Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Tada kiek apmaudu ir tikiuos tais skaičiais per daug nesiremiama kuriant kažkokius ateities planus, nes su paspirtukininkais bendras skačius mažiausiai padvigubėtų ar net patrigubėtų...
    Man rodos latviai šitas skaičiuokles programavo pagal vaizdų atpažinimą, turbūt būtų įmanoma išmokyti atpažinti ir paspirtukus, nors ir dviratininkus tikrai netobulai skaičiuoja. Kiek žinau Danijoje skaičiuoja tik dviratininkus, nežinau kaip kitur, nenustebsiu, jog visur paspirtukininkai ignoruojami.

    Dėl statistikos, tai manau svarbus santykinis augimas remiantis tokiomis skaičiuoklėmis, iš trijų skaičiuoklių stovinčių ne sankryžose ir neaprepiančių visų krypčių vis tiek tiksliai neapskaičiuosi absoliutinių dydžių kiek kelionių padaugėjo dviračiais visame mieste. Dabar priskaičiavimas paspirtukų sukeltų infliaciją ir santykino augimo statistikoje.

    Kažkada prieš Jonines dariau labai trumpą realų paskaičiavimą prie Green Hall, jeigu dabar iš note'sų gerai interpretuoju skačius tai rezultatas buvo toks:

    Dviračių taku pravažiavo abejomis kryptimis 23 dviračiai (skaičiuoklė užfiksavo 18) ir 5 paspirtukai; krantine 13 dviračių ir 2 paspirtukai; palei gatvę 5 dviračiai ir 2 paspirtukai.

    Tai paspirtukų lyginant su dviračiais maždaug 1/4, bet sutinku, kad skaičiuojant Gedimino pr santykis nebūtų toks mažas, nes centre jų ženkliai daugiau

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą

      taip, dviratininkų skaičiuoklė skaičiuoja tik dviratininkus
      Pats bandžiau testuoti skaičuokles gyvai. Tai jie skaičiuoja net jeigu praeina žmogus pesčiomis imituojant dviratį. Mano manymu daug paspirtukininkų priima, kaip dviratininkus, nors greičiausiai ne visus.

      Comment


        Parašė Resutas Rodyti pranešimą

        Pats bandžiau testuoti skaičuokles gyvai. Tai jie skaičiuoja net jeigu praeina žmogus pesčiomis imituojant dviratį. Mano manymu daug paspirtukininkų priima, kaip dviratininkus, nors greičiausiai ne visus.
        Negaliu ginčytis, nes galbūt daromi programinės įrangos atnaujinimai kuomet skaičiavimas gali pasikeisti, bet aš kažkaip nepastebėjau, jog būtų paskaičiuotas pėstysis ar paspirtukininkas, o kai dariau realų skaičiavimą, tai tuomet tikrai nė vieno nepriskaičiavo, net ir dviratininkus ne visus priskaičiavo.

        Comment


          Eksperimentinis video aplink Vilnių per 9 minutes. Įspėjimas: vaizdas dreba, vietomis išsilieja.



          Maršrutas"Fabijoniškės - Pašilaičiai - Viršuliškės - Karoliniškės - Lazdynai - Vilkpėdė - Naujamiestis - Senamiestis - Šnipiškės - Verkiai"

          Click image for larger version

Name:	Dviraciu aplink Vilnių.jpg
Views:	687
Size:	209,9 kB
ID:	1817591
          Paskutinis taisė Riedis; 2020.07.28, 20:32.
          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

          Comment


            Kiek stebėjau skaičiuokles tai jos į mažają pusę rodo. Jeigu pravažiuoja grupė dviračių arti vieni kito dažnai priskaičiuoja kaip vieną.

            Comment


              PASITARIMO MIESTO PLĖTROS, TRANSPORTO IR ŪKIO KLAUSIMAIS PROTOKOLAS
              2020 m. liepos 7 d. Nr. 28- /19(1.2.13-T1)

              2.SVARSTYTA. Dėl dviračių parko Valakampiuose.

              NUTARTA: Pavesti SĮ „Susisiekimo paslaugos“ išnagrinėti ir vicemero pasitarime pristatyti dviračių parko Valakampiuose plėtros galimybes.

              5. SVARSTYTA. Dėl MTB trasos Burbiškių g.
              NUTARTA: Pavesti SĮ „Susisiekimo paslaugos“ išnagrinėti ir vicemero pasitarime pristatyti MTB trasos Burbiškių g. įkūrimo galimybes.

              P.S. Visi protokolai yra vieši ir gali būti randami čia: https://atviras.vilnius.lt/susitikimu-protokolai

              Comment


                Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                PASITARIMO MIESTO PLĖTROS, TRANSPORTO IR ŪKIO KLAUSIMAIS PROTOKOLAS
                2020 m. liepos 7 d. Nr. 28- /19(1.2.13-T1)

                2.SVARSTYTA. Dėl dviračių parko Valakampiuose.

                NUTARTA: Pavesti SĮ „Susisiekimo paslaugos“ išnagrinėti ir vicemero pasitarime pristatyti dviračių parko Valakampiuose plėtros galimybes.

                5. SVARSTYTA. Dėl MTB trasos Burbiškių g.
                NUTARTA: Pavesti SĮ „Susisiekimo paslaugos“ išnagrinėti ir vicemero pasitarime pristatyti MTB trasos Burbiškių g. įkūrimo galimybes.

                P.S. Visi protokolai yra vieši ir gali būti randami čia: https://atviras.vilnius.lt/susitikimu-protokolai
                Skamba neblogai. Laukiame daugiau info.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  Kiek stebėjau skaičiuokles tai jos į mažają pusę rodo. Jeigu pravažiuoja grupė dviračių arti vieni kito dažnai priskaičiuoja kaip vieną.
                  Dviračių skaičiuoklės kamera fiksuoja galvą ir 2 ratus, todėl nevisada ir tikslu, jei kažkas kažką užstoja.

                  Comment


                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                    Naujojoje Vilnioje, Grigaičiuose, Didžiasalyje tvarkys 106 kelią:
                    Click image for larger version Name:	116698940_3072784109435307_6304110662786356756_o.jpg?_nc_cat=101&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=dibdJ0YSfAYAX-Jow5a&_nc_ht=scontent.fvno2-1.fna&oh=4aabb91c04fc7666e48f9ddd47b61cec&oe=5F46B622.jpg Views:	0 Size:	397,5 kB ID:	1817854




























                    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...qBHn1NMd76-oEk

                    Sujungimo su Linksmąja g. vėl nėra, dvirtakių nėra, pervaža lieka, už Didžiasalio nėra net šaligatvio. Neaišku, ar išlaikys esamus paasfaltuotus takus
                    Gal reikėtų surašyti jiems pastabas dėl trūkstamų pesčiųjų ir dviračių takų? Tai nepažeidžia jokių STR? Ten juk pesčiųjų ir dviratininkų eismas nemažas kaip Vilniaus rajonui.

                    Comment


                      Antrasis eksperimentinis video aplink Vilnių per 9 minutes.



                      Maršrutas "Fabijoniškės - Šeškinė - Viršuliškės - Karoliniškės - Žvėrynas - Naujamiestis - Senamiestis - Antakalnis - Žirmūnai - Verkiai"

                      Click image for larger version

Name:	Dviraciu aplink Vilnių 2.jpg
Views:	1393
Size:	180,7 kB
ID:	1817980
                      Paskutinis taisė Riedis; 2020.07.30, 16:48.
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                        Gal reikėtų surašyti jiems pastabas dėl trūkstamų pesčiųjų ir dviračių takų? Tai nepažeidžia jokių STR? Ten juk pesčiųjų ir dviratininkų eismas nemažas kaip Vilniaus rajonui.
                        Ar STR ar, labiau tikėtina, Dviračių takų specialiajame plane yra taisyklė, jog rekonstruojant ar statant naują gatvę turi būti sudaryta galimybė saugiai važiuoti dviračiu. Šio dokumento teisiškai vistiek privalu laikytis. Suprask, gaunasi arba turi būti visur dviračių takai / juostos arba pati gatvė turi būti nebent lėto eismo / dviračių gatvė, arba blogiausiu atveju – čia jau pats interpretuoju – privalo būti ypatingai platūs šaligatviai, kad pločio pagal srautus užtektų ir pėstiesiems, ir dviračiams atsikrai neįtraukiant visokių stulpų.

                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                        Žinau tą atkarpą bet ten miesto teritorija. Centrinėje gatvėje padėtis spėju jog ilgam įšaldyta, ypač toje pusantro kilometro atkarpoje, kur rajonui priklauso. Aš nesu labai jau už miesto plėtrą, kol yra pilna reikalų pačiam mieste, bet tokiose vietose galėtų bent jau perkelti miesto ribą į kitą pusę gatvės, kur jungiasi du miesto rajonai ir juos skiria tokia trumpa atkarpa.

                        Man įdomiau ar yra kur nors pačiam rajone sutvarkyta infrastruktūra bent jau pagal minimalius reikalavimus. Tarkim Zujūnuose atrodo namai tankiai sustatyti, bet pradedant realiai matuoti tai kai kuriose gatvėse vietos pakaktų normaliems šaligatviams ir dviračių takams netgi iš abiejų pusių.Tikiuosi nėra tiesiog rezervuota vieta keturioms juostoms ir šaligatviams po metrą.
                        Vilniaus rajone ar jo prieigose mieste, yra daug įvairiose kryptyse bendrų pėsčiųjų ir dviračių asfaltuotų takų. Neblogi beveik be bortų yra: palei Nemenčinės pl., palei Riešę (bet ne joje), pro Gariūnus į Panerius, į Grigiškes, palei Minsko pl. (tik remonto reikia vienoje vietoje). Pačiame Naujosios Vilnios mikrorajone be tos Centrinės g. trinkelių ir naujo asfalto link Nemenčinės pl. daugiau nieko nėra:

                        Click image for larger version

Name:	Untitled-1.png
Views:	1474
Size:	737,5 kB
ID:	1817984
                        https://www.google.com/maps/d/edit?m...387036221&z=13
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                          Ar STR ar, labiau tikėtina, Dviračių takų specialiajame plane yra taisyklė, jog rekonstruojant ar statant naują gatvę turi būti sudaryta galimybė saugiai važiuoti dviračiu. Šio dokumento teisiškai vistiek privalu laikytis. Suprask, gaunasi arba turi būti visur dviračių takai / juostos arba pati gatvė turi būti nebent lėto eismo / dviračių gatvė, arba blogiausiu atveju – čia jau pats interpretuoju – privalo būti ypatingai platūs šaligatviai, kad pločio pagal srautus užtektų ir pėstiesiems, ir dviračiams atsikrai neįtraukiant visokių stulpų.
                          Specialusis planas yra galiojantis tik Vilnaius mieste? Čia Vilnaius rajono savivaldybė jau.

                          Comment


                            Tiksliai. Visgi, STR yra numatyta ištirti eismo dalyvių srautus ir pagal juos statyti / rekonstruoti kelius. Tik dažniausiai nieks netiria dviračių ir pėsčiųjų srautų. STR jau galiotų ir rajonui.
                            Paskutinis taisė dondc; 2020.07.31, 11:48.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              dondc gal čia su tuo susijęs šviežias skelbimas dviračių srautų matavimui?

                              Click image for larger version

Name:	6312020212851.jpg
Views:	1146
Size:	267,4 kB
ID:	1818274

                              Šaltinis


                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                Vargu, nes absoliučiai visi šie postai numatyti jau esamuose arba jau suprojektuotuose takuose. Čia kažkokie PR tikslai. Galbūt, dar matys kuriose vietose teikti prioritetą remontuojant dangas, investuoti į infrastruktūrinį broką, matant tuos visus srautus.

                                Kai rengia projektinius pasiūlymus, tai ateina projektuotojas ir stebi, pvz. valandą rytinio piko metu ir valandą ar dvi vakarop. Gali kelias dienas skirtingomis valandomis stebėti. Bėda tik, kad tą daro gal 1 kartą iš 10 rengiant projektinius pasiūlymus. Viešo svarstymo metu susilaukia priekaištų dėl STR pažeidimų, kad neišmatuoti srautai ir išvis neaiškų ką ir kokių parametrų projektuoti, bet tiek projektuotojams, tiek savivaldybės kontrolei nusispjaut ir gerai be matavimų, gerai su STR nesilaikymų nuo pat pradžių.

                                Edit: ta prasme, jeigu važiuotų sportininkų kolona gatve ar močiutė kita kelio puse šaligatviu, tai jų matuoklis neužfiksuos, todėl tie duomenys nebus tokie tikslūs, kaip projektuotojų faktinis patirkinimas vietoje piko metu.
                                Paskutinis taisė dondc; 2020.07.31, 22:07.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Man tai įdomu kaip jie suveda trinkeles su asfaltu be bortų. Pas mus tai juos kiša absoliučiai visur, kur tik gali. Kaip to išvengt? Ar toks sprendimas gali būti taikomas šiandien?
                                  Šiadnien kaip tik pravažiavau senamiestyje, tai yra keletas tų vietų net pas mus:
                                  • tarp senojo užkylimo į Gedimino kalną ir Vilnios automobilių asfaltui pasibaigiant ties Pilių parko sovietinėmis šaligatvio plytelėmis, nors Street View su bortais: https://www.google.com/maps/@54.6866...7i13312!8i6656;
                                  • Barboros Radvialitės g. senosios trinkelės: https://www.google.com/maps/@54.6849...7i13312!8i6656;
                                  • prie Švietimo ir mokslo ministerijos naujesnės trinkelės su asfaltu ir brukas prie senųjų trinkelių: https://www.google.com/maps/@54.6828...7i13312!8i6656.

                                  Buvau siūlęs kažkokio PP metu vadovautis rekomendacijomis ir ties įvažiavimu į kiemą nedėti bortų tarp automobilių trinkelių ir šaligatvio plytelių – sakė neįmanoma! Einu kitą dieną Gedimino pr., siurprizas: https://www.google.com/maps/@54.6896...7i13312!8i6656.

                                  Taigi .
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Kada prasides Narbuto g. dviraciu tako darbai? Voku atplesimas turejo ivykti 2020-06-17.

                                    Comment


                                      Tai buvo tik tech. specifikacija paskelbta, ne pats pirkimas. Pačio pirkimo dar nepaskelbė.

                                      Comment


                                        Giedraičių g. takas
                                        Tarp Žalgirio ir Fino gatvių
                                        Foto 2020.08
















                                        Comment


                                          Giedraičių g. takas
                                          Tarp Fino ir Lvovo gatvių
                                          Foto 2020.08
















                                          Comment

                                          Working...
                                          X