Parašė Miningan
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[LT] Lietuvos keliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
			
			
		
		
		
		
	
	
Sveiki. http://lakd.lrv.lt svetaineje po straipsniu http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/apta...ymo-aktualijos patalpintos skaidrės, kuriose nurodytos ir artimiausių metų planuojami darbai. pridedu.
Kas mane labiausiai džiugina, tai Kėdainiai-Šėta-Ukmergė 30-40 km ruožo rekonstrukcija, ten jau laaaabai kelias remonto prašėsi..
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kelininkų projektai skina aukščiausios prabos medalius
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1082444?copied
Daug gražių foto.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Labai nustebino antraštė. Lietuvos kelininkai dabar smarkiai atsiliko nuo kaimyninių šalių ir nelabai turi kuo girtis, išskyrus lygumose įrenginėjamus kilometrų kilometrus besitęsiančius metalinius atitvarus ir staomus radarus ten, kur reikia ir kur nereikia.Parašė LinS Rodyti pranešimąKelininkų projektai skina aukščiausios prabos medalius
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1082444?copied
Daug gražių foto.
O čia toks pripažinimas.
Paskui.paaiškėjo, kad tai "partnerio turinys".
Panevėžio keliai gavo kažkokį vietinės reikšmės prizą. Irgi neblogai. Bet pompastiška antraštė apie "aukščiausią prabą" atrodo kiek perlenkta.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na ką, "best ministras ever" (anot kai kurių forumiečių) po truputį parceliuoja viską kaip senais gerais prichvatizacijos laikais:
Kelių direkcija nebenori būti biudžeto išlaikytine, ruošiasi keisti statusą
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5imTgapgd
Iš pradžių pririnko kompromato (sklando kalbos, kad kai kuriuos garsiuosius blogai nutiestus kelius, jau sekė su šnipinėjimo aparatūra dar vykdant darbus ir prievartavo priimančias institucijas būtinai surasti defektų), sukėlė skandalą, suformavo visuomenės nuomonę, išvaikė visus iš Kelių priežiūros ir iš LAKD, susodino naujus lojalius darbuotojus ir viską privatizacijon. Kuo ne 90-ieji?
P.S. Beje, turbūt niekas net nepastebėjo, bet Kelių priežiūra jau irgi nebe VĮ, o AB.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.21, 09:31.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nesupratau, kas blogai?
Lietuvos automobilių kelių direkciją (LAKD) numatoma pertvarkyti iš biudžetinės įstaigos į valstybės įmonę. Vitalijus Andrejevas, LAKD direktorius, sako, kad po pertvarkos įstaigos metinis biudžetas galėtų išaugti bent 50 mln.
LAKD valdanti Susisiekimo ministerija parengė projektą, kuriuo numatoma, kad LAKD statusas keičiamas siekiant racionaliau naudoti valstybės biudžeto lėšas, sumažinti biudžetinių įstaigų skaičių, optimizuoti ir racionaliau naudoti materialinius, finan ...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei nesupranti dabar, tai tuomet kai suprasi, jau bus vėlu. Čia tik keli iš daugelio mažų žingsnelių privačių kelių link.Parašė digital Rodyti pranešimąNesupratau, kas blogai?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O gal einama šia linkme:Parašė Ginthus Rodyti pranešimąJei nesupranti dabar, tai tuomet kai suprasi, jau bus vėlu. Čia tik keli iš daugelio mažų žingsnelių privačių kelių link.
https://www.15min.lt/verslas/naujien...ui-667-1119354Ministro teigimu, norint pritraukti daugiau lėšų į kelių statybą, reikėtų pakeisti Lietuvos automobilių kelių direkcijos statusą į valstybės įmonę, nes tokiu atveju ji galėtų skolintis ir įvesti elektroninės rinkliavos (angl. e-toll) sistemą. „Už kiekvieną nuvažiuotą kilometrą bus sąžiningai sumokėta. Galėsime surinkti papildomai 70 mln. eurų. Mūsų transportininkai tam neprieštarauja, nes jie dažniausiai Lietuvoje važiuoja trumpus atstumus, o moka vinjetės kainą tokią, lyg važinėtų visą laiką. Tikimės, kad pavasario Seimo sesijoje projektas bus priimtas“, – dėstė R.Masiulis.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tikėkimės. Kuo anksčiau, tuo geriau.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąČia tik keli iš daugelio mažų žingsnelių privačių kelių link.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Koks kelias Lietuvoje galėtų tapti privatus? Atostrados kaip ir visur jau nutiestos, nebent kokia nauja Via Balticos trumpa atkarpa.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Tikėkimės. Kuo anksčiau, tuo geriau.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei kažkas nori nuosavo kelio - tegu išpirkinėja žemes ir stato savo... Nėra prasmės privatizuoti jau esamą kelių tinklą.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Tikėkimės. Kuo anksčiau, tuo geriau.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na taip, žinoma, jau esantys keliai turi būti nemokami. Bet jei bus žengti žingsniai link privačių kelių tiesimo, kaip Ginthus siūlo, aš tik už.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei kažkas nori nuosavo kelio - tegu išpirkinėja žemes ir stato savo... Nėra prasmės privatizuoti jau esamą kelių tinklą.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia jau verslui skaičiuoti ir spręsti. Jei jie mano kad yra verslo galimybių, tegu tik stato privačius kelius, tiesia tiltus, ir juos apmokęstina.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Koks kelias Lietuvoje galėtų tapti privatus? Atostrados kaip ir visur jau nutiestos, nebent kokia nauja Via Balticos trumpa atkarpa.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Optimistai. Aišku kad nieks nekiš pinigų į žemių išpirkimą ir t.t. Yra daug gudresnės schemos. Padarom kelio rekonstrukciją koncesijos būdu su 20 metų priežiūra ir pradedam imt rinkliavas. Idėjas turbūt iš rusijos atsigabeno. Ten jau turi problemų su naglais apmokestinimais, nepaisant to, kad daug kas prieštarauja įstatyminei bazei.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na taip, žinoma, jau esantys keliai turi būti nemokami. Bet jei bus žengti žingsniai link privačių kelių tiesimo, kaip Ginthus siūlo, aš tik už.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.22, 10:42.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kad nėra poreikio naujiems privatiems keliams. Ar gali įvardinti bent vieną maršrutą kur apsimokėtų tiesti naują mokamą kelią lygiagrečiai esamų?Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na taip, žinoma, jau esantys keliai turi būti nemokami. Bet jei bus žengti žingsniai link privačių kelių tiesimo, kaip Ginthus siūlo, aš tik už.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kam daryt rekonstrukciją? Tiesiog privatizuoji esamus kelius už juokingą sumą, sustatai būdeles ir viskas.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Optimistai. Aišku kad nieks nekiš pinigų į žemių išpirkimą ir t.t. Yra daug gudresnės schemos. Padarom kelio rekonstrukciją koncesijos būdu su 20 metų priežiūra ir pradedam imt rinkliavas. Idėjas turbūt iš rusijos atsigabeno. Ten jau turi problemų su naglais apmokestinimais, nepaisant to, kad daug kas prieštarauja įstatyminei bazei.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Automagistrales ir greitkelius gali apmokestinti vinjetėmis kaip Čekijoje ar Austrijoje. Kad apmokestins paprastus kelius, tai nesitikiu, nes artimiausiame užsienyje to nėra arba nežinau. Manau, užtenka tuo atveju tik iš fūrų imti. Na arba čia viskas slapta ir sukta, kad Lietuvos priklausymas ES yra eksperimentinis projektas ir Lietuva ilgainiui siekia perstoti iš ES, į NVS ar Rusijos Federacijos sudėtį. Tada nežinau...
 
							
						Paskutinis taisė PoDV; 2019.03.22, 11:13.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
As manau kad mokami keliai tai Lietuvos ateitis, ateityje kai gyventoju dar sumazes, o dirbanciuju procentas sumazes dar daugiau, taip pat mazes finansavimas is eu.. is kur jie ims pinigus?
Perki masina - moki akciza (tuoj jau bus auto mokestis), piliesi kura - moki akciza, kazkur vaziuoji - moki uz km.
Bet ir gerai, o kam tau vaziuot kazkur? Arbeit macht frei, o ne vazinejimai kur nereik.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar girdėjau godūs viarslinykai žada privatizuoti orą, ir visus apmokęstinti už kvėpavimą. Nieko nežinai apie tai?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O kam daryt rekonstrukciją? Tiesiog privatizuoji esamus kelius už juokingą sumą, sustatai būdeles ir viskas.If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
 
Comment
 
Comment