Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Lietuvos keliai
Collapse
X
-
Parašė irwel Rodyti pranešimą
Na ,šiuo keliu nevyksta dažnai ,,fūros,, jis netranzitinis,jis mažai reikšmingas verslui, tai bus sarašo galę kalbant apie 2x2
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąVažiuoja panašiai fūrų kaip 2+2 A11 atkarpoje Šiauliai-Kuršėnai ar A12 Šiauliai-Bubiai.Paskutinis taisė PoDV; 2021.04.11, 12:24.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Jei mažai fūrų, tai užtenka 2+1. Ten kur daug fūrų, geriau 2x2. Manau 130 tokiu atveju užtenka 2+1.
Sovietinės 2x2 atkarpos. Galbūt šiandien būtų tik 2+1, kaip Panevėžio aplinkkelis, kuris pats turėtų būti 2x2. Tiesa, ateitis dėl A12 gali pasisukti įvairiai dėl Kaliningrado srities atvirumo. Ilgai tai buvo kone svarbiausias tranzitinis kelias Lietuvoje, kol juos sovietmečiu pakeitė nauji tranzitiniai keliai Lietuvoje ir po Sovietų griūties atsiradusi Via Baltica bei Kaliningrado srities santykinio užsidarymo ir nebegalėjimo būti tokia tranzitine teritorija kokia buvo ankstesniais laikais.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Kad Šiauliai-Bubiai tikrai ne sovietinė atkarpa, nutiesta jau šio forumo laikais.
Vėliau pradėjo atsiradinėti tokie dalykai kaip jungiamieji keliai, o tokio tipo keliai liko nebent tik greito eismo gatvės (A19 ir tai tik iš dalies) ir krašto keliai (kelias 102 ties Vilniumi).Paskutinis taisė PoDV; 2021.04.11, 16:19.
Comment
-
Parašė irwel Rodyti pranešimą
Na ,šiuo keliu nevyksta dažnai ,,fūros,, jis netranzitinis,jis mažai reikšmingas verslui, tai bus sarašo galę kalbant apie 2x2
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kas yra sąrašo priekyje, jei ir taip čia srautas lenkia net kai kurias A2 atkarpas? Beje, Šiauliai - Radviliškis kelias padarytas į normalų greitkelį vien tik dėl vietinio didelio srauto, tarptautinio tranzito prasme tas kelias visiškai nereikšmingas, fūrų taip pat važiuoja mažai.
Comment
-
Parašė irwel Rodyti pranešimą
Sąrašo viršuje yra likusios via baltikos atkarpos,jas suskirstant pagal srautus. Kaunas-Kėdainiai prioritetas,poto srautai žinoma krinta. Bet būkim optimistai, turim prienai -birstonas 2x2 su niekiniu srautu.
- 1 patinka
Comment
-
Naujasis Lentvaris. Ant kelio, trumpame ruože, užsipildavo vanduo. Net karštą vasaros dieną, kai visur sausa, būdavo, jog galima įvažiuoti į vandenį. Vėluoja su termino pabaiga.
Atgal:
Senas vaizdas:
https://www.google.com/maps/@54.6613...7i13312!8i6656♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 8 patinka
Comment
-
Pastaraisiais metais vis dažniau tenka matyti laikinai sumontuotą srautų skaičiavimo įrangą valstybinės ir rajoninės reikšmės keliuose. Kas įdomu šiuo kartu, tai kad sumontuota toje vietoje, kur yra pastovi matuoklė. Galbūt pastovi matuoklė nebeveikia?
Taip pat ant pačios matuoklės nurodytas nebeegzistuojantis institutas. Ar dabar matuoja TKA? Gal pagal tai sprendžia eilės tvarką rekonstrukcijoms? Nors dabar įranga yra tikrai gerame kelyje (KK102, ties sankryža su KK112. Nors rekonstruota atkarpa ir senokai, tačiau išsilaikiusi tikrai puikiai.)
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąPastaraisiais metais vis dažniau tenka matyti laikinai sumontuotą srautų skaičiavimo įrangą valstybinės ir rajoninės reikšmės keliuose. Kas įdomu šiuo kartu, tai kad sumontuota toje vietoje, kur yra pastovi matuoklė. Galbūt pastovi matuoklė nebeveikia?
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąGal tikrina, ir paskui palygins abiejų parodymus?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąČia ant dežutės parašyta kad ne greičio matuoklis tam kad kas iš pykčio nenuluptų ar kaip?
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Jei inkilus daužydavo, tikėdamiesi negaut baudų, tai matyt šitie irgi kentėdavo..
Comment
-
Šio susisiekimo ministro (M.Skuodžio) užmojai gan dideli, jei ras tinkamą būdą reformuoti KPPP sistemą, gal nuosekliau ir tikslingiau bus vystomi projektai. Įdomi idėja su 3 metų finansavimu, kad viešieji pirkimai nevėluotų laukiant naujų metų sąmatos.
Tobulinant KPPP lėšų administravimą, visų pirma bus siūloma atsisakyti šiuo metu Biudžeto įstatyme Susisiekimo ministerijai suteiktos teisės didelę KPPP lėšų dalį skirti Seimo nustatytiems tiksliniams projektams. Pvz., šiemet iš visos 531,6 mln. eurų KPPP sąmatos tokiems projektams tenka 145 mln. eurų. Šias lėšas skirsto ministerija, nebūtina laikytis KPPP finansavimo įstatyme nustatytų proporcijų valstybinės ir vietinės reikšmės keliams, lėšas galima skirti politiniu sprendimu, be aiškių projektų atrankos kriterijų. Taip pat siūloma atsisakyti kitų KPPP finansavimo išimčių, pačią sistemą darant paprastesne ir sudarant prielaidas KPPP vietinės reikšmės keliams skiriamos dalies tolygesniam paskirstymui tarp šalies savivaldybių. Keičiant tokią praktiką, siekiama depolitizuoti lėšų skirstymą.
<...>
Siūloma atsisakyti 5 proc. programos biudžeto rezervo. Tai leis panaikinti praktiką, kai rezervo lėšos buvo tapusios savotiška atskira kelių finansavimo programa, o sprendimai dėl lėšų skyrimo buvo stipriai politizuoti.
Neužilgo vyks viešoji konsultacija su visuomene, nuorodoje yra trumpas pristatymas ir aprašas bei registracija
Šaltinis
- 1 patinka
Comment
-
ELTA 2021/07.19
Seime – siūlymas viešinti brangesnių nei 1 mln. eurų kelių tiesimo ir rekonstrukcijos kaštus
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ukcijos-kastus
Šiek tiek populistiškas pasiūlymas. Praktiškai visiems projektams reikės papildomos informacijos. Dėl to galbūt sulėtės projektai, o ar bus naudos, sunku pasakyti
Pvz. Tauragės apskrityje 8 km žvyrkelio Griežpelkiai - Vilkyškiai kainuoja 5,1 mln EUR. Vadinasi, jau ilgesnis nei 1,6 km žvyrkelio ruožas bus apaugintas papidomomis pažymomis ir kaštų - naudos analizėmis.
Comment
-
Statybų naujienos 2021.07.22
Lietuvoje neliks siauresnių nei 5 m krašto kelių, kurių yra apie 198 km
VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – Kelių direkcija) pradeda tvarkyti valstybinės reikšmės krašto kelius, kurių kelio dangos plotis nesiekia 5 metrų. Pagal viešai paskelbtą „Krašto kelių, kurie neatitinka kelio kategorijos (kelio dangos plotis ≤ 5 m) prioritetinę eilę“, tokių „siaurukų“ Lietuvoje iš viso yra apie 198 km.
https://www.statybunaujienos.lt/nauj...e-198-km/17169
Pilnas sąrašas (lentelės tušti stulpeliai nerodomi):
https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc..._eile_2021.pdf
Daugiau kelių tvarkymo eiliškumo metodikų:
https://lakd.lrv.lt/lt/paslaugos/pri...vimo-metodikas
Comment
-
LAKD 2021.09.08
Pasirašytos 26 rangos darbų sutartysRekonstravimo darbai bus vykdomi šiuose valstybinės reikšmės kelių ruožuose:
• Nr. 2602 Kazlų Rūda–Višakio Rūda–Blūviškiai ruože nuo 5,358 iki 9,240 km;
• Nr. 105 Pirčiupiai–Eišiškės ruože nuo 18,10 iki 23,50 km;
• Nr. 101 Vilnius–Šumskas ruože nuo 27,61 iki 29,84 km;
• Tilto per Eketę valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 2212 Klaipėda–Radailiai–Kretinga 10,62 km rekonstravimas;
• Tilto per kanalą valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė-Klaipėda 198,858 km rekonstravimas;
• Tiltų per kanalą kelio Nr. 4201 Pagėgiai–Gudai–Sartininkai 2,566 km, 5,257 km, 8,275 km, 9,64 km ir 11,489 km rekonstravimas.(...)
Žvyrkelių asfaltavimas:
• Nr. 4532 Griežpelkiai I–Vilkyškiai ruože nuo 0,019 iki 8,466 km.
Kiti darbai:
• Kelio ženklų įrengimas ir demontavimas valstybinės reikšmės keliuose Alytaus, Kauno, Marijampolės, Panevėžio, Šiaulių, Telšių, Utenos ir Vilniaus apskričių teritorijose.
• Kelio ženklų Nr. 628 ,,Krypties rodyklė į lankytiną vietą“ ir Nr. 629 ,,Lankytinos vietos pavadinimas“ valstybinės reikšmės keliuose įrengimas paženklinant valstybinius parkus, draustinius, rezervatus.
• Aplinkosauginių priemonių diegimas valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius-Panevėžys ruože nuo 99,615 iki 126,000 km. (...)
https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/pas...darbu-sutartys
Numatomi kažkokie darbai keičiant kelių ženklinimą ir krypčių nuorodas.
- 3 patinka
Comment
Comment