Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Nu jei žodžiai iki smegenų daeina iškraipyti, tai ir logic gaunasi fucking. Aš ne prieš dviračių takus Lazdynuose, o prieš koncepsiją juos visur tapatinti su pėsčiųjų šaligatviais. Jei tikslas yra šio mikrorajono dyventojus prijungti prie magistralinių takų - tuomet valio, bet jei tai ir yra tinklo dalis tranzitui, tai atsiprašau, bet kasdien maltis šaligatviais per visą miestą nėra ptrauklus susisiekimo būdas.
    Tai aš jau kelintą kartą ne pirmoje diskusijoje prašau: rodyk konkrečius maršrutus, tada kalbėsim. Nes malti liežuviu sugebi, nelogiškus pasiūlymus dalinti greitas, bet kai reikia konkrečiai nurodyti ką siūlai kitaip - tai labai greitai dingsti. Rodyk Architektų g. planuojamo dviračių tako alternatyvą.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Tai aš jau kelintą kartą ne pirmoje diskusijoje prašau: rodyk konkrečius maršrutus, tada kalbėsim. Nes malti liežuviu sugebi, nelogiškus pasiūlymus dalinti greitas, bet kai reikia konkrečiai nurodyti ką siūlai kitaip - tai labai greitai dingsti. Rodyk Architektų g. planuojamo dviračių tako alternatyvą.
      Nu bet užgaulumas pačio neišpasakytas. Maršrutų pavyzdžius susisiekimui tarp miesto dalių daviau. Reikia maršruto nuo pašto iki mokyklos tame pačiame mikrorajone? For real? Dviračiu?

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Nu bet užgaulumas pačio neišpasakytas. Maršrutų pavyzdžius susisiekimui tarp miesto dalių daviau. Reikia maršruto nuo pašto iki mokyklos tame pačiame mikrorajone? For real? Dviračiu?
        Tai kitaip tariant neturi geresnio varianto už dviračių tako Architektų g. trasą? Galima buvo nuspėti.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          Tai kitaip tariant neturi geresnio varianto už dviračių tako Architektų g. trasą? Galima buvo nuspėti.
          Nuo vieno objekto iki kito objekto toje pačioje gatvėje rasti geresnį maršrutą... atstumu per dvi VT stoteles... žinok važiuočiau per senamiestį, kad tik paerzinti tamstą

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Yra racijos Ginthus siūlyme. Kodėl gi būtent dviračių takus pririšame prie esamų gatvių? Ne visur ir Vilniuje jie yra sutapdinti. Ypač, jei dviračiui yra galimybė sutrumpinti kelią ir padaryti važiavimą kur kas malonesnį.
            Pvz. aš ir pats į Karoliniškes dviračiu važiuoju pro Pasakų parką. O ir link Pilaitės tikrai ne Laisvės prospektu.
            Nors, aišku, rekreacinis važinėjimas skiriasi nuo važiavimo darbo tikslais.
            O kur dabar yra tiesiami dviračių takai, kuriuos galima būtų tiesti miškuose ar kitaip kertant kampus? Apie Architektų g. jungtį su Laisvės pr. dviračių taku (jis, beje, ties Sodra užsisuka į Asanavičiūtės g.). Asanavičiūtės g. tiesti jungtį yra labai logiška: taip tas dviračių takas užkabins nemažą dalį Karoliniškių gyventojų. O jungtį su Architektų g. galima padaryt visaip, bet apie tai info kol kas visai nėra.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Tai kitaip tariant neturi geresnio varianto už dviračių tako Architektų g. trasą? Galima buvo nuspėti.
              Nupiešiau, kas būtų geriau lazdynų ir karoliniškių gyventojams. Beje, net tie patys planuojami geltonai pažymėti takai neaišku, kuriame dešimtmetyje bus įgyvendinti, pvz. šalia Oslo g.

              Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	60
Size:	303,0 kB
ID:	1631657
              Attached Files
              Flickr

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Nuo vieno objekto iki kito objekto toje pačioje gatvėje rasti geresnį maršrutą... atstumu per dvi VT stoteles... žinok važiuočiau per senamiestį, kad tik paerzinti tamstą
                Tai malonu, kad pritari, jog Architektų g. dviračių takas yra reikalingas ir planuojamas geru maršrutu

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Nupiešiau, kas būtų geriau lazdynų ir karoliniškių gyventojams. Beje, net tie patys planuojami geltonai pažymėti takai neaišku, kuriame dešimtmetyje bus įgyvendinti, pvz. šalia Oslo g.

                  Kaip tai neaišku? Architektų g. ir Asanavičiūtės g. jau šiemet bus nutiesti.

                  Dabar pažiūrim į tavo pasiūlymus. Nei vienas iš jų neprieštarauja dabar tiesiamų dviračių takų vietoms, o tiesiog jas papildo. Tai čia nieko naujo. Juk pats sakiau, kad tarkim jungtis per naują Vingio parko tiltą ties Litexpo būtų labai faina ir gera. Bet tai yra pasiūlymas ateičiai, nes dabar nėra tikslas Lazdynų gyventojams sudaryti patogiausią maršrutą iki centro. Juk tikslas yra sukurti bazę magistralinių dviračių takų, kurie apjungtų didžiausią gyventojų dalį. Takas palei Nerį faina ir ok, bet Karoliniškių gyventojams (tiems, kurie gyvena arčiau aplinkkelio) jis duos mažai naudos, nes visų pirma reiks iki jo nusigaut (tam reikės dviračių tako palei tą pačią Asanavičiūtės g. ir pan.).

                  Neminint, kad tavo pasiūlyti maršrutai yra skirti nuvažiuoti iš konkretaus taško A į konkretų tašką B. Takas palei Laisvės pr. leidžia nuvažiuoti į daug taškų ir iš daug taškų. Pagauni ką sakau? Čia kaip aplinkkelis be nusukimų į rajonus. Patogu, greita, bet nuvažiuosi tik iš konkrečios vietos į konkrečią vietą, be galimybės patekti prie dažniausiai lankomų objektų (parduotuvės, poliklinikos, you name it).
                  Paskutinis taisė Creatium; 2018.04.03, 10:24.

                  Comment


                    Štai maždaug toks maršrutas (google maps net neduoda dviračiams), kuriuo kolega kartais dviračiu atvažiuoja į darbą iš Lazdynų. Dalis kelio nelabai komfortiška (todėl važiuoja tik retkarčias, o norėtų dažniau). Link Centro važiuoti kur kas geriau.
                    https://www.google.lt/maps/dir/54.67...be63ac!1m0!3e2

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Kaip tai neaišku? Architektų g. ir Asanavičiūtės g. jau šiemet bus nutiesti.

                      Dabar pažiūrim į tavo pasiūlymus. Nei vienas iš jų neprieštarauja dabar tiesiamų dviračių takų vietoms, o tiesiog jas papildo. Tai čia nieko naujo. Juk pats sakiau, kad tarkim jungtis per naują Vingio parko tiltą ties Litexpo būtų labai faina ir gera. Bet tai yra pasiūlymas ateičiai, nes dabar nėra tikslas Lazdynų gyventojams sudaryti patogiausią maršrutą iki centro. Juk tikslas yra sukurti bazę magistralinių dviračių takų, kurie apjungtų didžiausią gyventojų dalį. Takas palei Nerį faina ir ok, bet Karoliniškių gyventojams (tiems, kurie gyvena arčiau aplinkkelio) jis duos mažai naudos, nes visų pirma reiks iki jo nusigaut (tam reikės dviračių tako palei tą pačią Asanavičiūtės g. ir pan.)
                      Kada geltonai pažymėtas takas iki Trakų bus nutiestas taip ir neaišku...
                      Takai palei Nerį iš abiejų pusių per visą miestą manau yra ne tik šiaip fainas dalykas, bet būtų pagrindinės susiekimo arterijos, panašiai kaip dabar takas palei Nerį žirmūnuose yra intensyviausias takas mieste, nors jis irgi nėra labai arti gyventojams kaip būtų koks takas palei pačią Žirmūnų g.

                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Štai maždaug toks maršrutas (google maps net neduoda dviračiams), kuriuo kolega kartais dviračiu atvažiuoja į darbą iš Lazdynų. Dalis kelio nelabai komfortiška (todėl važiuoja tik retkarčias, o norėtų dažniau). Link Centro važiuoti kur kas geriau.
                      https://www.google.lt/maps/dir/54.67...be63ac!1m0!3e2
                      Ar saugu ir šiaip malonu važiuoti viaduku virš savanorių žiedo kartu su fūrom 100 km/h?
                      Paskutinis taisė Lettered; 2018.04.03, 10:36.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Kada geltonai pažymėtas takas iki Trakų bus nutiestas taip ir neaišku...
                        Takai palei Nerį iš abiejų pusių per visą miestą manau yra ne tik šiaip fainas dalykas, bet būtų pagrindinės susiekimo arterijos, panašiai kaip dabar takas palei Nerį žirmūnuose yra intensyviausias takas mieste, nors jis irgi nėra labai arti gyventojams kaip būtų koks takas palei pačią Žirmūnų g.
                        Iki Trakų išties neaišku, bet tai tikrai nėra miesto susisiekimo prioritetas.

                        Matai, takai yra kelių kategorijų, kaip gatvės: tranzitiniai, artimo susisiekimo ir pan. Tas minimas takas yra berods Eurovelo trasos dalis, jis yra magistralinis takas. Bet juo nevažiuosi, kai reikia nuo daugiabučio iki parduotuvės nusigaut. Yra manančių, kad galima tą padaryti pėsčiųjų šaligatviais, bet logiškai mastant ir yra tiesiami (bent planuojami) dubliuojantys dviračių takai, kurie leis važiuoti rajonų viduje arba tarp artimų rajonų. Nes kai reik nuo Nemenčinės nuvažiuoti į Oro uostą, tai magistralinis takas patogu. Bet kai reikia nuo Minsko IKI nuvažiuoti link Mokesčių inspekcijos Šiaurės miestelyje, tai maršrutas kitoks.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Iki Trakų išties neaišku, bet tai tikrai nėra miesto susisiekimo prioritetas.

                          Matai, takai yra kelių kategorijų, kaip gatvės: tranzitiniai, artimo susisiekimo ir pan. Tas minimas takas yra berods Eurovelo trasos dalis, jis yra magistralinis takas. Bet juo nevažiuosi, kai reikia nuo daugiabučio iki parduotuvės nusigaut. Yra manančių, kad galima tą padaryti pėsčiųjų šaligatviais, bet logiškai mastant ir yra tiesiami (bent planuojami) dubliuojantys dviračių takai, kurie leis važiuoti rajonų viduje arba tarp artimų rajonų. Nes kai reik nuo Nemenčinės nuvažiuoti į Oro uostą, tai magistralinis takas patogu. Bet kai reikia nuo Minsko IKI nuvažiuoti link Mokesčių inspekcijos Šiaurės miestelyje, tai maršrutas kitoks.
                          Kas važiuoja dviračiu iki krautuvės tame pačiame rajone? Manau iki Trakų tikrai būtų daugiau važiuojančių, negu iki artimiausios maximos už kelių šimtų metrų. Dauguma Vilniuje dviračius naudoja laisvalaikiui ir sportui, o ne kaip transporto priemonę. Tas takas palei Nerį geras to pavyzdys, jis irgi nėra skirtas nuvažiuoti žirmūnų gyventojams iki parduotuvės, tai pagal jus net ne toks reikalingas būtų.

                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Neminint, kad tavo pasiūlyti maršrutai yra skirti nuvažiuoti iš konkretaus taško A į konkretų tašką B. Takas palei Laisvės pr. leidžia nuvažiuoti į daug taškų ir iš daug taškų. Pagauni ką sakau? Čia kaip aplinkkelis be nusukimų į rajonus. Patogu, greita, bet nuvažiuosi tik iš konkrečios vietos į konkrečią vietą, be galimybės patekti prie dažniausiai lankomų objektų (parduotuvės, poliklinikos, you name it).
                          Čia kaip tik yra pasiūlmai kaip karoliniškių ir lazdynų gyventojams nuvažiuoti ne pas kaimyną ar iki maximos už 10 metrų, o kaip patogiai ir malonai nuvažiuoti ar tiesiog pasivažinėti iki centro, vingio parko, Neries, kitų tolimesnių rajonų nesimalant palei magistralinę gatvę, kas geriau?
                          Paskutinis taisė Lettered; 2018.04.03, 10:50.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Ar saugu ir šiaip malonu važiuoti viaduku virš savanorių žiedo kartu su fūrom 100 km/h?
                            Klausiau. Nesaugu, švelniai tariant. Važiavo pro žiedą šoniniu pakilimu. Priedo dar ir fiziškai sunku.
                            Saugiau aplamai G.Vilties ir Tunelio g.
                            Apie tai ir lyg ir ketinu paporinti.


                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Kas važiuoja dviračiu iki krautuvės tame pačiame rajone? Manau iki Trakų tikrai būtų daugiau važiuojančių, negu iki artimiausios maximos už kelių šimtų metrų. Dauguma Vilniuje dviračius naudoja laisvalaikiui ir sportui, o ne kaip transporto priemonę. Tas takas palei Nerį geras to pavyzdys, jis irgi nėra skirtas nuvažiuoti žirmūnų gyventojams iki parduotuvės, tai pagal jus net ne toks reikalingas būtų.

                              Čia kaip tik yra pasiūlmai kaip karoliniškių ir lazdynų gyventojams nuvažiuoti ne pas kaimyną ar iki maximos už 10 metrų, o kaip patogiai ir malonai nuvažiuoti ar tiesiog pasivažinėti iki centro, vingio parko, Neries, kitų tolimesnių rajonų nesimalant palei magistralinę gatvę, kas geriau?
                              Takai turi būti tinkami naudojimui ir rekreacijai ir kaip transporto priemonei. Mieste turi būti patogu važiuoti ir į parduotuvę ir į darbą ar į parką pasėdėt. Jeigu manot kitaip, tai čia ir yra priežastis nesusišnekėjimo.

                              O tai, kad dabar takai daugiausiai naudojami rekreacijai nėra rodiklis. Vakarinio aplinkkelio trasoje išvis niekas nevažinėjo automobiliais - tai reikštų, kad nereikėjo jo tiesti? Miesto politika ir darnaus judumo planas (baigiamas rengti) aiškiai išskiria tvarkaus susisiekimo svarbą, o tai reiškia, kad viskas turi būti patogiai pasiekiama visomis transporto rūšimis, pirmenybę teikiant ne automobiliams. Todėl ir takai tiesiami pirmiausia ne rekreacijai (nors tam irgi dėmesys skiriamas, žr. pavyzdį Vileišio g. arba nuo Vingio tilto palei Nerį link Baltojo tilto), bet patogiam susisiekimui apimant kuo didesnį gyventojų kiekį. Visą tą gerai apibendrina vienas iš mero rinkiminių pažadų: artimiausias dviračių takas ne toliau kaip už 1 km. Vilniuje tai jau bus didelis pasiekimas. Po to jau galima bus galvoti apie papildomas jungtis, net tokiomis kryptimis, kur masės nevažinėja.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Takai turi būti tinkami naudojimui ir rekreacijai ir kaip transporto priemonei. Mieste turi būti patogu važiuoti ir į parduotuvę ir į darbą ar į parką pasėdėt. Jeigu manot kitaip, tai čia ir yra priežastis nesusišnekėjimo.

                                O tai, kad dabar takai daugiausiai naudojami rekreacijai nėra rodiklis. Vakarinio aplinkkelio trasoje išvis niekas nevažinėjo automobiliais - tai reikštų, kad nereikėjo jo tiesti? Miesto politika ir darnaus judumo planas (baigiamas rengti) aiškiai išskiria tvarkaus susisiekimo svarbą, o tai reiškia, kad viskas turi būti patogiai pasiekiama visomis transporto rūšimis, pirmenybę teikiant ne automobiliams. Todėl ir takai tiesiami pirmiausia ne rekreacijai (nors tam irgi dėmesys skiriamas, žr. pavyzdį Vileišio g. arba nuo Vingio tilto palei Nerį link Baltojo tilto), bet patogiam susisiekimui apimant kuo didesnį gyventojų kiekį. Visą tą gerai apibendrina vienas iš mero rinkiminių pažadų: artimiausias dviračių takas ne toliau kaip už 1 km. Vilniuje tai jau bus didelis pasiekimas. Po to jau galima bus galvoti apie papildomas jungtis, net tokiomis kryptimis, kur masės nevažinėja.
                                Ai tai štai kur pakastas šuva. Duotas rinkiminis pažadas nepasigilinus į realius poreikius, tai dabar ir paišoma pasirinktam mikrorajone krūva takų ratais, kai tuo tarpu bendram judėjimui per miestą takai nesujungti. Mano galva prioritetas turėtų būti pirma sujungti magistraliniais takais Gariūnų-Oslo-Sietyno bei Parodų-Sausio tryliktosios trasas tranzitui, o po to tik daryti skersines jungtis mikrorajonų viduje. Bet matomai meras pamanė, kad pirmiau reikia daryti tuos, kurie labiau matosi rinkėjams po langais.

                                Comment


                                  Bukaprotiškumui ribų nėra.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Bukaprotiškumui ribų nėra.
                                    Argumentus prašom, o ne užgauliojimus. Kiek realiai jungčių sujungta ir kiek pripaišyta Žirmūnų, Lazdynų ar Senvagių? Antakalnyje takas kur nuveda? Iki mokyklos stadiono? Aišku gerai, kad nutiesė, bet kur tesinys?

                                    Comment


                                      Dalis argumentų jau buvo pateikta. Bet kai patogiau remtis šūkaliojimais ir trydaliojimais, tai tuo ir baigsim. Bent jau aš savo dalį baigsiu, jūs galit trydaliot toliau.

                                      Comment


                                        Man rodos, kad kai dviračių takų tiesimas išvis stovėdavo, tai nepatenkintų būdavo mažiau nei kad pradėjus takus tiesti aktyviau . Dviračių takai yra gerai, bet jei savivaldybė jais tikisi išspręsti automobilių spūsčių problemą, tai turės nusivilti. Nežinau, ar daromos apklausos ir atsižvelgiama į važinėjančių dviračiais poreikius, ar tiriama, kiek yra važinėjančių susisiekimo tikslais, kiek - poilsio/sporto tikslais. Turiu įtarimą, kad dalis atkarpų net ir vasarą bus nenaudojamos, nes nutiestos vien tam, kad nutiesti. Panašiai būna su kai kuriais šaligtaviais: judriose vietose seni ir ištrupėję, o šalia naujos gatvės, palei kurią niekas nevaikšto, nauji ir lygūs.

                                        Comment


                                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                          Man rodos, kad kai dviračių takų tiesimas išvis stovėdavo, tai nepatenkintų būdavo mažiau nei kad pradėjus takus tiesti aktyviau . Dviračių takai yra gerai, bet jei savivaldybė jais tikisi išspręsti automobilių spūsčių problemą, tai turės nusivilti. Nežinau, ar daromos apklausos ir atsižvelgiama į važinėjančių dviračiais poreikius, ar tiriama, kiek yra važinėjančių susisiekimo tikslais, kiek - poilsio/sporto tikslais. Turiu įtarimą, kad dalis atkarpų net ir vasarą bus nenaudojamos, nes nutiestos vien tam, kad nutiesti. Panašiai būna su kai kuriais šaligtaviais: judriose vietose seni ir ištrupėję, o šalia naujos gatvės, palei kurią niekas nevaikšto, nauji ir lygūs.
                                          Taip, nes dviratininkų Vilniuje yra visi trys ir joks infrastruktūros plėtros veiksmas jų "nepadaugins". Be to, čia ir oras nepastovesnis, bei kalvotumas didesnis nei Norvegijoje, todėl niekada (ir dar sykį - niekada) čia žmonės nevažinės dviračiais į darbą, nes tiesiog - nelemta )))

                                          Comment

                                          Working...
                                          X