Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Tą suprantu. Neaišku kokiu kelio ženklu vadovautis, kai vienas kitam preištarauja patys kelio ženklai. Ant to pačio stulpo yra ir pėsčiųjų perėjos ženklas ir duoti kelią trikampis:

    Click image for larger version

Name:	export.jpg
Views:	2184
Size:	293,1 kB
ID:	1832223

    Dabar ten pažymėta pervaža, bet tarp perėjos ženklų ji tampa beprasmė, tuo tarpu trikampis duoti kalią ant to pačio stulpo, kur ir perėjos ženklas. Nors negaliu važiuoti net pervaža, bet automobilis privalo mane praleisti važiuojantį. Nėra eTeismuose tokios bylos? Suprantu, policija turi skirti baudą, kad važiavau perėjoje, bet visa atsakomybė tektų automobilio vairuotojui, jeigu partrenktų.
    Galbut čia galima priligint tokiai situacijai kai buvo ankščiau, kai vairuotojas suko i dešine o dviratininkas važiavo pesčiuju taku ir buvo abipuse kalte.







    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Tikiu. Visgi nebūkime panašūs į vieną forumietį, kuris pastoviai deda straipsnius, kokie paspirtukininkai blogi. Tą patį galima pasakyti ir apie automobilistus, tarkim, kad negertų:

    Per dvi paras – daugiau nei pusšimtis neblaivių motorinių transporto priemonių vairuotojų
    https://lkpt.policija.lrv.lt/lt/nauj...niu-vairuotoju
    Nieko nenoriu kaltint, tiesiog noriu daugiau aiškumo. Laikau save geru vairuotoju, ir neblogai išmanančiu KET, be problemu praleidžiu ir pesčiosius ir dviratininkus sukant i dešine, net ir dobile. Bet kad dviračio takas (einantis atskirai nuo kelio) turi pagrindinio arba šalutinio kelio statusa man buvo naujiena.

    Comment


      Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
      Nieko nenoriu kaltint, tiesiog noriu daugiau aiškumo. Laikau save geru vairuotoju, ir neblogai išmanančiu KET, be problemu praleidžiu ir pesčiosius ir dviratininkus sukant i dešine, net ir dobile. Bet kad dviračio takas (einantis atskirai nuo kelio) turi pagrindinio arba šalutinio kelio statusa man buvo naujiena.
      KET labai trūksta apibrėžtumo ties kai kuriais punktais, sunku kartais kaltinti eismo dalyvius kažkuo, kai kaltasis galutinai paaiškėja tik po teismo įsikyšimo ir išaiškinimo kurie KET punktai viršesni.

      Pagal praktiką gaunasi, jog tie visi reikalavimai pėstiesiems bei dviratininkams ir tėra skirti tik jiems, o visiems kitiems reiktų ne aklai tikėtis, jog jų ir bus laikomasi, o vadovautis tuo jog reikia praleisti VISUS eismo dalyvius judančius pagrindiniu keliu (nepriklausomai ar važiuojamąja dalimi, ar dviračių taku, ar šaligatviu/pėsčiųjų taku), taip pat sukant į kairę arba dešinę praleisti tuos eismo dalyvius, kurie kerta kelią į kurį sukama.

      Labai reiktų KET revizijos, kur suinteresuoti asmenys galėtų iškelti klausimus ir būtų apibrėžtos visos dviprasmybės ir panaikinti punktų prieštaravimai vieni kitiems, bei išaiškinti sudėtingi gramatiniai konstruktai su keliomis sąlygomis ar pasirinkimais. Nes dabar ne tik ekspertai bet ir policija pati skirtingai būna interpretuoja KET.

      Apskritai tai dažnai tokios avarinės situacijos įvyksta ne tik dėl KET nežinojimo ar netobulumo, o tiesiog jog jų nepavyksta išvengti dėl atidumo trūkumo ir reiktų vairuojant ar minant dviratį vadovautis patarimu, kurį neseniai perskaičiau, jog negalima užsimiršti, kad bet kurią akimirką bet kur šalia kelio gali išdygti aklasis su balta lazdele ir visi turime būti pasiruošę laiku į tai sureaguoti ir akląjį praleisti Smagu kad turime teismo precedentą ir išaiškinimą nepaliekantį dviprasmybių bent vienoje situacijoje, kurį pateikiau kaip pavyzdį, bet norėtųsi, kad daugiau tokios situacijos nepasikartotų ir būtų stengiamasi pirmiausia išvengti avarinių situacijų, ypač kai tam yra galimybė.
      Paskutinis taisė themanual; 2020.10.15, 00:55.

      Comment


        Nustebau aptikęs dviračių taką palei Gilužio ežerą. Pasirodo čia Gilužio Rivjeros statybų dalis, takas veda nuo Gilužio gatvės atšakos palei upelioką iki Vila Alicante paplūdymio ir ten tiesiog baigiasi. Kol kas išvažiuoti nėra kaip, bet gal nebus aklinai užtverta rivjera ir galima bus išminti per vidines gatveles/šaligatvius.

        Click image for larger version

Name:	20201017_151306.jpg
Views:	1869
Size:	810,2 kB
ID:	1832819

        Click image for larger version

Name:	20201017_151355.jpg
Views:	1874
Size:	1,46 MB
ID:	1832820

        Click image for larger version

Name:	20201017_151421.jpg
Views:	1859
Size:	925,1 kB
ID:	1832822

        Click image for larger version

Name:	20201017_151832.jpg
Views:	1850
Size:	700,4 kB
ID:	1832821
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą


          Iš pradžių nudažo, paskui uždažo, lyg visa tai būtų nemokama... Bet, iš kitos pusės, kodėl ne? Juk jokios atsakomybės ir pasekmių nebuvo ir nebus.





          Comment


            Tai jei rangovo klaida, jis taiso savo lėšomis. Objektas nėra priduotas.

            Comment


              Klaida kas projektavo, ir klaida kas patvirtino projektą. Kas patvirtina puikiai žinom. Plotis per siauras bendram pėsčiųjų ir dviračių takui. Panašu čia 2,5 m, bendram takui minimumas yra platesnis, tikrai bent 3 m, o dėl ženklo D kat. ar išvis panašiau kiemo gatvele važiuoti draudžiama.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Fabijoniškių g., kol kas darbai nuo Kaimelio g. iki Ateities g. Gatvėje ženklas 30 km/h, bet visgi daromas „naujas” dvirtakis. Šiaip deklaruojama, jog 30 km/h zonose nenumatoma jokių atskirų dviračių takų:

                Click image for larger version

Name:	IMG_20000101_022302.jpg
Views:	1811
Size:	2,92 MB
ID:	1832861

                Click image for larger version

Name:	IMG_20000101_022435.jpg
Views:	1781
Size:	2,69 MB
ID:	1832862

                Click image for larger version

Name:	IMG_20000101_022557.jpg
Views:	1794
Size:	2,58 MB
ID:	1832863

                Click image for larger version

Name:	IMG_20000101_022623.jpg
Views:	1794
Size:	2,96 MB
ID:	1832864

                Stanevičiaus g. nuo Ateities g. iki Stanevičiaus st. raudonas asfaltas, nuo st. iki Fabijoniškių g. žvyras. Raudoną taką ties „Lidl” irgi stumia arčiau gatvės:

                Click image for larger version

Name:	IMG_20000101_023038.jpg
Views:	1794
Size:	3,11 MB
ID:	1832865

                Click image for larger version

Name:	IMG_20000101_023245.jpg
Views:	1802
Size:	3,00 MB
ID:	1832866

                Kalvarijų g. išsukant iš Didlaukio g. Kaip žinia, ne visi seni trinkelių takai naikinami, tik neaišku, kodėl pusė atkarpos su ištisine linija, o pusė be. Kelio ženklai iš abiejų pusių, dviračio simboliukai irgi visoje atkarpoje:

                Click image for larger version

Name:	IMG_20000101_024124.jpg
Views:	1792
Size:	2,52 MB
ID:	1832867

                Click image for larger version

Name:	IMG_20000101_024028.jpg
Views:	1799
Size:	3,02 MB
ID:	1832868

                Click image for larger version

Name:	IMG_20000101_023910.jpg
Views:	1797
Size:	3,00 MB
ID:	1832869

                Apie įvairiose miesto vietose panaikintą kelio ženklinimą, bet paliktus kelio ženklus yra pranešta. „Tvarkau miestą” į atsakymo terminus jau neįsipaišė. Visgi, pamačiau, jog būna kelio ženklai nuimti, bet kelio ženklinimas paliktas. Gabijos g. – suprask, vasara dvirtakis, snieguotą žiemą ne dvirtakis:

                Click image for larger version

Name:	IMG_20000101_030200.jpg
Views:	1801
Size:	3,18 MB
ID:	1832870

                Click image for larger version

Name:	IMG_20000101_030234.jpg
Views:	1788
Size:	2,15 MB
ID:	1832871

                Pavilnionių g. nuo naujos „Rimi” link aplinkkelio. Įdomu, kad šaligatvio trumputė atkarpa įrengta, o dviratkis nutrauktas:

                Click image for larger version

Name:	IMG_20000101_030819.jpg
Views:	1797
Size:	2,63 MB
ID:	1832872

                Click image for larger version

Name:	IMG_20000101_030930.jpg
Views:	2184
Size:	3,07 MB
ID:	1832873

                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Klaida kas projektavo, ir klaida kas patvirtino projektą. Kas patvirtina puikiai žinom. Plotis per siauras bendram pėsčiųjų ir dviračių takui. Panašu čia 2,5 m, bendram takui minimumas yra platesnis, tikrai bent 3 m, o dėl ženklo D kat. ar išvis panašiau kiemo gatvele važiuoti draudžiama.
                  Pagal projektą ten turėjo būti tik dviračių takas, o pėsčiųjų takas eiti kitoje pusėje, o kaip ten ženklas tas atsirado tai net neįsivaizduoju. Tikiuos jį nuims, nes dviračiai laisvai gali čia gatvele važiuoti, o taką palikti pėstiesiems. Kadangi jis juodo asfalto tai spėju jog jau projekto metu suprato nesąmonę padarę ir nusprendė nedaryti ten dviračių tako, bet matyt linijų tepliotojų nepasiekė informacija.

                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Fabijoniškių g., kol kas darbai nuo Kaimelio g. iki Ateities g. Gatvėje ženklas 30 km/h, bet visgi daromas „naujas” dvirtakis. Šiaip deklaruojama, jog 30 km/h zonose nenumatoma jokių atskirų dviračių takų:
                  Nematau problemos, atskiras dviračių takas bus visada geriau, jeigu tik vietos pakanka. Jausčiausi daug ramiau žinodamas, jog mano vaikai mina į mokyklą atskiru dviračių taku, nei Fabijoniškių gatve, tegu ten ir 10 kmph greičio ribojimo ženklas stovėtų.

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                    Click image for larger version  Name:	IMG_20000101_030930.jpg Views:	37 Size:	3,07 MB ID:	1832873
                    Kas čia per pieva su hidrantu ir šuliniais ar kaip juos pavadint? Ar iš vis galės neperstumiant pastarųjų tiesti asfaltą (kad ir kada nors). Iš perspektyvos atrodo, kad šie gan aukštai išsikišę
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Parašė Horn Rodyti pranešimą
                      Naujų gatvių projektai išties juda labai lėtai. Bet užtat dviračių ir pėsčiųjų takai pajudėjo tikrai neblogai. Ir viešasis nemažai dėmesio gavo. Aš tai nepyksiu, jeigu gatvių projektai ir toliau tvarkysis tokiu tempu, jeigu dviračių infrastruktūra, šaligatviai ir VT dar padidins apsukas.
                      Kernavės g. pirkimas įvykęs, tai arba kažkas užprotestavo rezultatus, arba jau nuo rangovo viskas priklauso.
                      Edit: Sutartis pasirašyta 2020-08-11. Darbų atlikimas per 9 mėn nuo sutarties pasirašymo.
                      Čia gal tegul perkelia į labiau tinkamesnę temą (arba ne, nes kaip ir lyginama su gatvėmis), bet kuo situacija su gatvėmis skiriasi nuo situacijos su dviračių takais? Kada, apart kokių 2 išimčių, dviračių takai buvo nutiesti be vėlavimų? Iš dabar daromų - jau 2 metus tiesia Neries senvagės taką, kuris dar praeitą rudėnį turėjo būti baigtas (ir vistiek normaliai nenuties visko, ką buvo suplanavę), Žirmūnų trikampis seniausiai turėjo būti baigtas, kaip ir Neries dešiniosios krantinės. Iš pažadų - Narbuto turėjo pradėt dar 2018, Neries kairiosios krantinės, Algirdo-Geležinkelio-Dariaus ir Girėno ir Žalgirio-Širvintų 2019 metais, o jokių darbų nėra ir šiais metais jau tikrai nebus. Manau kaip tik su gatvių tiesimu situacija yra geresnė, nes meluoja mažiau ir neišsigalvoja kažkokių kosminių nutiestų km (kalba apie 30km dvirtakių per metus, realybėje nutiesia mažiau nei 10km) nes gatvės lietuviams yra svarbesnės ir taip naglai nepaeis apgaut, kad "va, šiais metais labai daug nutiesiem".

                      Comment


                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                        Čia gal tegul perkelia į labiau tinkamesnę temą (arba ne, nes kaip ir lyginama su gatvėmis), bet kuo situacija su gatvėmis skiriasi nuo situacijos su dviračių takais? Kada, apart kokių 2 išimčių, dviračių takai buvo nutiesti be vėlavimų? Iš dabar daromų - jau 2 metus tiesia Neries senvagės taką, kuris dar praeitą rudėnį turėjo būti baigtas (ir vistiek normaliai nenuties visko, ką buvo suplanavę), Žirmūnų trikampis seniausiai turėjo būti baigtas, kaip ir Neries dešiniosios krantinės. Iš pažadų - Narbuto turėjo pradėt dar 2018, Neries kairiosios krantinės, Algirdo-Geležinkelio-Dariaus ir Girėno ir Žalgirio-Širvintų 2019 metais, o jokių darbų nėra ir šiais metais jau tikrai nebus. Manau kaip tik su gatvių tiesimu situacija yra geresnė, nes meluoja mažiau ir neišsigalvoja kažkokių kosminių nutiestų km (kalba apie 30km dvirtakių per metus, realybėje nutiesia mažiau nei 10km) nes gatvės lietuviams yra svarbesnės ir taip naglai nepaeis apgaut, kad "va, šiais metais labai daug nutiesiem".
                        Vakar bendravau su tam tikra seniūnija, tai minėjo, kad Savivaldybėje po 6 metų susigribo dėl vykstančio nevaldomo darbų chaotiškumo, kai su objektais susijusios organizacijos tarpusavyje nesidalina numatomais darbais, kaip pvz.: tiesiant dviračių taką, projekto vykdytojas nesikalba su su kita Savivaldybės įmonę, kuri žada atlikti nuotekų modernizavimo darbus. Kitas pvz.: kai gatvių atnaujintojai nesusišneka įmonės viduje ir išasfaltuoja gatvę, o už pusės metų toje gatvėje keičiami šaligatviai ir išpjaustomas naujas asfaltas. Pavyzdžius galima vardint ir vardint, bet gera žinia yra ta, kad bent jau dabar apie tai kalbama ir prie apvalaus stalo sėda visi, su tos teritorijos modernizavimu, remontu susiję vystytojai, prižiūrėtojai ir kiti interesantai ir pradeda planuoti, prioretizuoti ir vadovautis projektiniu valdymu iš pagrindų, atliekant darbų sluoksniavimą, kad jeigu tiesiu gatvę, tai galbūt reikia ir po gatve įlįsti, galbūt ten šuliniai kiauri, galbūt reikia atsižvelgti į atnaujinamą detalųjį teritorijos planą ir įvertinti numatomų projektų perspektyvą.... Spėju, kad dauguma numatytų projektų galėjo sustoti ir dėl šios, nepatvirtintos, priežasties. Jeigu taip, tai gal ateityje nebematysime tokių kuriozų, kai nutiestas Žirmūnų dviračių takas link Neries, o po kelių mėnesių ten rausia nuotekų tvarkytojai, o dar po kurio laiko prasidės pastato statyba šalia sankryžos ir sunkiasvorės mašinos griaus taką, o dar po pusės metų rekonstruos Žirmūnų sankryžą...
                        Paskutinis taisė Robyla; 2020.10.29, 10:27.

                        Comment


                          Naujas dviračių takas Lazdynuose: https://citify.eu/oslo-g-dviraciu-ir...s-iki-viaduko/

                          Labai svarbi atkarpa, ateityje sujungsianti nemažą dalį Lazdynų / Lazdynėlių su Vingio parku per naująjį Neries tiltą.

                          Comment


                            Parašė Lakis Rodyti pranešimą
                            Naujas dviračių takas Lazdynuose: https://citify.eu/oslo-g-dviraciu-ir...s-iki-viaduko/

                            Labai svarbi atkarpa, ateityje sujungsianti nemažą dalį Lazdynų / Lazdynėlių su Vingio parku per naująjį Neries tiltą.
                            Kad lyg ir tas naujas ofisynas Business Garden žadėjo sukultūrinti miškelį už jo, padaryti pėsčiųjų ir dviračių jungtis.

                            Comment


                              Žadėjo, bet kolkas neatrodo, kad ką nors darys(

                              Comment


                                Tai darys, bet nelįs į patį mišką. Berods laiptus tik atnaujins, visa esmė bus prie jų verslo centro, t.y. miško papėdėje.

                                Comment


                                  Erfurto g. jau galutinai išasfaltuotas ir paskutinis gabaliukas. Pagaliau pervaža ne perėjos ribose:

                                  Click image for larger version

Name:	IMG_20201106_110052.jpg
Views:	658
Size:	3,12 MB
ID:	1837528

                                  Click image for larger version

Name:	IMG_20201106_110436.jpg
Views:	650
Size:	2,98 MB
ID:	1837529

                                  Click image for larger version

Name:	IMG_20201106_110253.jpg
Views:	652
Size:	3,10 MB
ID:	1837530

                                  Deja, čia pervaža – perėjoje. Įdomu ar ne statybos brokas:

                                  Click image for larger version

Name:	IMG_20201106_110311.jpg
Views:	654
Size:	3,10 MB
ID:	1837531


                                  Laisvės pr. pradžia, nuo „Litexpo” tuneliuko:
                                  Click image for larger version

Name:	IMG_20201106_105436.jpg
Views:	645
Size:	3,38 MB
ID:	1837532

                                  Click image for larger version

Name:	IMG_20201106_105409.jpg
Views:	653
Size:	3,25 MB
ID:	1837533

                                  Click image for larger version

Name:	IMG_20201106_105450.jpg
Views:	1140
Size:	3,24 MB
ID:	1837534

                                  Click image for larger version

Name:	IMG_20201106_105544.jpg
Views:	652
Size:	3,37 MB
ID:	1837535

                                  Click image for larger version

Name:	IMG_20201106_105620.jpg
Views:	651
Size:	3,06 MB
ID:	1837536

                                  Click image for larger version

Name:	IMG_20201106_105654.jpg
Views:	1128
Size:	2,63 MB
ID:	1837537
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Ar yra kokių inside žinių dėl Narbuto dviračių tako? Kaip nevyksta nieks metai iš metų, taip nevyksta...

                                    Comment


                                      Narbuto g. PP svarstyti ir sprendiniai priimti, išskaidyta į 2 etapus. Rugsėjo gale įvyko 1 etapo "inžinerinio projektavimo" pirkimas, tačiau buvo nutrauktas darbų pirkimas su aptakia priežastim.

                                      Perkančioji organizacija, atsižvelgdama į gautus tiekėjų paklausimus dėl projekto techninių sprendinių, priėmė sprendimą nutraukti supaprastinto pirkimo atviro konkurso būdu „T. Narbuto gatvės nuo Laisvės pr. iki Konstitucijos pr., Vilniaus m., rekonstravimo darbai“ (pirkimo numeris 501980) pirkimo procedūras.
                                      Vienintelis viešas paklausimas prieinamas dėl maksimalios sumos ribų.

                                      Sprendžiant iš įvairių kitų dvirtakių PP viešinimo komentarų, techniniai ir darbo projektai gali trukti nuo pusės iki metų (maždaug). Čia dar ES finansavimas, gatvės platinimas (A juostos) bei dabar tik juda link pabaigos nuotekų tvarkymai gatvėje.

                                      Galiu tik bandyt spėti, kad kitamet yra vilčių pradėti statybas.
                                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                      Comment


                                        Pirkimas buvo ne projektavimui, o rangos darbams.

                                        Comment


                                          Turiu omenyje šitą, vykusį paraleliai Vilniaus Plano

                                          https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2020-681575
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X