Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Turiu galvoje tai, kas statoma bent jau dabar.
    Kai kur įrengiami ir 3 m ar net platesni pėsčiųjų takai, kuriais beveik niekas nevaikšto, o kitose vietose iš vis nėra jokio tako, nei 1 m, nei 0,6 m.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Turiu galvoje tai, kas statoma bent jau dabar.
      Kai kur įrengiami ir 3 m ar net platesni pėsčiųjų takai, kuriais beveik niekas nevaikšto, o kitose vietose iš vis nėra jokio tako, nei 1 m, nei 0,6 m.
      Daug kur tai įrenginėjama vystytojų, o ne savivladybės lėšomis, todėl savivladybė daug lengviau į tai žiūri. O žvėryne būtų panašiai kaip su Giedraičių (lygtais) gatve, kur reikėtu griauti nelegalius priestatus, atmušinėti gyventojų skundus teismuose ir turbūt irgi dovanoti tvoras visų vilniečių sąskaita.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        dovanoti tvoras visų vilniečių sąskaita.
        Man tai tos socialinės tvoros yra gėris. Pagerina gatvės vaizdą, užtat ir gyvybės gatvėj daugiau.

        Comment


          Tai, kad Žvėryne praktiškai niekur tų takų ir nereikia. Beveik visur yra D kategorijos gatvės. Tik kelios labiau tranzitinės gatvės, kuriose atskiri takai priklauso. Na ir nebent rekreaciniai, kurie jau yra.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Tai, kad Žvėryne praktiškai niekur tų takų ir nereikia. Beveik visur yra D kategorijos gatvės. Tik kelios labiau tranzitinės gatvės, kuriose atskiri takai priklauso. Na ir nebent rekreaciniai, kurie jau yra.
            Gatvių kategorijos su realiu eismu pas mus niekaip nekorealiuoja. Eiti važiuojamaja dalimi, aplink priparkuotus automobilius, kuomet kas kelias sekundes pro tave pravažiuoja automobilis nėra malonu.

            Comment


              Ai, jeigu eina kalba apie pėsčiųjų takus, tai taip. Maniau, kad tu turėjai omenyje dviračių takų poreikį.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Ai, jeigu eina kalba apie pėsčiųjų takus, tai taip. Maniau, kad tu turėjai omenyje dviračių takų poreikį.
                Su dviračiais irgi yra ta bėda, kad dėl važiuojamoje dalyje prisiparkavusių automobilių, važiuojantys automobiliai prasilenkinėja centimetrų atstumu nuo dviratininkų.

                Nuo to, aišku, padėtų labiau apribotas stovėjimas važiuojamoje dalyje.
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Parašė index Rodyti pranešimą

                  Su dviračiais irgi yra ta bėda, kad dėl važiuojamoje dalyje prisiparkavusių automobilių, važiuojantys automobiliai prasilenkinėja centimetrų atstumu nuo dviratininkų.

                  Nuo to, aišku, padėtų labiau apribotas stovėjimas važiuojamoje dalyje.
                  Arba galima laimėti durų prizą jei auto lygiagrečiai suparkuotos. Aišku ir vieno, ir kito galima išvengti tiesiog važiuojant per gerą metrą nuo suparkuotų mašinų. Tada ir dvi mašinos šalia netelpa prasilenkt. Ir geresnis matomumas jei vaikai ar gyvūnai iš tarpo tarp mašinų išlėktų.

                  Comment


                    Tokiom aplinkybėm geriausia būtų ramaus eismo gatvių įteisinimas ir įgyvendimas. Kad nebegaliotų tas KET punktas apie važiavimą kuo arčiau dešinio krašto. Bei atitinkamas ženklinimas ir prioritetai rekonstruojamose gatvėse - būtų palaipsnis vairuotojų ugdymas ir pratinimas važiuoti paskui, o ne staigiai lenkti iki priešpriešinio auto ar šviesoforo 1+1 siaurose ar užparkuotose gatvėse.

                    Mačiau palipdytų žemėlapių, tai potencialiai įtrauktų daugumos mikrorajonų vidines tranzitines gatves.

                    https://vilnius.lt/lt/2020/09/09/dvi...ismo-keliuose/

                    Žinoma ir dabar gali vardan saugumo atsitraukti ir blokuoti kelią, bet deja teisiškai lieki neteisus.
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                      Tokiom aplinkybėm geriausia būtų ramaus eismo gatvių įteisinimas ir įgyvendimas. Kad nebegaliotų tas KET punktas apie važiavimą kuo arčiau dešinio krašto. Bei atitinkamas ženklinimas ir prioritetai rekonstruojamose gatvėse - būtų palaipsnis vairuotojų ugdymas ir pratinimas važiuoti paskui, o ne staigiai lenkti iki priešpriešinio auto ar šviesoforo 1+1 siaurose ar užparkuotose gatvėse.

                      Mačiau palipdytų žemėlapių, tai potencialiai įtrauktų daugumos mikrorajonų vidines tranzitines gatves.

                      https://vilnius.lt/lt/2020/09/09/dvi...ismo-keliuose/

                      Žinoma ir dabar gali vardan saugumo atsitraukti ir blokuoti kelią, bet deja teisiškai lieki neteisus.
                      Teisiškai nėra parašyta, kad turi važiuoti prisiplakęs per X centimetrų. Važiuoju arčiausiai krašto kiek tai saugu. Būna ir policija iš paskos pavažiuoja - niekad neteko turėt problemų.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Teisiškai nėra parašyta, kad turi važiuoti prisiplakęs per X centimetrų. Važiuoju arčiausiai krašto kiek tai saugu. Būna ir policija iš paskos pavažiuoja - niekad neteko turėt problemų.
                        tikrai taip, aš visad važiuoju ne prie krašto bet ir ne juostos viduriu, tiesiog dešinėje juostos pusėje. Man tai saugiausia trajektorija ir nesijauti, jog blokuotum kelią, nors praktiškai nieks jau nebando sutilpti šalia ir supranta jog lenkimui teks išlįsti į priešpriešinę juostą. Tuo pačiu pasilieki ir vietos rezervą jei kažkas bandytų spausti prie krašto, nors mieste jau nepamenu kada būtų tokia situacija. Kažkokių nepasitenkinimo signalų dėl to irgi itin retai būna, kelis kart tik taksistai pypsino, kuriems žmogus su dviračiu lyg buliui raudona skraistė.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Ai, jeigu eina kalba apie pėsčiųjų takus, tai taip. Maniau, kad tu turėjai omenyje dviračių takų poreikį.
                          Taip, duskutavome apie pėsčiųjų tako nebuvimą arba buvima persiauru. Sutinku, kad daugumoje žvėryno gatvių dviračių tako poreikio nėra.

                          Comment


                            Creatium, gal žinai kur pradingo planai dėl dviračių tako iki Kairėnų botanikos sodo? Nei maps.vilnius.lt nematau, nei Citify.eu :/

                            Comment


                              Ne... nelabai aš jų ir atsimenu

                              Comment


                                Kalba eina apie šitą atkarpa? https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...dviraciu-taku/

                                Comment


                                  Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                                  Taip Matau 2018-02-21 rašiau pastabas, bet neišsaugojau PP. O nei Citify, nei maps.vilnius nėra jokios info

                                  Comment


                                    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

                                    Taip Matau 2018-02-21 rašiau pastabas, bet neišsaugojau PP. O nei Citify, nei maps.vilnius nėra jokios info
                                    Sukėliau kiek galėjau. PP nerandu niekur.

                                    Comment


                                      Kai rašiau VMS dėl dvirtakio Šimulionio gatvėje, atsakė, kad raudonas asfaltas yra apie 20-25% brangesnis nei įprastas, dabar užmačiau tokį įdomesnį vaizdelį prie Green Hall, ten kur tvarkė kažką susijusio su kanalizacija ar vandens surinkimu:







                                      Visiškai nesupratau kam reikėjo leist papildomus pinigus praktiškai nenaudojamai vietai ir kodėl negalima buvo padaryti kad ir korių (kuriuos jie kiša visur kur tik įmanoma) ar kitos, pigesnės dangos, ypač žinant, kad planuojamas naujas tiltas ir labai tikėtina, kad šita vieta irgi keisis.

                                      Comment


                                        Ši vieta nesikeis:

                                        Comment


                                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                          Kai rašiau VMS dėl dvirtakio Šimulionio gatvėje, atsakė, kad raudonas asfaltas yra apie 20-25% brangesnis nei įprastas, dabar užmačiau tokį įdomesnį vaizdelį prie Green Hall, ten kur tvarkė kažką susijusio su kanalizacija ar vandens surinkimu:

                                          Visiškai nesupratau kam reikėjo leist papildomus pinigus praktiškai nenaudojamai vietai ir kodėl negalima buvo padaryti kad ir korių (kuriuos jie kiša visur kur tik įmanoma) ar kitos, pigesnės dangos, ypač žinant, kad planuojamas naujas tiltas ir labai tikėtina, kad šita vieta irgi keisis.
                                          es pinigu projektas... kas svetimus pinigus skaiciuoja?
                                          Paskutinis taisė digital; 2020.09.18, 21:55. Priežastis: ištrintos cituotos foto
                                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                          - George W. Bush President of the USA

                                          Comment

                                          Working...
                                          X