Parašė Xedos
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
O kaip tu naglai nekirsi? Vairuotojai, nematydami, kad nelendi po ratais, nė nesiteikia sustoti ir praleisti. Tai taip ir prastovėtum 5 min. ar net ilgiau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Man tokių atvejų beveik nepasitaiko, retenybė.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąO kaip tu naglai nekirsi? Vairuotojai, nematydami, kad nelendi po ratais, nė nesiteikia sustoti ir praleisti. Tai taip ir prastovėtum 5 min. ar net ilgiau.
Comment
-
Asmeniškai kiek tenka susidurti, tai šioje vietoje situaciją galėčiau vertinti tikrai aukštu balu. Nors aišku ne visur ir ne visada, bet tikrai dažnai vairuotojai praleidžia pėsčiuosius ir be agresyvaus brovimosi į perėją. Konfliktines situacijas dažnai įtakoja visiškai netinkamai įrengtos perėjos.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąO kaip tu naglai nekirsi? Vairuotojai, nematydami, kad nelendi po ratais, nė nesiteikia sustoti ir praleisti. Tai taip ir prastovėtum 5 min. ar net ilgiau.
Comment
-
Užtenka tik parodyti, kad ruošiesi pereiti per gatvę ir kokie 99% vairuotojų sumažina greitį ir praleidžia tave.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąO kaip tu naglai nekirsi? Vairuotojai, nematydami, kad nelendi po ratais, nė nesiteikia sustoti ir praleisti. Tai taip ir prastovėtum 5 min. ar net ilgiau.
Comment
-
Šiaip mąstoma logiškai. O kaip yra kitose Europos šalyse?Parašė sleader Rodyti pranešimąNorėčiau pakomentuoti kitoje temoje paskelbtą žinutę, kuri su šia tema labiau siejasi.
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPagal KET projektą, jei bus patvirtinta, greitkeliuose vasarą bus 120 km/h, žiemą 110 km/h greičiai.
http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaiesk..._fix=n&p_gov=n
Man kuo toliau, tuo labiau nepatinka tas skirstymas vasara/žiema. Atsižvelgiant į mūsų kelių būkle, o labiausiai į provėžas kelio dangoje, tai net ir vasara esant gausesniems krituliams leistinu greičiu važiuoti kai kur būna pakankamai nesaugu dėl akvaplanavimo. Pagal susidariusias aplinkybes labiau tiktų mažesnę greičio ribą taikyti ne pagal sezoniškumą, o esant krituliams, stipriai šlapiai ar apledėjusiai (padengtai sniegu) dangai. Kadangi ir žiema pasitaiko dienų be kritulių kai danga būna sausa ir ja važiuoti didesniu greičiu galima saugiai kaip vasara. Kadangi aukščiausios kategorijos keliai žiema prižiūrimi pakankamai gerai, tai sezoniškumas nebūtinai reiškia pablogėjusias sąlygas.
Comment
-
Nelabai esu patyrinėjęs kaip yra daugumoje Europos šalių, bet papildomi greičio ribojimai esant lietui (tikriausiai ir snygiui) yra Liuksemburge ir berods Prancūzijoje. Netgi nelabai žinau kur dar be Lietuvos yra taikomi skirtingi greičiai vasara ir žiema.Parašė dsanto Rodyti pranešimąŠiaip mąstoma logiškai. O kaip yra kitose Europos šalyse?
Aišku prasmingiausia būtų panaikinti tą sezoninį ribojimą, bet dėl prastokos eismo saugumo situacijos to niekas nepadarys. Todėl variantas su ribojimas esant krituliams ar šlapiai/apsnigtai dangai būtų puiki alternatyva.
Šiaip pats tobuliausias variantas būtų dinaminė eismo valdymo sistema su kintančiais ženklais visuose Lietuvos automagistralėse ir greitkeliuose. Kiek gi jų mes turime ir kiek ten tu išvažiavimų tėra, kad ją įdiegti. Taip būtų galima efektyviai valdyti greitį atsižvelgiant į kelio sąlygas. Tikiuosi kažką tokio ateityje ir turėsime.
Comment
-
Iškelta 140 pranešimų į atskirą temą:Parašė dsanto Rodyti pranešimąGal yra kokia tema dviračiams? Ši tema skirta KET, o įėjus jau kurį laiką diskutuojama apie dviračius ir jų infrastruktūrą.
KET taisyklių pakeitimai. Dviračiai
Comment
-
Kelių eismo taisyklių projektas juda link finišo. Pastabas projektui pateikė Teisingumo ministerija:
http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaiesk..._fix=n&p_gov=n
Comment
-
O kaip pagrįsti? Draugę kontrolierius nubaudė ir pasakė, kad nesvarbu, jog rezervuota tik iki 19h, nes gatvės pradžioje yra ženklas, kad mokama iki 22h.Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąNe, nereikėtų
Comment
-
Absurdas. Maždaug: jei gatvės pradžioje ženklas 70, o gatvės viduryje - 50. Tai netraktuojam, jog visa gatve galima važiuot 70, nes toks ženklas gatvės pradžioje...
Jei būtų mokama, tai logiška būtų dubliuoti ženklą "P" ir po juo nurodyti ribotą rezervacijos laiką.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Nuspręsta - baudos balų sistema sugrįš į keliusKelių chuliganams siaubą keliantys baudos balai netrukus bus įteisinti ir dažnai kelių eismo taisykles pažeidžiantys vairuotojai nebegalės atsipirkti vien piniginėmis baudomis.
Taip trečiadienį posėdyje nusprendė Vyriausybės nariai. Jie pritarė Valstybės saugaus eismo komisijos inicijuotiems ir Vidaus reikalų ministerijos parengtiems Administracinių teisės pažeidimų kodekso ir Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pakeitimams, įteisinantiems balų už pakartotinius eismo saugumo pažeidimus sistemą.
Comment
-
Neprisimenu tokio atvejo, kad greitį ribojantys ženklai būtų ribojami laiko intervalu.Parašė dondc Rodyti pranešimąAbsurdas. Maždaug: jei gatvės pradžioje ženklas 70, o gatvės viduryje - 50. Tai netraktuojam, jog visa gatve galima važiuot 70, nes toks ženklas gatvės pradžioje...
Jei būtų mokama, tai logiška būtų dubliuoti ženklą "P" ir po juo nurodyti ribotą rezervacijos laiką.
Comment
-
Yra teke matyti, tiesa Vokietijoj. Lietuvoj tai tikrai kažin ar yra kur.Parašė lietus Rodyti pranešimąNeprisimenu tokio atvejo, kad greitį ribojantys ženklai būtų ribojami laiko intervalu.
Comment
-
Buvo (ar tebėra?) Jonavos g. Kaune: 2000--0800 80 km/h, kitu laiku 50 km/h.Parašė lietus Rodyti pranešimąNeprisimenu tokio atvejo, kad greitį ribojantys ženklai būtų ribojami laiko intervalu.
Comment
-
Tokiu atveju ir būtų absurdas, nes kiek tų ženklų kabėtų ant vienos atramos? Jau dabar ten kur mokamos vietos kabo ženklas su trim papildomom lentelėm, tai aprašomu atveju kabėtu du ženklai ir kokios 6 lentelės.Parašė dondc Rodyti pranešimąJei būtų mokama, tai logiška būtų dubliuoti ženklą "P" ir po juo nurodyti ribotą rezervacijos laiką.
Pavyzdys tiktų, tik jame praleistas esminis momentas, nepaminėta, kad ženklas 50 turi papildomą lentelę su galiojimo laiku. Jeigu prie ženklo nurodytas jo galiojimo laikas, tai jis galioja tik tuo laiku, o kitu metu jo vertė lygiai tokia pati kaip ir neegzistuojančio ženklo. Taigi jei 50 tuo metu negalioja, tuomet vadovaujamės prieš tai buviusiu ženklu 70.Absurdas. Maždaug: jei gatvės pradžioje ženklas 70, o gatvės viduryje - 50. Tai netraktuojam, jog visa gatve galima važiuot 70, nes toks ženklas gatvės pradžioje...
Analogiškai yra ir su ženklu apie rezervuotas stovėjimo vietas. Jeigu jis galioja iki 19 val., tai po 19 val. reiktu apsimesti, kad jo išvis nėra ir prisiminti, ką rodė prieš tai buvęs ženklas apie mokamą stovėjimą. Jeigu tuo metu šis ženklas dar galioja (tarkim galioja iki 22 val.), tai reikia juo ir vadovautis. Ženklas kuris tuo metu negalioja negali pakeisti kitų galiojančių ženklų reikalavimų.
Comment
-
Na bet man va kyla klausimu del situ gatviu... km per valanda tokioj didelej ,placioj, tiesioj gatvej, kur aplink beveik nera gyvenamuju namu..... Baltu pr ilgai buvo 60km per val. Kai kuriose atkarpose ir dabar yta 60-79km/h. Siaures pr ,kur dvi juostos i viena puse is kuriu vienij pilna pristatytu masinu ir salia daugiaauksciai namai -60km/h. Keista ... nelabai matau logikos tameParašė r08n Rodyti pranešimąBuvo (ar tebėra?) Jonavos g. Kaune: 2000--0800 80 km/h, kitu laiku 50 km/h.
Comment
-
Šiaip tai logikos yra - Jonavos gatvėje vienoje pusėje daug įvažiavimų prie įstaigų, o kirsti tris intensyvias juostas (atliekant kairyjį posukį) kur leidžiamas 70-80km/h yra ganėtinai nesaugu. Tiek Šiaurės pr. tiek Baltų pr. ten kur leidžiamas didesnis greitis yra skiriamosios žaliosios juostos su vietom apsisukti - kairysis posukis žymiai saugesnis.Parašė StarSailor Rodyti pranešimąNa bet man va kyla klausimu del situ gatviu... km per valanda tokioj didelej ,placioj, tiesioj gatvej, kur aplink beveik nera gyvenamuju namu..... Baltu pr ilgai buvo 60km per val. Kai kuriose atkarpose ir dabar yta 60-79km/h. Siaures pr ,kur dvi juostos i viena puse is kuriu vienij pilna pristatytu masinu ir salia daugiaauksciai namai -60km/h. Keista ... nelabai matau logikos tame
Comment
. Deja, šis punktas egzistuoja tik popieriuje. Ką jau kalbėti apie tuos, kurie naglai (ne perėjose) kerta net didelio intensyvumo gatves.......
Comment