Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    A. Nikitinas Twitteryje. Kairėnų g. rekonstrukcija baigta?

    https://twitter.com/antonnikitin_/st...79812871057408

    Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	1 Size:	441,7 kB ID:	1672852

    Click image for larger version  Name:	2.jpg Views:	1 Size:	440,2 kB ID:	1672853
    Ne visai, apšvetimo nėra nakti.
    "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
    Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

    Adam Mickiewicz

    Comment


      Parašė Edvard Rodyti pranešimą

      Ne visai, apšvetimo nėra nakti.
      Įdomu, kaip ilgai tie apšvietimo stulpai stovės savo vietoje - Trakuose žiede irgi buvo taip pat vienas apšvietimo stulpas įrengtas, tai gal per metus bent 2-3 kartus buvo sulaužytas, tai galiausiai patraukė kelis metrus į šalį už pėsčiujų perėjos, galima buvo ir čia taip padaryti, bet matyti projektuotojai nelabai praktiški pasitaikė.

      Comment


        Straipsnyje

        Ar pėsčiųjų perėjos sostinėje taps saugesnės?

        Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/vilniec...aps-saugesnes/ .

        Yra tokia info:

        Tuskulėnų gatvėje yra kelios nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, kuriomis naudojasi miestiečiai. Minima pėsčiųjų perėja toliau nuo Žirmūnų žiedinės sankryžos šiuo metu yra pažymėta horizontaliuoju gatvių ženklinimu, kelio ženklais geltonuose skyduose.

        Spalio mėnesį šioje perėjoje taip pat bus įrengti mirksintys žibintai, kurie yra įrengti ir gretimoje pėsčiųjų perėjoje. Perėjoje taip pat yra numatytas kalnelis (plato), kuris turi būti įrengtas su Tuskulėnų gatvės šaligatvio ir dviračių tako įrengimu šioje gatvėje.

        Darbus planuojama pradėti jau kitais metais. Pagal miesto planus, pėsčiųjų perėjoje prie parduotuvės „Maxima“ iki 2019 m. rugpjūčio mėnesio turi atsirasti šviesoforinis reguliavimas.

        Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/vilniec...aps-saugesnes/ .
        Čia, kaip suprantu, eina kaip dalis Žirmūnų trikampio projekto.

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Kita vieta yra ties Ateities g. 10, kur iš ortofoto matosi visas absurdas ir kuris dabar bus raportuotas savivaldybei (nors praeityje LDB pirmininkas nieko nepasiekė). Dėl šios tvoros nutrūksta ilga ir gana kokybiška populiari dviračių trasa:
          Click image for larger version

Name:	Pav_3.jpg
Views:	83
Size:	177,0 kB
ID:	1667377

          Click image for larger version

Name:	Pav_5.jpg
Views:	77
Size:	188,5 kB
ID:	1667378



          https://tvarkaumiesta.lt/problem/70727
          Informuojame, kad matome Jūsų nurodytos jungties poreikį ir svarbą, tačiau dėl esamų požeminių tinklų gausos dviračių tako įrengimui reikalingas techninis projektas. Šios jungties projektavimo darbus planuojama užsakyti dar šiemet.
          O taip! Piliečiai 1 : Tvora 0
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Justiniškės. Tarp Lūžių g. ir Rygos g.
            Click image for larger version

Name:	20181007_150920.jpg
Views:	48
Size:	210,7 kB
ID:	1674798

            Click image for larger version

Name:	20181007_150847.jpg
Views:	45
Size:	207,5 kB
ID:	1674799

            Pritraukus vaizdą, matosi, jog dviračių takas su šaligatviu nusileidžia ties įvažiavimu, nors automobilių įvažiavimas su įvažiavimo bortu ir kyla. Savivaldybės pozicija šiuo metu rengiant pėsčiųjų rekomendacijas numato, jog ties C kat. gatvėmis turi išlikti bendras pėsčiųjų lygis.
            Click image for larger version

Name:	20181007_144203.jpg
Views:	45
Size:	292,7 kB
ID:	1674800

            Click image for larger version

Name:	20181007_144221.jpg
Views:	46
Size:	248,7 kB
ID:	1674801

            Fabijoniškės. Buvau partrenkęs moterį prie stotelės, tad prieš metus ir tris mėnesius prašiau įrengti tvoreles. Prašymą tenkino. Pamatęs avarinę situaciją su kitais dviem sportuojančiais dviratininkais ir moterimi, po metų raportavau dar kartą. Pažadėjo priminti ir paskubinti rangovus. Įrengė ne tik prie parkingo aikštelės stotelės, bet ir kitoje sankryžos pusėje. Manau, naujas precedentas įrengiant naujas tvoreles prie senų stotelių. Laisvės pr. tvoros iš 3-jų segmentų, čia iš 4.
            Click image for larger version

Name:	20181007_160320.jpg
Views:	45
Size:	256,9 kB
ID:	1674802

            Click image for larger version

Name:	20181007_160424.jpg
Views:	43
Size:	197,3 kB
ID:	1674803

            Click image for larger version

Name:	20181007_160633.jpg
Views:	47
Size:	205,3 kB
ID:	1674804

            Tvorų lygiagretumo charakteristikos abejose stotelėse skiriasi. Čia bereikalingai susiaurino asfalto panaudos plotą ties pačiu paviljonu. Neseniai prašiau įrengti ratų atmušėjus – pamiršo arba kiti rangovai.
            Click image for larger version

Name:	20181007_160542.jpg
Views:	45
Size:	207,5 kB
ID:	1674805

            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Šeškinė. Rekonstruoto skvero startas:
              Click image for larger version

Name:	20181007_161528.jpg
Views:	44
Size:	223,9 kB
ID:	1674808

              Asmeniškai man labai imponuojanti spaudos kiosko reklama, suteikia kažkokį NYC gatvės prieskonį:Click image for larger version

Name:	20181007_161618.jpg
Views:	44
Size:	217,0 kB
ID:	1674809

              Vaizdas atgal:
              Click image for larger version

Name:	20181007_161721.jpg
Views:	44
Size:	216,1 kB
ID:	1674810

              Click image for larger version

Name:	20181007_161904.jpg
Views:	42
Size:	281,2 kB
ID:	1674811

              Kontrastuojantys laiptukai žemyn. Nebetonuoti, bet normalūs:
              Click image for larger version

Name:	20181007_161922.jpg
Views:	43
Size:	309,7 kB
ID:	1674812

              Click image for larger version

Name:	20181007_162042.jpg
Views:	44
Size:	279,8 kB
ID:	1674813

              Click image for larger version

Name:	20181007_162238.jpg
Views:	44
Size:	216,0 kB
ID:	1674814

              Vaizdas atgal:
              Click image for larger version

Name:	20181007_162350.jpg
Views:	43
Size:	240,4 kB
ID:	1674815

              Matyt, po žemės drebėjimo:
              Click image for larger version

Name:	20181007_162433.jpg
Views:	44
Size:	247,5 kB
ID:	1674818

              Važiuojam į priekį:
              Click image for larger version

Name:	20181007_162324.jpg
Views:	43
Size:	233,9 kB
ID:	1674816

              Finišas. Žemyn tęsiasi senas asfaltas palei mišką link Žvėryno:
              Click image for larger version

Name:	20181007_162600.jpg
Views:	43
Size:	217,2 kB
ID:	1674817
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Galima prikibsiu vel?
                Kokia yra sios vietos logika? Kokia yra prasme tos siauros zemes juostos tarp matyt seno trinkelem kloto dviraciu tako einancio kairen ir naujo saligatvio? Kodel naujo dviracio tako nepratiese iki seno ir juos dabar skiria veja?

                Click image for larger version

Name:	VLN  Dviračių takai Vilniuje   Miestai ir architektūra.png
Views:	50
Size:	216,4 kB
ID:	1674869
                ir bendras pastebejimas - absoliuciai visur cia zemes lygis vel sulyg ar auksciau taku. Po stipresnio lietaus ir ziemos - saligatviai skes purve.

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                  Galima prikibsiu vel?
                  Kokia yra sios vietos logika? Kokia yra prasme tos siauros zemes juostos tarp matyt seno trinkelem kloto dviraciu tako einancio kairen ir naujo saligatvio? Kodel naujo dviracio tako nepratiese iki seno ir juos dabar skiria veja?
                  Kai perdarinės šaligatvį palei gatvę - matyt siaurins, nes tokio pločio ten tikrai nėra prasmės laikyti. Jie dabar būtų prijungę seną šaligatvį, tvarkant kitą etapą reiktų liesti ir šitą ką tik padarytą. Ten kur įsiterpia žemė - šiaip ar taip dvirtakis, o dviračiams patekt į naują taką trukdytų ir žemės intarpas tarp naujo šaligatvio ir naujo dviračių tako. Aišku galima ir tą užklot. Bet tada ateityje dar daugiau perdarinėt.

                  Geresnis klausimas kada planuoja antrą etapą ir ar išvis planuoja. Jei pvz kitais metais - viskas daugiau nei logiška.

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Šeškinė. Rekonstruoto skvero startas:
                    Dėl skonio nesiginčysiu, bet vat visai kitas skirtumas, kai į pilkumą imaišoma kitų spalvų - žymiai gyviau.

                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                    Galima prikibsiu vel?
                    Kokia yra sios vietos logika? Kokia yra prasme tos siauros zemes juostos tarp matyt seno trinkelem kloto dviraciu tako einancio kairen ir naujo saligatvio? Kodel naujo dviracio tako nepratiese iki seno ir juos dabar skiria veja?
                    Spėjimas paprastas, kad gatvėje pagal kitą projektą takas numatytas jau kitoje vietoje. Čia jau debatų klausimas, kas yra racionaliau, ar visais atvejais iškart sujunginėti atkarpas, nors ir laikinai, ar rizikuoti tuo, kad tas laikinai užsitęs neaišku kuriam laikui ir dar ilgam neturėti jungties. Šiuo atveju mano asmenine nuomone nebūtų nubiednėję perkloti pora kvadratų trinkelėmis.

                    Comment


                      Buvo kalbų, kad šita atkarpa ir tas nusileidimas pro mišką bus dalis tako, kuris eis palei Ukmergės g. Ar tikrai taip - nežinau, pamatysim. Bet jeigu taip, tai tas takas yra rengiamas ir turėtų susijungti su šia baigta atkarpa. Kitaip nesugalvoju priežasčių ją tiesti.

                      Kai apželdins, tai atrodys tikrai gražiai. Tai, kas buvo prieš tai ir tai, kas yra jau dabar - skirtumas akivaizdus ir tikrai į gerą.

                      Comment


                        Aisku, puiku kad padare, laukiu apzeldinimo.

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Matyt, po žemės drebėjimo:
                          Click image for larger version

Name:	20181007_162433.jpg
Views:	44
Size:	247,5 kB
ID:	1674818
                          O man įdomu, ar normalu, kad taip sutrūkinėja asfaltas? Mačiau ir Lazdynų, ir Karolinišių takuose. Atrodo nekokybiškai.

                          Comment


                            Lazdynų dviračių takas. Klausimas dėl asfalto mišinio kokybės.


                            Comment


                              Kažkada Antonas sakė užklausiąs tiekėjų. Buvo taip seniai, kad turėtų jau turėti atsakymą. Atitinkamai Laisvės pr. take prie PC "Pas Juozapą", labai daug tokių mikroįtrūkimų užtaisė naujai, tik labai juokingai atrodo raštai.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Siųskit Antonui per fb ar kitais kanalais.

                                Comment


                                  Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                  Lazdynų dviračių takas. Klausimas dėl asfalto mišinio kokybės.
                                  Pirmoj foto keistas ruožas per vidurį ir batų žymės tikrai keisti. Jei ruožas nuo tankinimo volais, tuomet batų žymių jau neturėtų likti. Jei ruožas nuo klotuvo, tai gal nesutankino asfalto.
                                  Antroj foto, jau nuo seniau apkalbėta problema, bet oficialaus paaiškinimo negavome. Mano spėjimas būtų, kad automobilių padangos tiesiog išplėšia iš asfalto spalvos pigmentą ir lieka juoduoti bitumas.
                                  Trečioje matome net 2 defektus. Įtrūkimai veikiausiai dėl volavimo kai asfaltas jau per žemos temperatūros. Spalva netolygi, nes per trumpai maišytas pigmentas maišyklėje.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Siųskit Antonui per fb ar kitais kanalais.
                                    Jau siųsta ankščiau. Sakė informuos rangovą apie galimą darbų broką. O man atrodo, kad šiaip asfaltas nekokybiškas.

                                    Reikės papildomai praeiti pafotografuot, kaip atrodo šiandien.

                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Pirmoj foto keistas ruožas per vidurį ir batų žymės tikrai keisti. Jei ruožas nuo tankinimo volais, tuomet batų žymių jau neturėtų likti. Jei ruožas nuo klotuvo, tai gal nesutankino asfalto.
                                    Antroj foto, jau nuo seniau apkalbėta problema, bet oficialaus paaiškinimo negavome. Mano spėjimas būtų, kad automobilių padangos tiesiog išplėšia iš asfalto spalvos pigmentą ir lieka juoduoti bitumas.
                                    Trečioje matome net 2 defektus. Įtrūkimai veikiausiai dėl volavimo kai asfaltas jau per žemos temperatūros. Spalva netolygi, nes per trumpai maišytas pigmentas maišyklėje.
                                    Antroje foto dar problema - duobutės atsiradusios dėl šalia laikytos skaldos. Neprižiūrėta statybų vieta, duobutės iki 1 cm gylio

                                    Comment


                                      Tie patys zmones asfaltuoja desimtis metu. Ar gi ne? Ne vakar gi technologija atsirado. Tuo labiau uz 50 euru skrydzio (arba 5000 jei valdiskais pinigais) yra Olandija, gali nuvaziuot ir pasukonsultuot. Patikekit jie zino visas technologijas nuo a iki z. Antonas sake jie ten bande tai toki tai anoki misini, nes cia naujove.. come on, prikabino jam makaronu. Iskloja desimtis kilometru per metus, pagrindinis tiekejas tas pats, visi visus pazista. Naujove... Tie zmones zino kaip reikia padaryt misini kad takelio tarnavimo laikas baigtusi pasibaigus garantiniam ir iskart atkeliautu nauji uzsakymai. I itrukimus pateks vanduo, pasals, keli sezonai ir bac duobes nuo "erozijos". Pasakys kad per plonas sluoksnis, mat ne kelias. Reikia tikrint darbus ir skustis, nes kitaip takeliai atrodys nekazka.

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        Tie patys zmones asfaltuoja desimtis metu. Ar gi ne? Ne vakar gi technologija atsirado. Tuo labiau uz 50 euru skrydzio (arba 5000 jei valdiskais pinigais) yra Olandija, gali nuvaziuot ir pasukonsultuot. Patikekit jie zino visas technologijas nuo a iki z. Antonas sake jie ten bande tai toki tai anoki misini, nes cia naujove.. come on, prikabino jam makaronu. Iskloja desimtis kilometru per metus, pagrindinis tiekejas tas pats, visi visus pazista. Naujove... Tie zmones zino kaip reikia padaryt misini kad takelio tarnavimo laikas baigtusi pasibaigus garantiniam ir iskart atkeliautu nauji uzsakymai. I itrukimus pateks vanduo, pasals, keli sezonai ir bac duobes nuo "erozijos". Pasakys kad per plonas sluoksnis, mat ne kelias. Reikia tikrint darbus ir skustis, nes kitaip takeliai atrodys nekazka.
                                        Nu nereikia čia sąmokslo teorijų, kaipo Masiulio stiliumi, kad pavagia po 10 centimetrų nuo 90 procentų kelių. Raudoną asfaltą Lietuvoje pradėjo gaminti prieš kokį dešimtmetį. Kai kurie gamintojai pabandę nusispjovė ir metė, kai kurie iki šiol net nebando pradėt, kau kurie kažką už prieinamą kainą sugebėjo sudėliot, bet optimizavę vietinei rinkai aišku be jokių raudonojo granito skaldelių tik su geležies rūdžių milteliais. O dar taupydami laiką nepakankamai ilgai pamaišo tuos miltelius tiesiog įmetę maišą į maišyklę ir t.t.
                                        Darbų defektai randasi dėl žmogiškųjų faktorių, ypač paskutiniais metais, kai visiems viskas dzin ir visi visus gainioja su sparnuotomis frazėmis "optimizacija, iššūkiai" ir pan. Ta pati Grinda (kuri kaip suprantu ir klojo Lazdynuose), visai neseniai buvo atleidusi visus darbų vadovus, o po to rankiojo naujai. O čia savivaldybė krauna darbų, kad tenka pusę subrangovams atidavinėt - nespėja. O meras nieko girdėti nenori - jis "atidarymuose" fotografuojasi pagal grafiką.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Darbų defektai randasi dėl žmogiškųjų faktorių,
                                          Linkeciau tiket i jusu versija. Bet kaip nesiseka jiems dirbt taip nesiseka.. dabar bemaz visi didesni asfalto lopai keliuose kreivi kaip menulio rastas. Anksciau buvo blogi sujungimai, dabar patys lopai nelygus..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X