Na asmeniškai man kamščiai Vilniuje didžiausia problema. Ryte atstumą įveiki per valandą, kur šiaip dienos metu puikiai nuvažiuoji per 15 min. x[[[[
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Transporto kamščiai pasaulyje
Collapse
X
-
Gal nuotraukose tie kamščiai ne taip matosi... Kamščiu pavadinčiau tik tą Laisvės prospekte
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Įsijunk tam tikrom dienom 19h. Turbūt ir rytais galėtum stebėti, nebandžiauParašė amiko Rodyti pranešimąGal nuotraukose tie kamščiai ne taip matosi... Kamščiu pavadinčiau tik tą Laisvės prospekte

http://www.kameros.com/wbc_index.php?lang=lt&pid=2488
Comment
-
Parinkau šiek tiek įdomesnių (man) nuotraukų apie kamščius įvairiuose pasaulio kampeliuose.
Lagosas (Nigerija):



Daka (Bangladešas):


Karačis (Pakistanas):


Bombėjus (Indija):

Saigonas (Vietnamas):

San Paulas (Brazilija):


Teheranas (Iranas):

Manila (Filipinai):

Ksiamenas (Xiamen. Nežinau tikslaus lietuviško tarimo/rašybos) (Kinija):

Kasablanka (Marokas):

Venecija (Italija):

Nežinoma vietovė:

Nuotraukos paimtos iš: http://skyscrapercity.com/showthread.php?t=401948Paskutinis taisė Aš; 2007.01.14, 18:13.
Comment
-
Tais laikais kai nuotrauką darė nebuvo, o dabar:Parašė minjey Rodyti pranešimąUž tai va kur kamščių nėra
Iš http://www.skyscrapercity.com/profil...=editsignatureParašė VeterMoscow.

Paskutinis taisė Aš; 2007.01.19, 17:46.
Comment
-
Filipinieciai protingai daro, kad seda ant motociklo-daug maziau vietos uzima, taip gatveje gali sutilpti daugiau zmoniu ir aisku daugiau pravaziuot, nei amerikieciai vieni sedintys dideliuose automobiliuose ir vaziuojantys i darba.Didmiestis skundesi kad i darba vaziuoja baisiai ilgai, kad kilometro ilgio atkarpa vaziuoja valanda.As galiu pasiulyti jam sprendima.Sesk ant dviracio ir ta kilometra iveiksi per keleta minuciu, o kartu ir pasportuosi.Jei nemegsti dviraciu ar Cikagoje ziemos buna saltos ir atsiaurios i darba ir is jo eik pescias.Nejaugi tavyje jau pasireiskia amerikietiskas mastymas, kad su masina visur ir visada nuvaziuosi greiciau?Gi kiek daug sutaupytum, jei nenaudotum tiek daug benzino.Jei visi amerikieciai vaziuotu i darba su dviraciais nebutu nutukusiu zmoniu, butu galima sumazinti siltnamio efekta.As kalbu rimtai, nes Japonijoje zmones jau seniai i darba vaziuoja dviraciais, yra specialus garazai dviraciams pasideti.Ten per 3 juostas vaziuoja dviratininkai, o kitose 2 vaziuoja taxi.Tai yra vienas is problemos sprendimo budu.Paskutinis taisė Reptilias; 2007.01.20, 01:24.Pasaulį reikia susprogdint, kad žmonės būtų laisvi, nes tada visos sienos išlėks į orą.
Comment
-
Jei darbas vos už kilometro, tai pėsčiomis eikit kai geras oras... Juk tokia šilta žiema, galima pėsčiomisParašė Reptilias Rodyti pranešimąFilipinieciai protingai daro, kad seda ant motociklo-daug maziau vietos uzima, taip gatveje gali sutilpti daugiau zmoniu ir aisku daugiau pravaziuot, nei amerikieciai vieni sedintys dideliuose automobiliuose ir vaziuojantys i darba.Didmiestis skundesi kad i darba vaziuoja baisiai ilgai, kad kilometro ilgio atkarpa vaziuoja valanda.As galiu pasiulyti jam sprendima.Sesk ant dviracio ir ta kilometra iveiksi per keleta minuciu, o kartu ir pasportuosi.Jei nemegsti dviraciu ar Cikagoje ziemos buna saltos ir atsiaurios i darba ir is jo eik pescias.Nejaugi tavyje jau pasireiskia amerikietiskas mastymas, kad su masina visur ir visada nuvaziuosi greiciau?Pagalvok dar karta
1km per 15-20 min. tikrai įveiksit. Dažnai vaikštantis nerūkantis suaugęs žmogus 1km turėtų nueit per 10 min.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ir japonai važiuotų mašinom, bet ten dabar nepamenu, bet žinau kad norint turėt mašiną reikia turėti garažą ar dar kažką na nžn, tiosiog norintiems turėti automobilį sudarytos tokios sąlygos, kad didelė dalis žmonių jo atsisakė. Tiesiog nereik manyt, kad žmonės savanoriškai atsisako patogumo, jie tiesiog yra priverčiami.Parašė JohnO Japonijoje i darba vaziuoja viesuoju transportu, kuris toks intensyvus, ekstensyvus ir patikimas, kad paprasciausiai masina vaziuoti neapsimoka, nes taip butu prarandama daug laiko. Visgi tokiam viesajam transporto lygiui kaip Japonijoje pasiekti reiktu ne vieno desimtmecio ir turbut ne vieno simto milijardu $.
Comment
-
Paskutinį žodį "priverčiami" galima pakesiti "Sudaromos sąlygos tokios, kad dalis žmonių atsisako automobilio". Bet esmė ta kad be valdžios įsikišimo niekas neims ir neatsisakinės automobilių vardan to kad gatvėse kamščiai ar tarša sumažėtų.Parašė JohnNa nereikia taip visko kategoriskai piesti.
Comment
-
Fotomontazas. Netgi neipatingai dailus.Parašė Kema Rodyti pranešimąPo ranka papuolė tokia foto, tuo pačiu ir temos prikėlimui:

Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąKaip pažiūrėsi: laikinas kamščių sumažinimas skatina daugiau naudotis automobiliais, kol vėl neužsikemša gatvės. Su daugiau automobilių ilgainiui dar didesnė tarša.Houstonians work too hard: We spend more time on the job than practically anyoneParašė Romas Rodyti pranešimąPuiki logika - gal reikėtų pasiūlyti dar labiau susiaurinti įvažiavimą į žiedą.
Tuomet tarša dar labiau turėtų sumažėti.

Bet tai jau kitos temos objektas.
Mar 30, 2015 http://houston.culturemap.com/news/c...ically-anyone/
Čia tai jau išvis užstrigę.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAha, autobusai irgi stringa. BTW.
Parašė Aš Rodyti pranešimąKsiamenas (Xiamen. Nežinau tikslaus lietuviško tarimo/rašybos) (Kinija):
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 2 patinka
Comment
-
https://www.governing.com/assessment...d-common-senseThe Katy Freeway in central Houston expanded in 2011 to more than 20 lanes in some segments. That project cost $2.8 billion. When it was finished, travel times out of downtown increased, by some estimates as much as 30%.
na bent jau nuotraukos darymo metu kamščių nesimato
- 2 patinka
Comment
Kazin kaip su avarijom ten?
Comment