Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kaunas - Prienai eismo intensyvumas laisvai traukia iki 2x2 kelio, nes yra didesnis nei pvz. A2 atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės ar A9 Šiauliai - Radviliškis.

    Na ,šiuo keliu nevyksta dažnai ,,fūros,, jis netranzitinis,jis mažai reikšmingas verslui, tai bus sarašo galę kalbant apie 2x2

    Comment


      Važiuoja panašiai fūrų kaip 2+2 A11 atkarpoje Šiauliai-Kuršėnai ar A12 Šiauliai-Bubiai.

      Comment


        Parašė irwel Rodyti pranešimą

        Na ,šiuo keliu nevyksta dažnai ,,fūros,, jis netranzitinis,jis mažai reikšmingas verslui, tai bus sarašo galę kalbant apie 2x2
        Jei mažai fūrų, tai užtenka 2+1. Ten kur daug fūrų, geriau 2x2. Manau 130 tokiu atveju užtenka 2+1.

        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
        Važiuoja panašiai fūrų kaip 2+2 A11 atkarpoje Šiauliai-Kuršėnai ar A12 Šiauliai-Bubiai.
        Sovietinės 2x2 atkarpos. Galbūt šiandien būtų tik 2+1, kaip Panevėžio aplinkkelis, kuris pats turėtų būti 2x2. Tiesa, ateitis dėl A12 gali pasisukti įvairiai dėl Kaliningrado srities atvirumo. Ilgai tai buvo kone svarbiausias tranzitinis kelias Lietuvoje, kol juos sovietmečiu pakeitė nauji tranzitiniai keliai Lietuvoje ir po Sovietų griūties atsiradusi Via Baltica bei Kaliningrado srities santykinio užsidarymo ir nebegalėjimo būti tokia tranzitine teritorija kokia buvo ankstesniais laikais.
        Paskutinis taisė PoDV; 2021.04.11, 12:24.

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

          Jei mažai fūrų, tai užtenka 2+1. Ten kur daug fūrų, geriau 2x2. Manau 130 tokiu atveju užtenka 2+1.



          Sovietinės 2x2 atkarpos. Galbūt šiandien būtų tik 2+1, kaip Panevėžio aplinkkelis, kuris pats turėtų būti 2x2. Tiesa, ateitis dėl A12 gali pasisukti įvairiai dėl Kaliningrado srities atvirumo. Ilgai tai buvo kone svarbiausias tranzitinis kelias Lietuvoje, kol juos sovietmečiu pakeitė nauji tranzitiniai keliai Lietuvoje ir po Sovietų griūties atsiradusi Via Baltica bei Kaliningrado srities santykinio užsidarymo ir nebegalėjimo būti tokia tranzitine teritorija kokia buvo ankstesniais laikais.
          Kad Šiauliai-Bubiai tikrai ne sovietinė atkarpa, nutiesta jau šio forumo laikais.

          Comment


            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

            Kad Šiauliai-Bubiai tikrai ne sovietinė atkarpa, nutiesta jau šio forumo laikais.
            Ai prisimenu. Dar 2000-aisiais, įstojus į ES, buvo tiesiamos 2x2 magistralinių kelių atkarpos su daugybę nuovažų. Turime A12 ties Šiauliais, A13 ties Klaipėda, A6 ties Jonava.

            Vėliau pradėjo atsiradinėti tokie dalykai kaip jungiamieji keliai, o tokio tipo keliai liko nebent tik greito eismo gatvės (A19 ir tai tik iš dalies) ir krašto keliai (kelias 102 ties Vilniumi).
            Paskutinis taisė PoDV; 2021.04.11, 16:19.

            Comment


              Parašė irwel Rodyti pranešimą

              Na ,šiuo keliu nevyksta dažnai ,,fūros,, jis netranzitinis,jis mažai reikšmingas verslui, tai bus sarašo galę kalbant apie 2x2
              O kas yra sąrašo priekyje, jei ir taip čia srautas lenkia net kai kurias A2 atkarpas? Beje, Šiauliai - Radviliškis kelias padarytas į normalų greitkelį vien tik dėl vietinio didelio srauto, tarptautinio tranzito prasme tas kelias visiškai nereikšmingas, fūrų taip pat važiuoja mažai.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                O kas yra sąrašo priekyje, jei ir taip čia srautas lenkia net kai kurias A2 atkarpas? Beje, Šiauliai - Radviliškis kelias padarytas į normalų greitkelį vien tik dėl vietinio didelio srauto, tarptautinio tranzito prasme tas kelias visiškai nereikšmingas, fūrų taip pat važiuoja mažai.
                Sąrašo viršuje yra likusios via baltikos atkarpos,jas suskirstant pagal srautus. Kaunas-Kėdainiai prioritetas,poto srautai žinoma krinta. Bet būkim optimistai, turim prienai -birstonas 2x2 su niekiniu srautu.

                Comment


                  Parašė irwel Rodyti pranešimą

                  Sąrašo viršuje yra likusios via baltikos atkarpos,jas suskirstant pagal srautus. Kaunas-Kėdainiai prioritetas,poto srautai žinoma krinta. Bet būkim optimistai, turim prienai -birstonas 2x2 su niekiniu srautu.
                  Prienai - Birštonas laikyčiau labiau ne 2+2, o 2+1 Trakai-Prienai-Marijampolė kelyje. Patogi vieta aplenkti stambų/lėtą transportą. Reiktų daugiau tokių atkarpų ten kur galima jas pigiai padaryti.

                  Comment


                    Naujasis Lentvaris. Ant kelio, trumpame ruože, užsipildavo vanduo. Net karštą vasaros dieną, kai visur sausa, būdavo, jog galima įvažiuoti į vandenį. Vėluoja su termino pabaiga.

                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210412_165228.jpg
Views:	2363
Size:	1,09 MB
ID:	1877460

                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210412_165246.jpg
Views:	2325
Size:	1,36 MB
ID:	1877461

                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210412_165420.jpg
Views:	2322
Size:	1,32 MB
ID:	1877462

                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210412_165521.jpg
Views:	2330
Size:	1,30 MB
ID:	1877463

                    Atgal:
                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210412_165543.jpg
Views:	2348
Size:	1,00 MB
ID:	1877464

                    Senas vaizdas:
                    Click image for larger version

Name:	download.png
Views:	2332
Size:	2,47 MB
ID:	1877465
                    https://www.google.com/maps/@54.6613...7i13312!8i6656
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Pastaraisiais metais vis dažniau tenka matyti laikinai sumontuotą srautų skaičiavimo įrangą valstybinės ir rajoninės reikšmės keliuose. Kas įdomu šiuo kartu, tai kad sumontuota toje vietoje, kur yra pastovi matuoklė. Galbūt pastovi matuoklė nebeveikia?
                      Taip pat ant pačios matuoklės nurodytas nebeegzistuojantis institutas. Ar dabar matuoja TKA? Gal pagal tai sprendžia eilės tvarką rekonstrukcijoms? Nors dabar įranga yra tikrai gerame kelyje (KK102, ties sankryža su KK112. Nors rekonstruota atkarpa ir senokai, tačiau išsilaikiusi tikrai puikiai.)

                      Click image for larger version

Name:	20210515_175832.jpg
Views:	1077
Size:	1,64 MB
ID:	1885674 Click image for larger version

Name:	20210515_175901.jpg
Views:	1175
Size:	3,84 MB
ID:	1885675

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                        Pastaraisiais metais vis dažniau tenka matyti laikinai sumontuotą srautų skaičiavimo įrangą valstybinės ir rajoninės reikšmės keliuose. Kas įdomu šiuo kartu, tai kad sumontuota toje vietoje, kur yra pastovi matuoklė. Galbūt pastovi matuoklė nebeveikia?
                        Gal tikrina, ir paskui palygins abiejų parodymus?

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Gal tikrina, ir paskui palygins abiejų parodymus?
                          Šioje vietoje jau ne pirmą kartą. Deda kartais kelių km atstumu kitur, kartais mieste. Panašu, kad kas kelias savaites ten pat deda. Tai ir įdomu, kam tiek matavimų.

                          Comment


                            Čia ant dežutės parašyta kad ne greičio matuoklis tam kad kas iš pykčio nenuluptų ar kaip?

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                              Čia ant dežutės parašyta kad ne greičio matuoklis tam kad kas iš pykčio nenuluptų ar kaip?
                              Jei inkilus daužydavo, tikėdamiesi negaut baudų, tai matyt šitie irgi kentėdavo..

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                Jei inkilus daužydavo, tikėdamiesi negaut baudų, tai matyt šitie irgi kentėdavo..
                                Įsivaizduoju. Atvažiuoja koks pacukas su beisbolo lazda. Užsimoja daužti ir tada sustoja paskaityti kas parašyta ant aparato.

                                Comment


                                  Šio susisiekimo ministro (M.Skuodžio) užmojai gan dideli, jei ras tinkamą būdą reformuoti KPPP sistemą, gal nuosekliau ir tikslingiau bus vystomi projektai. Įdomi idėja su 3 metų finansavimu, kad viešieji pirkimai nevėluotų laukiant naujų metų sąmatos.


                                  Tobulinant KPPP lėšų administravimą, visų pirma bus siūloma atsisakyti šiuo metu Biudžeto įstatyme Susisiekimo ministerijai suteiktos teisės didelę KPPP lėšų dalį skirti Seimo nustatytiems tiksliniams projektams. Pvz., šiemet iš visos 531,6 mln. eurų KPPP sąmatos tokiems projektams tenka 145 mln. eurų. Šias lėšas skirsto ministerija, nebūtina laikytis KPPP finansavimo įstatyme nustatytų proporcijų valstybinės ir vietinės reikšmės keliams, lėšas galima skirti politiniu sprendimu, be aiškių projektų atrankos kriterijų. Taip pat siūloma atsisakyti kitų KPPP finansavimo išimčių, pačią sistemą darant paprastesne ir sudarant prielaidas KPPP vietinės reikšmės keliams skiriamos dalies tolygesniam paskirstymui tarp šalies savivaldybių. Keičiant tokią praktiką, siekiama depolitizuoti lėšų skirstymą.
                                  <...>
                                  Siūloma atsisakyti 5 proc. programos biudžeto rezervo. Tai leis panaikinti praktiką, kai rezervo lėšos buvo tapusios savotiška atskira kelių finansavimo programa, o sprendimai dėl lėšų skyrimo buvo stipriai politizuoti.
                                  Šaltinis

                                  Neužilgo vyks viešoji konsultacija su visuomene, nuorodoje yra trumpas pristatymas ir aprašas bei registracija
                                  Šaltinis

                                  Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	587
Size:	456,6 kB
ID:	1894685
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    ELTA 2021/07.19
                                    Seime – siūlymas viešinti brangesnių nei 1 mln. eurų kelių tiesimo ir rekonstrukcijos kaštus

                                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ukcijos-kastus

                                    Šiek tiek populistiškas pasiūlymas. Praktiškai visiems projektams reikės papildomos informacijos. Dėl to galbūt sulėtės projektai, o ar bus naudos, sunku pasakyti
                                    Pvz. Tauragės apskrityje 8 km žvyrkelio Griežpelkiai - Vilkyškiai kainuoja 5,1 mln EUR. Vadinasi, jau ilgesnis nei 1,6 km žvyrkelio ruožas bus apaugintas papidomomis pažymomis ir kaštų - naudos analizėmis.

                                    Comment


                                      laimint konkursą ar darant sava įmone kaštai vistiek yra suskaičiuojami. Geriau klausti kodėl jie iki šiol nebuvo viešinami ir kodėl tik virš milijono?

                                      Comment


                                        Statybų naujienos 2021.07.22
                                        Lietuvoje neliks siauresnių nei 5 m krašto kelių, kurių yra apie 198 km
                                        VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – Kelių direkcija) pradeda tvarkyti valstybinės reikšmės krašto kelius, kurių kelio dangos plotis nesiekia 5 metrų. Pagal viešai paskelbtą „Krašto kelių, kurie neatitinka kelio kategorijos (kelio dangos plotis ≤ 5 m) prioritetinę eilę“, tokių „siaurukų“ Lietuvoje iš viso yra apie 198 km.

                                        https://www.statybunaujienos.lt/nauj...e-198-km/17169
                                        Šioje temoje buvo minėti siauri krašto keliai, kur negali prasilenkti dvi mašinos.

                                        Pilnas sąrašas (lentelės tušti stulpeliai nerodomi):

                                        https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc..._eile_2021.pdf

                                        Daugiau kelių tvarkymo eiliškumo metodikų:
                                        https://lakd.lrv.lt/lt/paslaugos/pri...vimo-metodikas

                                        Comment


                                          LAKD 2021.09.08
                                          Pasirašytos 26 rangos darbų sutartys
                                          Rekonstravimo darbai bus vykdomi šiuose valstybinės reikšmės kelių ruožuose:
                                          • Nr. 2602 Kazlų Rūda–Višakio Rūda–Blūviškiai ruože nuo 5,358 iki 9,240 km;
                                          • Nr. 105 Pirčiupiai–Eišiškės ruože nuo 18,10 iki 23,50 km;
                                          • Nr. 101 Vilnius–Šumskas ruože nuo 27,61 iki 29,84 km;
                                          • Tilto per Eketę valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 2212 Klaipėda–Radailiai–Kretinga 10,62 km rekonstravimas;
                                          • Tilto per kanalą valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė-Klaipėda 198,858 km rekonstravimas;
                                          • Tiltų per kanalą kelio Nr. 4201 Pagėgiai–Gudai–Sartininkai 2,566 km, 5,257 km, 8,275 km, 9,64 km ir 11,489 km rekonstravimas.(...)

                                          Žvyrkelių asfaltavimas:
                                          • Nr. 4532 Griežpelkiai I–Vilkyškiai ruože nuo 0,019 iki 8,466 km.

                                          Kiti darbai:
                                          • Kelio ženklų įrengimas ir demontavimas valstybinės reikšmės keliuose Alytaus, Kauno, Marijampolės, Panevėžio, Šiaulių, Telšių, Utenos ir Vilniaus apskričių teritorijose.
                                          • Kelio ženklų Nr. 628 ,,Krypties rodyklė į lankytiną vietą“ ir Nr. 629 ,,Lankytinos vietos pavadinimas“ valstybinės reikšmės keliuose įrengimas paženklinant valstybinius parkus, draustinius, rezervatus.
                                          • Aplinkosauginių priemonių diegimas valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius-Panevėžys ruože nuo 99,615 iki 126,000 km. (...)
                                          https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/pas...darbu-sutartys
                                          Platinamas 105 kelias - vienas iš tų kelių, kurie yra itin siaurų krašto kelių sąraše.

                                          Numatomi kažkokie darbai keičiant kelių ženklinimą ir krypčių nuorodas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X