Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abcd Rodyti pranešimą
    HALLELUJAH: šiandien eidamas Konstitucijos prospektu pamačiau, kad išasfaltuota ta itin akį rėžusi stovėjimo aikštelė prie žiogo ofisų
    https://www.google.lt/maps/@54.69803...7i13312!8i6656

    Iš vienos pusės tai yra gan blogai, nes ten reikia šaligatvio, o ne parkingo (to siauro ruoželio tarp gatvės ir dviračių tako ir su stulpais per vidurį aš niekaip nepavadinčiau šaligatviu). Iš kitos pusės, tai yra geriau negu kad buvo.
    Paskutinis taisė spirit; 2016.09.03, 16:06.
    You might surprise yourself.

    Miestai.net FB

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Užmiestyje beveik visur "į niekur".
      Šiaip prie aplinkkelio takas butų labai gerai - vietos vaizdingos.
      Žirnių g. - koks gi ten užmiestis...
      Dar prie sovietų nuo Nemėžio ėjo asfaltuotas dviračių takas iki Liepkalnio sankryžos. Dalis to tako dabar yra atnaujinta, o dalis (arčiau miesto) palikta irti, tačiau už Liepkalnio sankryžos, pirmojo aplinkelio etapo metu, kitoje eismo pusėje, įrengta nauja, tobula dviračio tako atkarpa. Nei vienas Vilniuje esantis takas neturi tęstinumo, tad statant aplinkelius buvo gera proga juos sujungti. Na, gal čia jau ir ne šio forumo tema.

      Comment


        Parašė Robyla Rodyti pranešimą
        Žirnių g. - koks gi ten užmiestis...
        Dar prie sovietų nuo Nemėžio ėjo asfaltuotas dviračių takas iki Liepkalnio sankryžos. Dalis to tako dabar yra atnaujinta, o dalis (arčiau miesto) palikta irti, tačiau už Liepkalnio sankryžos, pirmojo aplinkelio etapo metu, kitoje eismo pusėje, įrengta nauja, tobula dviračio tako atkarpa. Nei vienas Vilniuje esantis takas neturi tęstinumo, tad statant aplinkelius buvo gera proga juos sujungti. Na, gal čia jau ir ne šio forumo tema.
        Žirnių ar Gariūnų g. dviračių takų atkarpos yra būsimos trasos nuo Trakų iki Verkių dalis, aš ir dabar naudojuos tais takais važiuojant į Trakus.

        Parašė k0fis Rodyti pranešimą
        Ir vaizdingos ir būtų patogu greitai ir saugiai judėti tarp vakarinių mikrorajonų, nes praktiškai nėra sankryžų, visokių įvažiavimų į kiemus ir t.t.
        Takai turi eiti ne už miesto, o pačiame mieste, kur gyvena žmonės. Pvz. vis dar nėra normalaus tako nuo perkūnkiemio iki centro.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Takai turi eiti ne už miesto, o pačiame mieste, kur gyvena žmonės.
          Įdomu įdomu, nori pasakyti, kad vakarinis aplinkkelis už miesto?
          Ir tikrai takai neturi eiti tik "mieste" kaip tu sakai, o turi būti jungtys normalios ir už mikrorajonų ribų, ne visi dviračiais tik į parduotuvę ar laisvalaikiu važiuoja.

          Comment


            Klausimas:

            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Žirnių ar Gariūnų g. dviračių takų atkarpos yra būsimos trasos nuo Trakų iki Verkių dalis, aš ir dabar naudojuos tais takais važiuojant į Trakus.



            Takai turi eiti ne už miesto, o pačiame mieste, kur gyvena žmonės. Pvz. vis dar nėra normalaus tako nuo perkūnkiemio iki centro.
            Ar yra kur nors daugiau informacijos apie Trakų ir Verkių dviračių takų projektus ir kada juos planuojama įgyvendinti?

            Comment


              Parašė Robyla Rodyti pranešimą
              Ar yra kur nors daugiau informacijos apie Trakų ir Verkių dviračių takų projektus ir kada juos planuojama įgyvendinti?
              Vilnius ir Trakai gerins susisiekimą dviračiais

              Comment


                Naugarduko - Kauno - Žemaitės - Smolensko gatvių sankryžos rekonstrukcija.

                Darbai šioje sankryžoje po truputį juda į pabaigą.

                Naugarduko g. atsirado dar vienas šviesoforas įvažiavimui į naują "Maximos" teritoriją:



                (...)

                Po truputį ryškėja ir aplinkos vaizdas šalia naujo "Maximos" ofiso:


                Smolensko - Kauno g. sankryža:
                (...)



                (...)
                Paskutinis taisė Romas; 2016.09.18, 20:43. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus infrastruktūros projektai"
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Dviračių takas ne raudonas!

                  Comment


                    Aha, jau "pagerino". Remontavo Trakų g., tai ne tik kad takų neįrengė, bet dar griovius pagilino, kad lengviau numušinėti pėsčiuosius ir dviratininkus.
                    O taip tikėjomės, kad prijungs taką

                    Comment


                      Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                      Dviračių takas ne raudonas!
                      Ten dar trūksta sluoksnio paskutinio, kuris ir bus raudonas. neverk, kaip tas skundikas 15min. apie Linkmenų - Žalgirio sankryžą ankščiau laiko
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                        Ten dar trūksta sluoksnio paskutinio, kuris ir bus raudonas. neverk, kaip tas skundikas 15min. apie Linkmenų - Žalgirio sankryžą ankščiau laiko
                        Koks skundikas?

                        Comment


                          Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                          Dviračių takas ne raudonas!
                          Ir plotis ne kaip dviračių tako (eismas dvipusis), o dviračių juostos (eismas vienpusis), t. y. tik 1,5 m. Neatitinka STR. Ir tai čia turbūt koks 1,35 m., kas yra dar vienas pažeidimas.
                          Paskutinis taisė dondc; 2016.09.14, 10:47.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                            Koks skundikas?
                            Buvo ten kažkoks fruktas, kuris dar nepasibaigus darbams skundėsi žurnalistams apie prastai įrengtus takus, nors ten dar to raudono sluoksnio nebuvo ir jį uždėjo pavasarį pagerėjus orams.
                            Paskutinis taisė SPX; 2016.09.14, 11:22.
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Dėkui, pasiskaitysiu ir pažiūrėsim kaip realijoj.

                              Comment


                                Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                Dėkui, pasiskaitysiu ir pažiūrėsim kaip realijoj.
                                Pasiskaičiau ir viskas ten šakėmis ant vandens... "kažkada ateityje", "bandysime", "ieškosime"... Spėju, kad 5-ių metų bėgyje su tokiais lozungais nieko ten ir neįvyks.

                                Comment


                                  Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                  Dviračių takas ne raudonas!
                                  Jau pradėta kloti ir paskutiniu "raudonu" sluoksniu:





                                  Beje, šiandien nors ir sekmadienis Naugarduko - Kauno - Žemaitės - Smolensko gatvių sankryžoje montuoja kelio ženklus.
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Ką tik pagalvojau: gerai, kad ne koks oranžinis ar žydras, o būtent raudonas – labiau kraują primena ir gal pėstieji daugiau bijos. Turiu omeny ne tik čia, o visur kitur.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                      Jau pradėta kloti ir paskutiniu "raudonu" sluoksniu:

                                      Atvaizdas


                                      Atvaizdas


                                      Beje, šiandien nors ir sekmadienis Naugarduko - Kauno - Žemaitės - Smolensko gatvių sankryžoje montuoja kelio ženklus.
                                      Valio, ačiū labai už info.

                                      Comment


                                        Nu bet tako plotis, tai... vienas dviratininkas tilps?

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Nu bet tako plotis, tai... vienas dviratininkas tilps?
                                          Tilps. Vat tik galvoju į kurią čia pusę eismas. Atgal matyt pro kažkur kitur reiks važiuoti?
                                          Jei rimtai tai panagrinėkime, ką sako Pėsčiųjų ir dviračių takų projektavimo rekomendacijos R PDTP 12. Čia rašoma ,kad:
                                          vienpusio eismo atskiro dviračių tako minimalus dangos plotis, 2m
                                          dvipusio eismo atskiro dviračių tako minimalus dangos plotis, 2,5m
                                          dviračių eismo juostos minimalus dangos plotis, 1,5m.
                                          pėsčiųjų ir dviračių tako dangos plotis, 2,5-3,5m
                                          Turbūt visi pripažins, kad tai nėra atskiras dviračių takas, ir tai nėra bendras pėsčiųjų ir dviračių takas. Belieka dviračių eismo juosta. Rekomendacijos sako 1,5m. Niekas giliau nesigilins ir nesiginčys. Juodu ant balto parašyta (tik kad vienas parašė negalvodamas, tai visi kiti skaito negalvodami).
                                          Paskutinis taisė Ginthus; 2016.09.19, 07:21.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X