Parašė Zorro
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pietinis aplinkelis praeis virš dabartinės Galvės-Kirtimų gatvių sankryžos. O Galvės g. šviesoforas išliks. Paradoksalu. Gal apačioje verčiau būtų tiesiog uždrausti kairiojo posūkio galimybę ir panaikinti tą šviesoforą? Kaip jau minėjo Zorro, eismas į Granito g. nebus labai didelis, kam reikės- galės apvažiuoti. Galvės gatvė irgi pakankamai apkrauta, šviesoforinė sankryža ne ką mažesnis trikdis nei Kirtimų gatvei.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 /\ O kodėl negalima taip? Mėlynai pažymėtas senas nuvažiavimas, kodėl jį naikinti, kai puikiai galima išnaudoti esamą? O pasivažinėjus ratu, ir į Grantito g papulti galima, būtų be jokių kairių posūkių Galvės g. 28 autobusas panašiai sukiojasi Gariūnų - Savanorių pr, mazge.
 
 Atleiskit už nekokią kokybę, su laptopine pele nelabai patinka paišyt 
 
  
 
 ir aplamai, tokiu atveju net nebūtina ta estakada pilnai pakaktų viaduko.Paskutinis taisė SPX; 2011.11.17, 18:02.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kiek supratau tai bus dvi estakados, nes dar reik žemės lygije nuovažas padaryti. Ir projektuose rašo, kad dvi jei neklystu. Bet asmeniškai manau, kad projektuotojai geriau už mus nusimano vistik (nabent kuris esant projektuotojas inžinerius ar pan ), tai kažkokius planus neverta paišyt o gal geriau taip ar taip... ), tai kažkokius planus neverta paišyt o gal geriau taip ar taip...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, pasitaiko klaidų ir neracionalių sprendimų. Tačiau ne visada tie sprendimai, kurie atrodo buki, iš tiesų tokie yra. Vairuotojams gali ne visai patikti vienoks ar kitoks sprendinys (kaip pvz. iškilios saugumo salelės, iškilios perėjos, žiedinė sankryža ir pan.), tačiau visi jie turi kažkokį pagrindimą, tikslingumą ir naudą.Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Dabar projektuotojai moka nemažai pridirbt... O po to kenčia vairuotojai per bukus sprendimus...
 
 Mano nuomonė, kodėl netinka toks variantas:Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ O kodėl negalima taip? Mėlynai pažymėtas senas nuvažiavimas, kodėl jį naikinti, kai puikiai galima išnaudoti esamą? O pasivažinėjus ratu, ir į Grantito g papulti galima, būtų be jokių kairių posūkių Galvės g. 28 autobusas panašiai sukiojasi Gariūnų - Savanorių pr, mazge.
 
 Atleiskit už nekokią kokybę, su laptopine pele nelabai patinka paišyt 
 
 Atvaizdas
 
 
 ir aplamai, tokiu atveju net nebūtina ta estakada pilnai pakaktų viaduko.
 1. Kaip suprantu, tai bus panaudotas jau esantis viadukas per geležinkelį. Taigi dabartinės Kirtimų g. ašis turi lūži ties tuo viaduku, o norint įbrėžti normalias, didelio spindulio, horizontalias kreives ir yra visa trasa paslenkama dešinėn.
 2. Sklypai. Tavo brėžinyje vienas nuvažiavimas kerta degalinės teritorija. Nors dabar ten galima pravažiuoti, bet tai vis tiek degalinės vidinė teritorija. Juo labiau, tada duju užpylimo kolonėle (kuri yra kairėj pusėj, gana toli nuo degalinės pastato) atsiduria kitoje gatvės (nuvažiavimo) pusėje.
 3. Taip vadinama "keturlapio dobilo" sankryža nėra geras sprendimas. Apskritai naujuose projektuose reikėtu jų vengti. Kaip pvz. galiu pateikti Geležinio vilko - Ozo gatvių sankryžą. Važiuojant Šeškinės link, pirma Ozo g. juosta ganėtinai sunkiai juda, nes daug besirikiuojančių (užvažiavusių ant viaduko ir norinčių nusileisti į GV) ir šioje vietoje atsiranda potencialiai avaringi automobilių trajektorijų kirtimosi taškai. Taigi versti norinčius važiuoti į Granito g. (didžiąja dalimi sunkiasvoris, lėtas transportas), užvažiuoti ant viaduko į greito eismo gatvę/kelią ir vėl nuo jo nusileisti - nelabai prasminga.
 4. Galvės g. nėra jokia greito eismo gatvė, kad joje būtu būtinybė užtikrinti nepertraukiamą eismą. Joje yra ir paprastų sankryžų, ir dar viena šviesoforinė. Taigi kažkokios labai apčiuopiamos naudos iš sankryžos panaikinimo nebūtu, tik padidėtu transporto darbas važinėjant "ratais kvadratais" ir atsirastu trikdymas važiuojantiems greito eismo Kirtimų g.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sveikintinas projektas. Nors iš pažiūros lyg ir nesusijęs su Pietinio apvažiavimo projektu, tačiau tikrai turės įtakos Kirtimų/Galvės sankryžos apkrovimui, nes sunkusis transportas iš logistikos centro galės patekti į Graičiūno gatvę, aplenkdamas šią sankryžą. Beigi atvirkščiai - iš Graičiūno link Trakų Vokės. Jei dar sujungtų Graičiūno g. su Žarijų gatve, pastatant pralaidą po geležinkeliu, tuomet ateinančius pora metų, pakol vyks statybos, būtų išspręstos eismo problemos šioje vietovėje.Parašė Zorro Rodyti pranešimąJungiamos Stasylų ir Graičiūno gatvės. Gal tam kad kiek sumažinti apkrovą Kirtimų/Galvės sankryžai.Paskutinis taisė Ginthus; 2011.11.18, 07:49.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai būtų tikrai neblogas sprendimas, bet, deja, nepigus. Todėl artimiausią dešimtmetį vargu ar jo sulauksime.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąJei dar sujungtų Graičiūno g. su Žarijų gatve, pastatant pralaidą po geležinkeliu, tuomet ateinančius pora metų, pakol vyks statybos, būtų išspręstos eismo problemos šioje vietovėje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mano papaišymas tikrai nėra pilnas keturlapio dobilo mazgas. O ta degalinė ne kažkoks paminklas. Sklypai sklypais, bet sprendimą rasti galima, aš tik preliminariai papaišiau, nes nežinau tikslių ribų. Ir aplamai, ta degalinė ten jau labai seniai, bet argi nežinojo, kad kažkada darbai prasidės. Anų laikų valdininkų debilizmas atiduoti tą sklypą. Ir čia tokių sklypų Vilniuje ne vienas. Rezultatas - nepilnaverčiai projektai...Parašė sleader Rodyti pranešimą2. Sklypai. Tavo brėžinyje vienas nuvažiavimas kerta degalinės teritorija. Nors dabar ten galima pravažiuoti, bet tai vis tiek degalinės vidinė teritorija. Juo labiau, tada duju užpylimo kolonėle (kuri yra kairėj pusėj, gana toli nuo degalinės pastato) atsiduria kitoje gatvės (nuvažiavimo) pusėje.
 3. Taip vadinama "keturlapio dobilo" sankryža nėra geras sprendimas. Apskritai naujuose projektuose reikėtu jų vengti. Kaip pvz. galiu pateikti Geležinio vilko - Ozo gatvių sankryžą. Važiuojant Šeškinės link, pirma Ozo g. juosta ganėtinai sunkiai juda, nes daug besirikiuojančių (užvažiavusių ant viaduko ir norinčių nusileisti į GV) ir šioje vietoje atsiranda potencialiai avaringi automobilių trajektorijų kirtimosi taškai. Taigi versti norinčius važiuoti į Granito g. (didžiąja dalimi sunkiasvoris, lėtas transportas), užvažiuoti ant viaduko į greito eismo gatvę/kelią ir vėl nuo jo nusileisti - nelabai prasminga.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomiausia, ką jie dar ruošiasi daryti iki 2012 m. rugpjūčio 14 d. I etape?Parašė Zorro Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu,reikia dar viaduka iki galo sutvarkyti,ženklus pastatyti,juostas nupiešti,asfalta uždėti,atitvarus pastatyti,lempas sudėti,prie A1 viaduko stotelė pastatyti.Viska sudejus gaunasi kad dar nemažai darbų.Parašė Sula Rodyti pranešimąĮdomiausia, ką jie dar ruošiasi daryti iki 2012 m. rugpjūčio 14 d. I etape?Paskutinis taisė Pilaitis; 2011.12.10, 15:57.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pats dirbu ant šio viaduko, tai darbų padaryti dar liko nemažai (izoliacijos klojimas, šalitilčių betonavimas, atitvarų, stulpų montavimas, epoksido liejimas, tilto smėliavimas, špakliavimas, dažymas). Šiandien valdžia pranešė, jog tiek kelininku nebereikia. Daug išeina iš darbo tiesiai į darbo biržą ir laukia sekančio etapo pradžios, kuri numatoma gal tik vasarį. Taip kad prie šio viaduko dar keletas darbinikų padirbės gruodį ir objektas užšaldomas iki pavasario  
 Comment


 
							
						







 
							
						







 
							
						







 
							
						







 
							
						







 
							
						
Comment