Parašė mantasm
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ten buvo toks "asfaltas" kad vietomis geriau jau gruntinis. Vasarą dieną važiuoti dar dar, o tamsoje ar pasnigus/apledėjus- ekstrymas totalus.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai gaunasi, kad nieko naujo ir nenutiesė, iki ten ir taip visuomet buvo asfaltas...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pusė velnio asfaltas buvo. Palyginus su Nemenčinės dvirtakiu išvis idealusParašė DeGama Rodyti pranešimą
Ten buvo toks "asfaltas" kad vietomis geriau jau gruntinis. Vasarą dieną važiuoti dar dar, o tamsoje ar pasnigus/apledėjus- ekstrymas totalus.
 O pasnigu/tamsoj ir dabar su visais borteliais ir t.t. būtų pavojinga. Esminis pagerinimas - apšvietimas. Kiek pamenu seniau nebuvo.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ištrink komentarą, nes kvailas ir tiek. Juk aiškiai parašiau: liko paskutinis raudono asfalto sluoksnis ir žymėjimas.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ir tada jau pėstieji nebesipainios, nes raudona spalva juos atbaidys?
O šiaip tai puikus takas. Ir jį tikrai rinksis vietoje to, kurį žada tiesti ant Antakalnio gatvės šaligatvio, net jeigu kelias pailgės. Beje, kurioje vietoje jis baigiasi?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aha, pėstiesiems visada labai rūpi žymėjimas ir asfalto spalva.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Ištrink komentarą, nes kvailas ir tiek. Juk aiškiai parašiau: liko paskutinis raudono asfalto sluoksnis ir žymėjimas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
RūpėsParašė mantasm Rodyti pranešimą
Aha, pėstiesiems visada labai rūpi žymėjimas ir asfalto spalva.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kol kas nebaisiai rūpi. Ar tas dvirtakis taps kažkuo išskirtiniu ir funkcionuos kitaip nei visi kiti Vilniaus dvirtakiai?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Rūpės
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kiek tokių dvirtakių Vilniuje gali išvardinti?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kol kas nebaisiai rūpi. Ar tas dvirtakis taps kažkuo išskirtiniu ir funkcionuos kitaip nei visi kiti Vilniaus dvirtakiai?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Geriau parodyk dvirtakį kuriame pėstieji laikosi žymėjimo ir nevaikšto dvirtakiu.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O kiek tokių dvirtakių Vilniuje gali išvardinti?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O tu geriau parodyk.... oh wait.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Geriau parodyk dvirtakį kuriame pėstieji laikosi žymėjimo ir nevaikšto dvirtakiu.
Tai parodysi dar kokį vieną tokį dviračių taką Vilniuje?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ta "pradės rūpėti" fazė tęsiasi jau gal 15 metų.Parašė digital Rodyti pranešimąBūtent, pradės rūpėti, kai tokių dvirtakių ir ypač jais važiuojančių dviratininkų padaugės. Pamenu, kaip pirmą dieną Amsterdame vaikščiodavom dvirtakiais, po kažkelinto skambučio ir aprėkimo kažkaip pradėjom pastebėti ir nustojom ant jų lipti.
Beje, neseniai teko susidurti su atvirkštiniu atveju. Gavau pylos, kad važiuoju ne dvirtakiu, o šaligatviu. Konkrečiai prie Spaudos rūmų viaduko. Važiavau nuo Karoliniškių link Spaudos rūmų. Matyt turėjau lipti per bortelį ir brautis per stulpus, o kitoje pusėje vėlgi važiuoti per bortelį
 Su dabartine infrastruktūra gal ir geriau kai visi į viską pro pirštus žiūri..
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kuo "tokį"?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O tu geriau parodyk.... oh wait.
Tai parodysi dar kokį vieną tokį dviračių taką Vilniuje?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kuris atskirtas nuo pėsčiųjų srauto aukščių skirtumu, yra (bus) raudono asfalto ir vietomis yra atskirtas žalia zona.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kuo "tokį"?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir kas? Ar tai kaip nors keičia tai, ką parašiau?Parašė mantasm Rodyti pranešimąTa "pradės rūpėti" fazė tęsiasi jau gal 15 metų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Raudonas asfaltas šviežias reikalas ir abejoju ar pėstiesiems bus įdomu. Ten kur dvirtakis asfaltas, o šaligatvis plytelės - nulis efekto. Gal net labiau traukia mamas su vežimėliais. Pvz dvirtakis Santariškių gatvėje už ligoninių.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kuris atskirtas nuo pėsčiųjų srauto aukščių skirtumu, yra (bus) raudono asfalto ir vietomis yra atskirtas žalia zona.
Neries dvirtakis ties žirmūnais teoriškai ir aukščiu, ir danga atskirtas, pėstieji nuvaryti klampoti per žvyrą
 Natūralu, kad ten pėstiesiems giliai vienodai. Bet turbūt sakysi, kad ne tas 
Jeruzalės dvirtakis turbūt panašiausias pagal tavo kriterijus. Ten pėstieji turbūt dažniau vaikšto "dvirtakiu" nei "šaligatviu". Nors yra atskirimas žalia juosta, asfaltas/plytelės ir pan ir t.t. Aišku magiško raudono asfalto nepaklojo
 
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tavo teisybė. Gal pradės rūpėti po 50 metų.Parašė digital Rodyti pranešimąIr kas? Ar tai kaip nors keičia tai, ką parašiau?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kitaip tariant tokio pačio tako nėra.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Raudonas asfaltas šviežias reikalas ir abejoju ar pėstiesiems bus įdomu. Ten kur dvirtakis asfaltas, o šaligatvis plytelės - nulis efekto. Gal net labiau traukia mamas su vežimėliais. Pvz dvirtakis Santariškių gatvėje už ligoninių.
Neries dvirtakis ties žirmūnais teoriškai ir aukščiu, ir danga atskirtas, pėstieji nuvaryti klampoti per žvyrą
 Natūralu, kad ten pėstiesiems giliai vienodai. Bet turbūt sakysi, kad ne tas 
Jeruzalės dvirtakis turbūt panašiausias pagal tavo kriterijus. Ten pėstieji turbūt dažniau vaikšto "dvirtakiu" nei "šaligatviu". Nors yra atskirimas žalia juosta, asfaltas/plytelės ir pan ir t.t. Aišku magiško raudono asfalto nepaklojo
Beje, ten dabar dvirtakio kaip ir nėra - jis nėra niekaip pažymėtas.
O Jeruzalėje vaikšto dviračių taku, nes jis toliau nuo gatvės nei šaligatvis. Tokį patį efektą turi dviračių takas prie Spaudos rūmų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visada bus galima sakyti, kad 100% identiško tako nėraParašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai kitaip tariant tokio pačio tako nėra.
Beje, ten dabar dvirtakio kaip ir nėra - jis nėra niekaip pažymėtas.
O Jeruzalėje vaikšto dviračių taku, nes jis toliau nuo gatvės nei šaligatvis. Tokį patį efektą turi dviračių takas prie Spaudos rūmų.
 Kiekviena vieta skirtinga. Vienoj medžiai iš kitos pusės, kitoj gatvė kitokio pločio, trečioj dar kažkas kitaip.
Neries dvirtakis ties Žirmūnas visur pažymėtas. Ties kryžių taku, ties Žirmūnų pieva, prie Šilo tilto irgi. Tiek ženklais, tiek ant dangos. Nebent kažkur nulaužtas ženklas ar nusitrynęs žymėjimas
Tai kaip ir sakiau, atskirtas dvirtakis ir skirtinga danga nieko nepadeda. Nemanau, kad tose vietose raudonas asfaltas ką nors pakeistų
 Išvada - žmonėms vienodai rodo ženklai, danga ir žymėjimas. Eina kur labiau patinka. Jei Antakalnyje pėsčiųjų taku jiems bus maloniau eiti nei dvirtakiu - tada gal bus tvarka. Bet ne dėl to, kad jis raudonas, pažymėtas ar dar koks nors. Pavasarį pamatysim 
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 
Comment