Pietinis takas nuo Gariūnų tilto iki Šiltnamių/Lazdynėlių sankryžos jau raudonuoja šviežiu asfaltu, o šiauriniam dalį jau asfaltuoja juodai, dalį dar kapsto!
Tuo pačiu Laisvės pr. pradėjo dirbti ties Justiniškių g. ir ties Viršuliškių st. Tai dvi dar nebaigtos vietos. Na ir dar maža atkarpėlė ties Karoliniškių poliklinika laukia asfalto.
Pietinis takas nuo Gariūnų tilto iki Šiltnamių/Lazdynėlių sankryžos jau raudonuoja šviežiu asfaltu, o šiauriniam dalį jau asfaltuoja juodai, dalį dar kapsto!
Bet kol kas šis takas baigiasi niekuo? Šiltnamių gatvėje? Ar bus tęsiamas? Kitas galas baigiasi ties Gariūnais. Norint dviračių taku važiuoti toliau reikia pereiti gatvę.
Bet kol kas šis takas baigiasi niekuo? Šiltnamių gatvėje? Ar bus tęsiamas? Kitas galas baigiasi ties Gariūnais. Norint dviračių taku važiuoti toliau reikia pereiti gatvę.
Gariūnų kryptimi, dviračių takai abejose gatvės pusėse. Šituo pietiniu, tai, turbūt, bus galima pasiekti Lazdynėlių g. asfaltuotą, nors ir padrožtą esantį pėsčiųjų taką (ties stotele trinkelės, kiek toliau parkingas ir turbūt su trinkelėm). Oficialus dvirtakis jau toliau rytuose (rožinė spalva). Žodžiu, sujungs kada nors, svarbu darbingai nusiteikę.
Šiaip man kliūna tas raudonas paviršius šioje vietoje. Juk takas, matyt, bus bendras pėsčiųjų-dviračių takas. Plytinės g. dėl projektuojamo tako rašiau pastabą, kad bendrą taką darytų juodą, kaip įprasta, o raudonus tegul palieka tik grynai dviračių transportui, kad pėstieji nesipratintų kelt kojos ant raudono pigmento ir visiems būtų viskas akivaizdu. Dabar vėl mišrainė prasideda.
Tamsi oranžinė: oficialus asfaltuotas dvirtakis; šviesi oranžinė: pėsčiųjų ar kiemo asfaltas; rožinė: oficialus trinkelių dvirtakis.
Bet kol kas šis takas baigiasi niekuo? Šiltnamių gatvėje? Ar bus tęsiamas? Kitas galas baigiasi ties Gariūnais. Norint dviračių taku važiuoti toliau reikia pereiti gatvę.
Kaip patinka -- gali šaligatviu per Erfurto g. viaduką važiuoti į Architektų g. taką, gali ramių Šiltnamių, Miškinių gatvių važiuojamąja dalimi važiuoti link Lazdynų tilto, o po jo į Vingio parką. Nepasakyčiau, kad takas baigiasi niekuo.
Protips:
* Gariūnų gatve iš Šiaurinio tako į pietinį patekt geriausia per Dubliškių g. viaduką prie Luktarnos/Depo. Nereiks laukt šviesoforo prie Gariūnų.
* Gariūnų viešojo transporto stotelę geriausia apvažiuoti per Paneriškių gatvę prie GGG "prekybcentrio"
Pamaniau, patikrinsiu Architektų g., juk savivaldybė net video susuko apie garuojantį asfaltą. Susidarė įspūdis, jog išasfaltuota apie 35%, skalda apie 35%, 30% darbai net nepradėti.
Palei visą Šimulionio g. iki naujai statomo pėsčiųjų ir dviratininkų viaduko per T. Narbuto g. Atsižvelgiant, kad viaduku automobiliai nevažiuos, labai norisi daugiau skirt vietos dviratininkams per visą Šimulionio g. ilgį.
1) Labai apmaudu, kad ties nauju viaduku neįrengtas nusileidimas dviračiams link Narbuto g., todėl visiems toliau teks naudotis itin pavojingu prie Karoliniškių parko esančiu nusileidimu. Čia visiškas projektavimo feilas.
2) Lyg ir mačiau projekte, kad posūkis iš Šimulionio į Vaitkaus g. taps didesnio spindulio. Pasirodo, kad liks toks pat. Gal patingėjo nuotekų surinkimo šulinius perkelt, o gal čia eilinį kartą dėl "saugumo".
3) Šimulionio g. sovietmečiu planuota kaip tranzitinė, pritaikyta VT. Todėl dabar ji gana pavojinga, tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams, nors iš pažiūros atrodo labai rami. Ten išvis reikalinga jos rekonstrukcija panaikinant tas VT kišenes, žiedą ir smarkiai susiaurinant pačią gatvę, nes perėjų ten bent 7 dabar, ir dar kelios nežymėtos.
1. Dėl to rašyta projektavimo metu ne kartą, bet nebuvo atsižvelgta. Neatsimenu konkrečių priežasčių. Na, bet galėsi leistis neįgaliųjų pandusu. Gal kiek sudėtingiau bus ties posūkiais, bet nusileisti ir užkilti galėsi. Nereikės tįsti dviračio laiptais ar leistis tuo pavojingu nuvažiavimu.
2. Ta prasme norėtum, kad posūkis būtų švelnesnis? To tikrai nereikia, nes būtų mažiau saugu. Abiejose posūkio pusėse bus po perėją ir dviračių pervažą, tad kuo lėčiau automobiliai važiuos posūkyje - tuo geriau.
3. Jo, Šimuliono g. reikia pertvarkyt. Arba tiesiog perasfaltuoti ir nubraižyti dviračių juostas šonuose, kaip ir dabar (tik platesnes ir geriau atskirti). Nors, be abejo, geriausia būtų smarkiai siaurint ir atsiradusius naujus plotus skirti normaliems dvipusiams dviračių takams. Bet reikia pripažinti, kad kol kas prioritetų yra svarbesnių.
Šiaip su viskuo sutinku. Tiesiog apmaudu, kad atnaujinus vieną vietą itin ryškiai pasimato, kokia apleista aplinkinė infrastruktūra. Norėtųsi, kad nereiktų laukti dar 40 metų kol aplinkines gatves sutvarkys.
Comment