Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Puikus būdas žmonėms perduoti - "nebūk lochas, važiuok su mašina".

    Kitaip tokio tariamo susirūpinimo saugumu pavadinti negaliu. Juk pagrindinis pavojus dviratininkų gyvybėms - tai automobiliai. Šalmai nuo automobilių neapsaugo niekaip. Apsaugotų geras dviratininkų matomumas, taisyklių laikymasis (t.y. dviračio pripažinimas pilnaverte transporto priemone, taigi ir turinčia tam tikras teises kelyje) ir dviračių atskyrimas į atskiras juostas.
    Nesinori teisintis, bet aš minu tikrai aktyviai. Aišku, didžioji dalis - plente, ne gyvenvietėse, bet tenka ir mieste. Su šalmu važiuoju VISADA.

    Šalmai galėtų būti kaip rekomendacija ar kažkas panašaus.Draudimai / prievarta norimo rezultato neduos. Tikriausiai.
    N N N

    Comment


      Rekomendacija suaugusiems yra ir dabar, žr. 64 straipsnį.

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Tai šaligatviais ir dabar daug kas važinėja. Nė karto negirdėjau, kad kas nors už tai būtų nubaustas.
        Mane asmeniškai policija buvo įspėjusi, ir dar taip piktai. Beje, skambučiu ant dviračio skambteliu, kai artėju prie pėsčiųjų (jei manęs nemato).

        Comment


          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
          /\ reikėtu suskirstyti dviračius į grupes. Plentiniam ne vieta dviračių take dėl jo didelio greičio, o pramoginiai gali važiuoti šaligatviais...
          Parašė LBP Rodyti pranešimą
          Tada reikėtų uždrausti atitinkamai važiuoti plento dviračiu dviračių takais, mtb - keliais ir gatvėmis ir pan.
          Neišeis taip suskirstyti, nes nėra kažkokių aiškių techninių parametrų pagal kuriuos galima atskirti vieną grupę nuo kitos. Galios nėra, maksimalaus greičio irgi nėra, kažkokių akivaizdžių konstrukcinių skirtumų irgi nėra. Kadangi nėra privalomos registracijos ir dokumento, kuriame būtu nurodyta ta grupė (plento, mtb ir t.t.), tai pareigūnas negalės nieko nubausti ar įrodyti, nes jis nėra kompetetingas atlikti ekspertizę ir nustatyti koks čia tas dviratis.

          Galima nebent skirti pagal važiavimo greitį ir nuo tam tikros ribos neleisti važiuoti takais kur gali būti pėstieji, bei privalomai reikalauti dėvėti šalmą. Tačiau teisiškai tai irgi nelabai įmanoma, juk spidometrai nėra privalomi, tai kaip žinoti kokiu greičiu važiuoji.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Neišeis taip suskirstyti, nes nėra kažkokių aiškių techninių parametrų pagal kuriuos galima atskirti vieną grupę nuo kitos...
            Kad ir ratų dydis... iki 20" - šaligatviais ir takais, virš 20" - gatvem. Galima dar skirstyti pagal pavarų kiekį... krc, daugiau fantazijos...
            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

            Comment


              Užteks pradžiai vaikams šalmų ir normaliai vystyti infrastruktūrą, tada ir saugumas padidės. O jos vystymui normaliam pirmiausia turbūt turėtų būti pakeisti kažkokie reglamentai, nes dabar visokia pornografija nutiesiama, ir užkabinus atitinkamus ženklus, pavadinama dviračių taku.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Parašė Mørtã
                Kad ir ratų dydis... iki 20" - šaligatviais ir takais, virš 20" - gatvem. Galima dar skirstyti pagal pavarų kiekį... krc, daugiau fantazijos...
                Kelių eismo taisyklėse ne vieta fantazijai. Ir išvis, kam tada tiesti dviračių takus, jei jais bus galima tik mažais dviračiais važinėtis? Galima riboti šaligatviais važinėjančių dviračių dydį, bet dviračių takais turi būti leista važiuoti visiems dviratininkams. Iš principo ten neturi būti pėsčiųjų visiškai.

                Parašė Eimantas
                Užteks pradžiai vaikams šalmų ir normaliai vystyti infrastruktūrą, tada ir saugumas padidės. O jos vystymui normaliam pirmiausia turbūt turėtų būti pakeisti kažkokie reglamentai, nes dabar visokia pornografija nutiesiama, ir užkabinus atitinkamus ženklus, pavadinama dviračių taku.
                Šiuo metu šalmai Lietuvoje privalomi iki 18 metų. Ar šį cenzą reikėtų mažinti, tarkime, bent iki 14 ar 15 metų?
                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.11.07, 21:27.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                  Kad ir ratų dydis... iki 20" - šaligatviais ir takais, virš 20" - gatvem. Galima dar skirstyti pagal pavarų kiekį... krc, daugiau fantazijos...
                  Kažkaip tikėjausi jog paminėsi ratų dydi. Skirstyti pagal jį turbūt būtu aiškiausia, tačiau ar tai turi kokią prasmę ? Ratu dydis nieko nepasako apie tikėtiną važiavimo greitį. Kodėl tarkim aš turėdamas 26" dydžio ratus turėčiau rizikuoti savo sveikata ir gyvybe bei važiuoti gatvėmis, nors yra nutiestas dviračių takas šalimais. Ne lenktyniaut išvažiuoju, o pakankamai ramiai važinėti.
                  Prifantazuoti čia galimą daug kriterijų, bet reikia pernelyg nenukrypti nuo realybės.

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Kelių eismo taisyklėse ne vieta fantazijai.
                    ...tas ir yra blogai
                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                    Comment


                      Parašė Mørtã
                      ...tas ir yra blogai
                      Kodėl? KET turi būti sudarytos vadovaujantis logika ir sveiku protu, jose ne vieta kažkokiam beprasmiškam "kosmosui".
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        KET turi atitikti šiuolaikiniam gyvenimui/eismui, o ne būti exCCCP atgyvena...
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          Parašė Mørtã
                          KET turi atitikti šiuolaikiniam gyvenimui/eismui, o ne būti exCCCP atgyvena...
                          Ar Vakaruose yra kažkokių apribojimų dviračių taku važiuojantiems dviratininkams? o_O
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Nyderlanduose nera, gali važiuoti visų tipų dviračiai, motoroleriai ir net nežinau kaip lietuviškai "disabled people carts"
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                              ...tas ir yra blogai
                              Priešingai, tas yra gerai. Taisyklės turi būti aiškios ir konkrečios, gal neliktų vietos fantazuoti ir jomis manipuliuoti kaip kam patinka.

                              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                              KET turi atitikti šiuolaikiniam gyvenimui/eismui, o ne būti exCCCP atgyvena...
                              Tai nėra vien CCCP atgyvena. Norėčiau priminti, kad Lietuva yra ratifikavusi Jungtinių tautų konvencijas: Kelių eismo konvenciją ir Kelio ženklų ir signalų konvenciją. Kelių eismo taisyklių pagrindas yra tos nuostatos, kurios perkeltos ar suderintos su minėtais tarptautiniais dokumentais.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Priešingai, tas yra gerai. Taisyklės turi būti aiškios ir konkrečios, gal neliktų vietos fantazuoti ir jomis manipuliuoti kaip kam patinka.
                                Apie ką ir kalba. Kada pas mus bus tokios taisyklės apie fantazijas visi pamirš...
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  Parašė Mørtã
                                  Nyderlanduose nera, gali važiuoti visų tipų dviračiai, motoroleriai ir net nežinau kaip lietuviškai "disabled people carts"
                                  Na matai, tai kodėl tuomet Lietuvoje reikėtų kažkokių apribojimų? Ar čia buvo paslėpta ironija?
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Oj... jei Lietuvoje būtu nors dešimtadalis Nyderlandų dviračių infrastruktūros apie apribojimus užmirščiau iškart
                                    Ten dviračiai gatvem nevažiuoja, tiesa vieną sportinį mačiau, bet praleke lenkiant automobilius...
                                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                    Comment


                                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                      Nyderlanduose nera, gali važiuoti visų tipų dviračiai, motoroleriai ir net nežinau kaip lietuviškai "disabled people carts"
                                      Bent jau kiek skaičiau, tai yra apribojimai tik motoroleriams: "dviračių ir mopedų" takais gyvenvietėse 30 km/h, o užmiestyje - 40 km/h. Važiuojamąja dalimi visur 45 km/h.
                                      Šaltinis: http://nl.wikipedia.org/wiki/Maximumsnelheid (skiltis "Bromfietsen en brommobielen")

                                      Comment


                                        /\ Nelabai žinau kuo skiriasi mopedai nuo motoroleriu... Musu KET atrodo motoroleriu išvis nėra
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Priešingai, tas yra gerai. Taisyklės turi būti aiškios ir konkrečios, gal neliktų vietos fantazuoti ir jomis manipuliuoti kaip kam patinka.


                                          Tai nėra vien CCCP atgyvena. Norėčiau priminti, kad Lietuva yra ratifikavusi Jungtinių tautų konvencijas: Kelių eismo konvenciją ir Kelio ženklų ir signalų konvenciją. Kelių eismo taisyklių pagrindas yra tos nuostatos, kurios perkeltos ar suderintos su minėtais tarptautiniais dokumentais.
                                          Deja deja, nors KET ir suderintos su tais dokumentais, bet pats KET sovietinis griozdiškumas sukelia daugiau žalios nei naudos. Tarkim vokiečių KET apie brūkšninę liniją rašoma tik tiek, kad galima ją kirsti iš abiejų pusių. Jie nedetalizuoja, ką ta linija skiria. O pas mus - aprašyti linijų tipai 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.22 ir ką tos linijos skiria. Ir prie visų parašyta, kad šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių. Vokiečiams nereikia žinoti, ką kokia linija skiria. Ar jie nuo to blogiau vairuoja?

                                          Vokietijos KET apie brūkšnines linijas:

                                          1. Vairuotojams negalima kirsti punktyrinės linijos, jei bus keliamas pavojus eismui.
                                          2. Vairuotojai punktyrinę liniją, kuri skiria apsauginę dviračių eismo juostą, gali kirsti tik esant būtinybei. Tačiau neturi būti kliudomi dviratininkai.
                                          3. Vairuotojai punktyrine linija atskirtoje apsauginėje dviračių eismo juostoje negali parkuotis.

                                          Paaiškinimas
                                          Apsauginė dviračių eismo juosta gali būti paženklinta ženklu „dviračių eismas“ važiuojamojoje dalyje.


                                          Lietuvos KET apie brūkšnines linijas:

                                          1.5. Siaura brūkšninė linija, kurios brūkšniai tris kartus trumpesni už tarpus, skiria priešingų krypčių transporto srautus keliuose, turinčiuose dvi arba tris eismo juostas, ir žymi eismo juostų ribas, esant dviem eismo juostoms ar daugiau eismo juostų, skirtų važiuoti viena kryptimi. Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių.

                                          1.6. Artėjimo linija – siaura brūkšninė linija, kurios brūkšniai tris kartus ilgesni už tarpus, – įspėja, kad artėjama prie 1.1, 1.3 arba 1.10 ištisinės ženklinimo linijos, kuri atskiria priešingų krypčių arba tos pačios krypties transporto srautus. Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių.

                                          1.7. Siaura brūkšninė linija, kurios brūkšnių ir tarpų ilgis vienodas, žymi eismo juostas sankryžoje, įvažiavimo į kelią (išvažiavimo iš kelio) vietą ir gali žymėti važiuojamosios dalies kraštą keliuose, kurie pagal eismo sąlygas nepriskiriami automagistralėms, greitkeliams ir magistraliniams keliams. Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių.

                                          1.8. Plati brūkšninė linija, kurios brūkšnių ilgis tris kartus trumpesnis už tarpus, žymi ribas tarp greitėjimo, lėtėjimo juostos ir važiuojamosios dalies pagrindinės eismo juostos (sankryžose ir skirtingų aukščių kelių sankirtose). Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių.

                                          1.22. Plati brūkšninė linija, kurios brūkšnių ir tarpų tarp brūkšnių ilgis vienodas, žymi važiuojamosios dalies eismo juostą, skirtą tik maršrutiniam transportui, arba maršrutinio transporto stotelę tose vietose, kur į ją leidžiama įvažiuoti (išvažiuoti iš jos).


                                          Iki kokio absurdo prieita - kad net brūkšnių ir tarpų ilgis aprašytas. Ar to vairuotojui reikia išmokti???
                                          Paskutinis taisė dsanto; 2011.11.08, 09:15.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X