O man gal kasnors galite paaiskinti kodel nelabai kas megsta tiesti dviraciu takus palei gatve? Ir kad dviraciu juostos atitiktu automobiliu srauto krypti, kaip daroma Nyderlanduose ar Danijoje. 
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip logiška tiesti ten, kur visų pirma trūksta vietos, o ir eismas gatvėmis nėra didelis. Mat toks tiesimas sukelia papildomų problemų, pvz., taškymo ar purvo.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąO man gal kasnors galite paaiskinti kodel nelabai kas megsta tiesti dviraciu takus palei gatve? Ir kad dviraciu juostos atitiktu automobiliu srauto krypti, kaip daroma Nyderlanduose ar Danijoje.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Man tik idomu kodel salys kurios pirmauja beveik visom statistikom (gyvenima kokybe, algos, gyvenimo trukme, issilavinimu, ir tt.) nebijo to purvo ar taskymo ar tas problemas issprende. Esu gyvenes Copenhagen mieste nemazai laiko, ir ju infrastruktura kas liecia dviracius just makes sense. Vandens drenazai yra pritaikyti kas pora metru tiek ant gatviu tiek ant dviraciu taku, bei posukiu problemas yra labai gerai issprestos.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Taip logiška tiesti ten, kur visų pirma trūksta vietos, o ir eismas gatvėmis nėra didelis. Mat toks tiesimas sukelia papildomų problemų, pvz., taškymo ar purvo.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dabar nutiesta yra tik šiuose ruožuose: Žaliųjų ežerų pagrindinis paplūdimys-Verkių dvaras, Trinapolio vienuolynas-Seimas, Kazachstano ambasada-Čiurlionio g./Geležinio Vilko g. sankryža, atkarpėlė Žarijų g. Paneriuose.Parašė John Rodyti pranešimąAr yra tiksli to Eurovelo 11 tako trasa žemėlapyje?
Pilna foto kokybė: https://drive.google.com/open?id=1bi...h_6nYTIfYObkJH
Dviratininkai lo*hai ir nenusipelnė tokių investicijų. Žiema gi vistiek dviračiu niekur nenuvažiuosi, o kur dar vairuotojų trukdymas su siaurinamomis gatvėmis ir pan. Nors rengiant darnaus judumo planą, buvo pateikta rengėjų pastaba, kad pagrindiniai dviračių takai turėtų ne į pievas lįst, o tęstis palei magistralinius mazgus: tęstis palei Laisvės pr. po viadukais, o ne pro Pasakų parkus ir daugiabučių kiemus, Žaliųjų ežerų g., o ne nukreipt vingiais miške, etc.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąO man gal kasnors galite paaiskinti kodel nelabai kas megsta tiesti dviraciu takus palei gatve? Ir kad dviraciu juostos atitiktu automobiliu srauto krypti, kaip daroma Nyderlanduose ar Danijoje.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pilna ten įvairių takų, tame tarpe ir panašių kaip mes tiesiam, t.y. ne prie gatvės, o šaligatvių zonoje. Pas mus, pvz., irgi projektuojami takai palei gatves, kur tai daryti yra logiška. Tarkim būsimi Algirdo arba Geležinkelio g. takai. Kokia prasme dviratininkus būtų kišti prie Laisvės pr. arba kokios Ukmergės g., kai pėsčiųjų zonoje yra krūva vietos (taip, keliais išskirtiniais atvejais vietos trūksta dėl sklypų)?Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Man tik idomu kodel salys kurios pirmauja beveik visom statistikom (gyvenima kokybe, algos, gyvenimo trukme, issilavinimu, ir tt.) nebijo to purvo ar taskymo ar tas problemas issprende. Esu gyvenes Copenhagen mieste nemazai laiko, ir ju infrastruktura kas liecia dviracius just makes sense. Vandens drenazai yra pritaikyti kas pora metru tiek ant gatviu tiek ant dviraciu taku, bei posukiu problemas yra labai gerai issprestos.
Šiaip diskusija kartojasi. Keli psl. atgal apie tą patį kalbėjom.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nežinau, aš pats visada renkuosi maršrutą, kuriame mažiau eismo, triukšmo, sankryžų ir bordiūrų. Jei pro Pasakų parką bus lygus asfaltinis takas, mielai važiuosiu ten, o ne vingiuosiu takais palei Erfurto, Architektų, Laisvės prosp. ir Asanavičiūtės g. šaligatvius.Parašė dondc Rodyti pranešimąNors rengiant darnaus judumo planą, buvo pateikta rengėjų pastaba, kad pagrindiniai dviračių takai turėtų ne į pievas lįst, o tęstis palei magistralinius mazgus: tęstis palei Laisvės pr. po viadukais, o ne pro Pasakų parkus ir daugiabučių kiemus, Žaliųjų ežerų g., o ne nukreipt vingiais miške, etc.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet Žaliųjų ežerų gatvėje yra vietos tik iki posūkio į Popieriaus gatvę. Nusileidimas iki Riešės upelio, tiltas ir po to pakilimas iki Maximos biški... siaura. Ten net normalus šaligatvis netelpa. Daryt dvirtakį palei gatvę, o po to apvažiavimą pro pliažą bei urėdiją - kilometražas gaunasi tas pats kas dabar.Parašė Creatium Rodyti pranešimąTen pastaba buvo dėl to, kad kartais pro miškus takai tampa gerokai ilgesni, eina ne tiesiausiu maršrutu. Čia ypač buvo aktualu dėl berods į Balsius vedančio tako, kur tiesiant palei gatvę maršrutas tampa tiesus, o per miškus eina belenkaip vingiuodamas ir gerokai per aplinkui.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
As tikiuosi tavo atsakymas yra sarkazmas. Pvz, as dviraciu ir ziema vazineju, bet tik reikia kad dviraciu infrastruktura butu nuvalyta ir paberta druska kaip sninga.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Dviratininkai lo*hai ir nenusipelnė tokių investicijų. Žiema gi vistiek dviračiu niekur nenuvažiuosi, o kur dar vairuotojų trukdymas su siaurinamomis gatvėmis ir pan. Nors rengiant darnaus judumo planą, buvo pateikta rengėjų pastaba, kad pagrindiniai dviračių takai turėtų ne į pievas lįst, o tęstis palei magistralinius mazgus: tęstis palei Laisvės pr. po viadukais, o ne pro Pasakų parkus ir daugiabučių kiemus, Žaliųjų ežerų g., o ne nukreipt vingiais miške, etc.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Reik atsidaryt konkretų komentarą dėl tos gatvės iš pataisyto judumo plano. Aš dabar neatsimenu tiesiog.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bet Žaliųjų ežerų gatvėje yra vietos tik iki posūkio į Popieriaus gatvę. Nusileidimas iki Riešės upelio, tiltas ir po to pakilimas iki Maximos biški... siaura. Ten net normalus šaligatvis netelpa. Daryt dvirtakį palei gatvę, o po to apvažiavimą pro pliažą bei urėdiją - kilometražas gaunasi tas pats kas dabar.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pasakų parke tik labai trumpa atkarpėlė dabar bus daroma. Būtent ir sujungs tuos vingiavimus Asanavičiūtės g. su Architektų g.Parašė alga Rodyti pranešimą
Nežinau, aš pats visada renkuosi maršrutą, kuriame mažiau eismo, triukšmo, sankryžų ir bordiūrų. Jei pro Pasakų parką bus lygus asfaltinis takas, mielai važiuosiu ten, o ne vingiuosiu takais palei Erfurto, Architektų, Laisvės prosp. ir Asanavičiūtės g. šaligatvius.
Tikrai taip.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
As tikiuosi tavo atsakymas yra sarkazmas. Pvz, as dviraciu ir ziema vazineju, bet tik reikia kad dviraciu infrastruktura butu nuvalyta ir paberta druska kaip sninga.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia vis dar nemažos dalies žmonių požiūris, kad dviratininkai yra durniai, kurie normalios mašinos nusipirkti nesugeba, o paskui velkasi visur ir trukdo normaliai paspausti (turi paskui dairytis, kad nenutrenktum kokio).Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
As tikiuosi tavo atsakymas yra sarkazmas. Pvz, as dviraciu ir ziema vazineju, bet tik reikia kad dviraciu infrastruktura butu nuvalyta ir paberta druska kaip sninga.
Čia tie patys, kurie ir ant pievų statosi, nes "nėra kur parkotis". Nestatys gi jis vienintelio savo statuso simbolio už šimto metrų, ne lygis gi.Post in English - fight censorship!
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dviračių infrastruktūra paberta druska? Dviratis ne automobilis, jo visa pavarų sistema ir kiti elementai yra atviri. O druska tiesiog momentaliai viską suėda.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
As tikiuosi tavo atsakymas yra sarkazmas. Pvz, as dviraciu ir ziema vazineju, bet tik reikia kad dviraciu infrastruktura butu nuvalyta ir paberta druska kaip sninga.
Žiema reik tiesiog valyti nuo sniego ir dėtis spygliuotas ir kuo storesnes padangas. Plius druska visko nenubarstysi ir užtenka nedidelio lopinėlio ledo kad gulėtum išsitiesęs.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dygliuotos padangos ir galėsi važiuot apledėjusiomis įkalnėm kur pėstieji neįlipa. Tik sustojus ir dedant koją ant žemės reik atmint, kad batas dyglių neturiParašė sankauskas Rodyti pranešimąŽiemą su dviračiu reikia važinėti Zwift'e.
Pas mus prie -5 komfortabiliau važinėt nei Danijoj prie pliusinės temperatūros.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tik bėda, kad su tokiom dygliuotom padangom lengva išsiplot ten kur nuvalytaParašė Žiburinis Rodyti pranešimą
Dygliuotos padangos ir galėsi važiuot apledėjusiomis įkalnėm kur pėstieji neįlipa. Tik sustojus ir dedant koją ant žemės reik atmint, kad batas dyglių neturi
Pas mus prie -5 komfortabiliau važinėt nei Danijoj prie pliusinės temperatūros.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne, geriau Zwift. Dar parsisiunčiau nepabaigtus žiūrėti Better call Saul sezonus. Jūs kovokit su plikledžiu. I'm not man enoughParašė Žiburinis Rodyti pranešimą
Dygliuotos padangos ir galėsi važiuot apledėjusiomis įkalnėm kur pėstieji neįlipa. Tik sustojus ir dedant koją ant žemės reik atmint, kad batas dyglių neturi
Pas mus prie -5 komfortabiliau važinėt nei Danijoj prie pliusinės temperatūros.
							
						If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na ne. Dėl metalo spyglių mažiau kibios ant šlapios dangos (tas pats kaip ir su automobiliu), bet ne iki tokio lygio kad užsivožtum.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tik bėda, kad su tokiom dygliuotom padangom lengva išsiplot ten kur nuvalyta
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kiek dienų per metus būna ledas? Pusę žiemos šlapia, kita pusė šalta, saulėta ir sausa, tai dienų su leduku susidaro maximum tik koks mėnuo per metus. Čia visiškai neaktualus dalykas tokios padangos, beje, kaip ir automobiliams.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Ne, geriau Zwift. Dar parsisiunčiau nepabaigtus žiūrėti Better call Saul sezonus. Jūs kovokit su plikledžiu. I'm not man enough
							
						
Comment
 
Comment