Parašė Romas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Laisvės pr. – Ateities g. - Ukmergės g. sankryža Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Esmė, kad nuo 2006.12.06, kai buvo pradėti parengiamieji darbai rekonstrukcijai, visai nebuvo rūpintasi eismo nukreipimu. Per 3 mėn tikrai buvo galima rimčiau viską organizuot...Parašė Artyi Rodyti pranešimąApie kamscius Fabijoniskiu g. PATYLIU!
Per 18 metu, dar tokio intensyvaus eismo nebuvo...
Siandien teko jau matyti 2 avarijas, bei katik numusta zmogu prie "Orandzinio" namo... Cia dar tik pradzia...
Prisiparkavusios masinos... Is keimu isvaziuojantys zmones... Per perejas begantys vaikai... Dabartinis srautas... O dar ir nepatingi koks vilkikas ar autobusas prasivaziuot... Na linksma...
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Matot, ne tie laikai buvo, niekas nesitikėjo tokio automobilių bumo. Arba kaip visad nepaskaičiavo...Parašė Romas Rodyti pranešimąKažkada teko gyventi Fabijoniškėse.
Šiek tiek įgrįsdavo 500 m atstumą tarp Fabijoniškių ir Stanevičiaus gatvių važiuoti vos ne 2 km - visiškai nėra jungiamųjų gatvių.
Per tokias neįprastas situacijas, kaip dabartinė, išlenda visos planuotojų klaidos - retas gatvių tinklas, dubliuojančių gatvių stoka. Apie parkavimą jau buvo rašyta.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kodėl "carinio" ar dar senesnio planavimo miestuose gatvių tinklas pakankamai tankus?Parašė SPX Rodyti pranešimąMatot, ne tie laikai buvo, niekas nesitikėjo tokio automobilių bumo. Arba kaip visad nepaskaičiavo...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Apie kuriuos miestus kalbi? Apie Rygą?Parašė Sula Rodyti pranešimąTai kodėl "carinio" ar dar senesnio planavimo miestuose gatvių tinklas pakankamai tankus?
 Nors pasakysiu vat ką: Tėvas pasakojo kaip 1970 - 80 m. varydavo į Vilnių iš Panevėžio, tai čia vat visos tos Šeškinės, Slatoniškės net ir centras buvo totaliniai lušnynai (šanchajus visur), purvina, gatvės siauros ir tt... Čia seniai visus lūšnų ir sodų savininkus reikėjo į butus sukelt, dabar tik trukdo miesto gatvių tinklo plėtrai, užtai ir turim nemenkų problemų judant mieste.
							
						Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visiškai sutinku. Pritrūko socialistino parako savo laikuParašė SPX Rodyti pranešimąČia seniai visus lūšnų ir sodų savininkus reikėjo į butus sukelt, dabar tik trukdo miesto gatvių tinklo plėtrai, užtai ir turim nemenkų problemų judant mieste.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar nevėlu padaryti tai ką sakiau dar prieš pradedant visas rekonstrukcijas: užlopyti skyles Fabijoniškių gatvėje ir uždrausti ten statyti mašinas (viaduko statybų laikotarpiui). Nes dabar tai ten visai prastai- turi kaip per slalomą tarp duobių manevruoti, žiūrėti, kad iš už suparkuotų mašinų koks pėstysis po ratais neiššoktų ir dar žiūrėt, kad su priešais atvažiuojančia mašina šonais neprasibraukti
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visa beda tame, kad zlugus sajungai, sis projektas buvo numestas ir uzmirstas. Anuomet, statybos tikrai nebutu sukelusios tiek daug rupesciu.
Zinoma, nieks nesitikejo tokio automobiliu skaiciaus suolio, taciau visviena senuosius miesto planuotojus reiktu pagirti uz toliaregiskuma. Juk automobilizacijos lygiui pakilus simtus kartu, gatves vis dar atlaiko srautus. Nes buvo projektuojama simtmeciui i prieki. Pagal Maskvos pavyzdi.
Vat tik per pastaraji desimtmeti pridaryta daugybe zalos gatviu tinklui - nepaliekama erdves platinimui, pristatyta prekybos centru, sviesoforu, pesciuju pereju, parkavimo aiksteliu tiesiai arterinese miesto gatvese. Sugadinta visa gatviu kategoriju struktura.
O siomis dienomis visiskas bardakas. Jokio planavimo. Pvz.: imames Dariaus ir Gireno viaduko, nors dar nepastatytas pietinis aplinkelis. Intensyviai pliaciames link Ukmerges, nors vakarinis aplinkelis nukeltas toli i ateiti, ir t.t.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Man baisu pagalvoti, kas ten dėsis. Lygtais planuojama palikti iš vis vieną juostą judėjimui (gal statys reversinį šviesoforą). Kita vertus, kamštis susidaro net ne ten, o tolimesnėse siaurose gatvėseParašė Ginthus Rodyti pranešimąPvz.: imames Dariaus ir Gireno viaduko, nors dar nepastatytas pietinis aplinkelis.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pvz. iš Karoliniškių įmanoma išvažiuoti dviem keliais - pro Lazdynus ir pro Spaudos rūmus (nu dar keliuku per miškelį pro Pilaitę).Parašė Ginthus Rodyti pranešimąVisa beda tame, kad zlugus sajungai, sis projektas buvo numestas ir uzmirstas. Anuomet, statybos tikrai nebutu sukelusios tiek daug rupesciu.
Zinoma, nieks nesitikejo tokio automobiliu skaiciaus suolio, taciau visviena senuosius miesto planuotojus reiktu pagirti uz toliaregiskuma.
Jokio toleriagiškumo čia nematau. Kai automobilių srautas buvo mažas, toks planavimas gal turėjo logikos (pagrindinis mašinų srautas važiuoja Laisvės prospektu, o šoninėm gatvėm - tik judėjimas nuo Laisvės prospekto iki namų durų), bet dabar - tikrai ne!.
Dvi avarijos, ir Karoliniškės bus pilnai atkirstos nuo miesto.
p.s.: beje, panašių projektavimo principų buvo laikomasi Pietų Afrikoje apartheido laikais - iš juodukų gyvenamos miesto dalies į baltųjų dalį būdavo 1 vienintelis kelias, neramumų atveju užtenka pastatyt vieną tanką - ir juodukai pas baltuosius neprasiverš... Įdomu, tarybiniai projektuotojai tuo pačiu principu vadovavosi, ar tai tik sutapimas?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pritariu...Parašė vytauc Rodyti pranešimąDar nevėlu padaryti tai ką sakiau dar prieš pradedant visas rekonstrukcijas: užlopyti skyles Fabijoniškių gatvėje ir uždrausti ten statyti mašinas (viaduko statybų laikotarpiui). Nes dabar tai ten visai prastai- turi kaip per slalomą tarp duobių manevruoti, žiūrėti, kad iš už suparkuotų mašinų koks pėstysis po ratais neiššoktų ir dar žiūrėt, kad su priešais atvažiuojančia mašina šonais neprasibraukti
Padidejus automobiliu srautui ir gatve suprastejo... Per tris dienas atsirado n skaicius duobiu... Is savo kiemo isvaziuot negaliu, nes naujieji Fabijoniskiu g. vazinetojai neturi visiskai tolerancijos praleisti isvaziuojanciu... Gyventantys dar pristabdo ir praleidzia... Kas liecia parkavima, anskciau jis baigdavosi ties "Orandziniu" namu, dabar jau parkuojasi zmones toliau link "IKI" parduotuves... Manau, reiktu kuo skubiau imtis kazkokiu priemoniu, nes kaip minejau vakar perejoje numustas zmogus, ko senokai nebuvo... Keli eismo ivykiai, nes nemoka prasilenkt ties IKI, Statoil sankryzelem...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Planuota buvo isvaziuoti ne tik Laisves prospektu, taciau ir vakariniu aplinkeliu. Vilniaus mieste dar yra daugybe nebaigtu pamirstu transporto jungciu.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąPvz. iš Karoliniškių įmanoma išvažiuoti dviem keliais - pro Lazdynus ir pro Spaudos rūmus (nu dar keliuku per miškelį pro Pilaitę).
Tikimybe, kad avarija visiskai uztvers eisma tokioje placioje gatveje nera tokia jau ir didele. Be to tokia arterine gatve be sviesoforu, susisiekimas daug geresnis, nei kad pristacius daug gatviu su daug sankryzu.Paskutinis taisė Ginthus; 2007.03.08, 13:14.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tiesa, čia aš Ginthus paklaust noriu ir manau daugeliui vairuotojų ir pėsčiųjų bus įdomu apie tai sužinot. Kaip bus organizuojamas pėsčiųjų eismas po rekonstrukcijos? Kaip suprantu po viaduku bus tik gatvė, jokių takų. Ten vien pagal nuimtos dangos plotį matyti
 beje su tiek mažai technikos greit nuėmėt dangą, praėjau ir net nustebau. šaunu 
 gal kaip čia dauguma rašė yra tikimybė kažkur suprojektuoti ir įrengti požeminę perėją?
							
						Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kad kiek ziurinejau brezinius tai yra tiek laiptai, tiek saligatviai ant/po viaduku. Tik vat ar zmones nores laipiot, tai jau cia visai kitas klausimas. Daznai matau net ir esant spec. pesciuju sviesoforui begancius per gatve, degant raudonai sviesai. Ar kokios bobutes "nepajegia" paeit iki perejos vos uz 50 metru, o duoda per gatve nesidairydamos. Tai ar tokie asmenys naudosis skirtingu lygiu perejomis, abejoju.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
To paties principo laikomasi JAV. Kaikuriuose miestuose (pvz. Chikagoj, Kansas Cityje, St.Paule) norint pervaziuoti miesta net nereikia vaziuot aplinkeliu, galima tiesiog kirsti per pati centra greitaja gatve. Ji paprastai buna vienu lygiu zemiau nei visos kitos gatves, tad tokiu pustuneliu greitai praleki pro centra ir dar pasiziuri i dangoraizius, jei liukas masinos stoge yraParašė Ginthus Rodyti pranešimąPlanuota buvo isvaziuoti ne tik Laisves prospektu, taciau ir vakariniu aplinkeliu. Vilniaus mieste dar yra daugybe nebaigtu pamirstu transporto jungciu.
Tikimybe, kad avarija visiskai uztvers eisma tokioje placioje gatveje nera tokia jau ir didele. Be to tokia arterine gatve be sviesoforu, susisiekimas daug geresnis, nei kad pristacius daug gatviu su daug sankryzu.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gyvenu tiesiai prieš tą sankryžą. Galėčiau tarsi live komentatorium būti, užtektų iki virtuvės lango nueiti
Po rekonstrukcijos turėtų viskas būti tvarkinga, truputį neramu, kad piko metu užstrigs srautas ties Laisvės pr.- Pašilaičių gatvių sankirta, dėl dviejų iš eilės šviesoforų sekcijų.
Kita vertus, paprastai piko metu ten vyraudavo chaosas avarijų bent po 1 per parą-dvi įvykdavo.
Dėl oro taršos irgi per daug nesibaiminu - ar kamštyje ar prie šviesoforų - vistiek kaip dūmyjo į langus, taip dūmins.
Comment
 
Comment