras (PP) pradėjo 2019 m. lapkritį, pakartotinį jau projekto perprojektavimą 2021 m. Tai negeriau buvo jungtis prie LAKD? Nes dabar ir toliau liks Balsiai savo oazėj – nei takai jungsis su miesto branduoliu, nei nuo Vilniaus rajono Nemenčinės (Europos parko) pusės. Tuo tarpu LAKD taip pat užsibaigs „akligatviu”.Savivaldybė apie tai, kad „Kelių direkcija“ rengia rekonstrukcijos projektą ir planuoja darbus, buvo supažindinta dar 2019 ir 2020 m., tačiau jokių darbų nesiėmė. Jie tik atsakė, kad pėsčiųjų ir dviračių takai savivaldybei nėra prioritetas.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Su paspirtuku suprasčiau jei neįmanoma dėl poros nenuleistų bortų ir gabaliuko gruntinio / žvyruoto tako (nors kiti varo ir bekele grubesnio protektoriaus padangomis), bet su dviračiu? Kodėl pvz. toks maršrutas netinka:Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nėra. Aš gyvenu tankiausiame rajone mieste bet dviračiu iki centro nuvažiuoti negalėčiau nes dviračių takų ten veadančių paprasčiausiai nėra.
Perkūnkiemis → L. Giros g. asfalto šaligatvis → 2 nenuleisti bortai → L. Giros g. suremontuotas pilkas dvirtakis → takas po kelis metrus nutrūksta ties sankyržomis, bet pervažos atrodo yra → S. Stanevičiaus g. rekonstruotas raudonas dvirtakis → via: 1) Ozo parkas su suremontuotu žvyrkeliu ir lygiais miško oficialiais rekreaciniais takais; via: 2) Gelvonų g. trumpa atkarpa grundiniu taku ir šaligatviu puse gatvės (likusioje pusėje raudonas dvirtakis) → Ozo g. → Senvagės takas → keliasdešimt metrų šaligatviu → Linkmenų g. → A. Nasvyčio g. / G. Baravyko g. ir esi prie upės?
Kelionė atrodytų maždaug taip:
Nuotraukos paimtos iš žemėlapio, žemėlapis iš https://www.streetskins.eu/vilnius-c...y-road-surface
L. Giros g.:
Stanevičiaus g.:
via: 1) Ozo parkas:
via: 2) Gelvonų g.:
Ozo g.:
Senvagės takas, Linkmenų g.:
A. Nasvyčio g. / G. Baravyko g.:
Man reiktų, tai važiuočiau: S. Nėries g. → Ukmergės g. (į priekį A juosta) → Šeškinės nuvalytu šaligatviu → „Saulės alėja” → Miglos g. → Paribio g. → Pieninės g. Takai šiuo maršrutu dažnai nutrūksta, bet būtų greičiau. Visgi, pirmas variantas visai normalus laiko ir atstumo santykiu, pilnai saugantis mašinų.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 2 patinka
Comment
-
Šiuos ženklinimo pavyzdžius matyčiau kaip galimą valstybinį ženklinimo standartą visuose dviračių takuose LietuvojeParašė dondc Rodyti pranešimą
Tiesa, dvipusiuose takuose abejoju ar reikia kartoti dviračių simbolius vidury tako (nebent pilkas asfaltas), bet vienpusiuose būčiau nieko prieš, nes jų išdėstymas rodytų dviračių tako kryptį.
Comment
-
V. Pociūno g. dviračių takas pilnai baigtas, parkingas, turbūt didžiausias šalyje. Panašu, kad dar neteko matyti stop linijų. Link „Senukų” pradėto pastato taip pat nusimato takas su dviem įvažiavimais į teritoriją // žemėlapis iš https://www.streetskins.eu/vilnius-c...y-road-surface
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 3 patinka
Comment
-
Žinok, standartas, manau, įtraukiamas į STR, tai turėtų atsikartoti visoje šalyje automatiškai. Nebent, būna ir Vilniuje tiesiog atsisako naudoti punktyrus, jeigu neprašai ir simbolius sužymi ne po du, o vieną ir dar ne tokį, kaip numato KET (turi būti, kaip trafaretas). Pvz., prieš porą metų Vilniuje, Žvėryne, Kęstučio g. buvo žymimos juostos. Jos po sezono nusitrindavo, tai pradėjo ne tik termoplastiku žymėt, bet buvo pakeistas KET – juostos numatytos žymėti vietoj siaurosios ištisinės plačiąja ištisine, t. y. dviračių juostos dabar žymimos, kaip viešojo transporto A juostos.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Šiuos ženklinimo pavyzdžius matyčiau kaip galimą valstybinį ženklinimo standartą visuose dviračių takuose Lietuvoje
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Kodėl taip skiriasi pervažos vienam projekte Pociūno g.? Juodas asfaltas, raudonas asfaltas, raudonos trinkelės. Čia kaip pagal tikimybę, kad nepraleis...
Parašė dondc Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Riedis; 2021.07.20, 22:08.
- 4 patinka
Comment
-
Na tai galima ir per žolyna važiuoti jei labia nori, bet mes kalbam apie magistralinius dviračių takus. Perkunkiemio gatvėje nėra asfalto šaligatvio bet aišku galima važiuoti paprastu šaligatviu trukdant pėstiesiems. Siūlomas maršrutas šiaip būtų ne kelionė į centrą o ratas per mikrorajonus. Pradžiai galėtu bent padaryti dviračių taką Ukmergės gatvėje tai tada galima planuoti maršrutą.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Su paspirtuku suprasčiau jei neįmanoma dėl poros nenuleistų bortų ir gabaliuko gruntinio / žvyruoto tako (nors kiti varo ir bekele grubesnio protektoriaus padangomis), bet su dviračiu? Kodėl pvz. toks maršrutas netinka:
Perkūnkiemis → L. Giros g. asfalto šaligatvis → 2 nenuleisti bortai → L. Giros g. suremontuotas pilkas dvirtakis → takas po kelis metrus nutrūksta ties sankyržomis, bet pervažos atrodo yra → S. Stanevičiaus g. rekonstruotas raudonas dvirtakis → via: 1) Ozo parkas su suremontuotu žvyrkeliu ir lygiais miško oficialiais rekreaciniais takais; via: 2) Gelvonų g. trumpa atkarpa grundiniu taku ir šaligatviu puse gatvės (likusioje pusėje raudonas dvirtakis) → Ozo g. → Senvagės takas → keliasdešimt metrų šaligatviu → Linkmenų g. → A. Nasvyčio g. / G. Baravyko g. ir esi prie upės?
Dabar geriausias realus važiavimo maršrutas (ne dviračių takais) yra:
P.S. Net juoką kelia kai bandoma rekomenduoti dviračiu važiuoti per žvyrkelį.Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2021.07.21, 10:06.
Comment
-
Na tai aš kalbėjau apie centrinę dešiniojo kranto dalį (Šnipiškes ir Žirmūnus), kur dviračių tinklas artėja iki idealaus ir jo pavyzdžiu dviračių takus reiktų vystyti visame mieste.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nėra. Aš gyvenu tankiausiame rajone mieste bet dviračiu iki centro nuvažiuoti negalėčiau nes dviračių takų ten veadančių paprasčiausiai nėra.
Senamiestyje išvis neturėtu būti skirtingų pėsčiųjų ir važiuojamosiios dalies nes ten turėtu būti bendras takas su pėsčiųjų pirmenybe.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Miestas (ir tuo labiau gyventojų koncentracija ar kasdieniai maršrutai) nėra tik centrinė miesto dalis. Reikėtu pirma magistralinius kelius tarp rajonų padaryti, kad ir aukščiau minėtą Ukmergės gatvės taką, o ne idealiai išlaižyti šiferio trobų rajoną.Parašė index Rodyti pranešimą
Na tai aš kalbėjau apie centrinę dešiniojo kranto dalį (Šnipiškes ir Žirmūnus), kur dviračių tinklas artėja iki idealaus ir jo pavyzdžiu dviračių takus reiktų vystyti visame mieste.
- 2 patinka
Comment
-
Žvirkeliui, kuriame nevyksta mašinų eismas, pasiūliau alternatyvą su lopinėliu gruntinio tako, kurio taip pat galima išvengti vos persikėlus į kitą gatvės pusę, pavažiuojant pilnai šaligatviu 550 m.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPradžiai galėtu bent padaryti dviračių taką Ukmergės gatvėje tai tada galima planuoti maršrutą.
Dabar geriausias realus važiavimo maršrutas (ne dviračių takais) yra:
<...>
P.S. Net juoką kelia kai bandoma rekomenduoti dviračiu važiuoti per žvyrkelį.
Ukmergės g. net ateityje nenusimato toks tiesus dviračių takas, kokia yra gatvė. Paties pateiktą pavyzdinį maršrutą dar sutrumpinau ir galiu sakyti, jog ten 90 % dviračių takų jau dabar yra. Jei vaikas nuotraukoje sugeba žvirkeliu nuo kalniuko nusileist, tai tikrai pats sugebėtum tuose likusiusiuose 10 % pravažiuoti pora parkingų, degalinės aikštelę, akligatvio gatvelę, o šaligatvių atkarpėlėse neatsitrenkti į pėsčiuosius. Pats teisinai savivaldybę, kad suremontavo ir nepanaikino bendro dviračių ir pėsčiųjų tako Gabijos g., nes baisu pagalvot apie važiavimą D kat. riesta gatve su greitį slopinančiais kalneliais, o dabar sakai, kaip nesinori gasdinti pėsčiųjų šaligatviuose.
Maršrutas nuo tavo namų miesto pakrašty iki, tavo nurodytos Katedros:
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 2 patinka
Comment
Comment