Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Daug vertingesnis projektas būtų sutvarkyti esamo 106 dangą ir purvynus–žvyrynus kelkraščiuose, esančiuose didesnėse gyvenvietėse – Skaidiškėse, Rudaminoje. Prieš keletą metų buvo sutvarkyta Grigaičių atkarpa, vaizdas visiškai pasikeitė, dabar įmanoma keliauti tiek pėsčiomis, tiek dviračiu. Tik kažin kodėl daug didesnėse Skaidiškėse vis dar aptinkamos stotelės, kur laukimo vieta reljefo prasme žemiau už gatvę, ir reikia dar pasisaugoti, kad autobusas ant kojų neužvažiuotų. Rudaminoje irgi, žiedą sutvarkė, o kitur tegul purvynai lieka...
    "Laukia aplinkkelio", bet manau kol kas būtų paprasčiau tiesiog sutvarkyti Rudaminos ir Skaidiškių gatveles.

    Comment


      Skaidiškių gyventojai renka parašus peticijai dėl kelio Nr.106 rekonstrukcijos

      Peticija dėl krašto kelio Nr.106 (Naujoji Vilnia - Skaidiškės - Rudamina)
      Adresuota: AB VIA LIETUVA ; Lietuvos Respublikos Susisiekimo Ministerija
      Parašai renkami iki: 2025-07-07
      Parašų: 2 258
      Šia peticija kreipiamės į AB VIA LIETUVA ir Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministeriją dėl krašto kelio Nr.106, kuris jungia Vilniaus miesto ir rajono savivaldybių teritorijas, būklės. (...)
      Krašto keliu Nr. 106 vyksta susisiekimas tarp apylinkių gyventojų ir 8 vietinių švietimo ir ugdymo įstaigų (mokyklų, gimnazijų, darželių), (...), įvairių įmonių (...). Taip pat pažymėtina, kad didelė dalis apylinkių gyventojų dirba AB Vilniaus paukštynas Rudaminoje. Ši įmonė yra didžiausias darbdavys Vilniaus rajone ir didžiausias vištienos gaminių gamintojas Lietuvoje.
      Krašto keliu Nr. 106 didžioji dalis apylinkių ir Vilniaus miesto gyventojų atvyksta į šią įmonę dirbti, taip pat čia kursuoja įmonės ir jos partnerių sunkiasvoris transportas. Šiuo keliu apylinkių gyventojai atvyksta ir iki Rudaminos turgavietės, kuri yra viena iš pagrindinių turgaviečių Vilniaus rajone. Krašto keliu Nr. 106 taip pat reguliariai kursuoja net trys Vilniaus miesto autobusų maršrutai: Nr. 12, Nr. 14 ir Nr. 16.
      Svarbu pažymėti, jog Rokantiškėse (ties krašto kelio Nr. 106 ~5.5 km. žyma) yra karinis miestelis, o krašto kelias Nr. 106 yra vienas iš pagrindinių susisiekimo atžvilgiu su Rūdninkų poligonu. Jau dabar jaučiamas karinės technikos transporto eismo intensyvumo padidėjimas, o žinant, jog planuojama šių karinių objektų plėtra, tikėtina, kad šis karinės technikos ir transporto srautas tik didės, taip keldamas pavojų tiek kelio būklei, tiek Vilniaus rajono savivaldybės gyventojų saugumui.
      Paminėtina ir tai, jog uždarius pasienio punktus (PKP Šumskas, krašto kelias Nr.101 ir PKP Lavoriškės, krašto kelias Nr.103), lengvojo ir sunkiasvorio transporto srautas ypač padidėjo link Minsko plento.
      Vadovaujantis AB VIA Lietuva viešai (www.vialietuva.lt) pateikiamais duomenimis, krašto kelias Nr.106 (ruožo pradžia nuo 7,860 km., ruožo pabaiga 13,099 km.) ne vieneri metai yra rekonstruotinų ir remontuotinų krašto kelių prioritetinės eilės sąrašo pirmoje vietoje (2025 m. balandžio 3 d. www.vialietuva.lt skelbiamais duomenimis, bendra balų suma 95.68).
      (...)
      Atsižvelgiant į tai, kas išdėstyta, kviečiame atkreipti dėmesį, kad krašto keliui Nr. 106 būtina kuo skubesnė rekonstrukcija ir finansavimo jai skyrimas. (....)

      https://www.peticijos.lt/visos/87281...mznNTBN3FpgODQ

      Comment


        Vis pagalvodavau, kad aplinkkelį galbūt geriau būtų užbaiginėti trajektorija, kuri pasijungtų į jau esančią trasą, kuri su Minsko plentu jau turi dviejų lygių jungtį? Į šiaurę ši trasa pasijungia ir su N Vilnia. O jei pietinis aplinkkelis būtų pajungtas į MInsko plentą toliau nuo Vilniaus tuomet jis neaptarnautų srauto nuo N Vilnios ir tt.

        Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	162,7 kB ID:	2208075

        Comment


          Parašė spekas Rodyti pranešimą
          Vis pagalvodavau, kad aplinkkelį galbūt geriau būtų užbaiginėti trajektorija, kuri pasijungtų į jau esančią trasą, kuri su Minsko plentu jau turi dviejų lygių jungtį? Į šiaurę ši trasa pasijungia ir su N Vilnia. O jei pietinis aplinkkelis būtų pajungtas į MInsko plentą toliau nuo Vilniaus tuomet jis neaptarnautų srauto nuo N Vilnios ir tt.
          Aplinkkelis kaip ir turėtų aplenkti apgyvendintas teritorijas. Dabar tamstos pažymėta trasai eina tiesiai per Skaidiškių tankiausiai apgyvendintą vietą ir daugiabučių kvartalą. Tokiomis trajektorijomis nėra kaip aplenkti Skaidiškių, todėl aplinkkelio pabaiga planuojama ne ties aptariama sankryža.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą

            Aplinkkelis kaip ir turėtų aplenkti apgyvendintas teritorijas. Dabar tamstos pažymėta trasai eina tiesiai per Skaidiškių tankiausiai apgyvendintą vietą ir daugiabučių kvartalą. Tokiomis trajektorijomis nėra kaip aplenkti Skaidiškių, todėl aplinkkelio pabaiga planuojama ne ties aptariama sankryža.
            Į tą sankryža įpaišyti aplinkkelį galima būtų nebent dedant 2 posūkius kaip iš Pylimo g. į J. Basanavičiaus g.

            O šiaip reikėtų galvoti iš pradžių apie esamo kelio tvarkymą. Dabar jis tiesiog yra pavojingas ir dėl jo būklės jame tiesiogine to žodžio prasme miršta žmonės arba lieka gyvais per plauką. Net sąlygomis kai pilno aplinkkelio nėra galvoti reikia apie tai, kaip nuimti sunkvežimių tranzitą nuo to kelio.
            Kaip variantas būtų drausti sunkvežimių eismą nuo sankryžos su Draugystės g. Rudaminoje iki sankryžos su Sodų g. Skaidiškėse. Taip mes paliekame galimybę pasiekti pramoninius objektus ir parduotuves, o pats tranzitas yra nuimamas. Bent laikinai galima būtų leisti viską per Tūkstantmečio g., kol nebus pastatytas aplinkkelis. Bet tam, kad nekurti dar didesnių kamščių prie Gariūnų reikia sutvarkyti sankryžą ir be abejo išplatinti įvažiavimą į A1 kelią.

            Comment


              Kažkaip taip galbūt

              https://www.regia.lt/map/vilniaus_r?lang=0

              Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	148
Size:	218,9 kB
ID:	2208239

              Comment


                Parašė spekas Rodyti pranešimą
                Pradžioje (iš Vaidotų pusės) aš kiek šiauriau patraukčiau trasą, nes pagal jūsų siūlymą, ji kirstų pramonę/sandelius.

                Comment


                  Šitas aplinkelis vis dar aktualus, kai santykiai su Baltarusija yra patys žinome kokie? Gal geriau daugiau dėmesio skirti keliams Lenkijos kryptimi (mano ružaviausia fantazija - greitkelis iš Vilniaus į Lazdijus, kaip antra rimta jungtis per Suvalkų koridorių, ir ne per Kauną). O fūrų tranzitą per gyvenvietes reikia uždrausti, padaryti viską ką reikia dėl žmonių saugumo.
                  Snowflakes will attack U <3

                  Comment


                    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                    Šitas aplinkelis vis dar aktualus, kai santykiai su Baltarusija yra patys žinome kokie? Gal geriau daugiau dėmesio skirti keliams Lenkijos kryptimi (mano ružaviausia fantazija - greitkelis iš Vilniaus į Lazdijus, kaip antra rimta jungtis per Suvalkų koridorių, ir ne per Kauną). O fūrų tranzitą per gyvenvietes reikia uždrausti, padaryti viską ką reikia dėl žmonių saugumo.
                    Kad padaryti viską dėl žmonių saugumo reikia pilnai pakeisti asfaltą šiame kelyje, sužymėti ir apšviesti perėjas bei pati kelią ir galų galiausiai padorus šaligatvis ir normalios stotelės. Kaip tik viskas tai bus padaryta tada galima koncentruotis į Lenkija ir Latvija. Bet gal dar pridėčiau A1 nuo Kauno iki Klaipėdos remontą kur reikia. Nes yra vietų kur 130 dėl saugumo supratimu negali spausti nors pagal ženklus viskas zjbs.

                    Comment

                    Working...
                    X