Dviratininkas važiavo dviračiu taku ir buno nutrenktas iš kiemo išvažinėjančio Subaru. Policija nustatė kad dviratininkas kaltas, teismas tą patvirtino.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Taip (žiūrėt žemiau), jį prastūmė dėdės kurie labai nemėgsta pristabdyt prie perėjos.Parašė John Rodyti pranešimą
Ar tikrai KET yra toks reikalavimas?
Aš asmeniškai taip darau tik labai retais atvejais, kai tai yra išties reikalinga.
https://www.keliueismotaisykles.info...ruotojams.html
64. Dviračių vairuotojams draudžiama:64.1. važiuoti važiuojamąja dalimi, jeigu įrengti dviračių takai, išskyrus Taisyklėse nustatytus atvejus;
64.2. važiuoti automagistralėmis ir greitkeliais;
64.3. važiuoti nelaikant bent viena ranka vairo;
64.4. vežti keleivius, jeigu nėra įrengtų specialių sėdėjimo vietų;
64.5. vežti, vilkti ar stumti krovinius, kurie trukdo vairuoti arba kelia pavojų kitiems eismo dalyviams;
64.6. būti velkamiems kitų transporto priemonių;
64.7. vilkti kitas transporto priemones, išskyrus tam skirtas priekabas;
64.8. važiuoti įsikibus į kitas transporto priemones;
64.9. kirsti važiuojamąją dalį važiuojant pėsčiųjų perėjomis.
Paskutinis taisė Žiburinis; 2018.09.24, 13:47.
- 1 patinka
Comment
-
Mano nuomone, kaltas yra automobilio vairuotojas. Iš tuomečių KET:Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Kokiomis taisyklėmis remiantis tu taip teigi?
Mano KET žinios yra, sakykim taip, gana paviršutiniškos, bet randu tokia 2013 metų bylą - http://eteismai.lt/byla/228031875129066/II-66-654/2014
Dviratininkas važiavo dviračiu taku ir buno nutrenktas iš kiemo išvažinėjančio Subaru. Policija nustatė kad dviratininkas kaltas, teismas tą patvirtino.
Kelias – eismui skirta ir naudojama žemės arba statinio paviršiaus juosta per visą jos plotį, įskaitant važiuojamąją kelio dalį (toliau – važiuojamoji dalis), sankryžas, šaligatvius, kelkraščius, pėsčiųjų ir dviračių takus, skiriamąsias juostas.Bet teismas išvažiavimą iš kiemo prilygino keliui (t.y., išvažiavimas iš kiemo yra "labiau kelias", nei Laisvės pr.(?)107. Įvažiuodamas į kelią iš esančių šalia jo teritorijų, vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms.
)
Bet kokiu atveju, dabartinėse KET viskas aiškiau, ir kaltas tikrai būtų likęs automobilio vairuotojas:67. Ne sankryžoje esančiame nereguliuojamame dviračių tako ir kelio susikirtime dviračio vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems.
60. Dviračio vairuotojas, norėdamas kirsti važiuojamąją dalį ten, kur eismas nereguliuojamas, privalo praleisti važiuojamąja dalimi važiuojančias transporto priemones, išskyrus tuos atvejus, kai kerta išvažiavimus iš šalia kelio esančių teritorijų, gyvenamosios zonos, kiemo, stovėjimo aikštelės, kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą
Bet kokiu atveju, dabartinėse KET viskas aiškiau, ir kaltas tikrai būtų likęs automobilio vairuotojas:
60. Dviračio vairuotojas, norėdamas kirsti važiuojamąją dalį ten, kur eismas nereguliuojamas, privalo praleisti važiuojamąja dalimi važiuojančias transporto priemones, išskyrus tuos atvejus, kai kerta išvažiavimus iš šalia kelio esančių teritorijų, gyvenamosios zonos, kiemo, stovėjimo aikštelės, kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka.
Aišku. Dėkui.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Dar yra porą papildančių ir patvirtinančių punktų:Parašė Briedis Rodyti pranešimą60. Dviračio vairuotojas, norėdamas kirsti važiuojamąją dalį ten, kur eismas nereguliuojamas, privalo praleisti važiuojamąja dalimi važiuojančias transporto priemones, išskyrus tuos atvejus, kai kerta išvažiavimus iš šalia kelio esančių teritorijų, gyvenamosios zonos, kiemo, stovėjimo aikštelės, kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka.
Žinant, kad dviračių takas pagal apibrėžimą yra irgi kelias:102. Įvažiuodamas į kelią iš esančių šalia jo teritorijų, vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms (dviračiams ir kitoms).
103. Išvažiuodamas iš kelio, vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms (dviračiams ir kitoms).
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...613/rjWEoOMPcy177. Transporto priemonės vairuotojas, įvažiuodamas į kelią iš gyvenamosios zonos, privalo duoti kelią juo artėjančioms transporto priemonėms.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Įvažoje taip pat gali būti įrengiami kelio ženklai „Duoti kelią“. Ištrauka iš Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklių:Parašė PoDV Rodyti pranešimąAtskirti įvažą nuo šalutinės gatvės galima pagal tai ar yra sudėti pirmumo ženklai, dažniausiai tai būna ženklas "duoti kelią".
96. Ženklas Nr. 203 „Duoti kelią“ turi būti įrengiamas prieš kiekvieną sankryžą su keliu, kuris pažymėtas ženklais Nr. 201, 108–110. Ženklas taip pat gali būti įrengiamas ir prieš kitas sankryžas, kai pirmenybė važiuoti per sankryžą yra suteikiama kertamame kelyje.
96.1. Ženklo Nr. 203 leidžiama neįrengti įvažiavimo į kelią iš šalia esančių teritorijų vietose ir keliuose be dangos, kai jie kerta kelią su danga.
Comment
-
Taip, bet pagalvojau apie tendencijas praktikoje. Pvz. Kauno miesto Pramonės pr. eina dviračių pėsčiųjų takas, ties įvažas į daugiabučių kiemus nėra ženklo "duoti kelią" ir tai aiškiai suvokiu kaip įvažą į šalia esančią teritoriją.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Įvažoje taip pat gali būti įrengiami kelio ženklai „Duoti kelią“. Ištrauka iš Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklių:
96. Ženklas Nr. 203 „Duoti kelią“ turi būti įrengiamas prieš kiekvieną sankryžą su keliu, kuris pažymėtas ženklais Nr. 201, 108–110. Ženklas taip pat gali būti įrengiamas ir prieš kitas sankryžas, kai pirmenybė važiuoti per sankryžą yra suteikiama kertamame kelyje.
96.1. Ženklo Nr. 203 leidžiama neįrengti įvažiavimo į kelią iš šalia esančių teritorijų vietose ir keliuose be dangos, kai jie kerta kelią su danga.
Comment
-
Ar tikrai čia vairuotojai turi praleist dviratininka?Parašė Lettered Rodyti pranešimąPvz. čia vairuotojai visada praleidžia, nors ženklo jiems nėra, užtenka nupiešto tako:
https://www.google.lt/maps/@54.72907...7i13312!8i6656
Comment
-
Dviračių tako sankirta ("kvadratinis žymėjimas") nesuteikia dviračiui pirmenybės. Tačiau sunku suprasti, kaip elgtis, jeigu dviračių takas yra sankryžoje. Ankstesnėje KET versijoje sankryžoje dviratininkas visada turėjo pirmenybę. Dabar sankryža tiesiogiai nebeminima, kalbama tik apie pirmenybę prieš sukančias kitas transporto priemones.Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
Ar tikrai čia vairuotojai turi praleist dviratininka?
Ar šiuo atveju reikia suprasti, kad dviratininkas turi praleisti atvažiuojančius tiesiai, t.y. Verkių gatve, tačiau neturi praleisti išsukančių iš bevardės gatvelės prie namų? Būtų žymiai aiškiau, paprasčiau ir saugiau, jeigu dviratininkai nereguliuojamose sankirtose visada turėtų pirmenybę, kaip pėstieji nereguliuojamose pėsčiųjų perėjose.60. Dviračio vairuotojas, norėdamas kirsti važiuojamąją dalį ten, kur eismas nereguliuojamas, privalo praleisti važiuojamąja dalimi važiuojančias transporto priemones, išskyrus tuos atvejus, kai kerta išvažiavimus iš šalia kelio esančių teritorijų, gyvenamosios zonos, kiemo, stovėjimo aikštelės, kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka.Paskutinis taisė kutas; 2018.09.25, 23:35.
Comment
-
Taip.Parašė kutas Rodyti pranešimąAr šiuo atveju reikia suprasti, kad dviratininkas turi praleisti atvažiuojančius tiesiai, t.y. Verkių gatve, tačiau neturi praleisti išsukančių iš bevardės gatvelės prie namų?
Visur analogiškose situacijose yra įspėjamieji ženklai (nors pirmumas vistiek automobilių), tie ženklai turbūt labiau skirti asilams viršijantiems greitį, kad nenuskintų dviračio:Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąNes keistai atrodo tokios vietos, jokiu ženklu. Tai arba vairuotojas neturi praleist dviratininko, ir ženklas nereikalingas, arba kažkam nusišvilpt ant dviratininku gyvybiu.129 Dviratininkai 
Įspėja apie kelio ruožą, į kurį dažnai įvažiuoja ar jį kerta dviratininkai
Verkių g. (nors iš kitos krypties ženklo nėra turbūt dėl išlkilios perėjos, kuri mažina greitį ir taip): https://www.google.lt/maps/@54.72976...7i13312!8i6656
Saltoniškių g.: https://www.google.lt/maps/@54.69717...7i13312!8i6656
Siesikų g.: https://www.google.lt/maps/@54.70939...7i13312!8i6656
Aišku, daug vairuotojų praleidžia dviratininkus, net apkrautoje Saltoniškių g. kažkada buvo mane praleidę, bet kartu sukuriama iliuzija ir dirbtinis saugumo jausmas, nes kiti gali nepraleist.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Upės g.
https://goo.gl/maps/W3M6eRppkzt
Šitoj vietoj teko apturet įdomią situacija, per ta dviračio pravažiavima ejo žmogus neskubedamas su šunimi, teko stagiau stabdyt ir sustot kad nenutrenkt. Tai sustojus ji praleist jis dar pradejo masikot ir aiškint kad ko čia mane nepraleidi, matai kur einu.
Comment
-
Kuo šitas punktas susijęs su Diim4iik nupasakota situacija?Parašė AudriusV
Važiuodamas kelkraščiu, pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu, dviračio vairuotojas privalo duoti kelią pėstiesiems, neturi jiems trukdyti ar kelti pavojaus, o pro pat pėsčiąjį leidžiama važiuoti greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui (3–7 km/h), paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus
https://autoplius.lt/ket-testai/keli...u-vairuotojams
Comment
-
Taip, važiavau automobiliu.Parašė spirit Rodyti pranešimą
Kad jis neparašė ar jis važiavo dviračiu ar automobiliu. Bent jau man atrodo kad jis važiavo automobiliu, o tas pilietis galvojo kad ten yra paprasta perėja.
P.S. kaip matot net ženklu ten nėra
Dabar jau ten normali peščiuju perėja.
Comment
-
Vėl jūs ten apie tuos kelio ženklų nebuvimus, na yra ten ženklai. Tarkim keliais metrais anksčiau nei prieš tai pateiktoje nuorodoje:Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
Taip, važiavau automobiliu.
P.S. kaip matot net ženklu ten nėra
Dabar jau ten normali peščiuju perėja.https://www.google.com/maps/@54.6952...7i13312!8i6656105 Vaikai 
Kelio ruožas prie vaikų įstaigos (mokyklos, žaidimų aikštelės ir panašiai), kur važiuojamojoje dalyje gali būti vaikų
Vėlgi, nesuteikia jokio pirmumo pėstiesiems, bet jei jau vairuojama padidintos rizikos transporto priemonė, kuri, galima sakyti, prilyginama ginklui, tai pamačius tokius įspėjamuosius ženklus gal galima būtų sumažint greitį bent iki maksimalaus leistino? Tokiu atveju išvydus ten tą ėjiką su šuniu ir nebūnant beždžione, nesunku būtų iš tolo prilėtint ir praleist tą žmogų ar dviratį pervažoje. UK kažkodėl ne problema praleidinėti žmones ir be jokių ženklų ar prievolių. Bėda, kad tipiniam Lietuvos vairuotojui tie ženklai nė motais.
Vaikams norintiems važiuoti gatve ankstyvame amžiuje yra spec. kursų išklausimas bei išduodamas leidimas. UK privaloma praktika kelyje su instruktoriumi. Tie kam poreikio nėra (turbūt 99% vaikų Lietuvoje), tie turbūt šaligatviais sau ramiai rieda be jokios būtinybės žinoti KET.Parašė spirit Rodyti pranešimąKaip tu įsivaizduoji, pvz., vaiką, laikantį kažkokį KET egzaminą dviračiams?♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Praleist žmogu nera sunku. Bet tai dar karta parodo kokie tipiniai "kėgliai" yra pestieji.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Vėlgi, nesuteikia jokio pirmumo pėstiesiems, bet jei jau vairuojama padidintos rizikos transporto priemonė, kuri, galima sakyti, prilyginama ginklui, tai pamačius tokius įspėjamuosius ženklus gal galima būtų sumažint greitį bent iki maksimalaus leistino? Tokiu atveju išvydus ten tą ėjiką su šuniu ir nebūnant beždžione, nesunku būtų iš tolo prilėtint ir praleist tą žmogų ar dviratį pervažoje. UK kažkodėl ne problema praleidinėti žmones ir be jokių ženklų ar prievolių. Bėda, kad tipiniam Lietuvos vairuotojui tie ženklai nė motais.
Comment
Comment