Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Aš tikėjausi, kad Oslo g. bent jau kelkraščiuose titvarai atsiras, o čia liko viskas kaip ir anksčiau beveik...
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Parašė Romas
      Paskutinio 2010 m. gegužės savaitgalio nuotraukos

      Naujasis Gudelių pėsčiųjų takas

      Aukštus bordiūrus turėtų keikti dviratininkai ir motinos su vėžimėliais

      Bordiūrai nepažeminti net per vidurį.
      Tik numesta pora šaligatvio plytelių, kad neįklimptum durpėse
      Tamstos komentarai skamba tarsi priekaistai. Statybvieteje apskritai nepriklauso pasaliniams vaiksciot, ale vat padaryk gera zmonems, tai po to ir ant galvos uzlips

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
        Tamstos komentarai skamba tarsi priekaistai. Statybvieteje apskritai nepriklauso pasaliniams vaiksciot, ale vat padaryk gera zmonems, tai po to ir ant galvos uzlips
        Čia geriau paklausti kiek ten tų mamų su vėžimėliais lips į Gudelius. Dviratininką gal ir pamatyti galima
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Parašė SPX Rodyti pranešimą
          Čia geriau paklausti kiek ten tų mamų su vėžimėliais lips į Gudelius. Dviratininką gal ir pamatyti galima
          Išvis ar ten vaikšto kas iš to kvartalo pėsčiom. Nuo to reik pradėt.
          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

          Comment


            Vaikšto žmonės tikrai ganėtinai dažnai. Šiandien teko su dviračiu važiuot tai senasis takelis jau užtvertas.

            Comment


              Parašė John
              Pietiniame aplinkkelyje daugumoje atkarpų asfaltuotos šalikelės panašaus pločio, kaip ir greitkeliuose t.y., kad laisvai tilptų net vilkikas. Labai jau "taupiai" atrdo tokie dalykai tokios svarbos kelyje.
              Ar gali būti normalus kelias be žvyro šalikelėje?
              Tikiuosi, kad žvyro reikšmė ir nauda šalikelėms pagaliau bus įteisinta Valstybinės standartų komisijos kaip neginčytinas infrastruktūros paveldas ir neasfaltuotina kelių kultūros vertybė!

              Comment


                /\

                Visiškai pritariu.

                Reikia baigti vieną kartą su tuo žvyru pakelėse, bo dabar kaip kokia Afrika atrodo visi keliai.
                Propoganda ir penas mintims >>>

                Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                www.ted.com

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                  Tamstos komentarai skamba tarsi priekaistai. Statybvieteje apskritai nepriklauso pasaliniams vaiksciot, ale vat padaryk gera zmonems, tai po to ir ant galvos uzlips
                  Nereikia taip užsigauti. Gerai, kad tas projektas po truputį juda.
                  Šį kartą nebuvau įėjęs į statybos teritoriją.
                  Dėl to "gero darymo" - pirmiau padaromi bordiūrai ir, aišku, nesinori papildomai išlaidauti. Bet jei projektuotojai būtų pagalvoję, iškart būtų palikę perėjos vietoje taką.

                  Nors didžiausia problema - tie Gudeliai. Keliai pas mus tiesiami prėjus dešimtmečiams po to, kai šalia jau pristatyta namų ir darželių.

                  Comment


                    Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
                    /\

                    Visiškai pritariu.

                    Reikia baigti vieną kartą su tuo žvyru pakelėse, bo dabar kaip kokia Afrika atrodo visi keliai.
                    Kodėl kaip Afrika? JAV ar kitose civilizuotose šalyse tokių kelių daug. Tik čia problema gal labiau tame, kad vis tai yra mieste. Jau dėl saugumo galėjo bent titvarus padaryti. Arba pilną avarinę juostą kaip autostradoje. Vietos juk yra Eilinį kartą pataupyta...
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Nereikia taip užsigauti. Gerai, kad tas projektas po truputį juda.
                      Šį kartą nebuvau įėjęs į statybos teritoriją.
                      Dėl to "gero darymo" - pirmiau padaromi bordiūrai ir, aišku, nesinori papildomai išlaidauti. Bet jei projektuotojai būtų pagalvoję, iškart būtų palikę perėjos vietoje taką.

                      Nors didžiausia problema - tie Gudeliai. Keliai pas mus tiesiami prėjus dešimtmečiams po to, kai šalia jau pristatyta namų ir darželių.
                      Paskutiniai du sakiniai tiesiai į dešimtuką. Po kokių 20-30 metų gal pagaliau bus pabaigti dar sovietmečio planavimo projektai...
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                        Kodėl kaip Afrika? JAV ar kitose civilizuotose šalyse tokių kelių daug. Tik čia problema gal labiau tame, kad vis tai yra mieste. Jau dėl saugumo galėjo bent titvarus padaryti. Arba pilną avarinę juostą kaip autostradoje. Vietos juk yra Eilinį kartą pataupyta...
                        Būtent. Net lenkai stengiasi kiekviename kaime taikyti miesto standartus: ženklinimą, šaligatvius, žiedus ir kitą...
                        Pas mus kažkodėl į kaimus ir miestelius žiūrima kaip į nevertus dėmesio tranzitinius objektus: kad tik greičiau pralėkti!
                        Pvz., Raudondvaris Kauno rajone, nemažas miestukas, bet per vidurį eina kelias kaip per kokią pievą - nei šaligatvių, nei normalių sankryžų, žvyro žinoma nepagailėta iš abejų pusių...

                        Comment


                          Nesąmonė... Tai ką, ta perėja bus nuolatos? Tokia įstriža? Nežinau, bet spėju, kad bus tik laikinai...
                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                          Comment


                            Parašė oranger Rodyti pranešimą
                            Būtent. Net lenkai stengiasi kiekviename kaime taikyti miesto standartus: ženklinimą, šaligatvius, žiedus ir kitą...
                            Pas mus kažkodėl į kaimus ir miestelius žiūrima kaip į nevertus dėmesio tranzitinius objektus: kad tik greičiau pralėkti!
                            Pvz., Raudondvaris Kauno rajone, nemažas miestukas, bet per vidurį eina kelias kaip per kokią pievą - nei šaligatvių, nei normalių sankryžų, žvyro žinoma nepagailėta iš abejų pusių...
                            gal čia priklauso nuo savivaldos aktyvo (finansavimo projektų rengimas ir pan.)
                            daugelis lietuvos miestelių gana puikiai susitvarkę ir gatves ir šaligatvius. kad netuščiažodžiauti paminėsiu rietavą, gal dar šilalę. yra ir daugiau
                            pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                            Comment


                              Parašė taccido Rodyti pranešimą
                              Nesąmonė... Tai ką, ta perėja bus nuolatos? Tokia įstriža? Nežinau, bet spėju, kad bus tik laikinai...
                              Tai jei virš tunelio eis kelias į gudelius, manau ir žmonės pro ten vaikščios. Tikrai neliks tos perėjos, laikina ji.

                              Comment


                                2010 06


                                Comment


                                  Tiesiog malonu stebėti tokias foto

                                  Comment


                                    Keista, kad nieko apie sito projekto antra etapa kol kas nesigirdi, ar niekas nezino kas ten dedasi, ar dar statybų pradžios data nežinoma?

                                    Comment


                                      Įmesiu ir aš kelias foto-iš arčiau.

                                      2010-08-10
                                      Tunelio statybos darbai











                                      Bendras vaizdas



                                      Paskutinis taisė Audrius; 2010.08.12, 21:51.

                                      Comment


                                        Kaip matau jau beveik ir baigta

                                        Comment


                                          1. Žvilgsnis atgal

                                          2. Tunelio perdanga

                                          3.

                                          4.

                                          5. Trys lygiai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X